اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  وبلاگ(اخبار)   »   دهم تیر ماه روز صنعت ، معدن و تجارت گرامی باد

دهم تیر ماه روز صنعت ، معدن و تجارت گرامی باد

  • 239 بازدید
  • تاریخ انتشار: 2 سال پیش
Rate this post

دهم تیر ماه روز صنعت ، معدن و تجارت

صنایع فعال در هر کشوری عامل مولد اشتغال پایدار هستند و در افزایش تولید ناخالص ملی و درآمد سرانه نقش بسزایی دارد. مطمئناً در کنار هم بودن بخش های ساخت و بازرگانی اثرگذاری بیشتری بر بهبود فرآیندهای تولید، توزیع و تجارت هر کشوری خواهد داشت. این موضوع از انگیزه های اصلی شکل گیری وزارت صنعت، معدن و تجارت در صنایع داخلی بوده است.

وزارت صنعت و معدن و تجارت که بصورت ( وزارت سمت) نیز خوانده می شود، پس از تصویب مجلس شورای اسلامی در تیرماه سال 1390، به تصویب شورای نگهبان، در راستای طرح چابک سازی سازمانی با ادغام دو وزارتخانه بازرگانی و صنایع و معادن تشکیل گردید.

دهم تیر روز صنعت و معدن گرامی باد

خدمات و وظایف سازمان صنعت، معدن و تجارت (سازمان سمت) بطور کلی و به تفکیک زیر آمده است:

  • صنایع
  • معادن
  • بازرگانی داخلی
  • بازرگانی خارجی
  • اصناف و تشکل ها

سازمان صنعت و معدن و تجارت(سازمان صمت) در هر استانی وجود دارد و بر اساس صنایع و معادن و امور تجاری موجود در ان استان، وظایف تعریف شده­ای داشته و خدمات متنوعی را ارائه می نمایند. در شرح وظایف وزارت سمت با شرکت سپید فام وارنا تولید کننده پوشش های سقفی یو پی وی سی همراه باشید تا نگاهی به این خدمات بیاندازیم.

در بخش صنایع، سازمان صنعت و معدن و تجارت می تواند در این حوزه ها به واحد های فعال صنعتی یاری رساند:

  • مطالعه، بررسی و ارائه پیشنهاد و همکاری در تدوین راهبردهای توسعه صنعتی.
  • بازدید و بازرسی از واحدهای تولیدی به منظور اطمینان از کیفیت محصولات در دوره آزمایش و صدور پروانه بهره برداری.
  • پیگیری درخواست های تغییرات در مشخصات بهره برداری نظیر تغییر مکان، تغییر ظرفیت، تغییر نوع تولید، تغییر مالکیت، تولید محصول جدید.
  • بررسی و انجام محاسبات لازم جهت تعیین میزان مواد اولیه مورد نیاز کالاهای ساخته شده و معرفی کالاهای سهمیه بندی و تحت نظارت نظیر سوخت، مواد پتروشیمی …
در این راستا شرکت سپید فام وارنا نیز از خدمات سازمان صنعت و معدن و تجارت در بخش صنایع بهره برده است . خدماتی مانند :

حمایت برای استفاده از مواد اولیه داخلی از مواد پتروشیمی برای کالاهای سهمیه بندی شده، مجوز های بهره برداری، مشخص کردن ظرفیت تولید پوشش های  سقفی یو پی وی سی از طریق محاسبه ظرفیت دستگاه، اعطای تسهیلات مرتبط با این سازمان.

شرکت سپید فام وارنا، تولید کننده پوشش های سقفی یو پی وی سی با استفاده از محصولات پتروشیمی داخلی و سایر افزودنی های خارجی پوشش سقف نوینی را روانه بازار کرده که علاوه بر رفع معایب پوشش های موجود، مزیت های را نیز به آن افزوده است.

ویژگی های پوشش های سقفی یو پی وی سی :

  • ضریب انتقال حرارت پایین
  • سهولت در نصب
  • دوام و ماندگاری بالا
  • مقاومت در برابر عوامل شیمیایی و محیطی
  • عایق حرارت و صوت
  • دوستدار محیط زیست

 

تلاش های سازمان صنعت و معدن و تجارت و همچنین صنایع و کارخانه های در ارتباط با این سازمان از جمله شرکت سپید فام وارنا با برند پلی روف اریکا در راستای تحقق چشم انداز 1404 است.

در راستای تحقق چشم انداز 1404 و حمایت از تولید ،طرح های مختلفی در سازمان صنعت و معدن و تجارت(سازمان سمت) اجرا شده است که در بخش صنایع شرکت سپید فام وارنا، تولیدکننده پوشش های سقفی یو پی وی سی با این سازمان همکاری دارد.

رتبه بندی کسب و کارهای اینترنتی پس از طی کردن فاز اول در قالب به روز رسانی پروفایل اینماد کسب و کار و انتشار اطلاعات عملکرد کسب وکار در سه دسته شاخص (سابقه فعالیت)، (وضعیت پاسخگویی به شکایات)- (سوابق مغایرت با دستورالعمل اینماد) که وارد فاز نهایی شده است. شرکت سپید فام وارنا، تولید کننده پوشش های سقفی یو پی وی سی نیز با ثبت اطلاعات خود در این سامانه و گرفتن نشان اینماد، سعی در پیشبرد بهتر این طرح کرده است.

 

طراحی و استقرار بازار خدمات بازرگانی در شبکه تامین زنجیره ارزش:

طراحي و استقرار بازار خدمات بازرگاني در شبكه توزيع منجر به راه اندازي بازار خدمات بازرگاني رقابتي براي شبكه توزيع و امكان تعميم آن به ساير فعالين زنجيره ارزش خواهد شد، همچنين ايجاد يك بانك اطلاعاتي از عرضه كنندگان خدمات بازرگاني در كشور و تقويت بستر تعامل آنها از ديگر آورده هاي اين پروژه خواهد بود. تعریف خدمات بازرگانی و طبقه بندی و انطباق آنها با کد های isic.

شرکت سپید فام وارنا، تولید کننده پوشش های سقفی یو پی وی سی نیز همگام با این تغییرات با دریافت کد isic و ثبت گزارش آمار تولید در این سامانه همگام بوده است.

 

با توجه به ضرورت تغییر رویکرد مدیریت بازار از شیوه سنتی قبل به شیوه جدید بر مبنای آمار و اطلاعات تامین توزیع و رصد و پایش هوشمندانه بازار مبتنی بر سامانه جامع تجارت ضرورت دارد.

شیوه کنترل بازار از ابعاد توزیع و تولید مکفی و به هنگام و بر اساس برنامه های از پیش تعیین شده، نحوه سیاست گذاری قیمت و اطلاع رسانی آن به مصرف کنندگان به گونه ای که موجب رقابت، افزایش بهره وری و نهایتا بهبود کیفیت کالا و افزایش سهم آن دسته از فعالین که کالا را با قیمت مناسب تر به مصرف کنندگان عرضه می نمایند.

پیاده سازی زیرساخت های اطلاعاتی و گزارش گیری در سامانه تجارت. شرکت سپید فام وارنا، تولیدکننده پوشش های یو پی وی سی نیز به همراهی در این طرح و ثبت فاکتور های مرتبط با این سامانه سعی در بهبود گزارش گیری و شفاف سازی اطلاعات در این سامانه کرده است.

علاوه بر موارد فوق در بخش صنایع، سازمان صنعت ، معدن و تجارت( وزارت سمت) در حوزه های دیگری نیز فعال است.

سبد پروژه های بین المللی و توسعه صادرات: گسترش مبادلات اقتصادی با کشورهای روسیه، چین، پاکستان، افغانستان، هند – تقویت کارکردهای صادراتی مناطق آزاد اقتصادی – گسترش صادرات خدمات فنی و مهندسی – بازنگری و تکمیل قواعد گسترش مبادلات خارجی، توسعه اکتشاف و تکمیل.

شرکت سپید فام وارنا تولیدکننده پوشش های سقفی نیز به نوبه خود 10 تیر ماه روز صنعت، معدن و تجارت را به صنعتگران، مهندسان صنعتی و کارگران زحمتکش تبریک می گوییم.

اختصاص این روز فرصت مناسبی است که به مهمترین موتور محرکه اقتصاد یعنی بخش صنعت و معدن و تجارت نگاهی اندیشمندانه شود. امید است صنعت کشور با تکیه بر توان ملی و بهره برداری مناسب از فرصت های رشد و توسعه، با عبور از موانع پیش رو و فائق آمدن بر مشکلات بتواند با شکوفایی روزافزون خود پایه های اقتدار کشور را تحکیم بیشتر ببخشد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 7 =