اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  دسته‌بندی نشدهوبلاگ   »   استعلام آخرین قیمت ورق سقفی 1402 ؛ قیمت روز ورق سقف شیروانی

استعلام آخرین قیمت ورق سقفی 1402 ؛ قیمت روز ورق سقف شیروانی

  • 288 بازدید
  • تاریخ انتشار: 10 ماه پیش
5/5 - (7 امتیاز)

استعلام آخرین قیمت انواع ورق سقفی 1402

قیمت ورق سقفی برای مردم کشور ما اغلب اصلی‌ترین فاکتور ساخت، اجرا و یا بازسازی پشت بام‌ها محسوب می‌شود. ممکن است برای پارکینگ و سایبان خود به دنبال ورق سقفی با قیمت ارزان و مقرون به صرفه باشید. شاید اولویت شما برای انتخاب سقف آلاچیق، باغ ویلا، حیاط خلوت خانه‌تان و … علاوه بر قیمت اقتصادی ورق‌، دوام و زیبایی آن نیز باشد. همه اینها نیاز به اطلاع از قیمت روز انواع ورق سقف‌ شیروانی دارد.

قیمت ورق سقفی

در این مقاله – با توجه به نوسانات قیمت دلار – برآورد قیمت انواع ورق‌های سقفی به روز شده، مربوط به سال 1402 می‌باشد.

 

قیمت ورق سقفی

 

مهمترین عوامل در هزینه ورق‌ سقفی شیروانی چیست؟

 

علاوه بر ضخامت – ابعاد – وزن ورق و کارخانه سازنده، جنس و نوع فرمینگ در قیمت پوشش سقفی شیروانی موثر است. قیمت پوپشش سقفی طرح سفال به دلیل کاربرد بالا و زیبایی خاص فروش بیشتری نسبت به سایر انواع ورق‌های سقفی شیروانی داشته است. هز ورق طرح سفال سقفی با توجه به فرمینگ شادولاین (ذوزنقه) – دامپا (لمبه)– پرچین – پالرمو – ژنوا متغیر است.

این پوشش‌های سقفی از ورق‌های گالوانیزه رنگی که با رنگ کوره‌ای سفالی پوشش داده شده‌اند ساخته می‌شوند. با این وجود؛ هزینه بالا و مشکلات خاصی که در سقفهای گالوانیزه وجود دارد – هزینه زیاد تعمیرات ورق گالوانیزه و کاهش دوام و کیفیت ورق‌ها  –  از جمله معایب این ورق‌های سقفی می‌باشد.

 

بیشتر بدانید: خرید سقف شیبدار – قیمت انواع ورق شیروانی

 

هزینه پوشش سقفی شیروانی

چه عواملی بر قیمت هر متر ورق شیروانی تاثیر می‌گذارد؟

قیمت اجرای هر متر مربع پسقفی شیروانی به نوع مصالح، ابعاد ورق،  کیفیت نصب، نوع زیرسازی، عایق و تهویه، شیب سقف، رنگ ورق و نوع آب و هوا بستگی دارد.

 

 

 

 ورق سقف شیبدار موجدار (شیروانی راه راه)

ورق گالوانیزه راه راه نیاز به تعمیر و نگهداری و بازرسی بیشتری دارد. زیرا انبساط و انقباض طبیعی ورق گالوانیزه – بر اثر تغییر دما – می‌تواند باعث شل شدن بست‌ها و تغییر سطح سقف شود. بست‌های شل شده فضایی برای نفوذ آب باقی می‌گذارد که می‌تواند منجر به نشتی و آسیب سقف شود و هزینه‌های تعمیر را افزایش ‌دهد.

از آنجایی که بست ها بر روی گام‌ها یا  برآمدگی‌های ورق سقف قرار دارند – در بهترین حالت و بخصوص پس از طوفان‌های شدید و برای جلوگیری از نشتی نیاز به سفت کردن دارند. همین امر باعث می‌شود تا هزسورق سقفی موجدار گالوانیزه مقرون به صرفه نباشد.

 

استعلام هزینه روز انواع ورق سقفی شیروانی

هزینه ورق سقفی

هزینه روز انواع ورق شیروانی به 3 نوع پوشش بستگی دارد:

  • ورق سقفی گالوانیزه
  • ورق شیروانی رنگی و انواع آن
  • پوشش‌های یو پی وی سی UPVC و ورق سقفی ذوزنقه ای

با توجه به مواد اولیه ورق گالوانیزه و رنگی – یعنی فولاد و ورق روغنی – قیمت آن بسته به نوسانات ارز متغیر است.

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت ورق‌ سقفی UPVC و دیوارپوش‌ها لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید."</p

  1. ورق سقفی کانکس قیمت

 

 

استعلام هزینه ورق سقفی کانکس سردخانه – محصول گروه وارنا

 

خرید ورق سقفی کانکس و کانتینر یکی از مقرون به صرفه ترین روش های اقتصادی در بازار است و می‌تواند به سرعت و بدون دانش صنعتی ساخته شود. روشی ارزان و مطمئن تر از پارچه یا چادر و محلی برای ذخیره کالا و یا زندگی در آن است که معمولا به کانکس‌های سیار معروف هستند.

 

هزینه ورق سقفی کانکس با توجه به انواع فرمینگ گالوانیزه، رنگی سینوسی و یو پی وی سی متغیر و دوام آنها متفاوت است.

فرمینگ‌های ورق سینوسی کانکسی (گالوانیزه) کمتر از 1 متر عرض مفید دارند. (بین 78 تا 98 سانتی‌متر). در حالیکه فرمینگ‌های ذوزنقه‌ای کانکس UPVC – با عرض 106 سانت غیر مفید – به اندازه  100 سانت عرض مفید کار انجام می‌دهند.

برای اطلاع از آخرین هزینه ورق سقف کانکس و دیوارپوش کانتینرها با متخصصان فروش سپیدفام وارنا تماس حاصل فرمایید.

 

مقاله مرتبط و جامع: بهترین ورق برای سقف و دیوار کانکس چیست؟

 

  1. قیمت ورق سقف گالوانیزه

ورق گالوانیزه

ورق‌های سقفی گالوانیزه رنگی که همان فولاد روی اندود رنگ شده می‌باشند عموما در 2 نوع شادولاین و طرح سفال قیمت متفاوتی دارند.

قیمت روز ورق گالوانیزه سقفی در طرح سفال گران ترین و در فرم سینوسی یا کرکره‌ای طرح شادولاین ارزان ترین ورق‌های سقفی گالوانیزه محسوب می‌شوند. معمولا از فرمینگ‌های سینوسی کرکره‌ای برای حصارکشی، سقف گلخانه، پاسیو و سقف‌های شیبدار استفاده می‌شود.

 

چه فاکتوری باعث ارزان شدن ورق سقفی گالوانیزه می‌شود؟

ورق گالوانیزه ارزان قیمت از کیفیت و مقدار پوشش روی پایین تری برخوردار است. همچنین ضخامت، ابعاد و نوع کارخانه تولیدکننده در ارزانتر شدن قیمت ورق‌ سقفی گالوانیزه نقش مهمی دارند.

قیمت هر متر ورق گالوانیزه سقفی بر اساس ابعاد (ضخامت و عرض) متغیر‌اند. این ورق‌ها معمولا با ضخامتی بین 0.3 تا 0.7 میل ساخته می‌شوند.

قیمت هر متر مربع ورق سقفی گالوانیزه ارزانتر از ورق گالوالوم یا همان آلوزینک است. زیرا آلوزینک از فلز آلومینیوم ساخته می‌شود که ماده گران‌تری است. با وجود قیمت ارزان تر ورق سقفی گالوانیزه، از مقاومت و دوام پایین تری برخوردار است. همچنین ضخامت ورق‌های گالوالوم بین 0.5 تا 0.8 میل است ولی در ورق‌های سقف گالوانیزه بین 0.2 تا 0.5 میل است.

برای مثال قیمت هر کیلو ورق سقفی گالوانیزه – کارخانه هفت الماس به ضخامت 0.4 و عرض 1 متر – تقریبا 49 هزار تومان است. (قیمت 28 خرداد 1402)

 

  1.  ورق حلب سقف شیروانی قیمت

قیمت حلب رنگی

حلب – ورق رنگی یا گالوانیزه رنگی از جمله نام‌های پرکاربرد برای ورق شیروانی رنگی می‌باشد. اگرچه این پوشش‌ها نسبت به ورق‌های سقفی گالوانیزه از دوام بالاتری برخوردارند، اما همچنان در معرض اکسید شدن و زنگ زدگی می‌باشند. این ویژگی بالقوه را دارند که با کوچکترین خراشی بر روی ورق کیفیت خود را از دست داده تغییر رنگ می دهند و دچار پوسیدگی می‌شوند.

هزینه ورق موجدار سقفی – ورق‌های رنگی ذوزنقه و کرکره‌ای اقتصادی‌تر از ورق سقفی طرح سفال اما بیشتر‌ از قیمت ورق سقفی معمولی گالوانیزه است. زیرا قیمتی به جهت خم‌کاری و فرمینگ ورق در مدل‌های ساده لحاظ نمی‌شود.

قیمت هر متر ورق کرکره سینوسی سقفی گالوانیزه – با ضخامت 1 میل و عرض 125 سانت – تقریبا 45 هزار تومان می‌باشد. (28/3/1402)

 

  1.  ورق ساندویچ پانل سقفی قیمت

از ساندویچ پانل‌ها در پوشش سقف و دیوار سوله‌ها، کانکس‌ها، کلین روم، سردخانه‌ها و … استفاده فراوانی می‌شود.

اگرچه هزینه ورق سقفی دست دوم برای ساندویچ پانل ها ارزان تر و استفاده از آن معمول شده است؛ اما اگر تمایل دارید ساندویچ پانل های سقف و دیوار سازه خود را با قیمت پایین تری نسبت به پانل های فلزی خریداری کنید و از کیفیت آن اطمینان داشته باشید؛ می‌توانید از ساندویچ پانل های اقتصادی و جدید سپیدفام وارنا با قیمت ارزان تر – آب بندی بهتر – قابلیت قوسی شدن سقف و ده ها فایده دیگر استفاده کنید.

 

جهت اطلاع از قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل برای سقف سوله خود با متخصصان تیم وارنا تماس حاصل فرمایید.

قیمت ورق سقفی سوله – تولید و اجرا سپیدفام وارنا

 

 ساندویچ پانل سوله قیمت سقف

قیمت ورق سوله

 

اجرای ورق سقفی سوله – محصول سپیدفام وارنا

 

قیمت روز ساندویچ پانل سقفی و دیواری به نوع ورق و ضخامت عایق بین آن متغیر است. معایب ساندویچ پنل های فلزی که از روش های قدیمی عایق پلی یورتان استفاده می شود باعث شده تا با نسل جدید ساندویچ پنل های ارزان، اقتصادی و بادوام یو پی وی سی جایگزین شود که معایب قبلی را به هیچ وجه ندارد.

از جمله :

  • در ورق های سقفی یو پی وی سی دیگر از رطوبت و خوردگی ورق سوله‌ها و در نتیجه کاهش راندمان حرارتی سقف خبری نیست.
  • ساخت سوله‌های قوسی با ورق های انعطاف پذیر UPVC
  • قیمت ورق سقفی ارزان تر و قیمت زیرسازی مقرون به صرفه
  • وزن سبک و ضخامت قابل تنظیم هسته بدون ایجاد مشکلات در آینده
  • قیمت نصب و اجرای پایین

 

 

 

حتما بخوانید: جایگزین ارزان ساندویچ پانل فلزی

 

محاسبه قیمت ورق سقفی سوله با ساندویچ پانل بسته به نوع سفارش:

 ورق سقفی 4 لایه:

  • لایه یو پی وی سی UPVC – با ضخامت بین 2 تا 5 میلیمتر و عرض مفید 100 سانتی متر
  • آلیاژ پلیمری
  • ضخامت عایق الاستومری (6 تا 40 میل)
  • فویل زیر کار با ضخامت 130 میکرون

 

جهت برآورد هزینه ساخت سوله با ورق سقفی ساندویچ پانل UPVC با شماره های انتهای مقاله تماس حاصل فرمایید.

 

مقاله مرتبط: مزایا و قیمت ساندویچ پانل ارزان – اکوپنل

 

  1. ورق رنگی سقف UPVC آخرین قیمت

موارد کاربرد ورق‌های یو پی وی سی در انواع سقف‌های صاف، قوسی و شیبدار است. قیمت ورق سقفی شیروانی UPVC بسته به نوع و تعداد لایه‌ها – نوع رنگ و هزینه زیرسازی متفاوت است. پوشش‌های یو پی وی سی به عایق‌های حرارتی چون پشم شیشه و توری مرغی نیازی ندارد و قیمت ساخت و اجرای سازه را به طرز قابل توجهی ارزان تر میسازند.

هزینه پوشش سقفی پارکینگ یو پی وی سی

اجرای پارکینگ عسلویه با ورق سقف قوسی  UPVC – گروه وارنا

قیمت ورق رنگی سقف یو پی وی سی با توجه به طرح آن: ذوزنقه‌ای، شینگل، ساندویچ پانل، ورق طرح صاف، پلی لین و … متفاوت است. همچنین با توجه به ضخامت این ورق ها قیمت روز ورق متغیر می باشد. ضخامت ورق‌های سقفی پارکینگ و سایبان معمولا 2 میلیمتر و برای سقف سوله‌ها تا 4 میل در نظر گرفته می‌شود.

پوشش سطح این ورق ها ضد اشعه مضر خورشید (UV) بوده نور را بازتاب می‌دهد. در نتیجه بهترین انتخاب برای سطح سقف‌های پارکینگی، سقف آلاچیق‌ها و سایبان‌ها هستند. به دلیل خاصیت خنک‌کنندگی زیر این پوشش‌ها و صرفه‌جویی در انرژی سرمایشی ساختمان‌ها، نسبت به ورق‌های گالوانیزه و شیروانی رنگی قیمت بسیار مقرون به صرفه تری دارند.


هزینه پوشش سقف قوس دار پارکینگ UPVC – تولید سپیدفام وارنا

 

برای اطلاعات بیشتر در خصوص انواع متریال و قیمت ورق سقفی پارکینگ این مقاله جامع را مطالعه بفرمایید: ارزانترین ورق سقفی پارکینگی

 

سپیدفام وارنا اولین تولید‌کننده ورق‌های سقفی UPVC در ایران

برای رفع معایب ورق‌های گالوانیزه، شیروانی رنگی و پانل‌های فلزی ساندویچی – که جذب رطوبت بالایی دارند، رنگ پوشش سطح ورق به مرور زمان تغییر می‌کند و عایق های حرارتی ضعیفی هستند – از پوشش سقف UPVC استفاده کنید. تضمین 7 ساله – دوام بالا و طول عمر 40 تا 50 سال و قیمت پوشش سقفی ارزان و اقتصادی برای هر نوع بودجه – از جمله مهمترین مزایای این پوشش‌های ساختمانی است.

برای استعلام آخرین هزینه ورق ذوزنقه سقف UPVC ، قیمت ورق رنگی ارزان و ارسال آسان به سراسر کشور با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید:

0912-0465837

0912-0465839

0911-5495291

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − دوازده =