اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  رویداد کارخانهوبلاگ(اخبار)   »   حضور مدیران سرپرستی بانک توسعه تعاون مازندران در شرکت سپید فام وارنا

حضور مدیران سرپرستی بانک توسعه تعاون مازندران در شرکت سپید فام وارنا

  • 288 بازدید
  • تاریخ انتشار: 2 سال پیش
Rate this post

حضور مدیران سرپرستی بانک توسعه تعاون مازندران در شرکت سپید فام وارنا

بانک توسعه تعاون یکی از بانک های دولتی ایران و زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است. در راستای اصل 44 قانون اساسی در تاریخ 15 مرداد سال 1388 صندوق تعاون کشور که از سال 1369 تشکیل گردیده بود، با سرمایه اولیه به بانک توسعه تعاون تغییر نام داد.

از اهداف تعریف شده برای این بانک کمک به تامین سرمایه و تخصیص منابع ، کارآفرینان به منظور اشتغال جدید و کمک به بنگاه های اقتصادی موجود و توسعه آنان به منظور حفظ و بهبود اشتغال موجود و ایجاد فرصت های شغلی جدید، ارتقای ظرفیت ها و توانمندی های رقابتی بخش تعاون در سطح ملی و بین المللی ، تسهیلات ارتباطات و پیوندهای فنی، مالی و اقتصادی بین آنها و تحقق توسعه یکپارچه بخش تعاونی در اقتصاد ملی بوده است.
از دیگر اهداف تعیین شده تشویق و تقویت اشخاص حقیقی و حقوقی برای سرمایه گذاری به شکل تعاونی و نوآوری و ابداع در زمینه نهادسازی مالی، تعاونی و توسعه فرایندهای شغلی و حرفه ای.
کمک به توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور از طریق توسعه بخش تعاونی و فراهم نمودن زمینه های عدالت اجتماعی بر اساس برنامه های وزارت تعاون.
بکارگیری و استفاده از امکانات عملیات بانکی به منظور ارتقای ظرفیت و توانمندی های بخش تعاونی با هدف افزایش سهم بخش تعاون در اقتصاد ملی.
فراهم نمودن بستر مناسب برای توسعه مشارکت بخش غیردولتی در فعالیت های اقتصادی با اولویت بخش تعاونی و کمک به حضور فعال و ایفای نقش موثر تعاونی ها دربازار بورس، سرمایه و بازارهای بین المللی.
همچنین در شاخص های کلان اقتصادی بخش تعاون کشور برنامه ریزی هایی در مورد فناوری اطلاعات، ارتباطات و تجارت الکترونیک، افزایش سطح اشتغال، بهسازی و ارتقای نظام مدیریت شده است.

مجموعه بانک توسعه تعاون با اتکا به سرمایه انسانی حاضر در شعب و با بهره گیری از دانش و مهارت مسئولین و کارشناسان تخصصی، اعتباری، حقوقی، فناوری، پشتیبانی و سایر حوزه ها نگاهی جامع به تحقق اهداف کمی و کیفی شاخص های بانک و براورده نمودن اهداف توسعه ای و اشتغال زایی دولت دارد.

همچنین عملکرد بانک طی سال های اخیر حاکی از آن است که با افزایش بهره وری و کارایی عوامل، حجم و اندازه فعالیت های بانکی گسترش نموده و مشارکت بانک در طرح های ملی پر رنگ تر شده است.

همکاری بانک توسعه تعاون با شرکت سپید فام وارنا

حضور مدیران سرپرستی بانک توسعه تعاون مازندران در شرکت سپید فام وارنا

این بانک با سایر بانک ها خصوصی کشور که بصورت سرمایه ای و تجاری هستند، تفاوت دارد.

زیرا یک بانک تجاری همیشه به دنبال کسب سود و پرداخت تسهیلات با تضمین بازپرداخت بالاتر است، اما این بانک توسعه ای می باشد.یعنی مطابق اساسنامه فعالیت های بانک توسعه تعاون می بایست در حوزه تعاون و توسعه شرکت های تعاونی باشد.

بر همین اساس مدیران و معاونین بانک توسعه تعاون ساری طی نشستی با مجموعه تعاونی، تولیدی و توزیعی سپید فام وارنا ضمن گفتگو در مورد عملکرد این مجموعه در سال گذشته و بررسی چشم اندازهای آینده ی این مجموعه تعاونی، تولیدی ، نوید همکاری های بیشتر و سازنده تر را در سال جاری داده اند.

با توجه به اهداف بانک توسعه تعاون و فعالیت این مجموعه تولیدی در بخش صادرات، مذاکراتی برای تسهیل این روند انجام شده است.

امید است با تلاش های مسئولین این بانک و به وجود آمدن فرصت های منطقه ای مناسب، همکاری مستری بین بانک توسعه تعاون و مجموعه تعاونی، تولیدی و توزیعی سپید فام را شاهد باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 9 =