اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  وبلاگ   »   سایبان پارکینگ ماشین ؛ 11 مدل سقف سایبان پارکینگ

سایبان پارکینگ ماشین ؛ 11 مدل سقف سایبان پارکینگ

  • 399 بازدید
  • تاریخ انتشار: 8 ماه پیش
4.7/5 - (12 امتیاز)

سایبان پارکینگ ماشین ساده یا سفارشی هر دو دارای انواع و مدل‌های متنوعی هستند. سایه‌بان‌ها با جلوگیری از اشعه ماوراء بنفش، ریزش باران و ایجاد نمایی شیک، فضای پارکینگ‌ها را بهینه می‌سازند.
علاوه بر متریال سقف، دو عامل دیگر در پارکینگ خودرو نقشی مهم دارند: ساختار و سبک سایه‌بان. این سازه‌ها در انواع مختلفی طراحی می‌شوند: برای مثال سایبان پارکینگ کنسولی یا پایه پارکینگ خودرو متصل به دیوار.
سپیدفام وارنا تحت برند پلی روف اریکا به‌عنوان یکی از برترین تامین‌کنندگان سقف پارکینگ و سایبان خودرو در ایران و امارات متحده عربی؛ پرطرفدارترین انواع و مدل سقف سایبان ماشین را جمع‌آوری کرده‌ است – تا شما مخاطب عزیز بتوانید اولویت‌های خود را محدودتر کرده، انتخاب بهتری برای یک سایبان پارکینگ ایده‌آل داشته باشید.

سقف پارکینگ

انواع کاربرد سایبان پارکینگ

صرفنظر از جنس و متریال ساخت، عمده کاربرد اجرای سقف پارکینگ برای مصارف شخصی (پارکینگ خانگی یا ویلایی) و پارکینگ اداری – تجاری است.

انواع کاربرد سایبان پارکینگ ماشین

 

سایه‌بان پارکینگ اداری

سایبان‌های اداری پارکینگ‌هایی هستند که امنیت وسایل نقلیه کارمندان یک مرکز تجاری یا اداری را تامین می‌کنند. شرکت سپیدفام وارنا تولید کننده انواع پارکینگ‌های اداری – با پایه و بدون پایه – در متراژ بالا با بهترین کیفیت و حداقل قیمت می‌باشد. با سقف‌های یو پی وی سی وارنا 40 تا 50 سال از پرداخت هزینه‌های تعمیرات و نگهداری سقف پارکینگ و سایه بان اداری و تجاری خود بی‌نیاز خواهید بود.

سایبان پارکینگ خانگی – ویلایی

سقف پارکینگ خانگی

اگر در نواحی سرد و مرطوب زندگی می کنید ممکن است با مشکل خوردگی – رطوبت – زنگ زدگی – عدم عایق سرما در پارکینگ‌ خانگی یا ویلایی خود دست و پنجه نرم می‌کنید.

اگر هم در نواحی گرم و خشک هستید با تابش اشعه UV – گرمای شدید و عدم وجود عایق گرما در سایبان پارکینگ خودروی خود روبرو شده‌اید.
شرکت وارنا همه این مشکلات را حل کرده است. همین امروز می توانید انواع سقف سایبان خودرو خود را با بالاترین کیفیت و مقرون به صرفه‌ترین قیمت از سپیدفام وارنا سفارش دهید. ارسال متریال باکیفیت پارکینگ خودرو به همراه نصب حرفه‌ای سقف ماشین خود را به ما بسپارید.

بیشتر بخوانید: ارزان قیمت ترین سقف سر درب حیاط

 

 

انواع مدل سقف سایبان پارکینگ ها

متریال، شکل، سبک و اندازه انواع سایبان ماشین ها دلیل تفاوت در زیبایی و عمر پارکینگ خودروی شماست.

انواع مدل سقف پارکینگ

سایبان چتری ماشین

 

سایه‌بان های چتری به دلیل سادگی و قابل حمل بودن گزینه‌ای محبوب برای پارکینگ خودروها هستند. آنها در اشکال و اندازه‌های مختلف و در مکان‌های مختلف برای شید و پارکینگ‌ها کاربرد دارند. سایبان‌های چتری از پارچه ساخته شده‌اند که روی یک قاب فلزی کشیده می‌شوند تا ساختاری پایدار ایجاد کنند.

سقف پارکینگ

نوع چتری سایبان  تک پایه است و به راحتی می‌تواند به اندازه فضای 2 خودرو سایه ایجاد کند. اگر تقاضا برای سایه زیاد باشد؛ می‌توان به راحتی آن را سفارشی و اضافه کرد. با سقف چتری می‌توان سایبان پارکینگ را حتی برای بیش از 6 ماشین در یک سمت ایجاد کرد.

سایبان پارکینگ قوسی (K-span)

مدل kspan یک سایبان خودرو با طراحی زیبا و مهندسی شده با استفاده از آخرین تکنولوژی و ماشین آلات پیشرفته ساخته می‌شود. این مدل سقف سایبان ماشین یک پارکینگ بسیار قوی و عالی طراحی می‌کند.
این سقف‌ خودروها با استفاده از بهترین جنس ورق‌هایی چون UPVC و پلیمر‌هایی چون PTFE و HDPE ساخته می‌شوند. جنس پوشش سقف این سایبان‌های پارکینگی مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید، شعله، حرارت، برف و باد است.

پارکینگ قوسی

از جمله مزایای سایبان‌های پارکینگ K Span ایجاد حداکثر سایه برای فضای پارکینگ‌ خودروی شما است. این سقف های خودرو طبق استانداردهای اداری – صنعتی و همچنین پارکینگ‌های مسکونی ساخته شده‌اند. به این معنی که – به دلیل ارتفاع زیاد سقف پارکینگ و افزایش مساحت – حداکثر سایبان را برای ماشین ایجاد کرده در طولانی مدت به خودرو شما به خوبی خدمت می‌کنند.
شیدهای پارکینگ خودرو K Span بهترین گزینه برای آب و هوای گرم مناطق جنوبی کشور هستند و باعث افزایش عمر ماشین شده درخشندگی رنگ آن را حفظ می‌کند.
برای ساخت سایبان قوسی پارکینگ یا kspan از سقف‌های زیبا، ارزان و بادوام یو پی وی سی – تولید شده با جدیدترین تکنولوژی سقف سازی – بهره گیرید و با مشاوران سپیدفام وارنا تماس حاصل فرمایید.

 

 

سقف صاف برای پارکینگ و سایه‌بان خودرو

سقف صاف برای پارکینگ

 

از مهمترین مزایای نصب سقف صاف ایجاد ماکزیمم فضا برای پارک خودروی شماست. اما بزرگترین عیب سایبان پارکینگ صاف یا مسطح، عدم خروج سریع آب باران است.
مطمئناً سقف های مسطح شیب کمی دارند تا آب را تخلیه کنند، اما نه به اندازه سقف شیبدار. آب باران روی پشت بام باقی می‌ماند و گودال هایی را تشکیل می‌دهد که می‌تواند منجر به نشت احتمالی یا خسارات مالی شود.
توصیه ما؟ خرید سقف شیبدار . اما اگر مقدور نیست هنگام نصب سقف مسطح؛ مطمئن شوید که مسیرهای مناسب و هوشمندانه‌ای را برای خروج آب انتخاب کرده‌اید. حتی اگر مجبور باشید برای آن هزینه بیشتری بپردازید! این باعث می‌شود سقف پارکینگ شما تا سالهای متمادی از خودروی تان به خوبی مراقبت کند.

سایبان شیبدار ماشین

سایبان شیبدار ماشین

همان‌طور که در بالا گفتیم زهکشی بهتر سقف‌های شیبدار بر عمر سایبان پارکینگ ماشین شما می‌افزاید. سایبان شیبدار خودرو گرما را نسبت به سقف های صاف دیرتر جذب می‌کنند. این به این دلیل است که سقف های مسطح در تمام طول روز به طور مداوم در معرض نور خورشید هستند. در ماه های گرمتر، خانه شما می تواند بسیار گرم شود. اما در سایبان شیب دار پارکینگ جذب گرما و انتقال آن به زیر سقف بسیار کندتر صورت می‌گیرد.
اگر به دنبال سقف پارکینگ یا سایبانی هستید که بدون نیاز به هزینه های اضافی برای عایق کاری و ایزوله کردن بتواند دمای هوا را روی بدنه خودروی شما متعادل نگاه دارد با مشاوران وارنا تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بخوانید: بهترین پوشش سقف شیبدار کدام است؟

سایبان دو طرفه خودرو

سایبان دو طرفه پارکینگ خودرو

به این نوع سایبان‌ها سوله‌های پارکینگی نیز می‌گویند. آنها دارای ویژگی‌هایی چون فضای بزرگ، طراحی ساده و جذاب، کاربردی بودن، مدت زمان ساخت کوتاه، اقتصادی بودن پروژه، دوام بالا و … می باشند. معماری این سایبان‌ها برای پارکینگ‌های بزرگ مانند شرکت‌ها، کارخانه‌ها و سایبان مراکز خرید مناسب می‌باشد. از سقف پارکینگ دوطرفه بخصوص زمانی که تعداد ماشین ها زیاد باشد استفاده می‌شود.

سایبان هرمی

سایبان پارکینگ با سقف هرمی

طرح‌های هرمی پارکینگ خودرو بسیار محبوب هستند و سبکی عالی برای صاحبان ساختمان‌های تجاری و مسکونی محسوب می‌شوند. به عنوان مثال، برخی از صاحبان خانه‌های مسکونی تمایل دارند به ساختار فضای پارکینگ خود طرح و شکلی منحصر به فرد دهند و شکل هرمی برای آنها گزینه بسیار جذابی است.
با این حال برای صاحبان تجاری، نصب راحت سایبان خودرو یک امتیاز مثبت برای کسب و کار آنها است. به خصوص زمانی که در حال راه اندازی هایپرمارکت ها و مراکز خرید هستید. شکل هرم فضای زیادی ایجاد می کند و با نمایش بنر و غیره فرصتی عالی برای تبلیغ محصولات و خدمات شما را فراهم می‌کند.

سایبان پارکینگ جدید

انواع مدل سقف پارکینگ و سایبان ماشین به سمت نو شدن و تنوع پیش می‌رود. مدل های جدید پارکینگی الزاما گران تر از مدل های ساده یا سنتی نیستند و بسته به طرح و کاربرد و جنس مصالح به کار رفته می‌تواند قیمت اقتصادی تری (مقرون به صرفه تر) نیز داشته باشد.

 

سایبان پارکینگ مدرن

سایبان مدرن خودرو

طراحی سایبان ماشین نباید تنها به اشکال معماری سنتی مانند اغلب خانه‌ها و ساختمان‌های عمومی محدود شود.
فضاهای مفید و ضروری مانند پارکینگ، فرصتی منحصر به فرد برای معماران عصر مدرن فراهم می‌کند تا زیبایی و هارمونی را همراه با اشکال جدیدی – که معمولاً توسط طراحان معمولی نادیده گرفته می‌شود.

سایبان پارکینگ تاشو

سایبان پارکینگ تاشو

 

چه زمانی باید از سایبان تاشو یا سقف متحرک استفاده کرد؟
سایبان جمع شونده به شما گزینه انتخاب سایه یا آفتاب را می‌دهد. با یک سایبان جمع شونده، می‌توانید انتخاب کنید که چگونه و چه زمانی می‌خواهید از سایه در فضای بیرونی خود لذت ببرید.
به عنوان مثال، در روزهای گرم و آفتابی می‌توانید سایبان متحرک پارکینگ خود را به طور کامل باز کنید تا فضای سایه را افزایش و گرما را روی بدنه ماشین خود کاهش دهید. سپس، در روزهای ابری که نیاز به سایه نیست، می‌توانید سایبان خود را جمع کنید.
حتی می‌توانید تا حدی سایبان خود را نصفه باز کنید؛ در حالیکه با سایه‌بان ثابت پارکینگی این گزینه را ندارید. در نتیجه بدون توجه به آب و هوا یا ترجیحات شما، استفاده از آن در حالت جمع یا کشیدگی محدود می‌شود.

سایبان بازار برای ماشین

سایبان بازار برای ماشین

با توجه به اینکه سایبان‌ها در فضایی باز چون بازار و مراکز خرید برای تعداد بسیار زیادی از ماشین‌ها در نظر گرفته می‌شود؛ هزینه متراژ بالای آن باید قیمت تمام شده ارزان‌تری داشته باشد و مقرون به صرفه باشد. ضمن اینکه این سقف‌ها می‌توانند به طور فصلی نصب شوند و تنها نصف سال – برای مثال در بهار و تابستان جهت جلوگیری از نور شدید و آفتاب – استفاده شوند.

انواع مدل سایبان پارکینگ ماشین

ساختار اصلی انواع سایه بان پارکینگ‌ها به 2 دسته عمده تقسیم می‌شود.

پارکینگ متصل به دیوار – بدون پایه

 

سایبان‌های پارکینگ دیواری سازه‌های بسیار بادوام و کاربردی هستند و مستقیماً روی دیوار نصب می‌شوند. این ویژگی باعث می‌شود که سایه‌بان پارکینگ خودرو سبکی عالی برای مصارف تجاری و مسکونی با فضای کم در نظر گرفته شود.
سایبان پارکینگ دیواری در هر گوشه‌ای از داخل حیاط یا بیرون گاراژ قرار می‌گیرد و حداقل فضا را اشغال می‌کند. هزینه کمتر و زیبایی بیشتر برای فضاهای محدود از جمله ویژگی‌های سقف‌ پارکینگ بدون پایه در شرکت سپیدفام وارنا است.

سایبان پارکینگ پایه دار ماشین

سایبان پارکینگ

سایبان پارکینگ خودرو با زیرسازی محکم – سپیدفام وارنا

در اینجا نیز – همانند پارکینگ‌های بی‌پایه – قبل از اجرا باید از وجود اتصالات فلزی و خرپایی قوی جهت سوار کردن سایبان‌های پایه‌دار اطمینان حاصل کنید. این سایبان‌های خودرو غالبا به دیوار تکیه داده می‌شوند اما به زمین متصل می‌شوند. در هر نقطه‌ای از دنیا که باشید ما در شرکت وارنا این کار را به آسانی و پرسرعت برای شما انجام خواهیم داد.

برای اطلاع از قیمت ورق پارکینگ و سایبان مقاله ” ارزان ترین ورق برای خرید سقف پارکینگ ماشین ” را مطالعه بفرمایید.

 

معایب و مزایای سقف پارچه‌ای پارکینگی برای خودرو چیست؟

سقف پارکینگ پارچه‌ای

اگرچه سقف‌های پارچه‌ای سایبان ها سبک، بادوام و بسیاری از آنها قابل حمل و نقل هستند؛ اما معایب قابل توجهی نیز دارند که قبل از خرید این نوع سایه‌بان های پارکینگی باید به آنها توجه داشت:
آب باران، گرمای شدید خورشید، کثیفی جاده و خاک، شاخ و برگ‌ها می‌تواند بر روی سقف پارکینگ پارچه‌ای و به داخل آن در نتیجه ماشین شما نفوذ کند. اتفاق حتی می‌تواند سیستم الکتریکی خودروی شما را دچار مشکل ساخته به اجزای مکانیکی ماشین یا موتور شما آسیب برساند.
رطوبت، باران و برف می‌تواند باعث ایجاد کپک و همچنین پوسته پوسته شدن سایبان‌ پارچه‌ای پارکینگ ماشین نیز شود.

بهترین جنس سقف برای سایبان پارکینگ ماشین چیست؟

 

مدل سقف پارکینگ ماشین شیبدار – محصول سپیدفام وارنا

اگر به دنبال سایبانی برای خودروی خود هستید که مانند سقف‌های پارچه‌ای سبک بوده – ولی برخلاف آن دوام بالا و خاصیت ضد رطوبتی بلایی داشته باشد – و مقرون به صرفه نیز باشد؛ ورق‌های یو پی وی سی بهترین گزینه برای سایبان پارکینگ ماشین شماست.

مزایای اجرای سقف پارکینگ یو پی وی سی UPVC

یو پی وی سی ( پلی وینیل کلراید غیر پلاستیکی ) که در سایه بان پارکینگ خودروها استفاده می‌شود به دلیل خواص شگفت انگیزش متریالی محبوب شناخته شده است.
از جمله مهمترین ویژگی‌های سقف ماشین یو پی وی سی UPVC عبارت است از:

  • سقف سبک برای سایه بان پارکینگ منزل
  • سایبان ارزان برای پارکینگ‌های اداری و ویلایی
  • قیمت ارزان اجرای پارکینگ UPVC (بخصوص برای پارکینگ‌ها در متراژ بالا)
  • نصب راحت و سریع (توسط نصابان حرفه‌ای سپیدفام وارنا)
  • سایبان ضد حریق و ضد UV (محافظت از رنگ خودرو)
  • ضد رطوبت
  • رنگ‌بندی زیبا
  • ضدضربه
  • مقاوم در برابر سرما و گرما
  • سایبان بهداشتی – ضد خزه، جلبک، کپک، قارچ و …

سقف پارکینگ

مدل قوسی پارکینگ ماشین سپیدفام وارنا – عسلویه

جهت اطلاع از انواع سقف سایبان و پارکینگ یو پی وی سی – و استعلام قیمت و خرید سقف – و دیوارپوش های سپیدفام وارنا با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

0912-0465837
0912-0465839
0911-5495291

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 1 =