اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  دسته‌بندی نشدهوبلاگ   »   پوشش سقف کانکس ؛ بهترین ورق کانکسی برای سقف و دیوار چیست؟

پوشش سقف کانکس ؛ بهترین ورق کانکسی برای سقف و دیوار چیست؟

  • 643 بازدید
  • تاریخ انتشار: 11 ماه پیش
4.8/5 - (19 امتیاز)

پوشش سقف کانکس ؛ بهترین ورق کانکسی برای سقف و دیوار چیست؟

برای پوشش سقف کانکس خود به دنبال ورق‌های بادوام و ضدضربه می‌گردید؟ مسلما قیمت آن نیز برایتان مهم است. سبکی وزن، مدت زمان نصب و مراحل ساخت سازه از جمله فاکتورهای مهم برای خرید پوشش سقف کانکس است.

رایج‌ترین اسم‌ها برای پوشش کانکس به انگلیسی: Portable Conex – Shed – Conex – Container (کانکس سیار) می‌باشند.

ورق‌های سقفی در تبدیل یک کیوسک یا اتاقک سرد به محلی دنج و راحت برای زندگی، کسب و کار، فست فود، کافی شاپ و … نقش مهمی دارند.

پوشش سقف کانکس

ایجاد واحدهای مسکونی، فضاهای اداری و مغازه‌ها، ویلاها و … با استفاده از  کانکس‌های سیار یا کانتینرهای حمل و نقل در اندازه‌های مختلف، یک راه عالی برای صرفه‌جویی در صنعت ساخت و ساز است. زیرا نیازی به ریختن فونداسیون یا صرف زمان و هزینه زیادی برای ساخت و ساز نخواهید داشت.

با این حال، باید نکاتی را در نظر بگیرید تا منجر به ساخت یک سقف کانکس مقرون به صرفه و بادوام شود. همچنین نیازی به تعمیر سقف کانکس نداشته باشید.

در این مقاله بهترین نوع ورق برای پوشش سقف کانکس را معرفی خواهیم کرد.

کاربرد کانکس

پوشش‌های کانکسی را در همه‌جا می‌توانید ببینید اما رایج‌ترین موارد استفاده آنها عبارتند از :

  • کانکس نگهبانی –کارگاهی یا اداری
  • کانکس ویلایی
  • کانکس کاروان – کانتینر
  • کانکس مغازه
  • کانکس مسافرتی
  • کانکس کافی شاپ
  • کانکس مسکونی
  • کانکس فست فود
  • کانکس سرویس بهداشتی (توالت)

کانکس ویلایی

 

نکات قابل توجه در انتخاب پوشش سقف کانکس

اول اینکه حفظ گرما در داخل کانکس بسیار مهم است. اگر عایق بندی سقف کانکس به درستی انجام نشود، علاوه بر اینکه گرما را به اطراف و فضای زیر خود منتقل می‌کند هزینه اضافی نیز روی دست‌تان می‌گذارد.

اگر نمی‌خواهید برای مصرف برق بیش از حد هزینه کنید، باید یک سقف با عایق حرارتی مناسب انتخاب کنید. برخلاف آجر یا بلوک های بتنی یا فلز (گالوانیزه)، جنس ورق یو پی وی سی – سقف UPVC – گرما و تابش خورشید را خیلی سریع دفع کرده، از انتقال گرما به داخل کانکس جلوگیری می‌کند.

علاوه بر این، کانکس‌ها معمولا دارای سقف مسطح هستند اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که باران یا برف زیادی می‌بارد، سقف صاف کانکس به مرور زمان به سمت مرکز فرو می‌رود. چنین تغییر شکلی نه تنها مکان شما را بدشکل نشان می‌دهد، بلکه عملا تخلیه مناسب آب سقف به درستی انجام نمی‌شود و منجر به نتایج نامطلوبی می‌شود.

سقف کانکس شیبدار

اینجاست که اگر پوشش سقف کانکس خود را شیبدار نسازید باید در عوض یک سقف کانکسی ضدرطوبت بخرید. سقفی که در شرایط آب و هوایی دچار زنگ‌زدگی و خوردگی نشود و به افزایش طول عمر آن کمک کند.

پوشش سقف کانکس شیبدار

برای اطلاعات بیشتر مقاله مزایای بی نظیر سقف یو پی وی سی  را بخوانید.

خرید پوشش سقف ارزان برای کانکس از درب کارخانه و از تولیدکننده اصلی – تماس با ما

تماس با ما

 

مراحل ساخت کانکس

  • انتخاب و آماده‌سازی زمین محل احداث (تهیه مدارک و مجوزهای لازم برای ساخت)
  • خرید کانکس
  • قرار دادن فریم اولیه کانکس پیش ساخته در محل با استفاده از جرثقیل و کامیون
  • لوله‌کشی، برقکاری، تهویه، …
  • افزودن در، پنجره، سقف و عایق‌کاری
  • آببندی و کنترل دما در پوشش سقف کانکس و دیوارپوش‌ها

انواع پوشش سقف کانکس

ورق نمای کانکس‌ها معمولا با پوشش حلب رنگی (ورق گالوانیزه رنگی) – ورق یو پی وی سی UPVC – و ساندویچ پانل‌ها ساخته می‌شوند.

  1. پوشش سقف کانکس با ورق گالوانیزه

ورق‌های فلزی که طی عملیات گالوانیزاسیون با فلز روی پوشانیده می‌شوند، ورق گالوانیزه نام دارند. استفاده از ورق گالوانیزه برای سقف کانکس و همچنین دیوارها با مزایا و معایبی همراه است.

معایب و مزایای ورق گالوانیزه کانکس

معایب

  • وزن بالا

 چنانچه ورق‌های گالوانیزه در دیوارها و سقف کانکس استفاده شوند علاوه بر وزن زیاد و مشکلاتی در جابه‌جایی، بر هزینه‌های حمل و نقل کانکس و نصب آن می‌افزاید.

  • زنگ زدگی

با وجود عملیات گالوانیزاسیون همچنان خطر سوراخ شدن یا خراش و متعاقبا خوردگی و پوسیدگی ورق‌های گالوانیزه و حتی ورق‌های رنگی بالاست.

  • قیمت بالا

خرید ورق گالوانیزه دیوار و پوشش سقف کانکس‌ها، به خصوص در اندازه‌های بزرگ، می‌تواند بسیار گرانتر از کانکس‌های UPVC با همان اندازه باشند. هنگام خرید پوشش سقف برای کانکس، ارزش آن را دارد که هزینه‌ها و مزایای هر کدام را ارزیابی کنید.

متخصصان ما با مشاوره رایگان در انجام این کار به شما کمک خواهند کرد.

 

مزایا

  • زیبایی ظاهری

  • قیمت ارزان‌تر نسبت به ورق رنگی، سفال و ….

  • پوشش فلز روی در ورق‌های گالوانیزه تا حدودی می‌تواند از پوشش سطح ورق‌های سقف و دیوار محافظت کند.

  • فرم‌دهی آسان

  •  

قیمت ورق گالوانیزه کانکس

قیمت دیوار و سقف گالوانیزه کانکسی از ضخامت 0.5 میلیمتر شروع می شود و در ابعاد عرض 100 یا 125 سانتیمتر متفاوت است. همچنین این ورق‌ها می‌توانند گالوانیزه رنگی و از نوع طرح سفال، سینوسی، ذوزنقه‌ای و … باشند که با توجه به نوع و مشخصات، قیمت خرید کانکس دچار نوسان میشود.

  1. سقف کانکس یو پی وی سیUPVC

کانکس مغازه

انواع کانکس مغازه – محصول سپیدفام وارنا

تولید ورق سبک برای پوشش سقف کانکس – انعطاف پذیر – تحمل وزن بالا (مناسب برای کانکس‌ها و کانتینرهای حمل بار یا مواد غذایی) – نصب راحت و آسان – مقاوم در برابر آتش‌سوزی – مقاوم در برابر ضربه و …. از جمله برخی ویژگی‌های ساخت کانکس با ورق‌های یو پی وی سی است.

مهم‌ترین معایب و مزایای پوشش سقف کانکس UPVC

مزایا

  • سقف ضد ضربه، عایق و مقاوم –کیوسک‌ها معمولا در مناطقی با شرایط آب و هوایی سخت ساخته می‌شوند. بنابراین پوشش سقف کانکس‌ها باید بتوانند تحمل وزن برف، بار باد و طوفان را داشته باشند. نصب ورق کانکس UPVC با پیچ‌های عایق و واشر کرپی‌ها انجام می‌شود. این کار هم به عایق‌بندی کامل سقف کمک می‌کند و هم جلوی فرورفتن سقف کانکس را می‌گیرد.
  • ضد یو وی (Anti-UV)

 آلیاژ پلیمری پوششی محافظ و مطمئن برای جلوگیری از محو رنگ ورق سقف کانکس‌ها و جلوگیری از دفرمه شدن ورق‌ها است.

  • عایق حرارتی بهینه

برای خرید دیوارپوش و پوشش سقف کانکس در جنوب علاوه بر ضد یو وی بودن، به عایق حرارتی مناسب نیز نیاز دارید. ورق سقف کانکس یو پی وی سی یک بام خنک کننده می‌سازد و شما را از پرداخت هزینه‌های اضافی – برای تعمیرات و یا قبض برق – بی نیاز می‌سازد.

مقاومت دما در ورق کانکسی UPVC با ضخامت 2 میلیمتر ، باعث کاهش 10 درجه‌ای دمای هوا در زیر سقف کانکس می‌شود.

مقاله خرید ورق رنگی در جنوب را حتما بخوانید.

 

معایب

ورق‌های یو پی وی سی در محل نصب قالب پذیر نیستند و باید در کارخانه و با دستگاه انجام شود.

قیمت ورق کانکس UPVC

پوشش سقف کانکس

دیوار و پوشش سقف کانکس یو پی وی سیUPVC  با قیمت ارزان – تولید کارخانه سپیدفام وارنا   

 

 

شما می‌توانید جهت خرید دیوار و پوشش سقف کانکس یو پی وی سی (ورق ذوزنقه‌ای) – کانکس فست فود و کافی شاپ‌، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس ویلایی و ساندویچ پانل ارزان برای پوشش کانکس و استعلام قیمت با سپیدفام وارنا تماس حاصل فرمایید.

خرید سقف کانکس

خرید کانکس ارزان برای کافی شاپ – ساخت شرکت سپیدفام وارنا

  1. پوشش سقف کانکس ساندویچ پانل

معمولا از ورق‌های گالوانیزه با فوم پلی‌یورتان – یا XPS یا EPS – به عنوان ساندویچ پانل برای ساخت سقف و دیوار کانکس ها استفاده می‌شود.

معمولا در ساخت سقف کانکس با ساندویچ پانل پلی یورتان – بعد از مدتی – با مشکلاتی چون جذب رطوبت و کاهش راندمان حرارتی سقف و دیوارها مواجه خواهید شد.

اما راه‌حل چیست؟

پوشش سقف کانکس

کانکس سرویس بهداشتی – دیوارپوش با ساندویچ پانل UPVC شرکت وارنا

نسل جدید ساندویچ پانل‌های اقتصادی سپیدفام وارنا علاوه بر آنکه مشکلات قبلی ساندویچ پانل‌های فلزی را رفع کرده است، قیمت ارزان تری را نیز جهت خرید پوشش‌های کانکسی ارائه می‌دهد.

مقاله مرتبط: بهترین جایگزین برای ساندویچ پانل فلزی با قیمت ارزان تر

  • قیمت کانکس ساندویچ پانل

انعطاف‌پذیری بالای ساندویچ پنل‌های یو پی وی سی – برای پوشش سقف کانکس و دیوارها – و عدم خوردگی و پوسیدگی آنها در شرکت سپیدفام وارنا نه تنها بر قیمت سقف نمی‌افزاید بلکه آن را به سقفی ارزان تبدیل کرده است تا همه اقشار با هر بودجه‌ای بتوانند از مزایای بی نظیر آن بهره‌مند گردند.

برای استعلام قیمت ساندویچ پانل برای پوشش سقف کانکس و دیوارپوش‌ها با شماره‌های انتهای مقاله تماس حاصل نمایید.

  • کانکس ساندویچ پانل دست دوم

شاید به فکر خرید کانکس دست دوم ارزان قیمت نیز افتاده باشید. برای اینکار به دقت بیشتری نیاز دارید. زیرا ساندویچ پانل‌های دست دوم اگرچه ارزان قیمت هستند، اما مقاومت خود را در برابر جذب رطوبت تا حد زیادی از دست داده‌اند. همچنین قدرت پیوند بین ورق‌ها و فوم ساندویچ پانل نیز کاهش یافته، رو به جدا شدن می‌رود.

پیشنهاد ما خرید ساندویچ پانل اقتصادی و ارزان برای کانکس شماست.

مقاله پیشنهادی: ساندویچ پانل اقتصادی

عایق بندی کانکس – آب‌بندی پوشش سقف کانکس

عصر روش‌های سنتی برای آببندی سقف کانکسی – از جمله استفاده از ایزوگام، نوار، چسب و … رو به اتمام است.

امروزه در خودِ ورق‌های‌ کانکس،‌ قابلیت آبندی و عایق کاری وجود دارد. ورق‌های سینوسی موجدار یا ذوزنقه‌ای و ساندویچ پنل‌ها نقش مهمی در جلوگیری از نشتی سقف‌ها دارند.

گام 4 سانتی‌متری در ورق‌های سقف UPVC که باعث ایجاد اورلپ (هم پوشانی) مناسبی می‌شود؛ امکان هر نوع نشتی و چکه در سقف را به صفر می‌رساند.

خرید پوشش سقف کانکس و دیوارپوش

پوشش سقف کانکس دو طبقه

کانکس دوطبقه

جهت خرید ارزان‌ترین ساندویچ پانل‌ها برای سقف کانکس – از اولین تولیدکننده ورق‌های سقف و دیوارپوش UPVC در ایران (سپیدفام وارنا)  – با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

ارسال آسان با قیمت ارزان – استفاده از تکنولوژی ساخت ورق‌های سبک در نصب دیوارپوش و پوشش سقف کانکسی – سقف ویلایی – سر در حیاط خلوت، سقف پارکینگ و سایبان – بدون وجود میکروارگانیزم‌ها، قارچ و کپک – برای انواع سقف کانکس و سوله‌های دام و طیور، سوله‌های ورزشی، بهداشتی و ….  

0912-0465837  

0912-0465839

 0911-5495291  

 

سوالات متداول

1- چرا به جای ورق گالوانیزه از سقف یو پی وی سی برای کانکس استفاده کنیم؟

کانکس‌ها معمولا در مناطقی با شرایط آب و هوایی سخت ساخته می‌شوند. بنابراین باید بتوانند تحمل وزن برف، بار باد و طوفان را داشته باشند. ورق‌های گالوانیزه چون از جنس فلز هستند مقاومت کافی در برابر گرما ندارند و با کوچکترین خراشی بر آن، به سرعت خوردگی و زنگ‌زدگی در پوشش سقف کانکس‌ها نمایان می‌شود.

2- مزایای کانکس با سقف شیبدار چیست؟

سقف‌های شیبدار یا شیروانی کانکسی آب و برف را به راحتی تخلیه می‌کنند، در زیر سقف شیروانی فضای بیشتر و تهویه بهتری را فراهم می‌کنند. هزینه تعمیر و نگهداری و نصب و اجرای کمتری نسبت به سقف صاف کانکسی دارند. 

3- قیمت سقف کانکس فلزی ارزان تر است یا سقف UPVC  ؟

ورق‌های کانکسی یو پی وی سی با ضخامت 7/1 تا 5 میلیمتر قیمت ارزان‌تری نسبت به ورق سقف گالوانیزه و رنگی دارند. لطفا برای استعلام قیمت روز و عرض مفید ورق‌های UPVC با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − پنج =