اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  وبلاگ(اخبار)   »   چشم انداز تحولات سازمانی شرکت سپید فام وارنا

چشم انداز تحولات سازمانی شرکت سپید فام وارنا

  • 308 بازدید
  • تاریخ انتشار: 2 سال پیش
Rate this post

چشم انداز تحولات سازمانی شرکت سپید فام وارنا

تحول سازمان، نوعی استراتژی پیچیده برای تغییر باورها، نگرش­ ها، ارزش­ ها و ساختار سازمان به شمار می­ آید. به­ طوری­که این عوامل بتوانند خود را با تکنولوژی­ ها، بازارها و چالش ­های جدید و همین طور سرعت تغییر در شرایط و محیط، بهتر تطبیق دهند.

به این منظور افزایش سازگاری بین ساختارها، فرآیندها، استراتژی، افراد و فرهنگ سازمان، ایجاد و توسعه راه حل های نو و خلاقانه در سازمان و توسعه توانایی نوسازی خویشتن در سازمان ضروری به نظر می­ رسد. هدف غایی آن، اثر بخشی سازمانی و بهسازی فردی است.

در این راستا، سازمان هایی که افراد در آن ها، به طور مستمر استعدادهایشان را برای ایجاد نتایج مطلوب مورد نظر توسعه می دهند، استعدادها و توانایی های خود را در جهت رشد فردی و موفقیت­ های سازمانی استفاده می­کنند، مسلما از نتایج بهتری برخوردارند.

 

چشم انداز تحولات سازمانی شرکت سپید فام وارنا

شرکت سپید فام وارنا نیز همانند سایر سازمان­ های یاد گیرنده در این عرصه پیشگام است و با بررسی بازارهای داخلی و استفاده از تیم ­های تحقیقات بازار سعی کرده نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کند و با فرصت­ ها و تهدیدات محیطی خود را سازگار نماید، تا بتواند با ارائه محصولاتی که علاوه بر تامین نیازهای مشتریان، نقاط ضعف محصولات موجود در این صنعت را نیز بر طرف نماید.

یکی از اصول دیگری که در تحول سازمانی مورد توجه قرار می­گیرد، مشارکت و توانمندسازی است.

مشارکت در برنامه­ های تحول سازمان، مختص افراد در سطح بالای سازمان نیست، بلکه باید به­ طور وسیع در سراسر سازمان گسترش پیدا کند. مشارکت، نوعی اکسیر قدرتمند است، مورد علاقه افراد می­ باشد و به­ طور قابل ملاحظه­ ای عملکرد فردی و سازمانی را بهبود می­ بخشد، که در نهایت چابکی سازمان را به همراه خواهد داشت.

شرکت سپید فام وارنا نیز با پیروی از این اصل، با مشارکت افراد داخل سازمان و برنامه­ ریزی­ های آموزشی، سعی در بهبود توانمند سازی نیروهای درون سازمانی خود کرده است. استفاده از دوره­ های آموزشی برای نیروهای فروش، برنامه­ ریزی­ های دیجیتال مارکتینگ برای افراد فعال در حوزه سعی کرده تا راندمان بهتری را برای رسیدن به اهداف خود فراهم آورد و تصویری واقعی از چشم اندازهای سازمان به وجود آورد.

گام بعدی که شرکت سپید فام وارنا در برنامه های تحول خود برداشته است، تجزیه و تحلیل تفاوت ها است. یعنی بررسی فاصله بین جایی که اکنون در آنجا واقع شده ایم و جایی که می خواهیم آنجا برسیم. در واقع تفاوت ها ، مشکلات و مسائل و اهداف را تعریف نموده و مشخص می سازند.

مطالعه و بررسی وضع موجود،تشخیص ، برنامه ریزی و اقدام ضروری است.

مدیران شرکت سپیدفام وارنا نیز از این امر غافل نبوده و با بررسی تفاوت ها بین وضع موجود و وضع مطلوب برای رفع این تفاوت ها اقدام می نمایند، تا بتواند بهترین عملکرد سازمانی را در سازمان خود شاهد باشند.

مسئولیت پذیری، اهداف روشن و پاسخ گویی زیاد، از ویژگی های بارز شرکت سپید فام وارنا می باشد.

امید است با برنامه ریزی دقیق مدیران این مجموعه تولیدی و پشتکار نیروهای فعال بتوانیم گامی مهم در پیشبرد اهداف سازمان را شاهد باشیم.

جهت مشاوره و سفارش با ما در ارتباط باشید

01144405168-70

09115495291

09120465839

پیج اینستاگرام ما :

https://instagram.com/polyrooferika

آپارات :

https://www.aparat.com/polyrooferika

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 3 =