اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  دسته‌بندی نشدهوبلاگ   »   بهترین سقف های شیروانی مدرن (انواع مدل و متریال) کدامند؟

بهترین سقف های شیروانی مدرن (انواع مدل و متریال) کدامند؟

  • 491 بازدید
  • تاریخ انتشار: 7 ماه پیش
4.7/5 - (15 امتیاز)

بهترین سقف های شیروانی مدرن (انواع مدل و متریال) کدامند؟

استقبال از سقف های شیروانی مدرن و لاکچری رو به افزایش است. بامپوش های سنتی به دلیل نیاز به تعمیر و نگهداری و وزن سنگین آن‌ها – برای مثال سقف‌های ایرانیتی، سفالی و آردواز – دیگر همچون گذشته کانون توجه سقف سازان نیست – هر چند طرح سنتی و زیبای آن همچنان پر تقاضا است.

سقف شیروانی مدرن

اینجاست که انواع سقف مدرن و جدید شیروانی که سبک وزن هستند وارد بازار می‌شوند. نمای مدرن این سقف ها – با تکنولوژی و روش‌های جدید – می‌توانند ظاهر مصالح سنتی را بدون نیاز به مراقبت، وزن کمتر و جذابیت بیشتر شبیه‌سازی کنند.

سبک های شیروانی مختلفی وجود دارد که هر یک اهداف خاصی را دنبال می‌کند. اما وقتی صحبت از طراحی مدلهای جدید و مدرن امروزی برای سقف شیروانی خانه شما می‌شود؛ به خاطر داشته باشید که هر مدل سقفی برای معماری خانه یا موقعیت آن نسبت به طوفان و اشعه یو وی خورشید مناسب نیست.

در اینجا به انواع سقف ‌های مدرن شیروانی و شیک که در حال حاضر صنعت ساخت و سازی را دگرگون ساخته نگاهی می‌اندازیم.

 

چرا از مدل های شیروانی برای سقف های مدرن بیشتر استفاده می‌شود؟

سقف مدرن شیروانی

سقف ‌های شیبدار یا شیروانی شکلی مثلثی دارند و بسیاری از افراد وقتی به خرید سقف مدرن فکر می‌کنند به یاد مدل های شیروانی می‌افتند. از جمله برخی از این سقف ها می‌توان به طرح شیروانی جانبی (سقف شیروانی معمولی)، شیروانی متقاطع، شیروانی درب جلو (اغلب در ورودی خانه دیده می‌شود)، شیروانی هلندی و … اشاره کرد.

سبک‌های شیروانی طراحی را برای ساخت سقف های مدرن جذاب تر می‌سازند. زیرا طراحی ساده‌تری دارند که ساخت آن‌ها را آسان تر کرده، هزینه‌ها را کاهش می‌دهند. این سقف ها را در گذشته می‌توانستند با استفاده از مصالحی چون چوب، سفال یا تایل های بتنی بسازند. اما امروزه برای طراحی سقف های لاکچری و مدرن از سقف های شیروانی با متریال سبک تر و دوام بالاتر – از جمله کامپوزیت پانل ها، سقف های پلیمری، ورق های یو پی وی سی، پانل های خورشیدی و یا ترکیبی با متریال‌های دیگر – استفاده می‌کنند. آیا در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که بارش برف یا باران زیاد است؟ اگر بله، سقف های مدرن شیروانی مخصوص شماست. بام شیب دار آن به راحتی آب باران و برف را تخلیه می‌کند و تهویه بیشتری را فراهم می‌سازد.

اما سقف های مدرن به سبک شیروانی با شیب تند برای هر منطقه‌ای مناسب نیستند. زیرا در مقایسه با سایر انواع سقف ها، شیب تندتری دارند و ارتفاع سقف بیشتر است. در این موافع برای اطمینان از اینکه بام شیروانی شما از حداکثر حفاظت در برابر باد برخوردار است؛ بهتر است از سقف‌های با شیب کم و متریال مقاوم در برابر طوفان استفاده کنید. برای مثال: یو پی وی سی . پلی وینیل کلراید غیر پلاستیکی یا UPVC سبک می‌تواند در برابر بادهای شدید – با سرعت  130 مایل در ساعت (حدود 209 کیلومتر در ساعت) – به خوبی مقاومت کند و از جا کنده نشود.

مدلهای لاکچری پرکاربرد برای سقف های مدرن

سقف مدرن شیروانی پروانه ای

سقف شیروانی پروانه ای

سقف های پروانه‌ای تصویری لوکس و مدرن به ساختار خانه ها می‌دهند. به دلیل ساختار آیرودینامیکی خود می‌توانند در برابر آسیب ناشی از طوفان های سنگین و بادهای ساحلی مقاومت کنند. طراحی این پوشش ها همچنین به معنای تعمیر و نگهداری کمتر و کاهش هزینه ها در دراز مدت است.

قیمت بالا از مهمترین معایب آن ها است. از آنجایی که نصب سقف دشوار و طراحی آن پیچیده تر است، هزینه و زمان نصب را افزایش می‌دهد. همچنین طراحی این سقف های شیروانی مدرن می‌تواند گردش و تنظیم دما را در سراسر خانه دشوارتر کند و در نتیجه برخی از مناطق بسیار گرمتر از سایر نقاط شود.

 

سقف شیروانی یک طرف شیب (skillion)

سقف شیروانی یطرفه

با نام‌های سقف اسکیلیون – سقف شیروانی یک طرفه – سقف تک شیب یا سقف شیبدار نیز شناخته می‌شود. این یک پوشش صاف و یک تکه است که با زاویه به شکل سقف شیروانی درآمده است.

سقف های شیروانی یک طرفه نمای کلی بسیار مدرنی دارند و ظاهری جدید و امروزی به سقف های صاف می‌دهند. این سقف های شیبدار علاوه بر ظاهری زیبا مزایایی نیز دارند. از جمله اینکه آب روی سقف اسکیلیون به طور طبیعی از شیب پایین می‌رود. در حالی که آب روی سقف صاف می‌تواند در جایی کهسطح  سقف یکنواخت نیست جمع شود که در دراز مدت باعث پوسیدگی و زنگ زدن سقف می‌شود.

سقف مدرن در شمال کشور

مدل سقف شیروانی مدرن در شمال

 

محیط سرسبز شمال با رطوبت و نم همراه است. بنابراین مهمترین فاکتورها برای انتخاب سقفی زیبا و بادوام: خرید پوشش عایق و ضد رطوبت – طرح سقف شیروانی و نمایی به روز و مدرن است. ورق های یو پی وی سی – به دلیل پوشش ضدخوردگی و آب بندی کامل – از جمله پرکاربردترین سقف های شیروانی در خانه های ویلایی شمال کشو و مناطق پررطوبت می‌باشند. برای اطلاعات بیشتر با مشاوران گروه وارنا تماس حاصل فرمایید.

 

 

بهترین متریال برای سقف شیروانی ساده و مدرن

شاید بخواهید بدانید که از چه مصالحی می‌توانید برای پوشش سقف مدرن خود استفاده کنید. همه طرح های سقفی را نمی‌توان با هر نوع متریالی پوشش داد. پس باید بهترین گزینه خود را بشناسید. در اینجا به معرفی برخی از پوشش‌های پرکابرد برای ساخت سقف شیروانی مدرن می‌پردازیم.

 

 

 

 

شینگل آسفالتی

سقف شینگل آسفالتی

 

از شینگل‌های آسفالتی یا کامپوزیتی اغلب برای ساخت سقف های شیروانی لاکچری استفاده می‌شود.  تنوع رنگ و مدل در این نوع سقف های جذاب آن‌ها را بیش از هر مدل دیگری برای سبک‌های مدرن سقفی پیشنهاد می‌کند. آنها معمولاً تا 20 سال ماندگاری دارند. اما پروسه نصب و نگهداری آنها گران و زمانبر است.

قیمت خرید، نصب و زیرسازی شینگل‌های شیروانی در سقف های مدرن هزینه بالایی دارد. بنابراین نمی‌توان از آن به عنوان یک سقف ساده، ارزان و شیک یاد کرد.

شینگل‌های آسفالتی رنگ‌های متنوعی دارند، اما مواد اولیه آن ها وارداتی است و به راحتی تهیه نمی‌شود. آن ها با طرح‌های معماری مدرن و سبک‌های سقف‌ شیروانی یا شیبدار و تا حدودی سقف‌های صاف به خوبی کار می‌کنند. به دلیل قیمت بالای این سقف های مدرن، کاربرد تزیینی دارند. بیشتر در شیروانی آلاچیق‌ها، استراحتگاه‌های جنگلی و سقف‌های ویلایی دیده می‌شوند.

 

 

 

 

 

 

سقف سفالی

سقف شیروانی مدرن سفالی

تایل های سفالی با قدمتی دیرینه از دیرباز طراحی زیبا و چشم نوازی داشته‌اند. این سقف های سنتی امروزه با ترکیب تایل های مدرن و یا کامپوزیتی، طرحی سبک، جذاب و لاکچری می‌سازند.

ورق های سفالی یکی از گران ترین مدل های مدرن سقفی در بازار هستند. به همین دلیل اغلب از سوی خریداران سقف با بودجه متوسط نادیده گرفته می‌شوند. ولی وقتی در مقایسه با سایر مدل های شیروانی ارزان قیمت قرار گیرد یک سر و گردن بالاتر است. اگرچه سفال شیروانی قیمت بالایی دارد و یک سقف مدرن به شمار می‌رود ولی سنگین و شکننده است. اما با وجود این معایب نیز می‌تواند به هر ساختمانی جذابیت ببخشد.

 

پوشش سقف اندویلا

پوشش سقف آندوویلا (آندولین شیروانی)

 

ورق های آندولین از بیتومن و رزین گرما سختی ساخته شده‌اند که وزن سبکی دارد. همچنین در برابر باد با سرعت بالا مقاومت خوبی دارند. اما رنگ متفاوت و سایه روشن های زیبای وق های شیروانی آندوویلا که به آن نمایی مدرن و لاکچری می‌دهد؛ تا همیشه ثابت نمی‌ماند و در بعد از مدتی بر اثر سرما و گرما رو به محو شدن می‌گذارد. همچنین هنگام تعمیر و تعویض سقف، یافتن رنگی کاملا مطابق با پوشش قبلی ممکن است چندان آسان نباشد.

با این وجود ورق های آندولین ترکیبی از تکنولوژی سبک سازی ورق و زیبایی هستند. رنگ سایه روشن سقف شیروانی آندوویلا، مدرنیته و جذابیت را به خانه شما می‌بخشد.

برای رفع مشکل تغییر رنگ سقف و سایر مشکلات جانبی این ورق ها می توانید از پلی لین یو پی وی سی استفاده کنید. این سقف های شیروانی با زیبایی چند برابر و سایه روشن های جذاب سقفی مدرن و  بدون عیب و ایراد می‌سازند. لطفا برای اطلاعات بیشتر با مشاوران سپیدفام وارنا تماس بگیرید.

 

پوشش سقف اردواز

آردواز

آردواز

 

 

آردواز شیروانی UPVC

 

آردواز‌ها از تخته سنگ‌های طبیعی ساخته می‌شوند. همانطور که می‌دانیم نماهای سنگی طرح های لاکچری و متنوع با دوام بسیار بالایی هستند. بهترین کیفیت نمای مدرن شیروانی در این سقف ها از معروفترین معادن مانند ولز، اسپانیا، آلمان یا ایتالیا به دست می‌آید. اما قیمت گران، نصب دشوار و وزن سنگین آن از جمله عواملی است که مشتریان را برای خرید این پوشش‌های مدرن سقفی دچار تردید می‌کند.

اگر شما نیز یکی از این افراد هستید و همچنان از زیبایی و شیک بودن این مدل‌های شیروانی سقفی لذت می برید؛ ما سقف آردواز یو پی وی سی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این بامپوش‌های سبک، همان زیبایی و مدرنیته را در سقف شیروانی ایجاد می‌کنند. در عین حال نصب آسان و قیمت ارزان تری نسبت به آردوازهای طبیعی دارند و در معایب آن ها را نیز برطرف می‌کنند.

 

ورق ذوزنقه رنگی

ورق ذوزنقه رنگی

 

ورق شیروانی ذوزنقه‌ای یک پوشش محکم و عایق برای دیوار و سقف سازه شما است. این ورق‌های شیروانی با اضلاع ذوزنقه‌ای خود طرحی مدرن و شیک به سقف خانه‌های ویلایی و تجاری می‌دهند. سبک های ذوزنقه‌ای به دلیل گام مرتفع خود بیشتر از ورق های موجی باعث استحکام و طول عمر سقف می‌شوند. علاوه بر آن نقش مهمی در آب بندی و تهویه سقف سازه دارند. ضخامت ورق های ذوزنقه ای رنگی در شرکت سپیدفام وارنا از 1/7 میلی‌متر تا 5 میلی‌متر متغیر است.

 

 

مهمترین مزایای خرید سقف مدرن یو پی وی سی :

 

مزایای ورق سقفی یو پی پی سی

  • ورق ضد حریق
  • سقف شیروانی ضد آب (یک سقف شیروانی و مدرن برای ویلاهای شمال)
  • پوشش ضد کپک و میکروب (بخصوص برای سوله های بهداشتی)
  • قابلیت تولید انواع سقف های مدرن با طرح شیروانی، صاف و قوسی
  • عایق گرما و سرما
  • بدون تغییر رنگ
  • طول عمر 50 سال
  • هزینه زیرسازی پایین
  • قیمت خرید اقتصادی
  • بدون تعمیر و نگهداری
  • هزینه حمل و نقل – جابه جایی و نصب، ناچیز و قابل اغماض

 

پوشش سقف شیروانی سبک، مدرن و امروزی را بدون نیاز به عایق و پرداخت هزینه‌های جانبی با ورق های سقف UPVC تجربه نمایید. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت و محصولات اقتصادی شرکت با مشاوران سپیدفام تماس بگیرید.

 

 

قیمت خرید سقف شیروانی مدرن

سقف شیروانی یو پی وی سی

سقف شیروانی یو پی وی سی

 

 

اگرچه سقف های شیروانی لاکچری قیمت بالاتری نسبت به طرح های سنتی و کلاسیک دارند؛ اما پیچیدگی طرح و جنس متریال این سقف های مدرن از اهمیت زیادی برخوردار است. برای مثال قیمت اجرای سقف های سفالی مدرن بسته به نوع خاک ، میزان ناخالصی ها، دمای کوره، ابعاد و … متفاوت است. یا قیمت شینگل های سقفی که مواد اولیه آنها وارداتی است بستگی به کیفیت قیر و رنگدانه ها، تک لایه یا دولایه بودن ورق ها دارد.

همچنین قیمت خرید ورق های ذوزنقه‌ای بر اساس ضخامت ورق و ابعاد زیرسازی سقف تعیین می‌شود.

برای اینکه سقف های مدرنیته و لاکچری شیروانی قیمت مقرون به صرفه ای داشته باشند؛ بهتر است به خرید متریال عمری و بادوام فکر کنید. زیرا در صورت نیاز هزینه بازسازی و تعمیرات بالاتری نیز خواهند داشت. از این میان آردواز و یو پی وی سی سقف های محکم و زیبایی هستند که طول عمر به مراتب بالاتری نسبت به سایر طرح های شیروانی مدرن دارند.

 

 

 خرید بهترین متریال برای ساخت سقف مدرن شیروانی

خرید بهترین متریال برای سقف شیروانی مدرن

با سرمایه گذاری در خرید سقف شیروانی مدرن، سبک و با کیفیت، نه تنها سالهای بیشتری می‌توانید از آن استفاده کنید و ارزش فروش ملک خود را بالا ببرید؛ بلکه می توانید طرح شیروانی سقف معمولی خود را به فوق‌العاده تبدیل کنید. با خرید سقف و دیوارپوش های شیک یو پی وی سی UPVC با قیمت اقتصادی از کارخانه سپیدفام وارنا؛ تا سالها از تعمیر، بازسازی و خرید مجدد سقف ساختمان خود بی نیاز شوید.

شماره های تماس سپیدفام وارنا برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان:

 

0912-0465837

0912-0465839

0911-5495291

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =