اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  خرید ورق رنگی در اصفهان از تولید کننده

خرید ورق رنگی در اصفهان از تولید کننده

خرید ورق رنگی در اصفهان

ورق رنگی یکی از متداول ترین مصالحی است که که در پوشش سقفهای شیروانی مورد استفاده قرار میگیرد .امروزه در بیشتر نقاط کشور در سقفهای شیروانی که از این ورقها استفاده می شود ،شما می توانید برای خرید ورق رنگی در اصفهان با کارخانه سپید فام وارنا در ارتباط باشید.

انواع جنس های ورق رنگی در اصفهان

این ورق های شیروانی رنگی از مواد مختلفی می تواند تولید شود که یکی از متداول ترین جنس این ورق ها ، ورق رنگی از جنس گالوانیزه می‌باشد . که دارای مزایا و معایب مختلفی می باشد که در ادامه این مقاله به بیان آن خواهیم پرداخت و نسل جدید ورق رنگی را به شما معرفی خواهیم کرد .

رنگ های موجود ورق رنگی در اصفهان

فرایند رنگ آمیزی ورق های رنگی به صورت کوره ای میباشد. این ورق ها داری تنوع رنگی بسیاری می‌باشد، که با توجه به نوع معماری نمای سازه میتوان از رنگ های مختلف آن استفاده نمود.

مزایا و معایب ورق رنگی در اصفهان

مزایای ورق رنگی

  • سبک وزن
  • طول عمر نسبتا بالا
  • مقرون به صرفه بودن

معایب ورق رنگی

  • سختی جوشکاری این ورق ها
  • سمی بودن گاز های تولیدی در هنگام جوشکاری

نسل جدید ورق رنگی در اصفهان

ما در کارخانه سپید فام وارنا با استفاده از علم روز و تحقیقات گسترده توانسته ایم نسل جدید ورق رنگی را در کشور تولید کرده و خط تولید آن را بومی سازی کنیم .سپید فام وارنا به عنوان اولین تولید کننده ورق های سقفی upvc در کشور فعالیت می نماید .

این ورق ها داری کارایی بیشتری نسبت به ورق های رنگی گالوانیزه می‌باشد که در ادامه به صورت خلاصه به آنها اشاره خواهیم نمود .

ورق های شیروانی upvc داری طول عمر بسیار بالاتر نسبت به ورق های گالوانیزه می باشد ، به طوریکه این ورق ها عمری در حدود سی الی پنجاه سال را دارا می باشند ، بدون اینکه کوچکترین تغییر کیفیت را نسبت به روز اول داشته باشند .

از دیگر خصوصیات این ورق ها میتوان به عایق حرارتی، رطوبتی، صوتی بودن این ورق ها اشاره نمود ،که با استفاده از این ورق ها  از هرگونه عایق کاری بی نیاز خواهیم بود.

این ورق ها دارای خصوصیات آنتی uvبوده که اشعه های حاصل از نور خورشید را منعکس می‌کنند ، همین امر موجب میشود تا در فصول گرم سال از گرم شدن محیط زیر سقف جلوگیری خواهد کرد.

از نظر ایمنی در مقابل آتش سوزی این ورق ها از قابلیت خود خاموش شوندگی بهره می برند ،که از خسارتها احتمالی در زمان آتش سوزی تا حد زیادی جلوگیری خواهند کرد.

این ورقه به دلیل سبکی وزن می‌تواند در هزینه های زیر سازی تا حد زیادی صرفه جویی کند .

 

پوشش سقف کارخانه ها

پیشنهاد ویژه سقف سوله ها در اصفهان

اصفهان یکی از استانهای صنعتی کشور به حساب می آید ،به همین دلیل سوله ها  متعددی در این استان وجود دارد، اما یکی از مشکلاتی که صاحبین این سوله ها با آن مواجه هستند پوسیدگی سقف سوله ها به دلیل گازهای حاصل از تولید می باشد.

راحل این مشکل استفاده از سقف های یو وی وی سی می‌باشد.زیرا این سقف ها در مقابل گازهای شیمیایی دارای مقاومت بالایی می‌باشد . شما میتوانید برای اطلاع بیشتر از خصوصیات سقف مقاوم سوله ها مقاله پیشنهاد ویژه سقف سوله ها و کارخانه مطالعه نمایید .

تماس با ما

خرید ورق رنگی نسل جدید در اصفهان

شما میتوانید برای خرید نسل جدید ورق های رنگی در اصفهان با کارشناسان فروش کار خانه سپید فام وارنا در تماس باشید . کارشناسان ما بهترین مشاوره را در انتخاب نوع ورق شیروانی به شما ارائه خواهند داد.برای دریافت اطلاعات تماس می توانید از صفحه ارتباط با ما اقدام کنید.

همچنین پیشنهاد میکنم صفحه اینستاگرام کارخانه سپید فام وارنا را دنبال کنید تا از تخفیف ها و جشنواره های فروش ما با خبر شوید.