اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  رویداد کارخانهوبلاگ(اخبار)   »   جلسه مدیران شرکت سپیدفام وارنا و نمایندگان سازمان هوایی کشوری

جلسه مدیران شرکت سپیدفام وارنا و نمایندگان سازمان هوایی کشوری

  • 248 بازدید
  • تاریخ انتشار: 2 سال پیش
Rate this post
جلسه سازمان هواپیمانی کشوری با سپیدفام وارنا

جلسه مدیران شرکت سپیدفام وارنا و نمایندگان سازمان هوایی کشوری

 

سازمان هواپیمایی کشوری ایران( سازمان دولتی ) زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی است، که وظیفه تنظیم هوانوردی کشوری با تاکید بر ایمنی و امنیت و همچنین سیاست گذاری، برنامه ریزی، تدوین آیین نامه ها و شیوه نامه ها انتخاب و سازماندهی ناوگان هوایی کشور، ساخت و گسترش فرودگاه کشور و عقد قراردادهای بین المللی در امور حمل و نقل هوایی را به عهده دارد.

از جمله وظایف این سازمان

  • سیاست گذاری و برنامه ریزی و تعیین خط مشی های فنی، اقتصادی، بازرگانی، بازرگانی بین الملل، حمل و نقل هوایی کشور
  • سیاست گذاری و برنامه ریزی در مورد نوع، تعدد جایگاه دستگاه ناوبری و کمک ناوبری و ارتباطی در فرودگاه ها و نظارت بر عملکرد فرودگاه ها
  • سیاست گذاری و برنامه زیری در زمینه آموزش و تربیت پرسنل تخصص هواپیمایی برای کلیه موسسات هواییمایی

 

یکی از وظایف تعریف شده تعداد جایگاه دستگاه ناوبری و کمک ناوبری است که مسئولان این امر با تحقیق و بررسی و جمع آوری اطلاعات لازم سعی در به روز نمودن متریال های استفاده شده در این جایگاه را دارند. زیرا استفاده از متریال های جدید با توجه به تغییرات در صنعت گریز ناپذیر است. یکی از جایگاه های مهم در سازمان هواپیمایی آشیانه های هواپیما است. که محل نگهداری هواپیما و یا بالگرد است، بسته به نوع هواپیما و یا بالگرد آشیانه آن نیز می تواند دارای امکانات مختلفی باشد. بطور کلی آشیانه های هواپیما موجب می گردد که هواپیما از تابش مستقیم نور خورشید و از آسیب آن بر روی بدنه و یا دیگر اجزا در امان بماند و محل نگهداری آن مخفی بماند. یکی از مهمترین بخش های آشیانه ها محل استقرار نیروهای اطفاء حریق می باشد تا در صورت بروز حادثه بتواند به راحتی وارد عمل شده تا به قسمت های دیگر آسیب جدی وارد نگردد. از متریال های که به آن در این مورد توجه شده است پوشش های سقفی استفاده شده است زیرا پوشش های قدیمی استفاده شده اکثرا از ورق فلزی و عایق زیر آن است که در زمان اطفاء باعث شعله ور شدن بیشتر آتش می شود. بررسی پوشش های یو پی وی سی توسط نمایندگان سازمان هواپیمایی کشوری به منظور بالابردن کیفیت پوشش های مورد نظر است. زیرا پوشش های یو پی وی سی دارای خاصیت خودخاموش شوندگی هستند و در زمان حریق گاز سمی از خود منتشر نمی کنند. و با کاورکردن این پوشش ها با آلیاژ پلیمری مقاومت محصول در برابر آشعه آفتاب و ماندگاری محصول چندین برابر می شود. و دیگر ویژگی های ورق یو پی وی سی مانند ضریب انتقال حرارت پایین – خاصیت خودشستشویی –  سبک بودن و … باعث شده که این سازمان به فکر جایگزین کردن پوشش های سقفی با متریال پوشش سقفی یو پی وی سی باشند.
برای مشاهده سایر محصولات مجموعه لطفا از صفحه محصولات شرکت بازدید نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =