اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  دسته‌بندی نشدهوبلاگ   »   لیست قیمت ورق یو پی وی سی (جدول قیمت 1402 + خرید از کارخانه)

لیست قیمت ورق یو پی وی سی (جدول قیمت 1402 + خرید از کارخانه)

  • 424 بازدید
  • تاریخ انتشار: 6 ماه پیش
4/5 - (13 امتیاز)

لیست قیمت ورق یو پی وی سی (جدول قیمت 1402 + خرید از کارخانه)

 

 

در این مقاله علاوه بر لیست قیمت ورق یو پی وی سی به معرفی هر یک از محصولات، مزایا و کاربرد آن‌ها خواهیم پرداخت. شما می‌توانید برای دریافت جدول دقیق محصولات و قیمت خرید ورق upvc سپیدفام وارنا – به قیمت کارخانه – با شماره‌های متخصصان فروش ما تماس بگیرید.

قیمت ورق یو پی وی سی

یو پی وی سی، پلی وینیل کلراید سخت شده است که برخلاف pvc غیرپلاستیکی است – قابل بازیافت بوده از مقاومت و طول عمر بیشتری برخوردار است. ورق های شیروانی یو پی وی سی بر اساس نوع کاربرد خانگی، تجاری یا صنعتی و ضخامت میل ورق قیمت‌گذاری می‌شوند. عمده کاربردهای این ورق برای سقف سوله و دیوارپوش، خانه‌های ویلایی، پارکینگ و سایبان، سقف سردخانه، کلین روم، کانکس، کانتینر و … است. با توجه به ضخامت ورق یو پی وی سی قیمت آنها متفاوت می‌باشد. نوع زیرسازی بر فلز و نحوه اتصالات و نصب نیز در لیست قیمت خرید ورق upvc تاثیر بسزایی دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

 

لیست قیمت ورق صاف و ذوزنقه یو پی وی سی

یست قیمت ورق صاف و ذوزنقه یو پی وی سی

جدولی که در زیر مشاهده می‌فرمایید لیست آخرین قیمت ورق‌های صاف – تاریخ آبان  1402 – و زیر آن نیز قیمت روز ورق ذوزنقه‌ upvc است. قیمت ورقهای موج دار پس از اعمال ضریب فرمینگ 1/25 تعیین میشود. قیمت خرید و فروش ورق یو پی وی سی 2 تا 2/5 میل رایج‌تر و پرکاربردتر است.

 

سقف کاذب یو پی وی سی

 

 

UPVC صاف و کاربردها

ورق‌های صاف از جمله پوشش‌های یو پی وی سی هستند که بیشتر به عنوان سقف‌های کاذب – سیلینگ و سقف تهرانی – دیوارپوش، پارتیشن و … به کار می‌روند. علاوه بر قیمت مقرون‌به‌صرفه، وزنی سبک و قابلیت رول شدن دارند. مقاومت بالا در برابر ضربه – کشش و شکستگی، ضد اشعه یو وی و قیمت بسیار ارزان از جمله برخی از مهمترین ویژگی‌های ورق صاف یو پی وی سی در کارخانجات سپیدفام وارنا می‌باشد.

 

 

 

 

جدول خرید ورق صاف و ذوزنقه یو پی وی سی 1402

 

لیست خرید ورق صاف یو پی وی سی  UPVC در هر متر مربع (تومان) –  قیمت آبان 1402

 

190,000  تا  580,000 ضخامت 2 میلیمتر تا 5 میلیمتر
لیست قیمت ورق ذوزنقه یو پی وی سی  UPVC در هر متر مربع (تومان) – قیمت آبان 1402

 

240,000  تا  725,000 ضخامت 2 میلیمتر تا 5 میلیمتر

 

 

کاربرد ورق UPVC موجدار

ورق‌های ذوزنقه یو پی وی سی که گاهی به آن طرح موجدار نیز می‌گویند؛ به دلیل گام بلند یا ارتفاع موج 4 سانتی متری به خوبی آببندی و ایزوله می‌شوند. دوام و استحکام آنها را افزایش می‌دهند و کار نصب ورق‌ها را آسان‌تر می‌سازند. علاوه بر بهداشتی بودن مواد اولیه ورق‌های یو پی وی سی  دارای قیمت مناسب، زیبایی ظاهری و تنوع رنگ بالایی هستند. از جمله کاربرد این پانل‌های موجدار می‌توان به پوشش‌های سقف و دیوار خانه‌ها، سقف خانه‌های ویلایی، سوله، پارکینگ و سایبان در مکان‌های بسیار گرم یا بسیار مرطوب اشاره کرد.

ورق موج دار

مقاله مرتبط: خرید بهترین ورق ذوزنقه رنگی برای سقف

 

 

ورق upvc ذوزنقه

 

 

لیست قیمت ورق ساندویچ پانل اقتصادی یو پی وی سی  (اکوپنل)

ساندویچ‌پنل‌های اقتصادی سپیدفام وارنا از دو ورق upvc و یک هسته از جنس عایق الاستومری تشکیل شده‌اند. ضخامت ورق یو پی وی سی و هسته تعیین کننده قیمت نهایی پانل‌ها می‌باشد.

 

ویژگی و کاربرد

از جمله مهمترین مزایای این محصولات مقاومت بالا در برابر خوردگی و پوسیدگی هستند. قابلیت ساخت دیوارپوش و سقف بهداشتی مقاوم در برابر رشد میکروارگانیسم‌ها را دارند. خاصیت عدم جذب آب این پانل‌های الاستومری مشکل افت راندمان حرارتی در ساندویچ پانل‌های پلی یورتان را ندارد. ورق های یو پی یوی سی به دلیل قیمت اقتصادی کاربرد زیادی در ساختمان‌های مسکونی و صنعت دارند. از جمله دیوارپوش و سقف سوله و انبار، سردخانه، باشگاه، استخر و بخصوص در ساخت سازه‌هایی که با مشکل رطوبت، بخار آب و مواد شیمیایی مواجه هستند.

ساندپویچ پنل اقتصادی

ساندویچ پانل اقتصادی upvc

 

 

 

جدول قیمت ورق ساندویچ پانل یو پی وی سی 1402

        لیست قیمت ساندویچ پانل یو پی وی سی در هر متر مربع (تومان) –  قیمت آبان 1402

 

550,000  تا 920,000 ورق UPVC ضخامت 2 میلیمتر + عایق الاستومری از ضخامت 6 میل تا 40 میل
600,000  تا  970,000 ورق UPVC ضخامت 2/5 میلیمتر + عایق الاستومری از ضخامت 6 میل تا 40 میل

 

 

 

 

 

 

 

 

لطفا جهت استعلام قیمت دقیق همه ضخامت‌های ورق UPVC با مشاوران سپیدفام تماس حاصل نمایید.(شماره‌های تماس در انتهای مقاله)

 

 

قیمت ورق 4 لایه پی وی سی به چه عواملی بستگی دارد؟

این پنل‌های ساندویچی از 4 لایه تشکیل شده‌اند: ورق یو پی وی سی ، آلیاژ پلیمری بر روی ورق، عایق الاستومری و فویل زیرکار. ضریب انتقال حرارتی پایین عایق الاستومری، باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی شده هزینه خرید نهایی ورق یو پی وی سی ارزانتر تمام میشود. ضخامت ورق یو پی وی سی و قطر عایق الاستومری که از 6 میل تا 40 میل متغیر است، باعث تفاوت قیمت در لیست نهایی فاکتور خرید می‌شود.

همچنین هزینه نصب آن اقتصادی و با یراق‌آلات ضد آب و پوششی انجام می‌شود. این کار علاوه بر قیمت مقرون به صرفه ورق یو پی وی سی دوام بسیار بالایی نیز در برابر طوفان و وزن سنگین برف ایجاد می‌کند. به همین دلیل به آن اکوپنل یا پنل اقتصادی نیز گفته می‌شود.

فواید خرید ورق یو پی وی سی

فواید خرید ورق یو پی وی سی

  • کاهش هزینه قبض برق
  • قیمت نصب و زیرسازی ارزان
  • وزن سبک پانل‌ها – جابه‌جایی راحت و صرفه‌جویی در هزینه‌
  • عدم جذب آب – که به طور غیرمستقیم قیمت ورق یو پی وی سی سقفی و دیواری را کاهش می‌دهد.
  • پوشش ضدخوردگی و ضد‌زنگ
  • عدم ایجاد حساسیت های پوستی و مشکلات تنفسی برای کلیه جانداران
  • عدم واکنش با مواد شیمیایی، گازهای خورنده و …
  • انعطاف پذیر – نصب راحت و سریع
  • قیمت خرید اقتصادی با طول عمر بالای ورق یو پی وی سی
  • بدون نیاز به عایق پشم سنگ، پشم شیشه و کاملا بهداشتی

 

خرید شینگل، آردواز وآندوویلا یو پی وی سی

شینگل و آردواز پوشش‌های مناسب برای سقف‌های شیروانی یا شیبدار است. آردواز دارای نمای ساده و هلالی است و به صورت پله‌ای اجرا می‌شود. قیمت آن‌ها بسته به ضخامت ( ورق 1/7 میل و 2 میل ) مختلف است. پلی‌لین مشابه پوشش‌های آندوویلا و دارای رنگ‌های سایه روشن و از جنس یو پی وی سی است. لطفا برای اطلاع از آخرین قیمت لیست ورق‌ های یو پی وی سی با متخصصان فروش ما در تماس باشید.

 

خرید شینگل،آردواز وآندوویلا یو پی وی سی

 

 

ابعاد و ضخامت ورق های  UPVC 

عرض ورق‌های upvc قبل از فرمینگ، 125 سانت و عرض مفید آن 100 سانتی‌متر است. طول به سفارش مشتری متغیر است. (حداکثر تا 12 متر)

قیمت ورق‌ یو پی وی سی با نحوه زیرسازی و فاصله پرلین‌ها ارتباط مستقیمی دارند. این فاصله نیز به نوبه خود به ضخامت ورق‌ها بستگی دارد. برای مثال حداکثر فاصله پرلین‌ها برای زیرسازی با ورق 2 میل، 80 سانتی‌متر و برای ورق 2/5 میل، 100 سانتیمتر است.

در لیست قیمت خرید ورق یو پی وی سی 2 میل و 2/2 میل ارزانترین بوده و بیشترین کاربرد را برای پوشش‌های سقفی و دیواری دارند.

 

چه مواردی در برآورد لیست قیمت ورق یو پی وی سی موثر است؟

نحوه زیرسازی و نصب – ضخامت، ابعاد و نوع ورق upvc در هزینه نهایی تاثیرگذار هستند.

 قیمت ورق یو پی وی سی UPVC پارکینگ

خرید ورق یو پی وی سی سایبان و پارکینگ

 

 

پوشش‌های سایبان پارکینگ شرکت سپیدفام با استفاده از ورق‌های یو پی وی سی در انواع و مدل پروفیلی، لوله‌ای، فضایی یا سبک و تیرورقی تولید و اجرا می‌شوند. اگر در مناطق بسیار گرم زندگی می‌کنید خرید ورق یو پی وی سی بهترین انتخاب شما است. سطح ضد یو‌وی این ورق‌ها علاوه بر محافظت از رنگ و کیفیت سقف، از گرم شدن زیر آن نیز جلوگیری می‌کند. در نتیجه فضایی امن و خنک در زیر آن برای استراحت افراد و خودروها ایجاد می‌کند. چنانچه در مناطق سرد و مرطوب هستید و قصد خرید ورق های upvc را دارید؛ باید بدانید که علاوه بر قیمت ارزان و صرفه جویی در هزینه‌ها، پوشش‌های یو پی وی سی سقفی ضدرطوبت هستند و با مقاومت بالایی که در برابر خوردگی دارند 40 تا 50 سال عمر مفید می‌کنند.

قیمت ورق یوپی وی سی UPVC پارکینگ

خرید ورق یو پی وی سی سایبان و پارکینگ

 

پارکینگ یا سایبان خودرو معمولا با ضخامت ورق 2 میل یا 2/2 میل عرضه می‌شوند. مشاوران ما شما را راهنمایی خواهند کرد که – بسته به نوع محل و شرایط پارکینگ و سایبان ماشین خود – از چه نوع ورق و ساختاری با قیمت کمتر و بهینه‌تر استفاده کنید. پنل‌های یو پی وی سی پارکینگی هزینه اجرای پایین‌تری دارند و می‌توانند بر روی زیرسازی چوبی یا فلزی با سرعت بالایی نصب شوند.

 

 

بیشتر بدانید:  خرید ارزانترین ورق برای سقف پارکینگ ماشین

 

 

 

نکات مهم جهت خرید ورق یو پی وی سی 

پوشش سطح زیر ورق های upvc سفید رنگ است و بسته به نوع خرید شما – ذوزنقه، صاف، ساندویچ پانل، شینگل و … قیمت متفاوتی دارند. نصب این ورق ها با واشر کرپی‌های پهن و ضدآب و روی گام بلند انجام می‌شوند تا بتوانند جلوی فشارهای وارد شده را بهتر بگیرند. بهتر است برای نصب آن از افراد حرفه‌ای استفاده کنید. اما چنانچه خود مایل به انجام آن هستید و تجربه و مهارت کافی را دارید، از روی فاکتور پیش خرید می‌توانید از نکات مهم جهت نصب این پوشش‌ها مطلع شوید. در غیر اینصورت متخصصان باتجربه ما در سپیدفام وارنا از برآورد قیمت تا نصب ورق های یو پی وی سی همراه شما خواهند بود.

 

لطفا جهت اطلاع از لیست قیمت روز انواع ورق های شیروانی یوپی وی سی؛ (دیوارپوش و سقف پلی‌لین، آردواز و شینگل upvc) با مشاوران وارنا تماس حاصل فرمایید.

 

 

09115495291

09110465839

09120465837

 

 

سوالات متداول لیست قیمت ورق یو پی وی سی

 

  1. ورق‌های UPVC کارخانجات سپیدفام وارنا در چه ابعاد و ضخامتی تولید می‌شوند؟

عرض مفید ورقهای یو پی وی سی 100 سانتی‌متر و طول آن به دلخواه مشتری تولید می‌شود. ضخامت ورق‌های ذوزنقه از 2 میل تا 5 میل (ضخامت کمتر از 2 میلیمتر نیز در صورت سفارش مشتری تولید می‌شود) و در رنگبندی جدید و متنوع عرضه می‌شوند. عایق الاستومری در ساندویچ پنل‌ها از ضخامت 6 میل تا 40 میل متغیر است.

 

  1. کدام ورق یو پی وی سی در لیست قیمت ها ارزان‌تر است؟

ورق‌های صاف یو پی وی سی و همچنین پوشش‌های ذوزنقه و ساندویچ پانل با ضخامت 2 میل ارزانترین قیمت را در بین انواع ورق های یو پی وی سی دارند.

 

  1.  کدام ورق یو پی وی سی گران‌تر است؟

قیمت ورق شینگل، آندوویلا و آردواز یو پی وی سی و در ضخامت‌های بالاتر، گرانتر است.

 

  1. قیمت ورق پی وی سی ارزان‌تر است یا یو پی وی سی؟

ورق های pvc به دلیل جنس پلاستیکی خود ممکن است قیمت ارزانتری نسبت به برخی از انواع ورقهای upvc داشته باشند. ولی بدون شک در طولانی‌مدت این پوشش‌های یو پی وی سی هستند که بدون هزینه تعمیر و نگهداری تا 50 سال همچنان باکیفیت ماندگار خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 11 =