اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  وبلاگ   »   نقش عایق حرارتی در سقف های شیروانی

نقش عایق حرارتی در سقف های شیروانی

  • 1546 بازدید
  • تاریخ انتشار: 3 سال پیش
Rate this post

امروزه و با جا افتادن فرهنگ صرفه جویی و مصرف بهینه یکی از نکاتی حائز اهمیت می باشد، استفاده از عایق حرارتی در سقف های شیروانی است .سقف شیروانی بیرونی ترین لایه سازه می باشد. این لایه بیشترین تماس را با عوامل جوی دارد، که با استفاده از عایق های حرارتی میتوانیم تا حد زیادی در مصرف انرژی صرفه جویی کنیم .

عایق حرارتی ورق شیروانی

راهکار جلوگیری از اتلاف انرژی در سقف شیروانی

سالانه میزان زیادی از انرژی در جهان به دلیل عدم عایق بندی مناسب سقفهای شیروانی به هدر میرود .که همین موضوع به یکی از دغدغه های صاحبین منازل و صنایع تبدیل شده است.اسنفاده از عایق حرارتی مناسب می‌تواند تا حد زیادی این مشکلات را حل نماید و از هزینه های بعدی جلوگیری نماید .

الزام به عایق کاری در همه کشور های مهم جهان

یکی از الزاماتی که در اکثر کشورهای مهم جهان در هنگام طراحی و اجرای بام شیروانی به آن اهمیت میدهند، اجرای درست عایق حرارتی می‌باشد.و مهم بودن این امر به این دلیل است که سیاره ما روز به روز گرمتر میشود و یا به بیان ساده تر شرایط آب و هوایی به سرعت درحال تغییر می باشد.

به دلایلی که در بالا گفته شد در آمریکا قوانین وضع شده که در آن به وضوح گفته شده است که دیوارهای زیر زمین ، و سقفها باید به صورت صحیح عایق بندی شوند.و هدف از این قانون در آمریکا این می‌باشد که تا سال ۲۰۴۰ تمامی ساختمان های موجود در آمریکا دارای امکاناتی باشند که  به بهینه سازی مصرف انرژی کمک کنند.دلیل آنهم این است که درسال ۲۰۴۰ پیش بینی می شود که افت خیز گرما بسیار بالا باشد.

امیدوارم با نکاتی که در بالا به آن اشاره شد به اهمیت عایق حرارتی در سقف های شیروانی پی برده باشید .

اما یکی از مشکلاتی که صاحبان منازل و صنایع با آن روبرو هستند هزینه های اجرا و تعمیر سالانه این عایق ها می باشد .

پشم شیشه یکی از الیافی است که در عایق بندی سقف شیروانی بسیار کاربرد دارد.اما استفاده از این الیاف برای عایق بندی خود نیز دارای معایب بسیاری است که در ادامه  این مقاله به آن خواهیم پرداخت.

یکی از ماهیت هایی که پشم شیشه دارد این است که رطوبت محیط را به خود جذب میکند .و همین جذب رطوبت در زمانی که در نزدیکی بخار آب قرار داشته باشد ، باعث می شود که گاز اسید سیلیسیک تولید شود . یا تولید گاز اسید سیلیسیک محیط برای پرورش باکتری ها و قارچ ها محیا میشود .که به وجود آمدن این باکتری ها و قارچ ها در بلند مدت سبب بروز بیماری ها می شود که میتواند آثار جبران نا پذیری را برای ساکنین خانه داشته باشد ،از دیگر معایب استفاده از پشم شیشه میتوان به حساسیت های پوستی اشاره کرد . که  دلیل آنهم نیز نوع بافت این الیاف است که به صورت سوزنی بوده و در صورت برخورد با دست میتواند سوزش و زخم ایجاد کند.

حال شاید برای شما این سوال به وجود آمده باشد که چگونه عایق حرارتی را در سقف های شیروانی بدون عوارض جانبی اجرا کنیم ؟

در ادامه مقاله به پاسخ این سوال خواهیم پرداخت که چگونه عایق حرارتی در سقف های شیروانی اجرا کنیم .

با پیشرفت علم و تکنولوژی متریال ها و مواد اولیه نوینی در زمینه اجرای سقفهای شیروانی به وجود آمدند که دارای مزایای بسیاری می باشند .

یکی از جدید ترین و مقاوم ترین متریال های که برای سقفهای شیروانی قابل استفاده است ،پوشش سقف های یو پی وی سی می باشد این ورق ها دارای مزایای زیادی هستند که شما میتوانید در مقاله فواید سقف های uPVC آن را مطالعه نمایید.

اما یکی از فوایدی که با موضوع مقاله ما مرتبط است خواصیت عایق حرارتی بودن این سقفها می باشد .سقف های یو پی وی سی به دلیل ساختار سه لایه خود می توانند تا حد زیادی از اتلاف انرژی جلوگیری نمایند . این امر سبب میشود تا هزینه های سالانه انرژی تا حد زیاد پایین آید.

از دیگر خصوصیات این ورق داشتن رویه آنتی uv می باشد . این خصوصیت موجب این می شود که اشعه حاصل تابش نور خورشید منعکس شود و در فصول گرم از بالا رفتن حرارت سقف ها جلوگیری می کند.

ما در کارخانه سپید فام وارنا توانسته ایم تا دانش تولید این ورق ها را بومی نماییم و افتخار این را داریم که به عنوان اولین تولید کننده سقف های uPVC در ایران فعالیت نماییم .

کارخانه ما توانسته  کلیه گواهینامه های لازم برای ارزیابی کیفیت را دریافت نماید .شما می توانید این گواهینامه ها در صفحه گواهی نام های سپید فام وارنا ملاحظه کنید .

برای اجرای سقف شیروانی و همچنین اجرای درست  عایق حرارتی در سقف های شیروانی پیشنهاد میکنم از محصولات  کارخانه ما استفاده نمایید .

تماس با ما

نحوه خرید ورق uPVC

شما می توانید برای خرید ورق سقفی یو پی وی سی با  کار شناسان فروش کارخانه در ارتباط باشید . مشاورین ما می توانند بهترین راهنمایی را در زمینه انتخاب نوع پوشش سقف شیروانی به شما عزیزان ارائه دهند. شماره های تماس ما در صفحه تماس با ما وجود دارد .

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =