اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  دسته‌بندی نشدهوبلاگ   »   ساخت سقف خانه باغ کم هزینه و بادوام ؛ انواع سقف ارزان باغ ویلا

ساخت سقف خانه باغ کم هزینه و بادوام ؛ انواع سقف ارزان باغ ویلا

  • 514 بازدید
  • تاریخ انتشار: 8 ماه پیش
5/5 - (3 امتیاز)

ساخت سقف خانه باغ کم هزینه و بادوام ؛ انواع سقف ارزان باغ ویلا

سقف خانه باغ کم هزینه و بادوام هم مگر وجود دارد؟ بله امکان دارد. نیازی نیست برای ساخت سقف خانه باغ خود به دنبال ورق‌های گران قیمت و پرزرق و برق باشید؛ زیرا هر سقف ارزان قیمتی الزاما کم دوام نیست. به لطف پیشرفت تکنولوژی در صنعت ساخت و ساز امروزه ساخت سقف‌های سبک، مقرون به صرفه و بادوام برای خانه‌های ویلایی و باغ ها به شدت پرطرفدار و محبوب شده است.

بسیاری از مردم رویای داشتن یک حیاط خلوت بزرگ را در سر می‌پرورانند که می‌تواند یک باغ زیبا داشته باشد. ولی برای افرادی که در آپارتمان‌های شهری زندگی می‌کنند این امر تقریبا امکان پذیر نیست. اینجاست که آرامش روان و ساخت خانه باغ های ویلایی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

سقف خانه باغ کم هزینه

خانه باغ – همان طور که از اسم آن پیداست – یعنی مکانی که در آن باغ و خانه شما قرار دارد. ولی آیا تا به حال به داشتن یک سقف خانه باغ ویلایی کم هزینه، سبک و بی دردسر فکر کرده‌اید؟ با ما در ادامه مقاله همراه باشید تا کم هزینه ترین و ارزان ترین سقف های خانه باغ ویلایی را به شما معرفی کنیم.

معرفی انواع سقف خانه باغ کم هزینه و سبک

اگرچه انتخاب ارزانترین سقف خانه باغ به متراژ، بودجه، طراحی و سبک کلی باغ شما بستگی دارد؛ انتخاب نوع متریال در کم کردن هزینه ساخت سقف خانه باغ شما نقش تعیین کننده‌ای دارد.

به همین دلیل در اینجا  به معرفی کم هزینه ترین سقف‌ها برای خانه باغ های ویلایی و آلاچیق ها؛ (سقف خانه باغ جدید یا قدیمی) خواهیم پرداخت:

سقف خانه باغ کم هزینه

سقف فایبرگلاس

این پوشش‌ها از جنس ورق پلاستیکی با الیاف شیشه می‌باشند. اگرچه ضد آب و مقاوم در برابر آتش هستند و سقف خانه باغ کم هزینه ای می‌سازند؛ ولی طول عمر آنها کوتاه و عملا 10 تا 150 سال است. این سقف ها برای خانه باغ قیمت ارزانی دارند اما باید حتما با زیرسازی مطمئنی ساخته شوند در غیر این صورت احتمال نشتی و ترک خوردگی سقف بسیار بالاست. نکته دیگر اینکه در فکر ساخت سقف خانه باغ سنتی هستید استفاده از این پانل ها توصیه نمی‌شود.

یک روش مناسب برای مقاوم سازی سقف خانه باغ ها ترکیب آنها با پوشش های سقف یو پی وی سی است. با این کار هم مقاومت سقف را بالا می‌برید و هم در قیمت خرید سقف خانه باغ صرفه جویی می‌کنید. برای اطلاعات بیشتر مقاله ” مقاوم سازی سقف فایبرگلاس ” را مطالعه فرمایید.

 

 

سقف پی وی سی PVC

پلی وینیل کلراید یا سقف‌های پلاستیکی یکی از روش‌های ساخت سقف کم هزینه برای خانه باغ ها می‌باشند. این نوع سقف‌ها سبک وزن هستند و به سادگی با اتصال به هم از یک پانل به پانل دیگر به راحتی نصب می‌شوند. اما سقف پی وی سی در آب و هوای سرد و گرم مشکلاتی نیز دارد. در هوای سرد سقف خانه باغ شما مستعد شکستن و سوراخ شدن و در هوای داغ به دلیل جنس پلاستیکی ورق‌ها در معرض ذوب شدن خواهند بود.

سقف یو پی وی سی

سقف کم هزینه خانه باغ یو پی وی سی

پلی وینیل کلراید صلب یا سخت شده (UPVC) معایب سقف‌ پلاستیکی پی وی سی را برطرف کرده است. آنها در محدوده دمایی زیر 50 درجه و تا 75 درجه بالای صفر – در سخت ترین شرایط آب و هوایی – انسجام و امنیت سقف خانه باغ ویلایی شما را حفظ می‌کنند. ورق های یو پی وی سی ضد آب با استفاده از پیچ‌های عایق و ضدزنگ روی پرلین‌های محکم می‌شوند. آنها به راحتی روی هم قرار می‌گیرند و یک لایه ضد آب را روی سقف خانه باغ شما تشکیل می‌دهند. در نتیجه می تواند متریالی مهم در کم کردن هزینه سقف خانه باغ شما باشد.

مزایای سقف خانه باغ کم هزینه با ورق شیروانی یو پی وی سی

از جمله فواید ساخت سقف خانه باغ ارزان با پوشش بام UPVC می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

وزن سبک، حمل و نقل آسان و هزینه زیرسازی ارزان از جمله مهمترین نکات برای ساخت کم هزینه ترین سقف خانه باغ‌ها می‌باشد. سقف ارزان قیمت خانه باغ یو پی وی سی به دلیل طول عمر 40 تا 50 سال ورق ها – سبکی وزن – هزینه زیرسازی پایین اجرا و عدم نیاز به تعمیر و نگهداری به پرطرفدارترین بامپوش ها تبدیل شده است.

برای خرید ارزان ترین سقف خانه باغ یو پی وی سی و ارسال نصابان حرفه‌ای با متخصصان سپیدفام وارنا – شماره های انتهای مقاله – تماس حاصل فرمایید.

سقف آندوویلا (Onduvila)

سقف آندویلا

 

از دیگر انواع سقف ساختمان ویلای باغ می‌توان به پوشش آندوویلا اشاره کرد. (به نام آندولین نیز شناخته می‌شود). ورق آندوویلا از قیر، الیاف و رزین‌های مصنوعی ساخته شده است. این بامپوش ها می‌توانند به دلیل سبکی وزن، با هزینه کم برای سقف خانه باغ ویلایی، انبار، سوله ها و سقف پارکینگ هایی که زیرسازی قوی‌ای ندارند، استفاده شوند. تخته چوب، سنگ یا فلز نیز می‌توانند به عنوان زیرساز آنها استفاده شوند. پوشش آندولین سقف‌های باغ ویلایی معمولا به رنگ قرمز، سبز و قهوه‌ای موجود است.

پوشش شیبدار آندوویلا – ساخته شده از مواد سلولوزی و قیر – اگرچه جلوه ای شبیه به ورق شینگل به پوشش سقف ویلا باغ ها می‌دهند ولی قیمت بالایی دارند.

 

سقف خانه باغ کم هزینه با آندوویلای یو پی وی سی

برای اینکه سقف خانه باغ کم هزینه تر و هزینه تعمیرات و نگهداری آن به مراتب پایین‌تر باشد؛ پیشنهاد ما خرید سقف پلی لین یو پی وی سی است. این همان پوشش ورق شیروانی آندوویلا و با جلوه‌ای زیبا برای سقف خانه باغ های مدرن و بزرگ یا ویلاهای کوجک و شیک است. ولی مزیت بزرگ آن قیمت ارزان تر و خرید از تولید کننده اصلی (سپیدفام وارنا) است. محصول 3 لایه پلی‌لین شرکت وارنا در رنگ‌بندی های زیبا، قابلیت نصب آسان بر روی پرلین‌های چوبی و فلزی را دارند.

 

اهمیت نمای مدرن در ساختمان مسکونی چیست؟

 

سقف فلزی

سقف های فلزی خانه باغ ها زیبا هستند و تنوع رنگ بالایی دارند. دوستدار محیط زیست و ضد آتش هستند. اما ارزان ترین سقف برای خانه باغ های ویلایی نیستند. هزینه تعمیر و نگهداری بالایی دارند. چه از ورق گالوانیزه و یا حلب رنگی برای سقف باغ ویلای خود استفاده می‌کنید به مرور زمان دچار خوردگی و رنگ پریدگی می‌شوند.

سقف خانه باغ فلزی در طوفان های شدید و تگرگ علاوه بر ایجاد سر و صدا دچار فرورفتگی می شود. بخصوص سقف های فلزی ویلایی ارزان قیمت بیشتر در معرض این خطرات هستند.

برای اطلاعات بیشتر مقاله ورق گالوانیزه سقف و حل مشکل خوردگی را مطالعه فرمایید.

 

شما می‌توانید – برای خرید پوشش ارزان قیمت و ساخت سقف خانه باغ با کمترین هزینه – از بامپوش های ضدخوردگی و ضدپوسیدگی یو پی وی سی با طول عمر 50 سال استفاده کنید.

 

 

نکاتی برای نصب و اجرای ارزان ترین سقف خانه باغ

 

نحوه اجرای سقف خانه باغ

در طراحی و ساخت فضای بیرونی باغ ویلاها چند فاکتور مهم وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

 

  • تعیین مساحت حیاط خلوت
  • مشخص نمودن میزان فضای موجود در حیاط پشتی یا باغ ویلای خود
  • ساخت سقف ارزان برای باربیکیو در خانه باغ
  • طراحی سقف استخر باغ ویلایی در صورت وجود
  • ساخت آب نما
  • نصب سقف پاسیو در خانه باغ با کمترین هزینه
  • آیا می‌خواهید یک خانه باغ دائمی بسازید یا فقط هر تابستان برای مهمانی های باغ برنامه ریزی کنید؟

 

 

 

سقف باغ

پوشش سقف باغ

سقف باغچه

 

توجه داشته باشید برای ساخت یک سقف خانه باغ کم هزینه، طراحی فضای ساختمان را بیش از حد پیچیده نکنید. زیرا با راه حل های ساده، بسیار ارزان تر و آسان تر ساخته می‌شوند. کافیست ساختار دیوارپوش‌ها و سقف ضد آب و فضای آن دلباز باشد.

 

 

سقف خانه باغ کم هزینه

 

وقتی نوبت به انتخاب ارزانترین و بهترین نوع سقف برای آلاچیق باغ شما می‌رسد، عوامل مختلفی از جمله دوام، زیبایی و نگهداری آن باید در نظر گرفته شود. اگرچه سقف های آلومینیومی به راحتی نصب می شوند و قیمت نسبتا مناسبی دارند اما برای جلوگیری از گرما و اشعه یو وی انتخاب مناسبی نیستند. زیرا سقف فلزی گرما را به راحتی به لایه‌های زیرین منتقل می‌کند و نیاز به عایق بندی و هزینه های جداگانه دارد که قیمت ساخت سقف خانه باغ شما را بالا می‌برد.

از طرفی سقف‌های چوبی نیاز به تعمیر و نگهداری زیادی دارند و بیشتر در معرض آتش سوزی هستند. شینگل‌های آسفالتی ارزان قیمت بالایی دارند و بعد از مدتی در برابر تابش آفتاب رنگدانه های خود را از دست می دهند و در برابر باد و باران کنده می شوند. در نتیجه برای طراحی سقف خانه باغ کم هزینه، پوشش‌های سبک، بادوام و ارزان را در اولویت انتخابتهای خود قرار دهید.

 

 

 

 

بازسازی سقف خانه باغ با کم ترین هزینه

 

 

 

 

همیشه هدف ما طراحی سقف جدید یا ارزان نیست. بخصوص این روزها که شرایط اقتصادی کشور برای برخی افراد سخت تر شده است. این یاعث شده تا صاحبان خانه باغ ها بیشتر به فکر تعمیر و بازسازی سقف خانه باغ ویلایی خود بیفتند. در اکثر موارد کندن سقف قبلی و جایگزین کردن آن با هزینه و دردسر بیشتری همراه است. اما این هم راه حلی دارد.

شما می توانید برای ساخت یا بازسازی سقف خانه باغ خود با کم ترین هزینه آن را با سقف‌های ارزان و شیک یو پی وی سی جایگزین کنید. چرا کم هزینه؟ زیرا نیازی به کندن سقف قبلی ندارید و این ورق‌های ضد‌آب، – بدون نیاز به عایق – قابلیت چسبیدن روی سقف قبلی را دارند و با ارزان ترین قیمت خریداری و نصب می‌شوند.

 

کم هزینه ترین پوشش سقف باغ ویلایی کدام است؟

با توجه به اینکه سقف خانه باغ ها در متراژ پایین ساخته می‌شوند؛ لزوم نصب یک سقف سبک و بادوام که بتواند وزن آن را به خوبی تحمل کند و در آینده شما را مجبور به پرداخت هزینه اضافی نکند ضروری است. شرکت سپیدفام وارنا تولیدکننده انواع سقف سبک و ارزان خانه باغ با کم ترین هزینه آماده ارسال محصولات سقف و دیوارپوش ضدرطوبت خود از درب کارخانه به درب باغ خانه شما می‌باشد.

 

 

 

خرید سقف ارزان برای باغ با قیمت تولید کننده

 

خرید سقف ارزان از تولید کننده

 

 

 

 

خرید سقف خانه باغ کم هزینه با سقف آندوویلای یو پی وی سی

 

 

جهت پاسخگویی به سوالات ؛ استعلام قیمت انواع سقف ارزان برای خانه باغ و سقف سر درب، سقف مقاوم برای پارکینگ و سایبان و … و مشاوره رایگان با کارشناسان سپیدفام وارنا لطفا با شماره های زیر تماس بگیرید:

 

0911-5495291

0912-0465837

0912-0465839

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =