اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  پوشش سقف سوله در آذربایجان غربی

پوشش سقف سوله در آذربایجان غربی

خرید پوشش سقف سوله در آذربایجان غربی

سوله ها سازهای هستند که توسط محاسبات خاصی طراحی می شوند ، و دارای اشکال مختلفی می‌باشد .سقف سوله ها  عمدتاً به صورت شیبدار می باشد .کارخانه سپید فام وارنا تولید کننده پوشش سقف سوله در آذربایجان غربی می باشد.

پوشش سقف تولیدی کارخانه سپید فام وارنا از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا ساخته شده است و کلیه گواهینامه های لازم را دارا می باشد به همین دلیل یکی از بهترین گزینه ها برای پوشش سقف سوله در آذربایجان شرقی می باشد.

ورق های تولیدی این کارخانه تحت برند پلی روف اریکا در بازار ایران و کشورهای همسایه عرضه می شود واین ورق دارای ساختار مخصوص به خود می‌باشد. ساختار این ورق ها به صورت دولایه بوده که لایه اول از جنس یو پی وی سی و لایه دوم از آلیاژهای پلیمری ساخته شده است .

این ساختار دو لایه سبب شده تا این ورق ها دارای فواید و مزایای زیادی جهت استفاده در پوشش سقف سوله در آذربایجان غربی دارا باشند که در این مقاله به صورت کامل به این مزایا خواهیم پرداخت.

 

سقف رکارخانه در قم

مزایای استفاده از پوشش سقف upvc در آذربایجان غربی

در زمان طراحی سوله یکی از نکاتی که باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد نحوه طراحی و اجرای سقف سوله می باشد .و همچنین در زمان اجرا نوع پوشش سقف سوله میتواند تعیین کننده باشد .استفاده از محصولات پلی روف اریکا میتواند چه از نظر اجرا و چه از نظر کیفیت و کاهش هزینه ها نقش به سزائی را در پروژه شما داشته باشد .

طول عمر بالای پوشش سقف سوله در آذربایجان غربی

سقف یو پی وی سی به دلیل نوع ساختاری که دارند دارای طول عمر بسیار بالایی بدون افت کیفیت می‌باشند ، به این صورت که این ورق می‌توانند عمری در حدود چهل الی پنجاه سال را به صورت میانگین داشته باشند.از همین رو می توانند یکی از گزینه های مناسب جهت استفاده به عنوان پوشش سقف سوله در آذربایجان غربی باشند.

خاصیت ضربه پذیری و تحمل بالای فشار

ورق های UPVC برخلاف ورق های گالوانیزه که با کوچکترین ضربه تغییر شکل میدهند در مقابل ضربه پذیری بسیار مقاوم بوده و به راحتی تغییر شکل نمیدهند ،و از حالت استاندارد خود خارج نمی‌شود.

خاصیت خود خاموش شوندگی

یکی دیگر از خاصیت های مخصوصی که این ورق ها را نسبت به ورقهای دیگر متمایز می کند این موضوع است که این ورق ها دارای خاصیت خود خا موش شوندگی می‌باشد .

عایق صوتی و حرارتی با کیفیت

ورق سقف شیروانی upvc به دلیل ساختار دولایه و بهره گیری از UPVC عایق حرارتی و صوتی بوده و دیگر به هیچگونه عایق جانبی نیاز ندارد به همین دلیل این ورق ها یکی از بهترین گزینه ها برای پوشش سقف سوله در آذربایجان غربی می باشد .

پوشش سقف کارخانه

 

پوشش سقف یو پی وی سی دارای مزایای زیاد دیگری است که در لیست زیر به صورت خلاصه به بیان آنها خواهیم پرداخت :

  • خاصیت ضربه پذیری بالا
  • مقاومت در برابر ضربه
  • عایق بندی صوتی و حرارتی
  • هم پوشانی صدر صدی
  • خاصیت خود شستشویی
  • خاصیت خود خاموش شوندگی
  • رنگ بندی متنوع
  • طرح بندی مختلف
  • گارانتی کیفیت بیمه ایران

تماس با ما

خرید پوشش سقف سوله در آذربایجان غربی

برای خرید محصولات پلی روف اریکا با کارشناسان فروش کارخانه سپید فام وارنا در ارتباط باشید ،کارشناسان فروش ما آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد .

همچنین اگه علاقه مند به دریافت عاملیت فروش محصولات ما می‌باشید با دفتر فروش کارخانه در ارتباط باشید.

برای با خبری از آخرین تخفیف ها و جشنواره ای فروش حتما صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید .