اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  دسته‌بندی نشدهوبلاگ   »   قیمت ورق سوله ؛ انواع ورق شیروانی سوله ارزان قیمت

قیمت ورق سوله ؛ انواع ورق شیروانی سوله ارزان قیمت

  • 186 بازدید
  • تاریخ انتشار: 5 ماه پیش
4.9/5 - (23 امتیاز)

قیمت ورق سوله ؛ انواع ورق شیروانی سوله ارزان قیمت

قیمت ورق برای سوله بسته به نوع جنس، پوشش‌دهی و پرداخت سطح، ضخامت، ابعاد و برند هر کارخانه می‌تواند متفاوت باشد. در این مقاله چند نوع متداول ورق شیروانی برای سوله سازی و لیست بازه قیمت تقریبی آنها آورده شده است. به خاطر داشته باشید که هزینه خرید و اجرای انواع ورق سوله با توجه به نوسانات بازار می‌تواند به طور قابل توجهی تغییر کند. همیشه ایده خوبی است که چندین قیمت ورق را به دست آورید و آنها را با هم مقایسه کنید تا مطمئن شوید که قیمت ارزانتر و منصفانه‌تر را انتخاب می‌کنید.

قیمت ورق سوله

 

 

 

خرید ورق گالوانیزه سوله آخرین قیمت

 

خرید ورق گالوانیزه سوله آخرین قیمت

انواع قیمت گالوانیزه شیروانی برای ورق سوله در تاریخ  28 آبان 1402به شرح زیر می‌باشد.

قیمت ورق سفید گالوانیزه کرکره‌ای اصفهان فولاد مبارکه ضخامت 0/5 میل و عرض 1 متر و 25 سانت : 57,200 تومان است.

خرید ورق سفید کرکره عرض 1 متر 0/5 میل در بازار فولاد اصفهان را با قیمت روز 49,600 تومان معامله می‌کنند.

 

 ورق گالوانیزه کرکره سینوسی برای سوله قیمت روز در تهران، اصفهان و مشهد

 ورق گالوانیزه کرکره سینوسی برای سوله قیمت روز در تهران، اصفهان و مشهد

قیمت گالوانیزه ورق 0/5 میل عرض 1 متر برای سوله سازی در تهران از 37 هزار تومان تا 48 هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

ارزانترین قیمت خرید ورق گالوانیزه شهرکرد عرض 1 متر رول ضخامت 0/5 میل تقریبا 36,900 هزار تومان خریداری شد.

گرانترین گالوانیزه ورق سقف سوله کرکره قهوه ای در همین روز –  عرض 125 سانت ضخامت 5 دهم میل مبارکه اصفهان قیمت  58,200 تومان است.

ورق شادولاین گالوانیزه ضخامت 0/4 میل عرض 100 سانت با قیمت 48,400 تومان در بازار آهن سوله معامله شد.

 

کاربرد‌های فلز گالوانیزه و نحوه ساخت

فولاد گالوانیزه یک محصول آلیاژ فلز روی-آهن است که در آن فلز پایه را با غوطه‌ور شدن در حمام داغ با فلز روی پوشش می‌دهند. سطح به دست آمده یک سطح مات است. ورق‌های فولادی گالوانیزه نسبت به پوشش‌های فلزی سوله عملکرد ضد خوردگی قوی‌تری دارند. در حال حاضر از آن به طور گسترده در ساخت و ساز، لوازم خانگی، وسایل نقلیه و کشتی ها، تولید کانتینر، صنایع الکترومکانیکی و غیره استفاده می‌کنند.

 

 

 

خرید بهترین ورق گالوانیزه برای اجرای سوله شیروانی

ضخامت معمول شیت‌های فابریک و رول گالوانیزه بین 0/2 تا 6 میل است. اما معمولا از ورق بین 0/3 تا 1 میل برای سوله‌سازی سقف و بیشتر از آن برای ساخت سوله‌های صنعتی استفاده می‌کنند.

 

بیشتر بخوانید: ورق گالوانیزه سقف ؛ انواع، مزایا و معایب و حل مشکل خوردگی

 

 

اهمیت و قیمت ورق زد در ساخت سوله

اهمیت و قیمت ورق زد در ساخت سوله

پروفیل‌های Z یا لبه‌دار هستند یا روی رول‌سازها تولید می‌شوند. پروفیل های ساخته شده به صورت ورق رول فقط در ابعاد خاصی موجود می‌باشند اما به دلیل سرعت تولید بالا بسیار مقرون به صرفه هستند. در حالی که تولید هر اندازه ​​در دستگاه با قالب فلزی امکان پذیر است. ارتفاع استاندارد 100 تا 400 میلیمتر و ضخامت آن از 1/5 میل تا حداکثر 5 میلی‌متر و با طول حداکثر 16 متر تولید می‌شود. از نقطه نظر استاتیکی، پره‌های Z جایگزینی برای دیوارهای چوبی هستند و می‌توانند تا فاصله 10 متری بین خرپاهای سوله را بپوشانند.

 

اهمیت و قیمت ورق زد در ساخت سوله

پروفیل فولادی به شکل Z که به آن پرلین یا ورق زد Z نیز می‌گویند، عمدتاً برای سقف شیروانی سوله با قیمت مقرون به صرفه استفاده می‌شود. ورق زد از فولاد گالوانیزه با کشش بالا ساخته می‌شود. به عنوان رابط بین سازه خرپا و پوشش سقف سوله عمل می‌کند و مزایای زیادی دارد. می‌توان از آن به عنوان پلِ یک یا چند دهانه استفاده کرد.  پروفیل زد به اختصار  Z 18 یا  Z 22 نامیده می‌شود. عدد بعد از ورق z نشان دهنده ارتفاع پروفیل در ساخت سوله است.

در تاریخ 28 آبان 1402 قیمت ورق زد یا پروفیل زد – از ارتفاع 18 تا 25 سانت و ضخامت  2 تا 3 میل – با قیمتی در بازه 32 تا 34 هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

 

 

پوشش رنگی و قیمت ورق برای سوله سازی 1402

پوشش رنگی و قیمت ورق برای سوله سازی 1402

ورق گالوانیزه رنگی در طیف وسیعی از رنگ‌ها، پرداخت‌ها و با ضخامت‌های مختلف (0/18 میل تا 5 میلی‌متر) موجود است. پوشش گالوانیزه ساده (بدون رنگ) ارزان‌تر است. با این حال، برای انتخاب رنگ، پوشش پلی‌استر و رنگ الکتروستاتیک طیف وسیع‌تری از گزینه‌ها را برای خرید ورق سوله امکان‌پذیر می‌سازد. برای سوله‌سازی از ورق با عرض 100 و 125 سانت و طول سفارشی با ضخامت معمولا از 0/3 تا 1/5 میل بیشتر استفاده می‌شود.

خرید ورق رنگی چین با ضخامت 0/25 میل و عرض 100 سانت و رنگ سفید یخچالی در حدود 54 هزار تومان قیمت‌گذاری شد.

قیمت روز ورق قرمز گالوانیزه رول برای سوله عرض 125 سانت و 0/4 میل 51 هزار تومان معامله شد.

ورق رنگی سفید نیم میل ضخامت و عرض 125 سانت برای سوله‌ سازی با قیمت 49 هزار تومان در تاریخ 29 آبان خریداری می‌شود.

 

پوشش رنگی و قیمت ورق برای سوله سازی 1402

 

 

ورق شادولاین رنگی برای سوله قیمت امروز

 

شادولاین یا شدولاین به صورت گالوانیزه یا رنگی و بسیار مشابه ورق ذوزنقه ساخته می‌شود. آن‌ها بیشتر برای دیوار و سقف شیروانی سوله‌ها پرکاربرد هستند. علت انتخاب نام (shadowline) آن است که یک جلوه سایه روشن را به نمایش می‌گذارد که در طول روز رنگ آن تغییر می‌کند و به ساختمان شما عمق بیشتری می‌دهد. رایج‌ترین ضخامت برای این ورق‌ها 0/5 میل است. هر چند ابعاد آن با برند کارخانه متغیر است. در حالت کلی ضخامت شادولاین می‌تواند بین 0/18 میل تا 0/7 میل و عرض رایج 1 متر یا 1 متر و 25 سانت باشد.

آخرین قیمت ورق شادولاین سفید برای سوله – شادولاین مبارکه اصفهان – عرض 125 سانت با ضخامت 0/5 میل تاریخ 28 آبان 1402 – بین 48 تا 52 هزار تومان عرضه شده است.

ورق رنگی شادولاین سوله قیمت امروز کارخانه فولاد مبارکه اصفهان مدل رول به عرض 125 سانت و ضخامت 0/5 میل تقریبا 50 هزار تومان خریداری شد.

 

مرتبط: قیمت ورق روز آهن 1 تا 10 میل

 

 

 

 

خرید ورق سیاه به قیمت روز و کاربرد برای سوله

خرید ورق سیاه به قیمت روز و کاربرد برای سوله

ورق سیاه به صورت رول، برش خورده، شیت و فابریک موجود و قیمت آن‌ها اندکی با یکدیگر تفاوت دارد. برند فولاد مبارکه، اکسین اهواز، کاویان و نورد اصفهان ورق سیاه فابریک برای سوله سازی را از حداقل قیمت 25 هزار تومان تا 37 هزار تومان بسته به ابعاد و ضخامت ورق عرضه می‌کنند.

ورق سیاه در دماهای بسیار بالا رول و پرس می‌شود. بیشتر این عملیات را در دمای بیش از 900 درجه سانتیگراد (یا 1700 درجه فارنهایت) پردازش می‌کنند که برای اکثر انواع فولاد بیش از دمای تبلور مجدد است. گرم کردن و نورد ورق سیاه در این دماها شکل‌گیری آن را آسان‌تر می‌سازد. از این ورق نسبتا ارزان قیمت علاوه بر سوله سازی و مصالح ساختمانی در ساخت پل‌ها و ریل راه آهن، قطعات خودرو – به عنوان مثال، قاب و رینگ چرخ – تجهیزات کشاورزی و معدن، لوله‌های انتقال آب و غیره استفاده می‌شود

قیمت ورق سوله در کارخانه فولاد مبارکه اصفهان – ورق سیاه رول و برش‌خورده – با عرض‌های 100، 125 و 150 سانت بین 32 تا 34 هزار تومان در تاریخ 29 آبان 1402 خرید و فروش می‌شود.

 

 

نقش ورق یو پی وی سی و قیمت آن در ساخت سوله

نقش ورق یو پی وی سی و قیمت آن در ساخت سوله

کاربرد ورق های پلی وینیل کلراید غیرپلاستیکی تنها در سقف شیروانی سازه نیست. ورق صاف با عرض 125 سانت (ذوزنقه قبل از فرمینگ) و عرض مفید 100 سانت نیز موجود است. ارتفاع موج ورق 4 سانت و قابلیت انعطاف‌پذیری 20 درصدی ورق ها پوشش سقف ساختمان را منحنی و شیک می‌سازد. ضخامت این ورق‌ها بین 1/7 تا 5 میل بنا بر نوع کاربری سوله ساخته می‌شود. پوشش‌های یو پی وی سی نه تنها در سوله بلکه در پارکینگ‌ها با قیمت مقرون به صرفه‌تر از ورق‌ های هلالی 20 سانتی؛ سایبان، سردر حیاط و … با توجه به قیمت ارزان و هزینه‌های نگهداری جزئی نیز کاربرد فراوان دارد.

 

جهت اطلاع از هزینه خرید این پوشش‌ها، مقاله لیست قیمت ورق یو پی وی سی  را حتما مطالعه فرمایید.

 

هزینه تمام شده سوله با خرید ارزان ترین ورق شیروانی

هزینه تمام شده سوله با خرید ارزان ترین ورق شیروانی

در بین فلزات، ورق فلزی، ورق کرکره سینوسی و در حالت کلی ورق یو پی وی سی از جمله ارزانترین پوشش‌های شیروانی سوله برای سقف و دیوارها می‌باشند. در این بین، ضخامت و ابعاد ورق و نوع زیرسازی در برآورد قیمت نهایی سوله نقش مهمی دارد.

ورق upvc در تمام شرایط آب و هوایی و مناطق جغرافیایی بهینه عمل می‌کند و در رنگ، اندازه و سبک‌های متنوعی وجود دارد. چنانچه تمایل به خرید سایدینگ یا سقف سوله گرانتر و با کیفیت‌تری هستید، این پوشش‌ها گزینه‌های پریمیوم نیز دارند. ورقهای یو پی وی سیِ سبک و مقرون به صرفه هستند. از قبل برش خورده باعث صرفه‌جویی درزمان نصب و کاهش هزینه سوله سازی می‌شوند.

 

ساخت سقف و دیوارپوش ارزان با طول عمر بالا

پوشش‌های uPVC غیرپلاستیکی به صورت 2، 3 و 4 لایه در شرکت سپیدفام وارنا تولید می‌شوند. استفاده از ماشین‌آلات پیشرفته، تولید ورقهای سقف و دیوار سوله را با کیفیت بالا و طول عمر 40 تا 50 سال تضمین می‌کند.

با توجه به عدم نیاز به عایق حرارتی، عایق صدا، مقاومت در برابر آب و مواد شیمیایی و قلیایی، خاصیت ضد‌خوردگی، ضد حریق، سهولت نصب و حمل و نقل آسان، وزن سبک، مقرون به صرفه بودن و سازگاری با محیط زیست، یو پی وی سی می تواند جایگزین مناسبی برای ایرانیت سنتی با آزبست و ورق فلزی شود. ترکیب فایبرگلاس و ورق‌ ارزان UPVC علاوه بر اینکه قیمت سوله سازی را تا ۷۰ درصد کاهش می‌دهند باعث نورگیری بیشتر فضای سوله و سایبان‌ها می‌شوند. با توجه به عملکرد بهینه، این ورق ها علاوه بر ویژگی‌های مثبت فراوان و استایل جذاب، از قیمت بسیار مناسبی برخوردارند.

جهت استعلام قیمت روز و خرید انواع ورق های باکیفیت یو پی وی سی برای پوشش شیروانی سوله با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید:

 

09115495291

09120465837

09120465839

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =