اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  دسته‌بندی نشدهوبلاگ   »   دیوار پوش یو پی وی سی ؛ پوشش های دیواری ارزان و زیبا

دیوار پوش یو پی وی سی ؛ پوشش های دیواری ارزان و زیبا

  • 512 بازدید
  • تاریخ انتشار: 8 ماه پیش
4.8/5 - (22 امتیاز)

دیوار پوش یو پی وی سی نسل جدید طرح نمای ساختمان

دیوار کوب یا دیوار پوش یو پی وی سی مزایای قابل توجهی برای نمای داخلی و خارجی ساختمان دارد. آن‌ها نمایی از پانل‌های پیش ساخته را به تصویر می‌کشند که سه هدف اصلی را در ساختار ساختمان محقق می‌کنند. محافظت طولانی مدت از پوشش دیوار داخلی و خارجی – عایق حرارتی داخلی – ایجاد محیطی دلباز و زیبا برای ساکنین ساختمان.

دیوار پوش یو پی وی سی یک گزینه جدید برای افرادی است که به دنبال نمایی مدرن یا نو کردن ظاهر خانه و املاک خود – با حداقل قیمت – هستند. نمای یو پی وی سی بخصوص در برابر عناصر محیطی بسیار مقاوم است؛ نصب آن سریع و آسان بوده به مراقبت بسیار کمی نیاز دارد. همچنین جایگزینی مدرن برای دیوارپوش های چوبی سنتی است.

دیوار پوش یو پی وی سی

دیوار پوش‌های UPVC و PVC هر دو راه حلی مقرون به صرفه برای تغییر سریع ظاهر خانه شماست. طراحی انعطاف‌پذیری و طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و سبک‌ها، استایل و فضای هر خانه‌ای را منحصر به فرد و جذاب می‌سازد.

دیوار پوش یو پی وی سی نسل جدید نمای ساختمان

 

 

مهمترین ویژگی های یک دیوار پوش خوب چیست؟

بهترین پوشش های دیواری به راحتی با آب تمیز می شوند. (از جمله دیوار پوش یو پی وی سی). این بدان معناست که می توانید آن را حداقل برای یک دهه در اتاق خواب، سالن پذیرایی یا دفتر کار خود نگه دارید. می توانید این پوشش را با یک اسفنج یا پارچه مرطوب تمیز کنید. می توانید آب صابون را به اسفنج اضافه کنید و از آن برای تمیز کردن پارچه برای سرسخت ترین لکه‌ها استفاده کنید. دوام و طول عمر بالا – قیمت مناسب – عایق گرما و سرما – مقاوم در برابر نفوذ حشرات و میکروارگانیسم ها.

 

فاکتورهای مهم در تعیین قیمت دیوار پوش یو پی وی سی

کیفیت متریال، ابعاد دیوار، هزینه نصب و پیچیدگی طرح، زمان مورد نیاز برای اجرای دیوارپوش، نوع جدا شونده یا چسبنده و … همگی در قیمت متریال و هزینه نهایی اجرای دیوارپوش ها موثر است.

 

 

پرطرفدارترین انواع دیوار پوش ها

در زیر به معرفی محبوب ترین و مقرون به صرفه ترین پوشش‌های دیواری داخلی و بیرونی ساختمان‌ها می‌پردازیم:

 

  1. دیوار پوش یو پی وی سی (UPVC)

دیوار پوش یو پی وی سی

پوشش UPVC یا  PVC( پلی وینیل کلراید غیر پلاستیکی )؛ یک نمای مقرون به صرفه است که به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارد و در صورت نیاز به سرعت نصب و تعمیر می‌شود. معمولاً از روکش های یو پی وی سی در – سقف و دیوارهای مکان‌های سرپوشیده – برای جشن و تعطیلات و کانکس‌های مسکونی سیار استفاده می‌شود که می‌توان با حداقل بودجه نمایی شیک، ساده و زیبا ساخت.

یو پی وی سی با داشتن خواص مفید مانند مقاوم بودن در برابر آتش به جلوگیری از گسترش آتش کمک می کند. علاوه بر این، دارای پوشش محافظتی در برابر اشعه ماوراء بنفش است تا از محو شدن رنگ پانل های دیوارپوش جلوگیری کند (حتما کاتالوگ محصولات یو پی وی سی شرکت سپیدفام وارنا را از وب سایت دانلود کنید).

 

هزینه اجرای دیوار پوش یو پی وی سی

یو پی وی سی یکی از ارزان ترین گزینه‌های دیوار پوش در بازار است. به دلیل طیف رنگی وسیع و ویژگی‌هایی چون وزن سبک و دوام بالا، پرطرفدار شده است. قیمت نصب پوشش یو پی وی سی دیوار داخلی ساختمان بستگی به لایه زیرین – ضخامت ورق ها – متراژ – طراحی دیوارها و نوع دیوارپوش‌های UPVC دارد.

شما همچنین می‌توانید خودتان نصب آن را انجام دهید تا در هزینه‌های تمام شده کمی صرفه جویی کنید. جهت اطلاع از  قیمت خرید دیوارپوش یو پی وی سی و نصب دیوارکوب های داخلی و بیرونی خانه خود، با مشاوران سپیدفام وارنا تماس بگیرید.

 

انواع پوشش های دیواری یو پی وی سی

دیوار پوش صنعتی یو پی وی سی

دیوار پوش صنعتی یو پی وی سی

دیوار پوش‌های تجاری یا صنعتی چیست؟ هتل‌ها، بیمارستان‌ها، اداره ها، راهروهای بزرگ، اتاق‌های کنفرانس، سوله ها و سالن های صنعتی، کارگاه های مواد غذایی و … که متراژ بالایی از دیوارها باید پوشش داده شوند. به همین دلیل از دیوار پوش ارزان قیمت و بادوام یو پی وی سی استفاده می‌شود تا برای کارفرماها قیمت به صرفه‌تری داشته باشد. از  دیوارپوش و پی وی سی در صنعت بیشتر برای نمای بیرونی ساختمان ها استفاده می‌شود.

 

دیوارپوش های خانگی یو پی وی سی

دیوار پوش خانگی یو پی وی سی

دیوار پوش های خانگی که برای داخل منزل یا بیرون ساختمان مسکونی (پوشش ویلایی یا آپارتمانی) هستند. دیوارپوش هایی که داخل خانه نصب می شوند بیشتر جنبه دکوراسیون و تزیینی دارند. هر چند می توانند کاربردهایی به عنوان: عایق حرارتی، برودتی، صوتی داشته باشند و یا جهت بازسازی پوشش های داخلی دیوار استفاده شوند. با توجه به اینکه دیوارکوب های یو پی وی سی زیبا، متنوع، قابل شستشو، سبک و بادوام هستند و قیمت ارزانی دارند، از جمله محبوب ترین پوشش ها برای دیوار داخلی خانه ها می باشند.

دیوار پوش برجسته

دیوار پوش طرح برجسته ( سه بعدی یا مدرن )

 

روکش یو پی وی سی برجسته در نمای بیرونی مشابه با پوشش های چوب طبیعی طراحی می‌شوند. این نما از تخته‌پوش‌های هوا تشکیل شده است که با یکدیگر همپوشانی دارند. تخته های روکش پلاستیکی خارجی کاملاً به هم متصل می شوند و از ورود آب و یا بخار جلوگیری می‌کنند. این سبک طراحی چیزی بین دیوارپوش های مدرن و سنتی با رنگ سایه‌های متفاوت است که زیبایی آن را دو چندان می‌سازد.

 

  1. میکروسمنت دیوارپوش ارزان

 

دیوار پوش ارزان

دیوار پوش ارزان

میکروسمنت ترکیبی است از چسب سیمانی، سنگدانه های خاص، افزودنی های کاتالیزوری، رنگدانه‌های معدنی و رزین های مصنوعی است. با اینکه قیمت دیوار پوش میکروسمنت نسبتا ارزان و پوششی زیباست اما به تغییرات فیزیکی حساس هستند، بنابراین احتمال ایجاد خراش و لکه روی دیوار زیاد است. همچنین یک عایق حرارتی متوسط برای دیوارها است و در صورت تغییرات ناگهانی دما تاثیری در حفظ گرمای ساختمان ندارد.

 

بیشتر بخوانید: مزایا و معایب پوشش میکروسمنت

 

  1. دیوار پوش پی وی سی (PVC)

این پوشش‌های دیواری از وینیل ساخته شده‌اند که ارزان است و در طیف وسیعی از رنگ‌ها و طرح‌ها موجود است. پوشش‌ PVC برخلاف دیوار پوش یو پی وی سی نیاز به مراقبت و نگهداری زیادی دارد. زیرا امکان رشد کپک‌های قارچی روی آن وجود دارد. هر چند اجرای دیوارپوش پی وی سی آسان است و وزن بسیار سبکی دارد؛  اما برای مناطقی که مستعد طوفان هستند مناسب نمی‌باشد.

دیوار پوش آجرنما

  1. پوشش آجر نما

 

پوشش‌های آجرنما زیبا و در طرح‌های مختلف شاموتی، انگلیسی، نسوز و .. موجود است. ضخامت دیوارپوش‌های آجری برای نمای بیرونی زیبا و قابل قبول اما برای دیوارهای داخلی زیاد است. به همین دلیل بیشتر در پوشش‌های دیوار بیرونی ساختمان ها استفاده می‌شود. قیمت بالای متریال، نصب و اجرای پر هزینه و زمانبر، شوره و جذب رطوبت از جمله مشکلات این دیوارپوش‌ها می‌باشد. به همین دلیل اجرای پوشش دیوار یو پی وی سی یا طرح آجر نمای دیوار جایگزین ارزان‌تری برای این خرید دیوارپوش ها است که به راحتی همه این معایب را برطرف می‌کند.

  1. دیوار پوش طرح سنگ

دیوار پوش طرح سنگ

دیوارپوش ماربل شیت، سنگ تراورتن، گرانیت و … از جمله انواع دیوارکوب های سنگی و زیباست. سنگ در برابر آب مقاوم است و به راحتی تمیز می‌شود. پوشش سنگی دیوار نیز مانند آجر محکم است اما ارزان نیست. نصب و تعمیر سنگ های طبیعی زمانبر و پر هزینه است. به همین دلیل خرید دیوارپوش طرح سنگ بسیار مقرون به صرفه‌تر و اجرای آن سریعتر است.

 

 

خرید طرح نمای آجر ارزان قیمت، سریع و زیبا

دیوار پوش

  1. دیوارکوب فومی

دیوار کوب فومی

پوشش های دیوار فومی از یک لایه کاغذی و یک لایه فوم رزین پی وی سی تشکیل شده است و پشت چسب دار است. خاصیت ارتجاعی دارند، ضربه گیر هستند و قیمت مناسبی دارند. اما تمیز کردن دیوار کوب های فومی آسان نیست و بافت نسبتاً نرمی دارند. سطح آن در برابر اجسام سخت مقاوم نیست و می‌تواند پاره شود. اما مدل های 3 بعدی دیوارپوش های فومی مقاوم تر هستند. از این دیوار پوش می‌توان برای داخل منزل؛ پذیرایی و اتاق خواب بچه ها استفاده کرد.

 

 

مزایا و معایب دیوارپوش یو پی وی سی

مهمترین فواید پوشش‌های دیواری یو پی وی سی برای نمای داخلی و بیرون ساختمان عبارتند از:

معایب دیوار پوش یو پی وی سی

 

مزایای دیوار پوش یو پی وی سی

 

پوشش دیواری ضد حرارت

دیوار بیرونی از جنس یو پی وی سی عایق حرارتی بهتری نسبت به دیوارهای ساخته شده از چوب، آجر، سنگ یا سیمان دارد. پوشش ضد اشعه UV و مقاوم در برابر آب و هوا باعث می‌شود که ساختمان گرمای بسیار کمی را انتقال داده به راحتی دمای داخل خانه را حفظ کند. (ضریب انتقال حرارتی دیوارپوش یو پی وی سی (w/mk) 0.325 می‌باشد).

 

حفاظت سازه ای قوی

پوشش بیرونی دیوار یو پی وی سی به عنوان یک سد عمل می‌کند که از ساختمان در برابر رطوبت، زلزله، شوره، گرد و غبار، ترک و زنگ زدگی محافظت می‌کند. این پوشش ها بر خلاف سقف‌های پلاستیکیPVC  پوسته پوسته یا پوسیده نمی‌شوند.

 

جدیدترین دیوارپوش خانه

یو پی وی سی یکی از انواع دیوار پوش‌های مدرن و شیک است و سرمایه گذاری روی آن یکی از به صرفه‌ترین روش‌ها برای افزایش زیبایی، کیفیت و ارزش گذاری روی ملک شماست. نسل جدید دیوارپوش های مقرون به صرفه، شیک و بادوام را از سپیدفام وارنا بخواهید.

 

نصب آسان

پوشش دیوار منزل با نمای یو پی وی سی کاری سریع، آسان و کم هزینه با نتایج طولانی مدت است.

 

حداقل تغییر رنگ یا بدون تغییر رنگ

رنگ روکش یو پی وی سی از پوشش‌های آلیاژی مقاوم ساخته شده است که در برابر نور شدید آفتاب – در جنوب کشور – تغییر نمی‌کند، محو نمی‌شود و در درازمدت مقاوم است.

 

 

 

 

قابلیت شستشوی آسان دیوار پوش یو پی وی سی

چنانچه برای نمای داخلی از یو پی وی سی استفاده می‌کنید؛ این پوشش‌های دیواری پلیمری را می‌توان به سادگی شست تا همواره ظاهر تمیز خود را حفظ کنند. اگر هم آن را به جهت پوشش خارجی ساختمان خود به کار می‌برید؛ خاصیت خود شستشویی دارند و با آب باران یا برف شسته و تمیز می‌شوند.

 

دیوارپوش ضد صدا

دیوارپوش یو پی وی سی تقریبا 30 درصد از صداهای محیط را به خود جذب می‌کند. بنابراین پوشش های دیواری آکوستیک برای نمای داخلی و بیرونی ساختمان شما – که یک مزیت بزرگ برای آپارتمان‌های مسکونی است – محسوب می‌شوند.

 

دیوار پوش ضد حریق

پوشش های دیواری یو پی وی سی در شرکت سپیدفام وارنا مقاوم در برابر نفوذ آتش و انتقال حرارت هستند و در صورت بروز آتشسوزی، آن را انتشار نمی‌دهند و خاصیت خود خاموش شوندگی دارند.

 

دیوار پوش آنتی باکتریال یو پی وی سی

ساندویچ پانل‌ها و دیوارپوش های یو پی وی سی به دلیل عدم نیاز به عایق‌های حرارتی مانند: پشم شیشه یا کارتن پلاست و … ضد میکروب و بهداشتی بوده از رشد باکتری، قارچ و کپک جلوگیری می‌کنند. دیوار ضد میکروبی UPVC سپیدفام وارنا در دیوارپوش بیمارستانی – سوله های بهداشتی – سردخانه‌ها و سوله‌های مواد غذایی – سوله دام و طیور و … کاربرد گسترده‌ای دارند.

دیوار پوش یو پی وی سی

 

سایر ویژگی ها :

  • مقاومت بالا در برابر خراشیدگی و سایش
  • مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش
  • حداقل تعمیر و نگهداری / بدون نیاز به مراقبت یا بازسازی
  • دیوار پوش سبک با قیمت اقتصادی
  • قابل اجرا بر روی تمام سطوح بدون کندن پوشش قبلی دیوار یا سقف
  • ظرافت و رنگ بندی زیبا
  • دیوارپوش یو پی وی سی ضد آب ( ضد رطوبت )
  • دیوار پوش ضد ضربه

دیوار پوش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

معایب دیوار پوش یو پی وی سی

دیوارکوب های داخلی و بیرونی یو پی وی سی باید در کارخانه مطابق با نظر کارفرما ساخته شوند و به محل نصب منتقل شوند. (اصولا قالب گیری و شکل پذیری در محل اجرا انجام نمی‌شود.)

 

 

به دنبال استایلی هستید که پوشش ساختمان شما را زنده کند؟

پانل های سقفی و دیواری یو پی وی سی شرکت سپیدفام وارنا طرح دکوراسیون داخلی و بیرونی خانه شما را از سنتی ترین تا مدرن ترین دیوار پوش ها اجرا می‌کند. گروه وارنا علاوه بر پوشش‌های دیواری، انواع سقف کاذب یو پی وی سی نیز تولید می‌کند. سقف و دیوارپوش‌هایUPVC  در کارخانجات سپیدفام وارنا نیاز به تعمیر، مراقبت و نگهداری ندارند. رنگ این پوشش‌ها از بین نمی‌رود و ساختار آنها شکسته یا پوسیده نمی‌شود، زنگ نمی‌زند و 40 تا 50 سال عمر مفید دارند.

شما می‌توانید برای اطلاع از ارزان‌ترین قیمت‌های دیوار پوش یو پی وی سی با مشاوران ما تماس بگیرید:

 

0911-5495291

0912-0465837

0912-0465839

 

سوالات متداول دیوار پوش یو پی وی سی

 

گران ترین و ارزان ترین دیوارپوش ها کدامند؟

سنگ، چوب طبیعی، سرامیک و آجر برخی از گران ترین دیوارپوش ها هستند. یو پی وی سی، دیوار طرح آجر و میکروسمنت ارزان ترین پوشش های دیواری هستند که در مقایسه با بسیاری از نماهای صنعتی یا خانگی قیمت بسیار پایین تری دارند.

 

 

دیوار پوش های ارزان یو پی وی سی تا چند سال دوام دارند؟

به طور متوسط طول عمر روکش های یو پی وی سی غیر پلاستیکی – در شرکت وارنا – برای نمای خارجی 40 تا 50 سال و برای دیوارپوش های داخلی بیش از 50 سال است. شرکت سپیدفام وارنا پوشش های دیوار و سقف یو پی وی سی خود را تا 10 سال ضمانت می‌کند.

 

مهمترین تفاوت دیوار پوش UPVC و PVC چیست؟

پانل های دیواری یو پی وی سی در عین انعطاف پذیری، سخت تر و مقاوم تر از دیوارپوش های PVC هستند. استفاده از UPVC همچنین ایمنی ساختمان را نیز افزایش می‌دهد زیرا در برابر آتش مقاوم است و آن را انتشار نمی‌دهد.

 

چرا یو پی وی سی بهترین پوشش دیوار برای هر نوع ساختمان است؟

قیمت خرید پایین، قابلیت اجرا بر روی نماهای قدیمی، ضد آب، ضد خوردگی و پوسیدگی، دیوارپوش مدرن و جدید و … از جمله مهمترین ویژگی های دیوار پوش های متنوع و ارزان یو پی وی سی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =