اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  خرید ورق رنگی در زاهدان

خرید ورق رنگی در زاهدان

خرید ورق رنگی نسل جدید  ار کارخانه

شرکت سپید فام وارانا تولید کننده انواع ورق رنگی در زاهدان می‌باشد .ورق های رنگی این کارخانه با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و با استفاده از دانش کارشناسان بومی ساخته شده و روانه بازار شده است .

 

شما میتوانید برای تهیه  ورق رنگی در زاهدان با کارخانه سپید فام وارنا تماس حاصل فرمایید.

 

یکی از کلان شهرهای ایران شهر زاهدان می‌باشد که مرکز استان سیستان بلوچستان می باشد .نام قدیم این شهر دزد آب می باشد .سازهای مسکونی و تجاری در زاهدان دارای تنوع معماری گوناگونی می‌باشد . اما یکی از پر کاربردترین ترین نوع سازه ،سازهای با سقف شیروانی و شیبدار می باشد .در قدیم سقف های شیروانی از سفال یا ایرانیت ساخته می شد که هرکدام دارای معایب بسیاری بودند با گذشت زمان ورق های رنگی گالوانیزه تولید شد که نسبت به ورق هاای قبلی خود مشکلات کمتری را داشت اما بازهم عاری از مشکل نبود ،با رواج استفاده از متریال های پلیمری در ساختمان تولید ورق های یو پی وی سی استارت خورد که درازای مزایای بی شماری هستند که در ادامه این مقاله به بیان آنها خواهیم پرداخت.

 

مزایای استفاده از ورق رنگی

 

استفاده از نسل جدید ورق رنگی  از نظر اقتصادی یکی مقرون به صرفه ترین نوع پوشش سقف های موجود در بازار می باشد زیرا این داری طول عمر بسیار زیاد می باشد و به دلیل آسانی نصب و سبک بودن هزینه اجرای آن نسبت به سایر ورق ها ی رنگی در زاهدان کمتر می‌باشد .

یکی دیگر از نکاتی که استفاده از این ورق ها را برای ما از نظر اقتصادی به صرفه تر می کند ذکر این نکته است که با استفاده از این ورق ها دیگر نیز به عایق بندی صوتی و حرارتی نخواهیم داشت که همین موضوع می‌تواند از هزینه های جانبی بعدی تا حد زیادی جلوگیری نماید .

ورق  رنگی نسل چدید به دلیل نوع طراحی و اجرای آن میتواند هم دیگر را هم پوشانی صد در صدی کنند که همین امر موجب می شود که آب و رطوبت حاصل از بارندگی باران و برف به لایه های زیرین سقف نفوذ نکند.

در لیست زیر به صورت خلاصه به مزایای استفاده از ورق رنگی در زاهدان پرداخته ایم:

  • مقاومت بالا در برابر فشار ضربه
  • طول عمر بالا
  • سبکی وزن
  • نصب آسان
  • رنگ بندی وطرح ها متنوع
  • خاصیت آنتی یو وی
  • خاصیت خود خاموش شوندگی

جدول مشخصات ورق ذوزنقه upvc

طرح های ورق رنگی UPVC

ورقهای رنگی تولید شده در شرکت سپیدفام وارنا که تحت برند پلی روف در بازار ایران شناخته شده اند دارای طرح های مختلف می باشند که این طرح ها عبارتند از :

  • ورق پلی لین
  • ورق یو پی وی سی آردواز
  • ورق یو پی وی سی ذوزنقه
  • ورق یو پی وی سی شینگل

 

پوشش سقف کارخانه

پوشش سقف کارخانه در زاهدان پوشش سقف سوله در زاهدان

یکی از مشکلاتی که صاحبین کارخانه در زاهدان با نام روبرو هستند فرسودگی سقف کارخانه در زاهدان بعد از مدت کوتاهی می‌باشد . دلیل ‌‌‌این فرسودگی وجود گازهای مخرب حاصل از تولید فراوردهای مختلف در محیط کار خانه است. شما میتوانید با استفاده از  محصولات کار خانه سپید فام وارنا این مشکل را حل نماید زیرا ورقهای تولیدی این کارخانه در مقابل گازهای اسیدی مخرب از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد .

 

تماس با ما

قیمت ورق رنگی در زاهدان

شما میتوانید برای دریافت قیمت ورق رنگی در زاهدان با دفتر فروش کارخانه در ارتباط باشید و لیست قیمت به روز محصولات را دریافت نمایید.

نحوه خرید ورق UPVC

برای خرید ورق رنگی در زاهدان می توانید با کارشناسان فروش کارخانه سپید فام وارنا در ارتباط باشید شماره تماس کارخانه در صفحه ارتباط با  ما موجود می‌باشد.

برای با خبر شدن از آخرین تخفیف ها و جشنواره های کارخانه حتما صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید .