اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  دسته‌بندی نشدهوبلاگ   »   قیمت ساندویچ پانل 1402 ؛ خرید انواع ساندویچ پانل‌های ساختمانی

قیمت ساندویچ پانل 1402 ؛ خرید انواع ساندویچ پانل‌های ساختمانی

  • 159 بازدید
  • تاریخ انتشار: 4 ماه پیش
5/5 - (9 امتیاز)

قیمت ساندویچ پانل 1402 ؛ خرید انواع ساندویچ پانل‌های ساختمانی

قیمت ساندویچ پانل های دیواری و سقفی عمدتا بر حسب ابعاد و جنس ورقهای رویی و زیرین و عایق یا فوم داخلی تعیین می‌شود. ساندویچ پانل های سنتی عمدتا از نوع پلی اورتان یا PU هستند و در نسل جدید با ساندویچ پانل های یو پی وی سی جایگزین می‌شوند. مهمترین مزیت ساندویچ پانل های UPVC رفع مشکل نفوذ رطوبت و قیمت گران ورق‌های گالوانیزه‌ با هسته پلی یورتان می‌باشد.

قیمت ساندویچ پانل

پانل های ساندویچی PU  عایق حرارتی خوبی دارند. وزن نسبتا سبکی و نصب آسانی دارند و در عین حال بادوام هستند. پانل های پلی اورتان نیز مانند ساندویچ پانل های UPVC  عایق صوتی خوبی هستند و به کاهش صداهای خارجی کمک می‌کنند.

قیمت ساندویچ پانل

ساندویچ پانل های دیواری و سقفی قیمت متفاوتی دارند و بر حسب نوع کاربرد با ضخامت متفاوتی ساخته می‌شوند. برای مثال هزینه خرید و نصب ساندویچپانل های پشم سنگ نسبت به پلی‌یورتان گران تر است ولی در عوض مقاومت بالاتری نسبت به آتش دارند. از طرف دیگر ساندویچ پانل یو پی وی سی علاوه بر قیمت ارزان تر و دوام بالاتر به دلیلی فناوری جدیدتر، سبکتر است. در نتیجه هزینه حمل و نقل و نصب و اجرای ارزان تر و بسیار راحت‌تری دارد. به طور کلی ساندویچ پانل ها در رنگ‌های مختلف موجودند و ظاهری مدرن و شیک به خانه یا سوله شما می‌بخشند.

 

 

ساندویچ پانل چیست و قیمت آن چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت ساندویچ پانل

ساندویچ پانل پوششی برای سقف و دیوار است که ساختمان را در برابر آسیب‌های بیرونی محافظت کرده، علاوه بر قیمت اقتصادی؛ برای انواع ساختمان‌ها بخصوص سازه‌های صنعتی و بزرگ پوشش و فونداسیونی قوی ایجاد می‌کند.

پانل های ساندویچی به عنوان یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین پوشش‌های ‌ساختمانی مدرن، سبک و عایق برای سقف و دیوارهای داخلی و خارجی انواع ساختمان‌ها بخصوص سردخانه‌ها شناخته شده‌اند. آن‌ها عموما در تاسیسات صنعتی و سوله‌ها، ساختمان‌های مسکونی، نیروگاه‌ها و همچنین ساختمان‌های کشاورزی و دامداری کاربرد زیادی دارند.

 

قیمت ساندویچ پنل

 

در تعیین قیمت ساندویچ پانل، نوع پوشش ورق داخلی و خارجی، ضخامت ورق گالوانیزه یا یو پی وی سی، نوع رنگ رویه‌ها، هسته عایق و ضخامت تاثیر می‌گذارند. هزینه تمام شده پانل‌ها، طبق معمول به تورم و نوسانات بازار نیز بستگی دارد.

 

 

قیمت ساندویچ پانل سپیدفام وارنا چه فرقی با سایر انواع پانل ها دارد؟

قیمت ساندویچ پنل

ساندویچ پانل‌های یو پی وی سی که در واحدهای تولیدی سپیدفام وارنا و مطابق با ویژگی‌های پروژه‌های شما تولید می‌شوند، مانند سایر محصولات در بازار همراه با مزایایی چون: عایق حرارتی، برودتی، صوتی و ضدآب و میکروب هستند. آنها مقاومت بالایی در برابر آتش و ظاهری زیبا دارند. مهمترین تفاوت این پانل های ساندویچی با سایر محصولات سبکی وزن، عدم درز رطوبت و حفظ راندمان بهینه برای داشتن طول عمر 40 الی 50 سال است. مجموعه این عوامل باعث می‌شود تا هزینه ارسال، حمل و نقل، نصب/نیروی کار و اجرای این نوع ساندویچ پانل ها‌ با حداقل قیمت و هزینه نگهداری بسیار پایین به سرمایه‌گذاری سودآوری برای شما تبدیل شود.

 

نقش عایق یا فوم در خرید ساندویچ پنل

 

وجود یک هسته عایق ضخیم و کم تراکم بین دو سطح فلزی نازک و با چگالی بالا باعث می‌شود تا ساندویچ پانل علیرغم وزن کم خود از ظرفیت تحمل بار بالایی برخوردار باشد. کیفیت این عایق بیشترین نقش را در قیمت ساندویچ پانل‌ها ایفا می‌کند.

هسته‌های عایق مختلف باید با توجه به نیاز ساختمان انتخاب شوند. پرکاربردترین انواع عایق‌ها در ساندویچ پنل ها عبارتند از پلی یورتان (PUR)، پشم معدنی/ پشم سنگ، الاستومری و  پلی‌استایرن EPS)).

شما می‌توانید با در نظر گرفتن نیازهای حرارتی، رطوبتی، عایق صدا و مقاومت در برابر آتش و قیمت ساندویچ پانل تصمیم بگیرید که کدام نوع آن برای پروژه شما مناسب‌تر است.

 

 

استاندارد ضخامت ساندویچ پنل ساختمانی

قیمت ساندویچ پنل اقتصادی

قبل از این مورد ابتدا اجازه دهید توضیحاتی در خصوص انواع ضخامت ساندویچ پانل‌ها بدهیم. همچنین باید بدانیم تکنولوژی جدید ساخت آنها کدام است تا با بهترین قیمت اجرای بهینه و در نتیجه هزینه‌های مقرون به صرفه‌ای داشته باشیم. همان‌طور که می‌دانید هر ضخامت برای کار خاصی در ساختمان طراحی شده است. در زیر به انواع ضخامت‌ها و معایب و مزایای آنها اشاره می‌کنیم.

استاندارد ضخامت ساندویچ پانل سقفی و دیواری بر اساس انواع عایق، قیمت متفاوتی دارد. عایق پلی یورتان PUR/PIR از 2 سانتی متر تا 20 سانتی متر – ساندویچ پانل با پشم معدنی از 5 سانتی متر تا 15 سانتی متر – پانل‌های ساندویچی با فوم پلی استایرن از ضخامت 4 سانتی متر تا 20 سانت – عایق ساندویچ پانل جدید یو پی وی سی با ضخامت 6 میل تا 40 میلی متر می‌باشند.

 

 

 

 

لیست قیمت ساندویچ پانل (فلزی/ یو پی وی سی) 15 دی 1402

قیمت ساندویچ پنل

اعداد درج شده در این مقاله بر اساس جدول قیمت ساندویچ پانل پلی اورتان برند ماموت – دپوپانل – اطلس پانل – ایلیاپانل و سپیدفام وارنا (الاستومری) و عرض 1 متر آپدیت شده است.

 

قیمت ساندویچ پانل 2 سانتی‌متری PU

ساندویچ پانل پلی یورتانی با هسته 2 سانتی متر ضخامت و در نتیجه استحکام کمتری دارد. در نتیجه برای سقف سوله ها یا سازه‌ها در مناطق با آب و هوای سخت توصیه نمی‌شوند.

 

  • قیمت ساندویچ پانل با ورق‌های رویه از فلز گالوانیزه با هسته فوم عایق از جنس پلی یورتان 2 سانتی و عرض ا متر = 650 هزار تومان.
  • در همین تاریخ قیمت ساندویچ پانل با ورق رویه آلوزینک با هسته فوم عایق از جنس پلی‌یورتان 2 سانتی متری و عرض 100 سانت = 700 هزار تومان.

 

 

 

 

خرید ساندویچ پنل 4 سانتی سقفی و دیواری

 

 

  • قیمت ساندویچ پانل 4 سانتی سقفی گالوانیزه عرض 1 متر = 850 هزار تومان.
  • پانل 4 سانتی سقفی آلوزینک عرض 1 متر = 910 هزار تومان.

 

  • خرید ساندویچ پانل 4 سانتی دیواری گالوانیزه عرض 1 متر = 820 هزار تومان.
  • قیمت ساندویچ پانل 4 سانتی دیواری آلوزینک عرض 1 متر = 870 هزار تومان.

 

قیمت ساندویچ پنل

ساندویچ پانل 6 سانتی متری و استعلام قیمت روز  1402

 

  • ساندویچ پانل 6 سانتی سقفی گالوانیزه عرض 1 متر = 970 هزار تومان.
  • ساندویچ پانل 6 سانتی سقفی آلوزینک عرض 1 متر = 1,020,000 تومان.

 

  • ساندویچ پانل 6 سانتی دیواری گالوانیزه عرض 1 متر = 875 هزار تومان.
  • ساندویچ پانل 6 سانتی دیواری آلوزینک عرض 1 متر = 950 هزار تومان.

ساندویچ پانل 8 سانتی سقفی و دیواری PU

 

  • قیمت ساندویچ پانل 8 سانتی سقفی گالوانیزه عرض 1 متر = 1,070,000 تومان.
  • ساندویچ پانل 8 سانتی سقفی آلوزینک عرض 1 متر =1.170 تومان.

 

  • ساندویچ پانل 8 سانتی دیواری گالوانیزه عرض 1 متر = 950 هزار تومان.
  • ساندویچ پانل 8 سانتی دیواری آلوزینک عرض 1 متر = 1,030,000 تومان.

 

خرید ضخامت 10 سانت و استعلام قیمت ساندویچ پانل 1402

قیمت ساندویچ پنل

  • قیمت ساندویچ پانل 10 سانتی سقفی گالوانیزه عرض 1 متر = 1,220,000 تومان.
  • ساندویچ پانل 10 سانتی سقفی آلوزینک عرض 1 متر =1,270,000 تومان.

 

  • ساندویچ پانل 10 سانتی دیواری گالوانیزه عرض 1 متر =1,060,000 تومان.
  • ساندویچ پانل 10 سانتی دیواری آلوزینک عرض 1 متر =1,120,000 تومان.

 

ساندویچ پانل 12/5سانتی متری پلی یورتان

  • ساندویچ پانل 12/5 سانتی دیواری گالوانیزه عرض 116 سانت = 1,200,000 تومان.
  • ساندویچ پانل 12/5 سانتی دیواری آلوزینک عرض 116 سانت =1,240,000 تومان.

 

 

 

قیمت خرید ساندویچ پانل 15 سانتی متری 1402

 

  • ساندویچ پانل 15 سانتی دیواری گالوانیزه عرض 100 سانت = 1,350,000 تومان.
  • ساندویچ پانل 15 سانتی دیواری آلوزینک عرض 100 سانت =1,410,000 تومان.
  • ساندویچ پانل 15 سانتی دیواری آلوزینک عرض 116 سانت = 1,440,000تومان.

 

 

معرفی نسل جدید پوشش های ساندویچ پانل ارزان و به صرفه

 

استفاده از فناوری جدید و تولید ورق‌های موثرتر و باکیفیت بالاتر، نه تنها قیمت ساندویچ پنل‌های یو پی وی سی را کاهش داده است. طرح ذوزنقه ورق های یو پی وی سی به دلیل هم پوشانی کامل و گام بلند، مشکل نفوذ آب در پنل‌های فلزی ساندویچی را نیز برطرف کرده است. این پانل ها به صورت یک طرف دو رو و فویل آلومینیومی زیرکار تولید می‌‌شوند. ساندویچ پانل‌های یو پی وی سی به اکوپانل‌های اقتصادی نیز معروف هستند. برای اطلاعات جامع تر مقاله بهترین جایگزین ارزان قیمت برای ساندویچ پانلهای فلزی را حتما مطالعه بفرمایید.

ساندویچ پانل های شرکت وارنا با استفاده از یک لایه ورق رویی UPVC ذوزنقه‌ای و یک ورق صاف upvc در سطح زیرین آن – هسته عایق الاستومری در وسط – برای استفاده در پوشش‌های دیواری و سقفی تولید می‌شوند. به دلیل ضخامت کمتر و کیفیت بالای هسته این پانل ها، امکان پیچ شدن هنگام زیرسازی راحت تر و هزینه نصب آن نیز بسیار کمتر است. امکان طراحی این پانل‌ها در شرکت وارنا به صورت سفارشی برای مشتریان عزیز و بر حسب نوع کاربری پروژه شما نیز وجود دارد.

 

 

 

ساندوچ پنل

 

خرید ساندویچ پانل های جدید یو پی وی سی 1402 

قیمت ساندویچ پنل 1403

 

  • بازه قیمت ساندویچ پانل با رویه یو پی وی سی UPVC عرض 1 متر مفید – فوم الاستومری با ضخامت 6 میل الی 40 میل = از 580 هزار تومان تا 970 هزار تومان. (ضخامت ورق رویی 2 میلیمتر).

 

  • رنج قیمت ساندویچ پانل با رویه یو پی وی سی UPVC عرض 1 متر مفید – هسته الاستومری با ضخامت 6 میل الی 40 میل = از 670 هزار تومان تا 1/100/000 تومان. (ضخامت ورق رویی 2/5 میلیمتر).

 

برای استعلام قیمت روز ساندویچ پانل های یو پی وی سی شرکت سپیدفام وارنا با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید:

 

09115495291

09120465839

09120465837

 

سوالات متداول

ضخامت استاندارد در پرکاربردترین انواع ساندویچ پانل‌ها چقدر است؟

ضخامت‌های پرکاربرد و استاندارد پانل‌های ساندویچ پانل پلی یورتان در اندازه‌های 4، 6، 8 و 10 سانتی‌متر می‌باشد. ضخامت نسل جدید پوشش‌های ساندویچ پانل یو پی وی سی با هسته الاستومری و قیمت اقتصادی در کارخانجات سپیدفام وارنا، از  6 تا 40 میلیمتر عرضه می‌شوند.

 

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل چقدر است؟

با توجه به نوسانات شدید مواد اولیه رویه و هسته این پانل‌ها عدد ثابتی نیستند. هر مترمربع ساندویچ پانل پلی‌یورتانی ضخامت 2 سانتی‌متر از 650 هزار تومان شروع و تا ضخامت 15 سانت به مبلغ یک میلیون و پانصد هزار تومان خرید و فروش می‌شود. برای اطلاع از آخرین قیمت پانل‌های جدید ساندویچی UPVC لطفا با سپیدفام وارنا تماس حاصل نمایید.

 

ارزان ترین و گران ترین ساندویچ پانل ها کدامند؟

ساندویچ پانل‌های یو پی وی سی با عایق الاستومری و پانل‌های گالوانیزه با هسته پلی‌استایرن EPS ارزانترین و ساندویچ پانل‌های آلوزینگ با عایق پشم سنگ از جمله گرانترین ساندویچ پنل‌ها می‌باشند.

چرا ساندویچ پانل UPVC قیمت مقرون به صرفه‌تری نسبت به ساندویچ پانل پلی‌یورتانی دارد؟

پانل های یو پی وی سی که به اکوپنل های اقتصادی نیز معروفند، وزن سبکی دارند. با وجود ضخامت کم تا حداکثر 4 سانتی‌متر و تولید با فناوری روز دنیا، مقاوم و انعطاف پذیر بوده، هزینه نصب و زیرسازی بسیار پایین‌تری دارند.

 

مهمترین مزیت ساندویچ پانل یوپی‌وی‌سی بر عایق پلی‌یورتان با رویه گالوانیزه چیست؟

عدم جذب رطوبت چه در هسته (فوم الاستومری) چه در ورق های رویی upvc باعث میشود که هیچ گونه میکروارگانیسمی نتواند در داخل ساندویچ پانل ها رشد کند. در نتیجه برای سوله‌های بهداشتی بهترین گزینه هستند. همچنین ضریب میزان جذب رطوبت پلی یورتان بین 5 تا 10 درصد ولی در فوم الاستومری تقریبا صفر می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =