اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  خرید ورق رنگی در شیراز از کارخانه

خرید ورق رنگی در شیراز از کارخانه

فروش ورق رنگی در شیراز

یکی از متداول ترین نوع سقف هایی که در شیراز مورد استفاده قرار می گیرد ،سقف های شیروانی می باشد.سقف شیروانی می‌تواند از مصالح و ورق های مختلفی ساخته شود .یکی از مصالحی که بیشتر در این سقفها مورد استفاده قرار میگرد ،ورق رنگی می باشد. اگر شما هم قصد خرید ورق رنگی در شیراز را دارید ،تا آخر این مقاله با ما همراه باشید .

ورق رنگی در شیراز انواع مختلفی از نظر جنس و شکل دارد .در قدیم ورق رنگی در هسته خود از ورق گالوانیزه استفاده می کردند اما با گذشت زمان و پیشرفت علم و صنعت کم کم ورق های رنگی upvc وارد بازار گردید ، که هم از نظر طول عمر و هم از نظر زیبایی از ورق های قدیمی بهتر بوده اند.

ورق های رنگی در شیراز در سازهای مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد که این سازها عبارتند از :

  • سقف شیروانی منازل مسکونی
  • سقف شیروانی واحد های تجاری
  • سقف شیروانی واحد های اداری
  • پوشش سایبان پارکینگ ها
  • پوشش سقف سوله ها
  • پوشش سقف کارخانه ها
  • پوشش سقف کارگاه

مزایای ورق رنگی در شیراز (upvc):

ورق های رنگی تولید شده در کارخانه سپید فام وارنا از جنس upvc بوده و با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا تولید شده است در ادامه به مزایای مختلف این سقف اشاره خواهیم نمود .

این ورق های رنگی برخلاف ورق گالوانیزه که بعد از مدتی گرد خاک گرفته و زیبایی اولیه خود را از دست میداد دارای قابلیت خود شتستشویی می‌باشد و در زمان بارندگی به مانند روز اولتکیز و براق خواهد شد.

این ورق ها در مقابل ضربه از مقاومت بالای برخوردار می باشد ،و بر خلاف ورق های گالوانیزه که با کوچکترین ضربه تغییر شکل می داد ،این ورق های دارای مقاومت بالایی می‌باشند .

از نظر ایمنی این ورق ها یکی از ایمن ترین نوع پوشش سقف شیروانی موجود می‌باشند زیرا این ورق ها از قابلیت خود خاموش شوندگی برخوردار می‌باشند که در زمان آتش سوزی احتمالی می تواند تا حد زیادی از صدمه های احتمالی جلوگیری نماید.

نصب آسان تر دیگر خصوصیات ورق رنگی در شیراز می باشد به دلیل سبکی و وزن این ورق ها میتوان زیر سازی آسان تری را اجرا نمود که میتواند تا حد زیادی در هزینه ها صرفه‌جویی نماید.

با استفاده از ورق رنگی در شیراز. دیگر نیاز به هیچ گونه عایق بندی صوتی،حرارتی و رطوبتی نخواهیم داشت .

از دیگر مزایای استفاده از ورق رنگی در شیراز خاصیت آنتی UV ورق های تولیدی شرکت سپید فام وارنا می باشد که اشعه های حاصل از تابش نور خورشید را منعکس کرده و از انتقال حرارت به لایه های زیرین جلوگیری خواهد کرد .

برای آشنایی با خصوصیات کامل ورق upvc میتوانید مقاله خصوصیات پوشش سقف یو پی وی سی را مطالعه نمایید.

پوشش سقف کارخانه

پیشنهاد ویژه برای سقف سوله ها و کارخانه ها در شیراز

اگر شما هم صاحب کارخانه و سوله در شیراز هستید و یا قصد ساخت سوله را دارید برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم تا از مشکلات احتمالی بعدی جلوگیری نمایید .شما میتوانید برای پوشش سقف سوله در شیراز از ورق های یو پی وی سی  استفاده نمایید.

یکی از مشکلات که بیشتر کارفرمایان کارخانه ها با آن روبرو میشوند پوسیدگی سقف کارخانه ها و سوله ها تحت تأثیر گازهای اسیدی می‌باشد . ورق های تولیدی در کارخانه سپید فام وارنا در مقابل گازهای اسیدی مقاوم بود و تخریب نمی‌شوند .برای اطلاعات کامل تر در برای پوشش سقف کارخانه ها و سوله در شیراز میتوانید مقاله کاربرد سقف یو پی وی سی در کارحانه ها را مطالعه نمایید .

تماس با ما

 

نحوه خرید ورق رنگی در شیراز :

اگر قصد خرید ورق رنگی در شیراز را دارید، میتوانید با کارشناسان فروش کارخانه سپید فام وارنا در ارتباط باشید .کارشناسان ما آماده ارائه‌ی مشاوره حرفه ای در حوزه پوشش سقف شیروانی به شما عزیزان می باشد.

صفحه اینستاگرام ما را نیز برا با خبر شدن از آخرین تخفیف ها و جشنواره حتما دنبال کنید.

.