اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  وبلاگ   »   قیمت سقف سوله 1402 – خرید سقف سوله ارزان و مطمئن

قیمت سقف سوله 1402 – خرید سقف سوله ارزان و مطمئن

  • 691 بازدید
  • تاریخ انتشار: 11 ماه پیش
4.9/5 - (29 امتیاز)

قیمت سقف سوله 1402 – خرید سقف سوله ارزان و مطمئن

قیمت سقف سوله به نوع اجرا یا زیرسازی و کاربری آن بستگی دارد. همچنین جنس ورق‌ها و عایق سقف نیز در برآورد قیمت سوله نقش مهمی دارد. ابعاد و مدل سقف و قابلیت دسترسی، بر میزان کار و زمان لازم در ساخت سقف سوله شما تأثیر می‌گذارند.

قیمت سقف سوله

 

در این مقاله به محاسبه هزینه سقف سوله در سال 1402 خواهیم پرداخت.

 

نکات مهم در خرید سقف سوله

قیمت خرید سوله بر اساس متر مربع و وزن متریال مصرفی در آن متفاوت است. عرض دهانه و ارتفاع سوله‌ها حتی در میزان مواد مصرفی برای بام سازه و در نتیجه قیمت سقف سوله تاثیر می‌گذارد.

بسیاری از صاحبان صنایع و ساختمان‌های تجاری ممکن است قبل از خرید پوشش سقف سوله باکیفیت، چندین دوره تعمیرات سقف را پشت سر بگذارند. این کار علاوه بر زمانبر بودن، هزینه‌های اضافی برای تعویض سقف ایجاد می‌کند. اما چه عوامل دیگری در قیمت پوشش سقف سوله‌ شیروانی یا قوسی و … تاثیر دارد؟

علاوه بر نکات فوق، هزینه اجرای پوشش سقف سوله به بار برف، باد و زلزله خیز بودن شهر شما نیز بستگی دارد. زیرا بر قیمت متریال مصرفی و در نتیجه وزن سقف و سوله تاثیر می‌گذارد.

پس چه کنیم تا یک بار و برای همیشه یک سقف سوله با قیمت مناسب و عمری بخریم؟

 

عوامل تاثیرگذار بر قیمت سقف سوله چیست؟

عوامل متعددی بر هزينه پوشش سقف سوله تأثیر می‌گذارد، زیرا هیچ دو سوله‌ای دقیقاً یکسان نیستند.

  • جنس یا نوع ورق سقف سوله
  • سقف شیروانی، قوسی یا صاف
  • نوع سوله سوله سنگین (تیرورقی) یا سبک
  • قیمت تمام شده هر متر مربع سقف شیروانی(ابعاد سقف)
  • نوع عایق رطوبتی و حرارتی سقف سوله
  • نوع و تعداد پیچ ها و اتصال دهنده های سقف
  • هزینه حمل و نقل و جابه جایی + دستمزد نصب

 

استعلَام قیمت انواع ورق برای سقف

در زیر به هزینه انواع پوشش سقف سوله با استفاده از ورق‌های سقفی با استفاده از ضوابط و الزامات نظام مهندسی می‌پردازیم.

 

قیمت سقف سوله گالوانیزه 1402

قیمت سقف سوله گالوانیزه

سقف سوله گالوانیزه

 

سقف سوله گالوانیزه با استفاده از ورق آهنی یا فولادی که با فلز روی پوشش داده شده‌اند، ساخته می‌شود. اگرچه ورق گالوانیزه سوله به دلیل محافظت بیشتر در لایه اول، قیمت سقف سوله را نسبت به فلزات معمولی افزایش می‌دهد اما نمی‌تواند به طور کامل پوشش سقف سوله را از خوردگی و پوسیدگی محافظت کند.

قیمت ورق گالوانیزه برای سقف سوله

قیمت ورق گالوانیزه  ارزان تر از ورق رنگی و ساندویچ پانل است. برای مثال:

هزینه پوشش سقف سوله با ورق گالوانیزه 0.5 میل – فولاد سمنان – هر کیلوگرم حدود 48 هزار تومان است.

 

خرید ورق سقف سوله UPVC

ورق های یو پی وی سی علاوه بر اینکه قیمت اجرای پوشش سقف سوله‌ها را کاهش می‌دهند، سد دفاعی قوی در برابر آب نمک و مواد شیمیایی، رطوبت، گرما، سرما  و … است.

برای اطلاع از نحوه خرید و قیمت ورق سقف سوله UPVC – سوله‌های کوچک و صنعتی در مناطق مرطوب، بسیار سرد یا بسیار گرم – با شماره‌های انتهای مقاله تماس حاصل فرمایید.

 

سقف سوله ورق رنگی قیمت 1402

قیمت سقف سوله ورق رنگی

 

 

 

حلب رنگی برای سقف، ورق رنگی یا گالوانیزه رنگی نیز نامیده می‌شود که همان ورق های گالوانیزه و رنگ آمیزی شده هستند.

محصولات ورق رنگی در بازار انواع متنوعی دارند از جمله: حلب رنگی طرح سفال – ورق کرکره سینوسی – ذوزنقه – شادولاین و عموما با برند فولاد مبارکه، فولاد بهمن، 7 الماس و چین شناخته می‌شوند. برای مثال قیمت ورق رنگی سقف سوله در اردیبهشت 1402 :

 

قیمت حلب قرمز سقف سوله با ورق 0.5 میل – کارخانه فولاد مبارکه – حدود 76 هزار تومان است.

هزینه سقف سوله با ورق رنگی کارخانه هفت الماس – ورق 0.5 میل و عرض 125 سانتی و رول – حدود 60 هزار تومان می‌باشد.

قیمت بالای ورق های رنگی سقف سوله ها یکی از معایب مهم حلب رنگی ها است. همچنین با کوچکترین خراشیدگی بر سطح ورق، به سرعت فرایند زنگ زدگی و خوردگی در آنها آغاز می‌شود. علاوه بر آن هزینه تعمیر و نگهداری بالایی دارند و برای هر شرایط آب و هوایی بخصوص در مناطق گرم، اسیدی و در سوله‌های تولید مواد شیمیایی و گازها مناسب نبوده، عمر کمی دارند.

 

قیمت ورق رنگی سقف سوله یو پی وی سی

خرید ورق رنگی UPVC برای سقف سوله های صنعتی و یا سوله کوچک نه تنها قیمت اجرا و زیرسازی سوله ها را کاهش می دهد بلکه به دلیل عایق حرارتی  با ضریب انتقال کمتر که 2000 برابر کمتر از ضریب گرمایی حلب سقفی است؛ گرما را به زیر سقف منتقل نمی‌کند و از ورود سرما نیز جلوگیری می‌کند. در نتیجه در هزینه های انرژی نیز صرفه جویی می‌شود.

 

سپیدفام وارنا اولین تولیدکننده ورق رنگی ارزان سقف سوله از جنس UPVC در ایران است. برای اطلاع از قیمت سقف سوله و دیوارپوش یو پی وی سی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

 

بیشتر بخوانید: خرید ارزان ورق رنگی در جنوب

 

 

قیمت توری مرغی برای سقف سوله

معمولا برای اینکه هزینه سقف سوله ارزان‌تر تمام شود، از پشم شیشه و توری مرغی استفاده می‌شود. اما برای اینکه متریال مصرفی در سقف سوله ها بهداشتی تر و بادوام‌تر باشند پوشش کارتن پلاست انتخاب بهتری است که از لحاظ قیمت نیز تفاوت زیادی با توری مرغی ندارد.

قیمت توری مرغی گالوانیزه عرض 120 و 7 کیلویی حدودا 360 هزار تومان –خرید خرداد 1402.

هزینه سقف سوله با کارتن پلاست

کارتن پلاست یک ورق عایق انعطاف پذیر از جنس پروپیلن است. پوشش سوله با کارتن پلاست اگرچه سقف را بهداشتی‌تر می‌سازد و مشکلات کمتری نسبت به سقف‌ سوله‌های پشم شیشه‌ای دارد؛ اما احتمال ساییدگی و آسیب در برابر ضربات و عدم مقاومت کافی از جمله مهمترین معایب این پوشش‌های سقفی است.

قیمت کارتن پلاست برای سقف سوله به ابعاد و ضخامت آن بستگی دارد – رول 5 میل 1000 گرمی – 45 هزار تومان.

 

قیمت پشم شیشه برای سقف سوله

پشم شیشه و توری مرغی یک عایق رایج برای پوشش‌های سقفی است و باعث کاهش قیمت سقف سوله می‌شود.

قیمت پشم شیشه در اردیبهشت 1402 – ضخامت 5 سانتی با فویل آلومینیوم و به طول 15 متر – حدود 800 هزار تومان است.

 

خرید سقف سوله بدون نیاز به عایق

با خرید ورق سقف سوله یو پی وی سی نیازی به نصب هیچ یک از این عایق ها ندارید. راندمانی که از upvc در ساخت سقف سوله های دام دریافت می کنید عبارت است از : نصب آسان و تنها یکبار – بهترین عایق حرارتی و بهترین پوشش برای حفاظت از موجودات زنده و گل و گیاه (سقف گلخانه و پاسیو) – تثبیت رنگ سقف – ضد ضربه و ضد رطوبت و بسیار مقاوم در برابر طوفان و از همه مهمتر: هزینه سقف سوله ارزان – ارسال سریع به قیمت خرید کارخانه سپیدفام وارنا در رنگ های زیبا و شیک به درب منزل شما.

 خرید سقف ویلا ؛ کدام سقف ویلایی ارزان تر است؟

خرید سقف سوله با ساندویچ پانل 1402

سقف ساندویچ پنل سوله

 

خرید ساندویچ پانلها در نمای ساختمانی، دیوارهای جداکننده (پارتیشن بندی) و سقف استادیوم‌های ورزشی، انبارها و نیروگاه ها، صنایع غذایی؛ کلین روم ها، اتاق کامیون و کانتینرهای حمل مواد غذایی، سردخانه و به طور کلی در مکان‌هایی که حذف صدا، رطوبت و رعایت بهداشت مهم باشد، اهمیت زیادی پیدا می‌کند.

ساندویچ پنل‌ نوعی پوشش سبک برای سقف و دیوارها است و معمولا از 2 فلز گالوانیزه یا آلوزینک در دو طرف و یک عایق درونی تشکیل می‌شود که فرم ساندویچی به آن می‌دهد.

سقف سوله ارزان

 

هزینه هر متر مربع سقف سوله ارزان  اردیبهشت 1402

 

با توجه به اینکه ساندویچ پانل ها – بخصوص ساندویچ پانل های فلزی – یکی از گران ترین پوشش های سقف سوله‌ها هستند؛ ( برای مثال ارزان ترین قیمت سقف سوله در ساندویچ پانل‌های آلوزینک یا ورق گالوانیزه با عایق پلی اورتان 4 سانتی‌متری – قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سقفی – حداقل 540 هزار تومان می‌باشد)؛ لازم می بینیم تا در این جا محصول ساندویچ پانل اقتصادی سپیدفام وارنا یا اکوپنل اقتصادی را معرفی کنیم:

 

نسل جدید ساندویچ پانل‌های سقفی ضدرطوبت و ارزان قیمت، با ترکیب ورق‌های یو پی وی سی UPVC و عایق الاستومری (اکوپنل اقتصادی) اجرا می‌شود. عمده مصارف پوشش‌های یو پی وی سی به عنوان دیوارپوش در سقف سوله‌ها و سردخانه‌ها می‌باشد.

قیمت ورق UPVC برای سقف سوله – قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سقفی با ورق 2 میلی‌متر و ضخامت 6 میلی‌متری عایق الاستومری – از حدود 420 هزار تومان شروع می‌شود.

برای استعلام قیمت دقیق ورق سقف سوله UPVC با شماره های وارنا تماس حاصل فرمایید.

 

 

بیشتر بدانید: بهترین روش ساخت سوله ارزان

 

قیمت ساندویچ پانل ارزان سقف سوله – سقف سوله دست دوم

خرید سقف سوله اقتصادی

ساندویچ پانل ارزان UPVC (اکوپنل اقتصادی) با عایق الاستومری

 

با استفاده از ورقسقف سوله دست دوم یا ساندویچ پانل دست دوم می‌توان سوله را با قیمت ارزان تری ساخت. اما سپیدفام وارنا خرید سوله دست دوم و کارکرده را پیشنهاد نمی‌کند. زیرا در ابتدا ممکن است با قیمت بسیار ارزان‌تری سوله را بخرید اما در آینده‌ای نزدیک، گرفتار مشکلات تعمیرات و یا تعویض مصالح ساختمانی و درگیر هزینه‌های جانبی  خواهید شد.

برای خرید سقف سوله ارزان قیمت می‌توان از مصالح ساختمانی نو ولی ساندویچ پانل‌های ارزان‌تر مانند آلومینیوم یا ساندویچ پانل UPVC استفاده کرد.

شما می‌توانید برای خرید سقف سوله ارزان – با ساندویچ پانل اقتصادی و ورق های سقف یو پی وی سی – با مشاوران سپیدفام وارنا تماس بگیرید.

 

مقاله ساندویچ پانل ارزان را حتما بخوانید

 

طراحی و قیمت سقف سوله شیروانی

 

طراحی شیروانی چه تاثیری در قیمت سوله دارد؟

قیمت سقفشیروانی سوله‌ها – با توجه به طراحی ساده‌تر آنها – اغلب ارزان‌تر از سایر مدل‌های آن است. هزینه ساخت اولیه آنها کمتر است و به دلیل شیب بیشتر و کاهش خطر آسیب رطوبت و آب، در آینده نگران هزینه‌های نگهداری و تعمیرات آن نخواهید بود.

هزینه سقف سوله شیروانی با وجود طراحی و ساخت ساده‌تر و مزایای بیشتر، ارزان‌تر و مقرون به صرفه‌تر از سقف‌های صاف یا حتی قوسی است.

 

خرید سقف سوله قوسی

سوله های قوسی بدون جوشکاری، تیرآهن یا میلگرد ساخته می‌شوند.

با توجه به اینکه اجرای سوله قوسی هم می‌تواند از طریق: ورق های گالوانیزه – ورق رنگی و عایق پشم شیشه و توری مرغی – ساندویچ پانل‌ها یا ورق های UPVC باشد؛ لذا قیمت اجرای سوله قوسی به پارامترهای زیادی بستگی دارد.

در بخش تعمیر و نگهداری قیمت سوله های قوسی کمتر و اجرای آن ارزان تر از سایر سوله ها است.

عرض و ارتفاع دهانه سوله در براورد هزینه های سوله های قوسی نقش مهمی دارد. همچنین ضخامت ور‌ق های پوششی و نوع این ورق ها نیز در محاسبه قیمت سوله قوسی مهم است. در ساخت سوله عرض دهانه محدودیت دارد و حداکثر تا 36 متر با سوله قوسی یا U شکل اجرا می‌شود.

قیمت سقف سوله قوسی

 

 

بیشتر بخوانید: بهترین روش ساخت سوله قوسی

 

 

سقف سوله ارزان قوسی یو پی وی سی UPVC

مهم نیست برای پوشش سقف سوله از ساندویچ پانل‌ها استفاده می‌کنید یا ورق سقف؛ زیرا آب بندی سوله‌های قوسی همواره برای صاحبان سقف قوسی مشکلاتی را به وجود آورده است. (به دلیل منحنی شدن ورق‌ها و احتمال نشتی سقف). اما ورق‌هایUPVC  و ساندویچ پانل‌های سپیدفام وارنا با هم پوشانی کامل و آب گریز بودن ورق ها مشکل نشت و چکه سقف سوله‌ها را کاملا رفع کرده است. ( به دلیل گام بلند و محکم شدن با پیچ‌های عایق و واشر کرپی‌های ضد رطوبت ).

خرید ورق‌های یو پی وی سی سقف سپیدفام وارنا علاوه بر اینکه قیمت سقف سوله را کاهش می‌دهد؛ 40 الی 50 سال بر عمر مفید سوله می‌افزاید و هزینه های تعمیر و نگهداری سقف شما را پایین می‌آورد.

 

استعلام قیمت سوله

جهت خرید ارزان و کاهش هزینه سوله لازم است تا سقف های سبک با زیرسازی خرپایی اجرا شوند.

زیرسازی آسان و کم هزینه سقف‌های یو پی وی سی برای ساخت سوله های سبک و باکیفیت که به آسانی قابل جابه‌جایی و اجرا هستند را به ما بسپارید.

شما می‌توانید جهت تخمین هزینه و ساخت سوله ارزان قیمت با مشاوران سپیدفام وارنا و با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

قیمت سقف سوله

 

برآورد قیمت سقف سوله  1402 در شرکت سپیدفام وارنا

برای استعلام هزینه ساخت سوله در سال  1402 در  اصفهان – مشهد – تهران – قم – تبریز – مازندران – جنوب و سایر شهرهای ایران و قیمت ساخت سوله در دبی – تماس با ما

 

 

خرید سوله سبک – اجرای سقف سوله ارزان با خرپا

ممکن است هنگام خرید سوله‌های کوچک استفاده از زیرسازی تیر ورقی ارزان‌تر باشد اما طراحی سوله خرپایی با دهانه‌های بیشتر از 40 متر مقرون به صرفه تر است. مقاومت و قابلیت مونتاژ بالاتر، عدم نیاز به ستون‌های میانی، سبک وزن بودن – استفاده از قوطی و پروفیل به جای تیر آهن – و موارد دیگر باعث می‌شود تا در این روش هزینه سقف سوله به مقدار زیادی کاهش پیدا کند.

 

مشاوره رایگان و حرفه‌ای جهت خرید ارزان سقف سوله خود را به متخصصان سپیدفام وارنا بسپارید.

 

بهترین پوشش و مناسب ترین قیمت سقف سوله چیست؟

چه پوششی برای سقف قیمت ارزانتر و دردسر کمتری دارد؟ سوله‌های شیروانی یا شیبدار با استفاده از خرپاها یا سوله‌های قوسی با استفاده از ورق های UPVC قیمت سوله‌ها را به شدت کاهش می‌دهند.

 

سخن آخر

اگرچه انتخاب بین قیمت انواع پوشش سقف‌ سوله‌ها و یا دیوارپوش‌ها در بخش‌ طراحی سوله‌های صنعتی مهم است؛ اما اگر قصد سوله سازی یا ساخت کارخانه خود را دارید، علاوه بر ارزان بودن قیمت سوله به متریالی نیاز دارید که بتواند در برابر رطوبت و تغییرات آب و هوایی نیز مقاوم باشد و به مرور زمان دچار زنگ زدگی و خرابی نشود. همچنین نیازی به هزینه‌های جانبی و تعمیر و نگهداری نداشته باشد.

ورق های سبک، مقاوم، زیبا و ارزان برای پوشش سقف سوله‌ها و دیوارپوش‌ها

 

سپیدفام وارنا مفتخر است ورق های با ضخامت 1/7 تا 5 میلیمتری UPVC خود را برای انواع کاربردها از جمله: پوشش سقف سوله های کوچک یا صنعتی – سوله دامداری، سوله ماهی، سوله میگو، سوله ورزشی و … پوشش ساندویچ پانل های اقتصادی، سقف پارکینگ و سایبان ماشین و … با قیمت ارزان و عملکرد بهینه برای هر نوع آب و هوایی عرضه کند.

لطفا برای استعلام هزینه روز سقف سوله UPVC با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

 

0911-5495291

0912-0465837

0912-0465839

 

 

سوالات متداول

1- مناسب ترین خرید برای سقف پوشش سوله کدام است؟

قیمت سقف سوله یو پی وی سی UPVC به همراه عایق‌ حرارتی و ضد رطوبت خود – آب بندی قوی سقف – برای پوشش انواع سوله‌های قوسی، شیبدار و … با قیمت ارزان و مقرون به صرفه در کارخانجات وارنا طراحی و تولید می‌شود. نسل جدید پوشش‌های سقفی و دیواری UPVC جایگزین بهینه و ارزان تری برای محصولات ساندویچ پانل فلزی هستند.

2- برای کاهش هزینه سقف سوله چه کنیم؟

برای کاهش هزینه‌های ساخت سوله از سقف سبک یو پی وی سی با زیرسازی خرپایی (سوله سبک) استفاده کنید. زیرسازی آسان و ارزان که با حداقل قیمت علاوه بر دوام بالا و وزن سبک باعث کاهش قیمت سوله می‌شود.

3- ارزان ترین عایق پوشش سقف سوله چیست؟

کارتن پلاست – پشم شیشه – توری مرغی

 

4- باکیفیت ترین و بهترین عایق سقف سوله‌ها کدام است؟

عایق الاستومری در ورق‌های سقف سوله UPVC شما را از هرگونه عایق‌های پوششی دیگر بی‌نیاز می‌کند. الاستومری یک عایق حرارتی قوی و ضد آتش است و برخلاف عایق‌هایی چون پشم سنگ، پشم شیشه، سلولز، فایبرگلاس و … حساسیت‌زا نیست و برای ساخت سوله‌های دامداری، بهداشتی، مواد غذایی و … یک پوشش سقف اقتصادی و بهداشتی محسوب می‌شود. الاستومری یک عایق مقرون به صرفه جهت جلوگیری از اتلاف انرژی گرمایشی و سرمایشی سوله است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + پانزده =