اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  خرید ورق رنگی در رشت

خرید ورق رنگی در رشت

خرید ورق رنگی در رشت

استان گیلان به مرکزیت رشت در منطقه جغرافیایی معتدل ایران قرار گرفته است .به دلیل همجواری این استان با دریای خزر هوای این منطقه مرطوب می باشد و بارندگی در این استان بسیار می باشد ‌.به همین دلیل یکی از متداول ترین نوع سقف ها در این منطقه سقف شیروانی می‌باشد . سقف شیروانی از متریال های مختلفی ساخته می شود .که یکی از جدید ترین نوع ورق رنگی در رشت ورق رنگی upvc می باشد.

شرکت سپید فام وارنا تولید کننده نسل جدید ورق رنگی  می‌باشد .این ورق ها که از جنسupvc بوده دارای مزیت های زیادی نسبت به سایر ورق های رنگی است.

با استفاده از نسل جدید ورق های رنگی در رشت شما از خرج های تعمیرات بعدی آسوده خواهید شد ،زیرا این ورق ها دارای طول عمر بسیار بالا بوده و به دلیل نوع متریال آن در شرایط آب و هوای مرطوب پوسیده نمی شود .

رنگ بندی ورق رنگی

به دلیل نوع رنگ آمیزی این ورق ها رنگ آنها از مقاومت بالایی برخوردار می‌باشد و با گذشت زمان پوسته نشده و نمیریزد .این ورق ها دارای رنگ بندی متنوع بوده که در عکس زیر انواع رنگ بندی این ورق نشان داده شده است .

استان گیلان همانطور که در اوایل این مقاله نیز به آن اشاره شد به دلیل نوع منطقه‌ای که در آن قرار دارد در بیشتر فصول سال دارای بارندگی می باشد از همین رو نیاز به یک پوشش سقف که در مقابل بارندگی از آب بندی صد در صدی برخوردار باشد امری ضروری است .ورق های تولید شده کارخانه سپیدفام وارنا با نام تجاری پلی روف به دلیل همپوشانی صد در صدی ورق ها آب را از خود عبور نداده و از انتقال رطوبت به لایه های زیرین جلوگیری می نماید .پس یکی از گزینه های مناسب خرید ورق رنگی می باشد.

با استفاده از ورق های upvcدر هزینه های خود صرفه جویی کنید

با توجه به بحران انرژی در جهان و همچنین بالا رفتن نرخ تعرفه ها استفاده از ورقی که عایق حرارتی باشد می‌تواند در هزینه ها تا حد زیادی صرفه جویی کند. و این صرفه جویی در دراز مدت باعث میشود تا مبلغ زیادی را پس انداز کنید.ورق های رنگی شرکت سپید فام وارنا با دارا بود خاصیت عایق حرارتی بودن میتواند به آسانی در فصل سرما و گرما دما را ثابت نگه داشته و از اعتلاف انرژی جلوگیری کند.

مزایای استفاده از ورق رنگی  (ورق upvc)

همانطور که در بالا گفته شد استفاده از نسل جدید ورق رنگی  می تواند فواید بسیاری داشته باشد که در ادامه به بیان لیستی از این مزایا خواهیم پرداخت.

  • مقاومت بالا
  • طول عمر بالا
  • نصب آسان
  • سبکی وزن
  • عایق صوتی و حرارتی مناسب
  • خاصیت آنتی یو وی

سقف رکارخانه در قم

پوشش سقف کارخانه در در رشت

خرید پوشش سقف کارخانه در رشت

پوسیدگی و تخریب سقف کارخانه ها یکی از مشکلاتی است که پس از مدت کوتاهی در کارخانه ها  و سوله به وجود می‌آید و دلیل آن نیز به وجود آمدن گازها مختلف و مخرب حاصل از تولید فرآورده های گوناگون می باشد. ما مفتخریم پوشش سقفی را تولید نماییم که از مقاومت بالایی در مقابل گازهای اسیدی و مخرب می باشد .اگر شما هم به دنبال سقف کار خانه در رشت و یا سقف سوله در رشت هستید به شما استفاده از محصولات کارخانه سپید فام وارنا را پیشنهاد میکنیم .

قیمت ورق رنگی

به دلیل بی ثباتی بازار و نوسانات قیمت از عرضه قیمت در این برگه معذوریم اما شما میتوانید برای دریافت لیست قیمت ورق رنگی در رشت و آشنایی کامل با محصولات کارخانه با دفتر فروش کارخانه سپید فام وارنا تماس حاصل فرمایید.

 

تماس با ما

نحوه خرید ورق های رنگی نسل جدید

شما میتوانید برای خرید و همچنین آشنایی با محصولات کارخانه سپید فام وارنا با کارشناسان فروش مجموعه ما تماس بگیرید کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره به شما عزیزان می باشد.شماره تماس ما در صفحه ارتباط با ما موجود میباشد