اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  دسته‌بندی نشدهوبلاگ   »   سقف موکب | خرید سقف ارزان و بادوام برای انواع موکب ها

سقف موکب | خرید سقف ارزان و بادوام برای انواع موکب ها

  • 174 بازدید
  • تاریخ انتشار: 7 ماه پیش
5/5 - (7 امتیاز)

سقف موکب | خرید سقف ارزان و بادوام برای انواع موکب ها

هر ساله میلیون‌ها نفر از سراسر جهان برای انجام مراسم اربعین و سایر زیارت‌های اسلامی، به سمت کربلا و دیگر اماکن مقدس راهپیمایی می‌کنند. به دلیل مسیرهای بسیار طولانی؛ برای این زائرین تا رسیدن به مقصد نهایی باید ترمینال ها و اسکان‌های موقت در نظر گرفته ‌شود. اینجاست که سقف موکب اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند. سقف های موکب باید بتوانند از زائران در برابر سرما و گرما محافظت کرده مکان استراحت مطلوبی را در طول سفر برای مسافران فراهم نمایند.

سقف موکب

موکب چیست؟

موکِب به مکان‌های بین راهی برای استراحت و خدمت رسانی به کاروان‌های زیارتی گفته می‌شود. در این ایستگاه‌ها، سالن‌هایی برای استراحت و خواب، غرفه‌های خرید و حتی تسهیلات خدمات بانکی و پستی، اطلاعات سفر، مراقبت های پزشکی، آشپزخانه و خوراک دهی و … ارائه می‌شود. به افرادی که مسئول سرویس دهی به زائرین هستند، اصطلاحا موکب دار گفته می‌شود.

موکب چیست؟

چرا سقف موکب مهم است؟

چرا سقف موکب مهم است؟

به دلیل تغییرات اقلیمی که در سالها و بخصوص ماه‌های گذشته شاهد آن بوده‌ایم، عصر ساخت موکب‌های خیمه‌ای دیگر به اتمام رسیده است. امروزه طراحی سقف‌ های مطمئن و مقرون به صرفه برای موکب ها که بتوانند – در هر شرایط آب و هوایی – امنیت زائرین را تضمین کنند، اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است. با توجه به خطراتی که در موکب ها با سقف پارچه‌ای وجود دارد؛ لزوم خرید سقف شیروانی ضد ‌آب و ضد آفتاب برای زائرین بیش از پیش احساس می‌شود.

 

 

برپایی موکب های اربعین و خدمت رسانی

برپایی موکب اربعین

طبق تخمین نهادهای دولتی در ایران؛ تنها تعداد موکب داران ایرانی و عراقی در کربلا (در سال 1402) بیش از 3000 نفر برآورد شده است. سقف موکب ها بر اساس تعداد گنجایش زائرین و نوع خدمت رسانی آن‌ها ساخته و طراحی می‌شود. بزرگترین کاروان زیارتی در موکب های اربعین حسینی حداقل 1000 نفر و کوچکترین آن دست کم 20 نفر گزارش شده است.

 

ویژگی‌های سقف موکب ایده‌آل برای کاروان های زیارتی چیست؟

ویژگی‌های سقف موکب بده ال

به دلیل افزایش زائرین و متعاقبا ساخت بیشتر موکب های ایرانی در کربلا؛ لزوم خدمت رسانی زیر پوشش سقف های مقرون به صرفه، بادوام و سبک بیشتر احساس می‌شود. به همین دلیل در زیر به معرفی مهمترین ویژگی‌های سقف ایستگاه‌های موکب می‌پردازیم. در انتها نیز به معرفی بهترین نوع پوشش شیروانی سقف‌های بین راهی برای زائرین کاروان‌های زیارتی خواهیم پرداخت.

تهویه سقف موکب

تهویه سقف موکب

بین انواع پوشش‌های سقف، ورق های شیروانی فضای بیشتر و تهویه بهتری را برای ایستگاه‌های خدماتی فراهم می‌کنند. برای ساخت موکب های بزرگ سقف های شیروانی یا شیبداری لازم است تا بتواند قسمت‌های مختلف خدمات رسانی را در خود جای دهد. در عین حال به سیستم تهویه سقفی نیاز دارید که بتواند این سالن ها را از یکدیگر مجزا سازد – برای مثال سالن های استراحت و خواب از فضای آشپزخانه مجزا باشد و مزاحمتی برای زائرین خسته ایجاد نکند. با نصب ورق های سقف شیبدار یو پی وی سی، تهویه سقف آشپزخانه موکب سریع و در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

 

پوشش سقف شیروانی عایق

پوشش سقف شیروانی عایق

در تقویم اسلامی سفر به کربلا زمان ثابتی ندارد و همیشه مختص یک فصل نیست. کاروان های زیارتی موکب ها در تمام طول سال برگزار می‌شوند. بنابراین نیاز به سیستم سقفی دارند که گرما یا سرما را از بیرون به داخل موکب و یا بالعکس منتقل نکند. در نتیجه در هزینه های سرمایشی و گرمایشی موکب ها صرفه جویی زیادی خواهد شد.

برای مثال، در گرمای طاقت فرسا پیدا کردن موکب های اربعینی برای بسیاری از زائرین کار راحتی نیست. وقتی مسافران به این ستادهای اسکان می‌رسند اکثرا تشنه و خسته از گرمای شدید انتظار دارند تا وارد فضایی خنک و دلپذیر شوند. سقف های یو پی وی سی شرکت سپیدفام وارنا – با کمترین هزینه – امکان نصب و اجرای آسان و سریع این سقف های خنک کننده را برای زائرین عزیز در موکب ها فراهم کرده است. برای اطلاعات بیشتر با شماره‌های مندرج در انتهای این مقاله تماس و از مشاوره رایگان متخصصان وارنا بهره‌مند شوبد.

سقف موکب ضد رطوبت

سقف موکب ضد رطوبت

 

مزایای پوشش های ضد رطوبت، جلوگیری از نشتی سقف و اطمینان از سلامت زائران است. سقف یو پی وی سی با وجود گام بلند و قفل شدگی پانل ها امکان هم پوشانی ورق ها را به میزان زیادی افزایش می‌دهد. در نتیجه سد محافظی برای جلوگیری از بروز نشتی و تعمیرات سقف موکب خواهد بود.

 

 

 

 

سرپناه امن برای زائران

سر پناه امن برای زائران

 

آسیب پذیرترین سازه‌ها، ساختمان هایی هستند که مستحکم نیستند. آنهایی که بلند هستند و سقفهای سنگینی دارند. در نتیجه نمی‌توانند در برابر زلزله مقاومت کنند. سقف هایی که به دلیل وزن زیاد خود ساختار سازه را سنگین می‌کنند و در هنگام فروریختن بسیار خطرناک هستند. علاوه بر این نصب این سقف‌ها اصولی نبوده با وجود بادهای شدید از جا کنده می‌شود.

به همین دلیل استفاده از ورق های سقف سبک یو پی وی سی برای موکب ها و ترمینال های جابه جایی زائرین و اماکن مذهبی توصیه می‌شود. زیرا علاوه بر سبک و مقاوم بودن ورق ها، نوع نصب امن و محکمی دارند. ضمن آنکه نصابان حرفه ای سپیدفام وارنا در هر جایی از ایران و کشورهای همسایه آماده خدمت رسانی به زائرین عزیز می‌باشند.

تنوع و زیبایی ( سقف صاف، شیبدار، قوسی موکب )

سقف قوسی موکب

انواع مدل و زیبایی پوشش بام ایستگاه‌های اسکان می‌تواند در روحیه زائران و آسایش مسافران تاثیر مثبت داشته باشد. قیمت خرید و نصب سقف های قوسی کمی بالاتر از سقف های صاف و شیبدار است. برای اطلاعات بیشتر در خصوص نصب سقف قوسی برای موکب ها و ستاد اسکان زائرین با شماره‌های سپیدفام وارنا تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

سقف ارزان موکب با ورق های یو پی وی سی

سقف ارزان با ورق های یو پی وی سی

پوشش سقف و دیوار با ورق های یو پی وی سی وارنا

 

 

با توجه به اجرای سقف سبک با استفاده از خرپا یا سقف فضایی UPVC دیگر نگران برپایی موکب های اربعینی – که بیشترین تعداد زائرین را به خود اختصاص می‌دهند – نباشید. سقف های سبک یو پی وی سی برای موکب ها حمل و نقل آسان و نصب سریعی دارند. این ورق ها اقتصادی و بادوام هستند. هزینه زیرسازی ارزان و تعمیر و نگهداری بسیار ناچیزی دارند. این موارد از جمله مهمترین دلایل ساخت ستاد اسکان زائرین با پوشش ورق های یو پی وی سی می‌باشد.

 

خرید سقف موکب ارزان و چند منظوره

خرید سقف موکب چند منظوره

ورق سقف ارزان و بادوام یو پی وی سی

 

 

شرکت سپیدفام وارنا اولین تولیدکننده پوشش‌های سقف و دیوارپوش ارزان و بادوام یو پی وی سی در ایران است. مقاومت بالا در برابر اشعه یو وی – عایق حرارت و صوت – وزن سبک – خاصیت خودخاموش شوندگی – ضد باد و زلزله – پایدار در برابر تغییرات ناگهانی دما و … از جمله برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های این پوشش های سقفی اقتصادی می‌باشد. پوشش های وارنا در رنگ‌های زیبا و در انواع مدل ورق ذوزنقه‌ای، قوسی‌، صاف، شیبدار (شیروانی) ، سقف کاذب و … عرضه می‌شود.

سقف خرپایی یو پی وی سی

سقف خرپایی سبک یو پی وی سی

 

جهت استعلام قیمت و اطلاع از جدیدترین محصولات یو پی وی سی با مشاوران وارنا تماس حاصل فرمایید:

 

0911-5495291

0912-0465839

0912-0465837

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 9 =