اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  دسته‌بندی نشدهوبلاگ   »   خرید سقف شیبدار ؛ قیمت انواع ورق شیروانی (شیبدار)

خرید سقف شیبدار ؛ قیمت انواع ورق شیروانی (شیبدار)

  • 361 بازدید
  • تاریخ انتشار: 1 سال پیش
5/5 - (14 امتیاز)

خرید سقف شیبدار ؛ قیمت انواع ورق شیروانی (شیبدار)

شاید شما هم از طرح و قیافه یکجور سقف های صاف خسته شده‌اید و در فکر خرید سقف شیبدار مدرن و یا متفاوتی هستید. اگر از هر کودکی و حتی بیشتر بزرگسالان بخواهید خانه‌ای را نقاشی کنند، خانه ای با سقف 8 یا شیب‌دار می‌کشند که به سقف شیروانی نیز معروف است.

با پیشرفت معماری مدرن و استفاده از ورق های ذوزنقه‌ای در بام های شیروانی، خرید سقف شیبدار به یک انتخاب رایج و مقرون به صرفه تبدیل شده است.

برای خرید و اطلاع از قیمت سقف شیبدار به مقایسه قیمت سایر  انواع ورق های سقفی نیز نیاز داریم تا بتوانیم انتخاب بهتری داشته باشیم.

خرید کدام ورق برای پوشش سقف شیبدار قیمت ارزان تر و بهینه تری دارد؟ در این مقاله علاوه بر پاسخ به این سوال؛ قصد داریم به نقد و بررسی انواع سقف شیروانی و قیمت روز ورق های سقف شیبدار نیز بپردازیم.

خرید سقف شیبدار

مزایای خرید سقف شیبدار

شیب سقف های شیروانی یا شیب دار حدودا بین 15 تا 75 درجه تعیین می‌شود. معمولا سقف‌های با شیب تند برای محافظت در برابر بادهای شدید نیاز به تقویت زیرسازی دارند. اما مهمترین مزایای خرید و فروش سقف های شیبدار قیمت ارزان تر، ساخت سریعتر و تخلیه بهتر آب باران و برف است.

سقف های شیروانی یا شیبدار نسبت به سقف های صاف در برابر آب و هوا مقاوم تر هستند و شرایط بهتری برای تهویه ایجاد می‌کنند. تهویه بهتر مساوی است با مصرف انرژی کمتر و صرفه جویی اقتصادی بیشتر.

اگرچه ساخت سقف مسطح ساده تر است؛ اما هزینه تعمیر و نگهداری و قیمت نصب و اجرای سقف‌های شیبدار ارزانتر از سقف های صاف است.

ساخت و خرید سقف شیبدار باعث می‌شود تا فضایی برای اتاق زیرشیروانی نیز ایجاد شود و بر ظاهر و زیبایی ساختمان بیفزاید.

 

 

خرید سقف شیبدار

 

انواع سقف شیروانی و قیمت سقف شیبدار

در اینجا سقف های شیروانی را بر اساس نوع و قیمت ورق سقفی مقایسه و مزایا و معایب آنها را بررسی خواهیم کرد. قیمت خرید سقف شیبدار علاوه بر روش آماده سازی ورق سقف به میزان تقاضای بازار نیز بستگی دارد.

انواع سقف شیروانی بر اساس مدل ورق شیبدار

رایج ترین ورق های سقف شیبدار به انواع زیر تقسیم می‌شوند:

  • ورق طرح سفال
  • ورق شادولاین
  • ورق شیروانی گالوانیزه ذوزنقه ای
  • ورق کرکره سینوسی (گالوانیزه کرکره ای)
  • ورق یو پی وی سی UPVC – جهت اطلاع از آخرین قیمت ورق شیروانی یو پی وی سی با ما در ارتباط باشید.
  • لمبه یا دامپا (گالوانیزه – آلومینیومی – روغنی)

 

نکته: ورق شیروانی طرح سفال از جنس سفال نیست بلکه از نوع ورق های گالوانیزه است که ظاهری شبیه به رنگ سفال یا تقریبا قهوه ای دارد. کاربرد خرید سقف شیبدار در آلاچیق ها و سقف های ویلایی، سر در خانه ها و سایبان ها بیشتر است که به آن طرح سفال گالوانیزه نیز می‌گویند. انواع ورق طرح سفال عبارتند از:

طرح سفال پالرمو – ژنوا – پرچین – چینی

 

انواع سقف شیروانی با ورق شادولاین :

ورق ذوزنقه – سینوسی یا کرکره ای ( موجدار )

 

قیمت سقف شیبدار شادولاین یا ورق شیروانی شادولاین – به دلیل عملیات اضافه‌ای که در کارخانه روی آن انجام می‌شود – بیشتر از قیمت ورق فولادی رنگی و ورق گالوانیزه ساده است.

 

گران ترین و ارزانترین ورق گالوانیزه برای خرید سقف شیبدار

از میان ورق های شیروانی گالوانیزه، ورق کرکره سینوسی ارزانترین قیمت سقف شیبدار و ورق طرح سفال گران ترین آن ها هستند. برای مثال:

خرید ورق کرکره سینوسی با ضخامت 1 میل گالوانیزه و عرض 1 متر و 25 سانتی متر تقریبا 41 هزار تومان می‌باشد. (27 فروردین 1402)

قیمت خرید سقف شیبدار

خرید ورق شیبدار

قیمت پوشش سقف شیبدار و انواع ورق شیروانی :

 

قیمت روز ورق گالوانیزه ؛  فروردین 1402

قیمت ورق گالوانیزه شهریار تبریز – 1 کیلوگرم به عرض 1 متر و 25 سانت و ضخامت 2 میلی متر – تقریبا 54 هزار تومان خرید و فروش شد.

قیمت ورق شیروانی گالوانیزه شرکت هفت الماس – 1 کیلوگرم و به حالت رول به عرض 1 متر و ضخامت 0.5 میلی متر – 50 هزار تومان معامله شد.

خرید ورق گالوانیزه شیروانی فولاد مبارکه – به ضخامت 0.5 و عرض 1 متر به حالت رول – حدودا 46 هزار تومان می‌باشد.

 

قیمت خرید ورق شیروانی

 

قیمت ورق رنگی کارخانه فولاد مبارکه در فروردین 1402

قیمت سقف شیبدار با ورق رنگی به عرض 1 متر و 25 سانت و ضخامت 0.5 میلی متر – رنگ قرمز حالت رول حدودا  62 هزار تومان معامله شد.

 

خرید سقف شیبدار

 

خرید ورق رنگی چین

قیمت ورق سقف شیبدار گالوانیزه رنگی چینی – به ضخامت 0.5 و عرض 1 متر و 25 سانت –  به رنگ سفید و به حالت رول تقریبا 56 هزار تومان می‌باشد.

 

خرید سقف شیبدار

هزینه خرید و قیمت سقف شیبدار ورق طرح سفال

معمولا قیمت خرید سقف شیبدار سفالی گران تر است ولی خرید ورق شیروانی طرح سفال قیمت تمام شده ارزان تر ولی کاربرد بیشتری دارد. برای مثال:

 

 

 

قیمت ورق طرح سفال در فروردین 1402 :

 

 قیمت ورق سقف شیبدار – طرح سفال ژنوا

قیمت ورق گالوانیزه رنگی (قرمز) طرح سفال ژنوا با ضخامت 0.4 تا 0.7 و به عرض 1 متر و 25 سانت – تقریبا 63000 تا 67000 تومان است.

 

قیمت سقف شیبدار : ورق طرح سفال پالرمو

قیمت خرید طرح سفال پالرمو –  ضخامت 0.4 تا 0.7 میلی متر بین : 63000 تا 67000 تومان است.

(قیمت روز ورق گالوانیزه با طرح سفال در تاریخ 27 فروردین 1402 – این قیمت بسته به رنگ و ضخامت و نوع کارخانه متفاوت است).

 

قیمت ورق دامپا یا لمبه

قیمت خرید ورق سفال ژنوا –  ضخامت 0.4 تا 0.7 میلی متر حدودا بین 63000 تا 67000 تومان است.

 

 

مهمترین عوامل در قیمت سقف شیبدار

هنگام برآورد هزینه ساخت و اجرای سقف شیبدار باید به چند مورد توجه داشته باشید: آیا سقف شما نیاز به عایق کاری جداگانه ای دارد؟ از چه متریالی برای پوشش عایق سقف خود استفاده می‌کنید؟ و یا هیچکدام؛ خود ورق سقف عایق است و نیازی به پوشش دهی و عایق کاری ندارد. زیرسازی سقف شما با خرپاهای فلزی انجام میشود یا چوبی؟ فاصله زیرسازی پرلین های سقف شما چند متر است؟ که این مورد بستگی به طراحی زیرسازی سقف و استحکام ورق ها دارد.

جنس ورق ها، ابعاد و مدل سقف و … از دیگر موارد قابل توجه برای محاسبه قیمت سقف شیبدار یا شیروانی است.

 

خرید سقف شیبدار

 

قیمت ورق گالوانیزه دست دوم – قیمت سقف شیبدار گالوانیزه

هنگام خرید سقف شیبدار یا ورق شیروانی دست دوم یا ورق گالوانیزه درجه دوم باید بیشتر دقت کرد. ترجیحا با افرادی که در این زمینه تجربه کافی دارند مشورت کنید. با توجه به قیمت هایی که در خصوص خرید سقف شیبدار یا شیروانی در این مقاله عنوان می‌کنیم؛ قیمت خرید 1 متر ورق شیروانی درجه دوم در حد نو تقریبا بین 30 تا 40 هزار تومان می‌باشد.

شما می‌توانید برای خرید حلب های سقفی دست دوم به سایت دیوار یا شیپور مراجعه کنید.

 

کاربرد سقف شیبدار و قیمت مقرون به صرفه آن

اگرچه سقف های شیبدار در هر نوع آب و هوایی کاربرد دارند؛ اما بیشتر از سازه های شیروانی یا شیبدار برای مناطق سرد و مرطوب و یا پربرف و باران استفاده می‌شود. یکی از دلایل مهم ساخت سقف شیبدار جلوگیری از تجمع آب برف و باران، تهویه بهتر و هزینه کمتر می‌باشد. در نتیجه این سقف ها دیرتر به تعمیر و نگهداری نیاز خواهند داشت.

از جمله موارد استفاده سقف های شیبدار می‌توان به سایبان ها و پارکینگ ها، سقف آلاچیق ها، سقف ویلایی، کارخانجات صنعتی و … اشاره کرد.

 

 

قیمت اجرا و ساخت هر متر مربع سقف شیبدار یا شیروانی

هزینه برای اجرا و خرید سقف شیبدار به ازای هر متر مربع به نوع و ضخامت ورق ها بستگی دارد.

محاسبه متراژ سقف شیبدار – در حالت کلی بین 2 تا 2/5 برابر متراژ زیربنای ساختمان شما، به متراژ سقف نیاز است. برای مثال اگر زیربنای ساختمان شما 70 متر مربع باشد، تقریبا 140 تا 175 مترمربع به پوشش ورق نیاز دارید. پس از محاسبه دامنه سایبان سقف، لازم است برای شیب آن 20% به متراژ سقف خود اضافه کنید.

به طور تقریبی برای پوشش سقف خود 10 کیلوگرم پروفیل – 5 کیلوگرم ورق شیروانی و تعدادی پیچ در نظر بگیرید. در صورت نیاز به عایق کاری، هزینه پشم شیشه یا پشم سنگ یا توری مرغی و در نهایت هزینه نصب را نیز به آن اضافه کنید.

 

 

 

 

خرید سقف شیبدار ارزان قیمت در جنوب از تولید کننده اصلی

چرا خرید ورق سقف شیبدار در جنوب کشور و آب و هوای گرمسیری یا استوایی بهترین گزینه است؟ زیرا پوشش سقف یو پی وی سی از لایه رویه ضد اشعه خورشید ساخته شده است. رنگ این ورق ها به مرور زمان کمرنگ نشده و از کیفیت بالای آنها کاسته نمی‌شود.

علاوه بر آن، ورق های پوشش سقف UPVC دارای عایق حرارتی عالی برای مهار گرما و خنک نگه داشتن فضای زیر سقف شیبدار است. به همین دلیل از آن برای ساخت سایبان و سقف پارکینگ بسیار استفاده می‌شود. در نتیجه با خرید ورق شیبدار یو پی وی سی در هزینه های سرمایشی ساختمان ها صرفه جویی می‌شود.

 

تولید کننده برای خرید سقف شیبدار ارزان قیمت در شمال

شرکت سپیدفام وارنا اولین تولید کننده دیوارپوش ها و سقف هایUPVC  باکیفیت بالا و قیمت منصفانه در ایران است. احداث سقف شیبدار در شمال کشور به دلیل وجود بارش های زیاد بهترین گزینه می‌باشد. خرید سقف شیروانی یو پی وی سی با قیمت ارزان و سرعت بالا توسط نصابان حرفه ای شرکت وارنا در محل پروژه انجام می‌شود.

ارسال آسان و سریع ورق سقف شیبدار UPVC به اقصی نقاط کشور و برآورد هزینه ساخت سقف شما بر عهده ماست. خرید سقف شیبدار ارزان با استفاده از ورق های یو پی وی سی نه تنها به کاهش هزینه های زیرسازی و ساخت سقف کمک می‌کند بلکه شما را از هزینه های اضافی تعمیر و نگهداری آن بی نیاز می‌سازد.

 

خرید سقف شیبدار در شمال از تولید کننده دست اول در : مازندران و گیلان با قیمت ارزان و گارانتی بیمه ایران. 

لطفا برای اطلاع از قیمت روز ورق و خرید سقف شیبدار با شماره های مندرج در این صفحه در تماس باشید..

 

قیمت روز خرید سقف شیبدار یو پی وی سی

سقف یو پی وی سی که گاهی به آن سقف شیروانی پلاستیکی نیز می‌گویند، قیمت خرید ارزان تری نسبت به سقف شیروانی گالوانیزه و ورق رنگی دارد. (در حقیقت upvc، پلی وینیل کلراید سخت شده، انعطاف پذیر و بادوام است و نه صرفا یک ورق پلاستیکی).

قیمت ورق شیروانی پلاستیکی در درجه اول بستگی به ضخامت و کاربرد ورق ها و نحوه زیرسازی پروژه شما دارد. شما می‌توانید برای اطلاع از خرید روز ورق های سقف شیروانی و هزینه پروژه خود با مشاوران ما – از طریق شماره های تماس انتهای همین مقاله – تماس حاصل فرمایید.

بهترین جایگزین برای خرید ورق گالوانیزه و رنگی

معایب ورق رنگی شیروانی

از جمله معایب ورق های گالوانیزه نفوذ آب در آنها است. به دلیل عدم حرکت باد در زیر و بین این ورق ها، به مرور زمان باعث پوسیدگی و زنگ زدن سقف می‌شود. ورق های رنگی شیروانی نیز بر اثر رطوبت دچار خوردگی می‌شوند.

به جای ورق گالوانیزه و ورق رنگی چه بخریم؟

سقف UPVC بهترین گزینه برای خرید ورق شیبدار است. سقف های یو پی وی سی در سخت ترین شرایط آب و هوایی رنگ، شکل و کیفیت خود را از دست نمی‌دهند. لایه های خود‌عایق آنها، مقاومت بالایی در برابر رطوبت، سرما و گرما دارند و ضد زنگ و ضد خوردگی هستند. خرید سقف شیبدار یو پی وی سی ساختمان شما را در برابر ضربه و طوفان های سنگین ایمن می‌کند.

 

خرید سقف شیبدار

 

خرید سقف شیبدار ارزان با ورق شیروانی UPVC

ورق یو پی وی سی قیمت ارزان تری نسبت به قیمت سقف شیروانی فلزی یا ورق گالوانیزه و ورق رنگی دارد. مشکلات گرم شدن سقف ورق های فلزی را ندارد و یک سقف خنک کننده برای مناطق گرم و سقف ضد سرما برای مناطق سرد است.

 

خرید ورق سقف سوله ارزان قیمت

به فکر احداث سوله صنعتی با هزینه کم هستید؟ از آنجا که سوله ها با دهانه بزرگ ساخته می‌شوند و وزن بالایی دارند، لزوم استفاده از مصالح و پروفیل های سبک نقش تعیین کننده ای در کاهش هزینه های ساخت سوله دارد. سقف سوله های سبک معمولا به صورت قوسی یا شیبدار طراحی می‌شوند.

سقف سوله UPVC از ورق های سبک و مقاوم تشکیل شده است که کمک زیادی به سبک سازی سوله ها می‌کند. با خرید سقف شیبدار یو پی وی سی اجرای سقف سوله سریعتر و ارزانتر انجام می‌شود.

 

برای اطلاع بیشتر از مزایای ساخت سقف سوله ارزان این مقاله را حتما بخوانید: سقف سوله سبک

 

 

 

مزایای بی نظیر خرید سقف شیبدار UPVC    – شرکت سپید فام وارنا

یکی از مزایای مهم خرید سقف شیبدار یو پی وی سی قیمت ارزان آن است. در ادامه به سایر فواید ورق سقف UPVC می‌پردازیم:

  • سبک و انعطاف پذیر (مناسب برای سقف های منحنی – صاف و شیروانی )
  • ضد آب و رطوبت
  • ضد پوسیدگی و خوردگی
  • عایق حرارتی گرمایی عالی
  • ضد اشعه نور خورشید –ضد UV
  • هزینه زیرسازی و تعمیر و نگهداری بسیار کم
  • دوام بالای ورق ها و دیوارپوش ها – میانگین عمر 50 سال
  • ورق های اکوپنل یو پی وی سی مناسب برای مناطق سردسیر
  • ورق های سبک و محکم برای سوله ها و کارخانجات صنعتی
  • ورق سقف ضد آتش – مهار کننده آتش
  • مقاوم در برابر بادهای شدید و طوفان ها
  • قابلیت خودشستشویی ورق ها
  • وزن سبک و در انواع رنگ و ضخامت
  • عدم ترکیب با مواد شیمیایی (مناسب برای صنایع تولید گازهای گلخانه ای و شیمیایی)
  • بدون بو و ضد قارچ، کپک و باکتری (مناسب برای صنایع مواد غذایی و بهداشتی)

 

 

جدول قیمت روز ورق سقف شیبدار یو پی وی سی UPVC

قیمت ورق شیروانی یو پی وی سی سایبان و پارکینگ، سقف سوله و … را در این مقاله مشاهده می‌کنید. لطفا برای دریافت قیمت دقیق ورق های سقفی و دیواری – با ضخامت و رنگ های مختلف با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

 

قیمت به روز ورق UPVC

نوع محصول عرض عرض مفید طول ضخامت واحد قیمت تاریخ به روز رسانی
pu/upvc 106 cm 100 cm دلخواه ۱/۷ الی ۵mm متر مربع 184،000 الی 575،000 تومان 1402/05/21
pu/upvc 106 cm 100 cm دلخواه ۱/۷ الی ۵mm متر مربع 184،000 الی 575،000 تومان 1402/05/22
pu/upvc 106 cm 100 cm دلخواه ۱/۷ الی ۵mm متر مربع 184،000 الی 575،000 تومان 1402/05/23
pu/upvc 106 cm 100 cm دلخواه ۱/۷ الی ۵mm متر مربع 184،000 الی 575،000 تومان 1402/05/24
pu/upvc 106 cm 100 cm دلخواه ۱/۷ الی ۵mm متر مربع 184،000 الی 575،000 تومان 1402/05/25
pu/upvc 106 cm 100 cm دلخواه ۱/۷ الی ۵mm متر مربع 184،000 الی 575،000 تومان 1402/05/26



 

0911-5495291

0912-0465839

0912-0465837

 

برچسب ها

قیمت سقف شیبدارقیمت خرید سقف شیبدار طرح سفالقیمت ورق شیبدار گالوانیزهخرید سقف ارزان قیمت شیبدار UPVC

یک پاسخ به “خرید سقف شیبدار ؛ قیمت انواع ورق شیروانی (شیبدار)”

  1. دکتر هادی حسینی گفت:

    ما توی جنوب بخاطر مشکل خوردگی شدید اصلا نمیتونیم از فلز استفاده کنیم. هیچی غیراز یو پی وی سی قابل استفاده نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =