اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  پوشش سقف سوله در تهران

پوشش سقف سوله در تهران

فروش پوشش سقف سوله در تهران

وجود یک سوله خوب و با کیفیت یکی از ارکان اصلی است که هر کارخانه به آن نیازمند است ‌‌.برای داشتن یه سوله مناسب و باکیفیت یکی از مهم ترین اجزائی که باید در انتخاب آن دقت لازم را به خرج داد انتخاب پوشش سقف سوله می باشد.برای خرید و انتخاب صحیح پوشش سقف سوله در تهران با کارشناسان کارخانه سپید فام وارنا در ارتباط باشید.

پوشش سقف کارخانه

سپید فام وارنا تولید کننده پوشش سقف سوله در تهران

کارخانه سپید فام وارنا عرضه کننده انواع سقف upvc در ایران می باشد ،محصولات این کارخانه باستفاده از بهترین ماشین آلات و آخرین تکنولوژی روز دنیا تولید می شوند.که شما میتوانید با استفاده از پوشش سقف سوله در تهران  از این مزایا برخودار شوید .

محصولات کارخانه سپید فام وارنا تحت برند پلی روف اریکا در ایران و کشورهای همسایه عرضه می شود.کلیه  پوشش سقف یو پی وی سی برند پلی روف اریکا از ساختار دولایه تشکیل شده اند ،که لایه اول از یو پی وی سی ولایه دوم از آلیاژهای پلیمری تولید شده اند.

به دلیل نوع ساختار و نحوه تولید ، این ورق ها دارای مزایای بسیار زیادی نسبت به ورق ها موجود بازار می باشند .که به همین دلیل استفاده از این ورق ها به عنوان پوشش سقف سوله در تهران پیشنهاد میشود در این مقاله به صورت مفصل به بیان این مزایا خواهیم پرداخت .

سقف رکارخانه در قم

مزایای استفاده از محصولات پلی روف به عنوان پوشش سقف سوله در تهران

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد استفاده از محصولات پلی روف به عنوان پوشش سقف سوله در تهران میتواند مزایای زیادی را برای ما در پی داشته باشد .و با استفاده از این محصولات میتوانیم در هزینه ها تاحد زیاد صرفه جویی نماییم.

خاصیت ضد اسیدی پوشش سقف سوله در تهران

سقف های تولیدی کارخانه سپید فام وارنا از خاصیت ضد اسیدی برخوردار می باشند که میتواند یک مزیت ویژه برای سقف سوله محسوب شود .زیرا یکی از مشکلاتی که سقف های سوله های واحد تولیدی دارند این است که بعد از مدتی تخریب می شوند و دلیل آن نیز به وجود آمدن گاز های اسیدی در فرایند تولید فرآورده های مختلف می باشد.همانگونه که گفته شد ورق های یو پی وی تولیدی کارخانه سپید فام وارنا دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر گازهای اسیدی می باشد .

عایق صوتی و حرارتی پوشش سقف سوله در تهران

یکی دیگر از خاصیت های که ورق های یو پی وی سی سپید  فام وارنا دارا می‌باشد دارا بودن عایق صوتی و حرارتی مناسب می باشد. که با بهره بردن از این قابلیت دیگر نیاز به هیچگونه عایق صوتی و حرارتی نخواهید داشت که همین امر می‌تواند به میزان قابل توجهی در هزینه ها صرفه جویی نماید.

سبک بودن وزن ونصب آسان پوشش سقف یو پی وی سی

یکی دیگر از دلایلی که دیگری که محصولات پلی روف را به عنوان یکی از گزینه های مقرون به صرفه در پوشش سقف سوله  می نماید،سبکی وزن این سقف ها می‌باشد که نیاز به زیر سازی های پیچیده ای نخواهند داشت .به همین در کاهش هزینه نقش بسیار زیادی خواهند داشت .

در بالا به بعضی از مزایای استفاده از محصولات پلی روف اشاره شد اما این ورق ها دارای مزایای بسیار زیادی می باشند که در لیست زیر به آنها پرداخته ایم:

  • طول عمر بالا
  • مقاومت بالا در برابر ضربه پذیری
  • تحمل وزن بالا
  • هم پوشانی صدر صدی
  • عدم نیاز به عایق صوتی و حرارتی
  • رنگ بندی متنوع
  • طرح های مختلف
  • خاصیت خود خاموش شوندگی
  • خاصیت آنتی یو وی
  • دوستدار محیط زیست
  • مقرون به صرفه بودن
  • عایق صوتی مناسب
  • مقاومت بالا در برابر مواد مخرب

افتخار ما داشتن مشتریان وفادار و راضی می‌باشد

محصولات سپیدار فام وارنا در بیشتر پروژه‌های صنعتی و مسکونی کشور مورد استفاده قرار گرفته است که همه مشتریان از استفاده از ورق های سپید فام وارنا رضایت صدر صدی دارند که همین موضوع سرمایه اصلی مجموعه ی سپید فام وارنا می باشد در کلیپ زیر گوشه کوچکی از پروژهای که در آنها محصولات ما مورد استفاده قرار گرفته شده است به نمایش آماده است .

 

 

 

تماس با ما

قیمت پوشش سقف سوله در تهران

ما در سپید فام وارنا تمام تلاش خود را نموده ایم علاوه بر حفظ کیفیت بالای محصولات قیمت پوشش سقف سوله را به صورت رقابتی عرصه نماییم برای دریافت لیست قیمت محصولات کارخانه سپید فام وارنا با کارشناسان فروش مجموعه در تماس باشید ‌.

خرید پوشش سقف سوله در تهران

کارشناسان پلی روف آماده ارائه مشاوره فنی به شما عزیزان می باشند شما میتوانید با شماره های درج شده در صفحه تماس با ما و یا از طریق دکمه سبز رنگ سمت راست با کارشناسان ما در ارتباط باشید.