اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  دسته‌بندی نشدهوبلاگ   »   سقف کاذب ؛ انواع False Ceiling و قیمت خرید

سقف کاذب ؛ انواع False Ceiling و قیمت خرید

  • 138 بازدید
  • تاریخ انتشار: 4 ماه پیش
5/5 - (24 امتیاز)

هر آنچه در مورد سقف کاذب باید بدانید ؟ 

سقف کاذب به عنوان پوشش داخلی بام (ceiling)، بخش مهم و ضروری خانه‌های‌ امروزی یا ساختمان‌های مدرن است. این پوشش‌ها باید محکم و مقاوم و متناسب با طراحی و نوع ساختمان باشند و بر زیبایی خانه بیفزایند. از آنجایی که زیبایی و طراحی در سقف‌های سنتی بسیار محدود است، بسیاری از افراد برای زیباسازی فضای داخلی خانه یا مغازه خود سقف کاذب نصب می‌کنند. این پوشش‌های کاذب در طراحی یا بازسازی سقف، ظاهر تمیزتری ایجاد کرده، مصرف برق و همچنین دمای اتاق را بهینه می‌سازد. نوع مناسب آن، پوششی ضد آب، عایق صدا و مقاوم در برابر آتش است و باعث ایجاد ارزش افزوده برای خانه و حفظ امنیت ساکنین آن می‌شود.

سقف کاذب

امروزه، سقف نمی‌تواند تنها یک دیوار پنجم باشد. زیرا باید علاوه بر زیبایی، دوام و ایمنی ساختمان را نیز تضمین کند. ممکن است به دنبال بهترین طرح‌های سقف کاذب برای خانه، مغازه یا سوله خود باشید. در اینصورت مهم است سقفی را انتخاب کنید که از نظر حرارتی بهینه و همچنین مقاوم در برابر آتش باشد تا شما، خانواده یا کارمندانتان را در صورت بروز حادثه ایمن نگه ‌دارد. سقف کاذب در کنار معایبی که ممکن است داشته باشد به جذابیت بیشتر و مدرن‌سازی سقف داخلی ساختمان شما نیز کمک می‌کند.

 

سقف کاذب چیست؟

False Ceiling ، Dropped Ceiling یا سقف کاذب یک پوشش مصنوعی یا یک لایه دوم است که آن را زیر سقف اصلی ساختمان قرار می‌دهند و با اسکلت‌های چوبی یا فلزی به سقف اصلی نصب می‌کنند. از مواد مختلفی مانند گچ، فلز، چوب، یو پی وی سی (uPVC) و غیره ساخته شده است. از آنجایی که مواد مورد استفاده برای اکثر سقف‌های کاذب سبک هستند، نصب آن‌ها آسان است. همچنین به دلیل اینکه معمولا از سیمان برای ساخت آن‌ها استفاده نمی‌شود؛ در مقایسه با سقف‌های سنتی، کثیفی یا گرد و غبار کمتری دارند.

اکثر سقف‌های کاذب تجاری یا خانگی دارای LED های از پیش نصب شده در سقف هستند. آن‌ها مصرف برق و قبض انرژی ساختمان شما را کاهش می‌دهند. محبوبیت سقف های کاذب – به دلیل تنوع، زیبایی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها نسبت به سقف‌های سنتی – روز به روز بیشتر شده در بسیاری از منازل، ادارات، باشگاه‌ها، سوله‌ها و غیره کاربرد دارند. در این مقاله به رایج‌ترین و بهترین انواع سقف کاذب اشاره خواهیم کرد.

 

سقف کاذب گچی

سقف کاذب گچی

 

با نام سقف پیش ساخته یا بورد گچی نیز شناخته می‌شود. همانطور که از اسم آن پیداست، سقف کاذبی است که از گچ ساخته شده‌ که یک سولفات کلسیم هیدراته است و باعث دوام بیشتر سقف می‌شود. این پنل‌های گچی به صورت پیش ساخته در کارخانه تولید و با استفاده از اسکلت فلزی در محل مونتاژ می‌شوند. آنها عمدتاً در مکان‌هایی که نیاز به سیستم تهویه مطبوع مرکزی دارند نصب می‌شوند.

قیمت سقف کاذب گچی (خرید و اجرت نصب آذر 1402) – به ازای هر متر مربع بین  80 تا 120 هزار تومان.

سقف کاذب گچی

مزایا

  • پوشش‌های گچی به راحتی نصب و تمیز می‌شوند. نصب این سقف‌های کاذب نسبتا آسان است و نیاز به زمان و تلاش زیادی ندارد. آن‌ها همچنین سبک وزن هستند و به راحتی می‌توان آنها را با استفاده از فریم‌های فلزی از سقف آویزان کرد.

 

  • این پنل‌ها می‌توانند جلوه بدون درز و یکدستی به سقف شما ببخشند، بدون اینکه نیاز به اتصالات زیادی داشته باشند.

 

  • با توجه به اینکه به صورت پیش‌ساخته در کارخانه و توسط ماشین‌آلات ساخته می‌شوند، ظاهر و کیفیت محصول حفظ می‌شود.

 

  • سقف‌های کاذب گچی از نظر طرح و زیبایی بسیار جذاب هستند و می‌توانند در طیف گسترده‌ای از بافت‌ها و پرداخت‌ها، مانند صاف، بافت‌دار و طرح‌دار در‌آیند و به صاحب خانه‌ها این امکان را می‌دهند که متناسب با سبک و دکوراسیون خود انتخاب مناسبی داشته باشند.

 

  • سقف‌های کاذب گچی از مواد غیر قابل احتراق ساخته شده‌اند و می‌توانند در برابر حرارت بالا و آتش مقاومت کنند. این یک مزیت قابل‌توجه بخصوص برای ساختمان‌های تجاری یا مناطق مستعد آتش‌سوزی است.

معایب سقف کاذب گچی

معایب

  • اگرچه نصب آسانی دارند اما باز کردن این بوردهای گچی فرآیندی پیچیده و زمانبر است. همچنین برای تعمیر آن لازم است تا سقف به طور کامل باز شود.

 

  • سقف‌های کاذب گچی ضد آب نیستند و برای مناطقی که مستعد نشت آب یا رطوبت هستند، مانند آشپزخانه یا حمام، مناسب نمی‌باشند. با گذشت زمان، رطوبت از طریق سقف‌های دارای نشتی یا لوله‌های تهویه مطبوع به صفحات گچی نفوذ می‌کند. در نتیجه باعث رشد قارچ یا حتی تغییر شکل سقف شود.

معایب سف کاذب گچی

  • پانل‌های کاذب گچی – به خصوص اگر مراحل نصب آنها به درستی انجام نشود – ترک می‌خورند. این می‌تواند منجر به ایجاد شکاف‌هایی در سقف شود و از زیبایی و کیفیت آن بکاهد.

 

 

 

 

 

  • بورد‌های گچی نسبت به گچ پاریس POP گرانتر هستند. (POP یا Plaster Of Paris نوعی دیگر از سقف‌های کاذب است و در ساختمان‌های تجاری و مسکونی کاربرد زیادی دارد. علت این اسم آن است که از گچ موجود در نزدیکی پاریس ساخته شده است. نحوه درست کردن POP به این صورت است که گچ را آنقدر حرارت می‌دهند تا تمام آب آن تبخیر شود و به صورت پودر در‌آید).

 

 

 

سقف کاذب آلومینیومی یا گریلیوم

سقف کاذب آلومینیومی یا گریلیوم

به آنها سقف مربعی باز یا گریلیوم نیز می‌گویند که شامل یک سری از ماژول‌های سلول باز زیر سقف اصلی سازه است. سقف شبکه مربعی با استفاده آلیاژ آلومینیومِ باکیفیت، لایه گالوانیزه، اسپری و رنگ نصب می‌شود. این پوششهای کاذب آلومینیومی می‌توانند با سایر سقف ‌های فلزی و بوردهای گچی نیز ترکیب شوند.

سقف‌های کاذب فلزی با ساختار مربعی یا لوزی را معمولا در ابعاد 60 در 60 یا 60 در 120 سانتی‌متر متشکل از پروفیل‌های آلومینیومی با هم مونتاژ می‌کنند. آنها یک شبکه با پروفیل‌های اصلی و متقاطع می‌سازند که از همان متریال برای زیرسازی سقف کاذب نیز استفاده می‌شود.

دلیل اصلی اینکه مالکان ساختمان‌ها سقف آلومینیومی کاذب را انتخاب می‌کنند این است که استایلی مدرن و لاکچری ایجاد می‌کنند. آلومینیوم کاذب که در قدیم نیز محبوب بوده، ظاهری عتیقه دارد. می‌توان آنها را به رنگ دلخواه مشتری رنگ‌آمیزی و براق کرد تا سال‌های بیشتری بتوانند درخشش خود را حفظ کنند. کاربرد این سقف‌های کاذب فلزی بیشتر برای مدارس، ادارات، شرکت‌ها، نمایشگاه‌ها و فضاهای عمومی است.سقف کاذبپ

سقف گریلیوم یا حفره‌دار یک نوع متمایز از پوشش های سقف کاذب با چارچوب شبکه ای متشکل از سلول‌های باز است. این حفره های مربعی فضاهای باز هستند که از تقاطع پروفیل‌های فلزی یا چوبی تشکیل شده‌اند. نتیجه آن طرحی برجسته است که عمق و بافت را به لایه داخلی اضافه کرده جذابیت بیشتری به سقف می‌بخشد.

برخلاف سقف‌های کاذب معمولی که فضای بالا را کاملاً محصور می‌کنند؛ سقف‌های سلول باز امکان دید بیشتری در ناحیه پلنوم (فضای بین لایه زیرین و سقف بالا) را فراهم می‌کنند.

قیمت سقف کاذب آلومینیومی (خرید و اجرت نصب آذر 1402) – به ازای هر متر مربع بین  260 تا 750 هزار تومان.

 

 

 

مزایا

از جمله مزایای سقف های فلزی کاذب گردش بهتر هوا و نور طبیعی است. سیستم های تهویه مطبوع و تهویه را می‌توان به طور یکپارچه در فضای خالی بین آنها قرار داد. با این کار بهره وری انرژی را بهینه و کیفیت هوای داخل خانه را بهبود می‌بخشند. به طور مشابه، نور طبیعی وارد شده به اتاق از طریق سلول‌های باز نیاز به نور مصنوعی در طول روز را کاهش می‌دهد و به صرفه جویی در مصرف انرژی کمک می‌کند.

سقف کاذب آلومینیومی یا گریلیوم

معایب

مهمترین معایب سقف کاذب گریل یا گریلیوم قیمت بالا و هزینه نگهداری بیشتر آن است. از آنجا که یک متریال لاکچری و امروزی محسوب می‌شود هزینه خرید متریال و تعمیرات بیشتری دارد.

 

 

سقف کاذب چوبی

سقف چوبی یک انتخاب شیک و مدرن برای پذیرایی و اتاق خواب است. این پوشش‌های داخلی طبیعی و زیبا، بافتی غنی و گرم در فضا ایجاد می‌کنند. از آنها به عنوان پارتیشن در اتاق پذیرایی نیز استفاده می‌کنند. متریال چوب اغلب در خانه‌ها استفاده می‌شود، اما در ساختمان‌های تجاری، اداری و رستوران‌ها نیز کاربرد دارد. این سقف‌ها به طور طبیعی از چوب ساخته می‌شوند، اما در طرح مدرن سقف کاذب می‌توان آنها را با مواد دیگری نیز ساخت.

قیمت سقف چوبی کاذب (خرید و اجرت نصب آذر 1402) – به ازای هر متر مربع بین  600 هزار تا 2 میلیون تومان. (هزینه تمام شده بسته به متریال، نوع زیرسازی، طرح و رنگ چوب).

 

سقف کاذب چوبی

 

مزایا

زیبایی و گرمای طبیعی – سقف‌های چوبی می‌توانند حس طبیعی و گرمابخشی را در فضای ساختمان ایجاد کنند. این می‌تواند بخصوص در خانه‌ها یا ساختمان‌هایی با زیبایی سنتی یا روستایی انتخاب طبیعی‌تری باشد.

خواص آکوستیک – چوب به طور طبیعی یک سقف کاذب آکوستیک است که می‌تواند به جذب صدا و کاهش میزان سر و صدا در اتاق کمک کند.

دوام – چوب باکیفیت می‌تواند بسیار بادوام و ماندگار باشد و آن را به سرمایه‌گذاری خوبی برای خانه‌ها یا ساختمان‌هایی تبدیل ‌کند که قرار است سال‌ها دوام بیاورند.

سقف کاذب چوبی

معایب

از جمله مهمترین معایب سقف کاذب چوبی ضدآب نبودن آن است و در صورت قرار گرفتن در معرض رطوبت می‌تواند دچار ترک‌خوردگی و پوسیدگی شود.

در حالت طبیعی چوب نمی‌تواند یک سقف کاذب ضدحریق بسازد. پس آتش‌سوزی یکی دیگر از خطرات احتمالی آن است. برخی از ساختمان‌ها بخصوص به دلیل موقعیت مکانی خود به موادی نیاز دارند که واقعا در برابر آتش مقاوم باشند. در نتیجه چوب  برای نما یا سقف این سازه‌ها متریال مطمئنی نیست. این امر به ویژه در خانه‌های چند طبقه یا مجتمع‌های مسکونی – جایی که گسترش آتش خطرناک‌تر است – اهمیت بیشتری دارد.

علاوه بر این، چوب غذای حشرات و آفات است. از آنجایی که یک ماده آلی است، برخی از حشرات مانند موریانه‌ها از سقف‌های چوبی شما به عنوان مواد غذایی یا متریالی برای لانه‌سازی استفاده می‌کنند. این هم در مورد سقف داخلی یا کاذب و هم برای بام‌پوش‌ بیرونی ساختمان صادق است.

سقف کاذب چوبی

یکی از مهم‌ترین معایب این نوع سقف کاذب قیمت آن است. سقف‌های چوبی می‌توانند گران‌تر از سایر انواع سقف‌ها باشند، به‌ویژه اگر از چوب باکیفیت استفاده شود.

مشکل دیگر تعمیر و نگهداری سقف است. آن‌ها اغلب نیاز به مراقبت منظم مانند آب‌بندی یا لکه‌گیری دارند تا در شرایط خوبی نگهداری شوند و آسیب ناشی از رطوبت یا آفات را در آن‌ها به حداقل برسانند.

ایراد دیگر، اجرای سقف کاذب چوبی است که می‌تواند پیچیده‌تر و زمانبرتر از نصب سایر انواع سقف‌ها باشد.

 

 

 

 

 

 

 

مدل سقف کاذب 3 بعدی

 

مدل سقف کاذب 3 بعدی

با سقف طرح سه بعدی که در رنگ‌ها، پوشش‌ها و مدل‌های مختلف موجود است، می‌توانید به سقف ساختمان خود عمق دهید و مدل‌های جدید و برجسته‌ای ایجاد کنید. چنانچه قصد خرید سقف کاذب سه بعدی را دارید بهتر است از پانل‌هایی با ویژگی جذب صدای بیشتر استفاده کنید و قابلیت آکوستیک ساختمان خود را افزایش دهید. نصب این سقف‌های کاذب سه بعدی انتخاب مناسبی برای سرویس‌های بهداشتی هستند.

هزینه خرید و نصب سقف‌ مجازی به دلیل وجود طرح‌های برجسته و ظریف‌کاری دارای رنج قیمتی متنوعی می‌باشد.

 

 

 

 

سقف آسمان مجازی چیست؟

سقف آسمان مجازی

سقف آسمان، نورپردازی با استفاده از ال ای دی‌هایی (LED) است که طرح آسمان و کهکشان را به صورت مجازی یا کاذب در زیر سقف اتاق شما ایجاد می‌کند. یعنی با نصب چند تایل، طرح سقف آسمان ابری را در ابعاد دلخواه اجرا می‌کنید.

پانل‌های نورگیر مصنوعی جلوه‌ای کاذب ایجاد می‌کنند که گویی پنجره‌ای بر سقف رو به آسمان وجود دارد. پوشش سقف آسمان مجازی امکان انتخاب مطابق با سلیقه شخصی را با پنل‌هایی از طرح ابر، دریا، گل، شکوفه درختان، کهکشان و … فراهم می‌کند.

نصب این سقف ها که مدل کشسان نیز یکی از انواع آن است، بیشتر جنبه زیبایی دارند. علاوه بر آن در اتاق‌های بدون پنجره یا غیرنورگیر اثرات روانی مثبتی چون بالا بردن روحیه افراد می‌گذارد؛ گویی طبیعت به داخل خانه آورده می‌شود. اجرای آن در محیط‌های اداری باعث افزایش راندمان کاری کارکنان می‌شود. سقف آسمان مجازی را می‌توان در مغازه‌ها، بیمارستان‌ها، مدارس و سالن‌های ورزشی نیز نصب کرد. از همه مهمتر، اجرای آن در بیمارستان‌ها باعث بهبود روحیه بیماران می‌شود.

فاصله پانل‌های آسمان مجازی باعث می‌شود که 3 سانتی متر بالاتر از سقف کاذب قرار بگیرند. در نتیجه شبیه یک پنجره واقعی دیده می‌شوند.

قیمت سقف کاذب آسمان مجازی (خرید و اجرت نصب آذر 1402) – به ازای هر متر مربع بین  800 هزار تا 2 میلیون تومان.

 

 

 معایب سقف آسمان مجازی

اما سقف کهکشانی ویژگی های منفی نیز دارد. اگر از این موضوع آگاه نباشید پس از نصب این پنجره‌های سقفی در خانه، احتمالا با افزایش مصرف برق، اتاق‌هایی که در زمان‌های خاصی از سال غیرقابل استفاده هستند یا تعمیرات گران قیمت به دلیل مشکلات رطوبتی چون نشتی یا چکه مواجه خواهید شد.

 

 

 

 

 

 

 

سقف کاذب PVC پی وی سی

 

سقف کاذب PVC پی وی سی

پوشش PVC پی وی سی (پلی وینیل کلراید) در دهه 1970 در اروپا گسترش یافت. از این متریال برای اولین بار در تزئینات دیوارهای داخلی ساختمان‌ها استفاده می‌شد. به دلیل وزن سبک و نصب آسان نسبت به دیگر پوشش‌های داخلی سقف با استقبال بیشتری مواجه گردید. پنل‌های پی وی سی معمولا دارای یک هسته توخالی بوده، دارای وزنی سبک و سطحی صاف و براق هستند. از دیگر مزایای سقف کاذب پی وی سی می‌توان به ضدآب بودن، تنوع و قیمت ارزانتر آن نیز اشاره کرد.

 

قیمت سقف کاذب پی وی سی PVC (خرید و اجرت نصب آذر 1402) – به ازای هر متر مربع بین  120 تا 550 هزار تومان.

سقف کاذب PVC پی وی سی

معایب سقف داخلی PVC

ظاهر پلاستیکی – پانل‌های سقفی PVC ظاهری پلاستیکی دارند که ممکن است برای سلیقه برخی افراد مناسب نباشد.

مقاومت کم در برابر گرما –  از آنجایی که PVC پلاستیکی است، هنگام قرار گرفتن در معرض حرارت آسیب می‌بیند. بنابراین بهتر است تا حد امکان از چراغ‌های کم مصرف در سقف‌های PVC استفاده و از نصب چراغ پرنور و گرمای زیاد در زیر آن اجتناب کنیم.

 

گاز کلر سقف پی وی سی –  این ماده بر اثر گرمای زیاد گاز کلر سمی منتشر می‌کند. بنابراین بهتر است از نصب سقف PVC در آشپزخانه تا حد امکان خودداری کنید.

 

جایگزین ارزان، بادوام و بی‌خطر به جای پوشش‌های PVC، نسل جدید سقف‌های کاذب یو پی وی سی UPVC است. یک سقف ضدحریق، سخت و مقاوم در برابر گرما و سرما و قابل استفاده برای همه مکان ها؛ سقف کاذب ارزان برای مغازه، خانه، سوله، انبار و کارگاه، سقف کاذب خانه و پارکینگ ویلایی و ….

 

بیشتر بدانید: معایب و مزایای سقف کاذب

 

 

 

طرح سقف CNC

طرح سقف CNC

سقف سی ان سی چیست؟ علت نام‌گذاری این نوع سقف کاذب، استفاده از دستگاه برش cnc است. CNC یا Computer Numerical Control، به استفاده از دستگاه برش کنترل شده توسط کامپیوتر اشاره دارد که سقف، دیوار یا پارتیشن‌ها را با الگوهای پیچیده و زیبایی برش می‌دهد. طراحی داخلی برش CNC برای سقف اغلب بر روی متریال چوب یا PVC اجرا می‌شود. با استفاده از این روش سقف‌های داخلی زیبایی را به شکل طرح معرق سنتی یا مشبک، مدرن و جذاب ایجاد می‌کنند.

نورپردازی بهتر، انعطاف پذیری، وزن سبک تایل‌های معرق و متنوع بودن طرح سقف CNC از جمله مهمترین مزایای خرید آن است. از طرف دیگر استفاده از ورق‌های نازک برای نصب یکپارچه در سقف‌های متراژ بالا، احتمال ترک و شکستگی را حین نصب و پس از آن افزایش می‌دهد.

 

قیمت سقف کاذب cnc (خرید و اجرت نصب آذر 1402) – به ازای هر متر مربع از رنج قیمتی 145 هزار تومان برای تایل معرق 60 در 60 شروع می‌شود.

 

 

 

سقف کاذب یو پی وی سی UPVC

سقف کاذب یو پی وی سی UPVC که اغلب باPVC   اشتباه گرفته می‌شود، پلی وینیل کلراید سخت شده است. (Unplasticized Polyvinyl Chloride) یعنی مانند پی وی سی پلاستیکی خالص و نرم نیست. بلکه یک پانل سفت و ضدآب و در عین حال انعطاف‌پذیر است. سبکی وزن، قیمت بسیار مناسب و ارزان‌تر از سایر سقف‌های کاذب (به جزء سقف گچی یا کناف) و از همه مهمتر ضد رطوبت بودن آن، از جمله ویژگی‌هایی است که تنها در سقف کاذب یو پی وی سی UPVC مشاهده می‌شود. به همین دلیل در سالهای اخیر استفاده از این متریال برای سقف کاذب حمام، سرویس بهداشتی و یا آشپزخانه بسیار پرکاربرد شده است.

سقف کاذب یو پی وی سی UPVC

این‌ پانل‌های کاذب یکی از ساده‌ترین و کم‌هزینه‌ترین سقف‌ها؛ (قیمت متریال مقرون به صرفه و هزینه تعمیر و نگهداری بسیار ناچیز) برای نمای داخلی و بیرونی ساختمان‌های مسکونی، صنعتی و تجاری هستند. به دلیل خاصیت عدم جذب رطوبت متریال یو پی وی سی، نصب آن برای سقف کاذب خانه‌های ویلایی یا پارکینگ ساختمان‌های ویلایی – همچون ورق‌های ذوزنقه و حلب رنگی UPVC – کاربرد زیادی دارد.

قیمت دیوارپوش سقف کاذب یو پی وی سی UPVC (خرید و اجرت نصب آذر 1402) – به ازای هر متر مربع  بسته به ضخامت بین 180 تا 570 هزار تومان. برای اطلاع از قیمت روز upvc لطفا با مشاوران سپیدفام وارنا تماس حاصل فرمایید.

 

بیشتر بخوانید: دیوارپوش یو پی وی سی ارزان و زیبا

 

ویژگی‌های UPVC سقف کاذب همه کاره

قابلیت شستشوی آسان

آبگریز

مقاوم در برابر اسید، باز ، نمک، گازها و ترکیبات شیمیایی

طول عمر 40 تا 50 سال بدون هزینه نگهداری یا تعمیر

قیمت خرید ارزان

وزن سبک، حمل و نقل و نصب آسان و سریع

قابلیت اجرا و تعویض آسان پانل‌های سقفی

امکان رنگ شدن تایل‌ها در هر محیط و زمانی

بدون نیاز به عایق بندی

ضدحریق

پایدار در برابر تغییرات دمایی

سقف کاذب اکوستیک UPVC برای باشگاه‌های ورزشی، ساختمان‌های صنعتی و پرسروصدا

و …

 

از چه طرح‌هایی می توان برای سقف کاذب سرویس بهداشتی استفاده کرد؟

از چه طرح‌هایی می توان برای سقف کاذب سرویس بهداشتی استفاده کرد؟

پانل‌های  PVC و UPVC یک سقف کاذب کم هزینه، تمیز و عایق صدا برای حمام و دستشویی هستند. این پوشش‌های ضد‌آب در برابر کپک و قارچ مقاوم هستند. سقف یو پی وی سی به آسانی نصب شده هر زمان که لازم باشد به راحتی جدا می‌شوند و به مراقبت و نگهداری بسیار کمی نیاز دارند.

آن‌ها همچنین از نظر ظاهر متنوع‌ترین گزینه هستند. شرکت سپیدفام وارنا پوشش‌های کاذب UPVC خود را طرحدار و در مدل‌های مدرن و جذاب متناسب با دکوراسیون منزل شما عرضه می‌کند.

قیمت و اجرت نصب سقف کاذب یو پی وی سی مقرون به صرفه‌تر از سایر مصالح سقفی است و به گونه‌ای طراحی شده که در تست دوام متریال، رطوبت، ضربه و عایق، کاملا موفق بوده است.

 

 

قیمت سقف کاذب

سقف کاذب قیمت های مختلفی دارد و بسته به نوع سقف کاذب، متریال مورد استفاده، مساحت پوشش، پیچیدگی طراحی و مکان اجرای می‌تواند متفاوت باشد. در این رده بندی سقف آلومینیومی باز مربعی (گریلیوم) و آسمان مجازی گرانترین و پوشش PVC، UPVC و گچی (کناف) از جمله ارزانترین سقف های کاذب می‌باشند.

 

به دنبال پانل‌های سقفی ارزان ولی بادوام هستید؟

به دنبال پانل‌های سقفی ارزان ولی بادوام هستید؟

تیم سپیدفام وارنا پانل‌های سقفی UPVC – به عنوان اولین تولیدکننده پوششهای یو پی وی سی – محصولات باکیفیت و ضدرطوبت خود را با قیمت مقرون به صرفه عرضه می‌کند. ما هم سقف‌های کاذب طرحدار و هم بدون طرح، ساده و هم شیک را برای هر سبکی که مد نظر شماست با قیمت مناسب ارسال و به راحتی نصب می‌کنیم. یک سقف کاذب ارزان و زیبا برای سرویس بهداشتی، آشپزخانه، اتاق خواب و سالن پذیرایی متناسب با آن به همراه نصب اصولی و عمری را برای شما اجرا می‌کنیم. سقف و دیوارپوش‌های باکیفیت یو پی وی سی با 7 سال ضمانت و طول عمر 40 تا 50 ساله در کارخانجات وارنا تولید می‌شوند.

 

لطفا جهت اطلاع از نحوه، مدت زمان و آخرین قیمت انواع سقف کاذب ارزان یو پی وی سی شرکت وارنا با مشاوران ما تماس بگیرید.

 

09115495291

09120465839

09120465837

 

 

سوالات متداول

فایده نصب سقف کاذب چیست؟

بسیاری از سیم‌ها، لوله‌ها و کانال‌های برق از دیوارها و سقف خانه‌ها در طول فرآیند ساخت و ساز عبور می‌کنند. سقف کاذب تمام کانال‌ها، کابل‌ها و سیم‌هایی را که از سقف آویزان می‌شود، پنهان می‌کند. به این ترتیب، اتاق به ظاهری تمیز و مرتب با طرحی مدرن و شیک تبدیل می‌شود.

 

حداقل ارتفاع مورد نیاز برای سقف کاذب چقدر است؟

حداقل ارتفاع لازم از کف برای سقف کاذب 2 متر و نیم تا 2 متر و هفتاد سانت و برای پارکینگ‌ها و سوله‌ها حدود 2 متر و 40 سانت است. طبق قوانین ملی ساختمان، ارتفاع استاندارد سقف کاذب باید حداقل 2 متر و نیم باشد.

 

کدام نوع سقف کاذب وزن سبک‌تری دارد و آسان‌تر نصب می‌شود؟

پوشش‌های سقف کاذب یو پی وی سی (UPVC). نصب و نگهداری این پنل‌ها آسان است. آنها سبک هستند و در برابر رطوبت و موریانه مقاوم می‌باشند. سقف‌های کاذب upvc به سادگی نصب و سریع رنگ می‌شوند و می‌توان آن‌ها را به روش‌های مختلفی اجرا کرد. علاوه بر قیمت مقرون‌به‌صرفه و نصب ساده‌تر، دارای قابلیت طراحی با تنوع و انعطاف بیشتری را نیز دارند.

 

ارزان‌ترین و سریعترین متریال برای نصب سقف کاذب کدام است؟

سقف گچی که به آن کناف یا دیوار خشک پنل گچی یا dry wall نیز گفته می‌شود، یک مصالح سقفی رایج و نسبتا ارزان برای ساخت سقف‌های داخلی است. برای داشتن ظاهری تمیز و صاف می‌توان آن را با رنگ یا بافت نیز اجرا کرد. تایل‌های گچی ارزانترین گزینه برای نصب سقف کاذب در خانه‌های مسکونی هستند.

 

بهترین متریال برای سقف حمام و دستشویی کدام است؟

در سقف کاذب UPVC فلز، آهن و مواد خورنده‌ای وجود ندارد و در برابر خوردگی و کپک سقف کاملا مقاوم است. آب به محصول آسیبی نمی‌رساند و به دلیل خاصیت آبگریزی به راحتی از آن خارج می‌شود. پنل‌های یو پی وی سی در هنگام قرار گرفتن در معرض رطوبت منبسط، منقبض یا از سقف جدا نمی‌شوند.

 

 

برای آشپزخانه بهتر است از چه نوع سقف کاذبی استفاده کنیم؟

از سقف‌های cnc، شیشه‌ای یا آسمان مجازی، تا میزان نورگیری فضای آشپزخانه را افزایش دهند. اما اگر می‌خواهید کمتر هزینه کنید می‌توانید از سقف‌های ضدآب و قابل شستشوی یو پی وی سی استفاده و در صورت تمایل آن را با سقف‌های شیشه‌ای به صورت ترکیبی نصب کنید. پوشش گچی یا کناف نیز از دیگر گزینه‌های ارزان قیمت و ساده برای سقف آشپزخانه می‌باشد.

 

از چه نوع سقف چوبی استفاده کنم که ضدآب و حشره باشد؟

شما می‌توانید سقف اصلاح شده چوبی مانند ترمووود را نصب کنید که ضدحریق، ضد رطوبت و موریانه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + بیست =