اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  وبلاگ   »   ارزان ترین ورق برای خرید سقف پارکینگ ماشین کدام است؟

ارزان ترین ورق برای خرید سقف پارکینگ ماشین کدام است؟

  • 231 بازدید
  • تاریخ انتشار: 11 ماه پیش
4.9/5 - (15 امتیاز)

 ارزان ترین ورق برای خرید سقف پارکینگ ماشین کدام است؟

خرید سقف پارکینگ ماشین برای حیاط خانه، ویلا، ساختمان‌های اداری و … نیاز به شناخت کلی از جنس و قیمت روز ورق‌های سقف پارکینگ و سایبان خودرو دارد. شرایط اقلیمی مکان سایبان شما نیز نقش مهمی در نوع و قیمت خرید سقف پارکینگ‌ ساختمان‌ها دارد.

خرید سقف پارکینگ

 

خرید سقف پارکینگ بهتر از روکش ماشین است

هر چند روکش ماشین نیز می‌تواند خودروی شما را تمیز نگاه دارد اما نه همیشه و فقط به طور موقت؛ در حالیکه خرید سقف پارکینگ مزایای خاص خودش را دارد. کاور یا روکش ماشین در برابر بادهای سهمگین، باران، تگرگ، برف و … مقاومت کافی ندارد و قابل تنفس نیست. بعلاوه گرمای نور خورشید به راحتی خودروی زیر روکش را تحت تاثیر قرار داده آن را داغ خواهد کرد.

مزایای یک سرپناه قابل اطمینان یا یک سقف باکیفیت برای محافظت از ماشین بی‌شمار است. رنگ خودرو یا موتور شما در برابر آفتاب شدید محو نمی‌شود و در برابر ضایعات پرندگان و درختان تمیز و ایمن می‌ماند.

یک پوشش سقف ضد آب و دارای عایق حرارتی با قیمت مناسب، بهترین محافظ برای اتومبیل شماست. برای اطلاعات بیشتر در این‌جا به قیمت خرید سقف پارکینگ ماشین‌ها و بهترین متریال مصرفی برای سقف خواهیم پرداخت.

 

خرید سقف پارکینگ

 

اهمیت خرید سقف پارکینگ و سایبان ماشین

 

نکات قابل توجه قبل از خرید سقف پارکینگ و سایبان خودرو

  • چه به فکر خرید سقف پارکینگ بی‌پایه باشید چه پایه‌دار، باید قدرت تحمل دیوار یا سازه متصل به آن را در نظر بگیرید. آیا قرار نیست در آینده ماشین دیگری را به سیستم خود اضافه کنید؟

 

  • هزینه نوع زیرسازی ورق خریداری شده روی سقف پارکینگ چقدر است؟ فلزی، چوبی، سیمانی یا …

 

  • برای ساختمان‌های اداری و تجاری که غالبا از سقف کاذب برای سقف پارکینگ و در متراژ بالا استفاده می‌شود؛ طراحی اصولی مراحل تهویه، لوله کشی، تجهیزات الکتریکی و … زیر سقف پارکینگ بسیار مهم است.

 

  • خرید سقف پارکینگ زیبا –در حالیکه عملکرد اصلی سقف پارکینگ و سایبان ها ایجاد فضای مناسب و حفاظت از وسایل نقلیه است؛ استفاده از ورق های سقفی زیبا می‌تواند بر ارزش خرید ملک شما بیفزاید.

 

  • بودجه و مسائل مالی– طراحی پارکینگ و سایبان شما چقدر هزینه دارد؟ باید بین هزینه خرید سقف پارکینگ و بودجه خود هماهنگی ایجاد کنید. ارزانترین و در عین حال بادوام ترین ورق های سقف پارکینگ و سایبان و عملکرد هر یک را بشناسید تا بتوانید پروژه پارکینگ خانه یا مجتمع خود را به بهترین نحو ممکن به انجام برسانید.
خرید سقف پارکینگ

طراحی سقف مدرن پارکینگ

 

طراحی سقف مدرن پارکینگ

 

 

قیمت انواع سقف پارکینگ ماشین

چه عواملی بر قیمت خرید سقف پارکینگ و سایبان تاثیر دارد؟ مهمترین آنها عبارتند از: نوع زیرسازی ورق های سقف پارکینگ – متراژ پارکینگ یا سایبان – جنس و کیفیت ورق های سقفی – نوع طراحی پارکینگ یا سایبان (ساده یا مدرن) و ….

هزینه خرید سقف پارکینگ ها و سایبان ها به نوع یا مدل طراحی آن نیز بستگی دارد. سایبان ها در 2 نوع متحرک و ثابت طراحی می‌شوند. سقف پارکینگ متحرک نیز به 2 مدل دستی (بازویی) و برقی ساخته می‌شود که در قیمت خرید آن تاثیر می‌گذارد.

در زیر به بررسی انواع سقف پارکینگ و سایبان و قیمت متفاوت ورق‌های سقفی می‌پردازیم. چه پوشش سقف پارکینگی بخریم تا نیازی به هزینه های جانبی و تعمیر و نگهداری آن نداشته باشیم؟

 

1- سقف پارکینگ حیاط – سقف پارکینگ ویلایی

 

با توجه به اینکه معمولا فضای حیاط خانه‌ها برای ساخت سایبان ماشین خیلی زیاد نیست؛ باید ابعاد پارکینگ به درستی و بهینه طراحی شود. برای مثال می‌توان از درهای تاشو یا ریلی و یا کرکره ای استفاده کرد تا فضای کمتری برای باز و بسته شدن در لازم باشد. اگر قصد شما صرفه جویی در قیمت پارکینگ و فضای حیاط باشد؛ در این صورت می‌توانید سقف پارکینگ بدون پایه با تکیه بر دیوار حیاط یا ساختمان سفارش دهید.

خرید سقف پارکینگ

تولید سپید فام وارنا خرید سقف پارکینگ حیاط بدون پایه

 

خرید سقف پارکینگ حیاط بدون پایه – تولید سپیدفام وارنا

برای سایبان ماشین چه در خانه‌های ویلایی و چه در حیاط خانه می‌توانید از پارکینگ های پیش ساخته – که در کارخانه و به صورت آماده و سفاشی تولید می‌شوند – نیز استفاده کنید.

خرید سقف پارکینگ

خرید سقف پارکینگ ویلایی

قیمت خرید سقف پارکینگ و سایبان حیاط

قیمت پارکینگ و سایبان ماشین برای حیاط با توجه به موارد ذکر شده فوق می‌تواند بسیار متفاوت باشد.

چنانچه قصد دارید ورق سقف پارکینگ و سایبان باکیفیت را با قیمت منصفانه بخرید با شماره های مشاوران ما در تماس باشید. (ارسال آسان و قیمت مناسب سقف پارکینگ و سایبان از درب کارخانه برای شما)

خرید سقف ویلا

 

تماس با سپیدفام وانا

 

کاهش هزینه های نصب با خرید سقف پارکینگ یو پی وی سی

به دلیل دوام بالای ورق های یو پی وی سی، فاصله زیرسازی روی پرلین ها بیشتر شده به ورق های سقفی کمتری نیاز دارید. در نتیجه در قیمت خرید ورق ها و هزینه زیرسازی و نصب سقف پارکینگ شما صرفه جویی می‌شود.

خرید سقف پارکینگ

2- سقف کاذب پارکینگ خودرو

 

سقف های کاذب جلوه ای زیبا به فضای پارکینگ خودروها می‌دهند. اگرچه برای سقف پارکینگ 1 یا 2 خودرو نیز طراحی می‌شود ولی معمولا در مکانی که تعداد زیادی ماشین وجود دارد، اجرای آن مقرون به صرفه تر است.

سقف کاذب چوبی – سقف کاذب کناف – سقف کاذب دامپا (پلاستیکی یا آلومینیومی) – سقف کاذب پی وی سی PVC)) – سقف کاذب یو پی وی سی UPVC و … چند نمونه از انواع سقف های کاذب هستند. خرید سقف کاذب پارکینگی معمولا در آپارتمان ها و مراکز تجاری پیشنهاد می‌شود.

 

خرید سقف کاذب برای پارکینگ

ارزان ترین نوع سقف کاذب برای سقف پارکینگ خودرو تایل پی وی سی و UPVC است. پس از آن تایل گچی ارزان قیمت ترین سقف کاذب است.

 

ارزانترین قیمت سقف پارکینگ با سقف کاذب تک لایه UPVC

از جمله مزایای سقف کاذب یو پی وی سی ضد حریق بودن و انعطاف پذیری بالای آن است. شما می‌توانید با ورق های UPVC مدل های قوسی و زیبا برای پوشش سقف پارکینگ خود اجرا کنید.

جهت استعلام قیمت ورق سقف کاذب UPVC – برای سقف پارکینگ خودرو و سایبان – با شماره های سپیدفام وارنا تماس حاصل فرمایید.

 

سقف کاذب پارکینگ خود را با بهترین کیفیت و قیمت ارزان از کارخانه سپیدفام وارنا بخرید.

 

خرید سقف پارکینگ

3- خرید سقف پارکینگ پلی کربنات

 

خرید سقف پارکینگ پلی کربنات

ورق های پلی کربنات معمولا برای سقف پاسیو ها و گلخانه ها خریداری می‌شوند تا بتوانند نور خورشید را از خود عبور دهند. تنوع رنگ و زیبایی – ضد اشعه ماورابنفش – سبک بودن ورق ها – مقاومت بالا در برابر ضربه و مواد شیمیایی و … از جمله مزایای این پوشش های سقفی زیباست. اما این پلیمرهای ترموپلاستیکی معایب قابل توجهی نیز دارند.

معایب پلی کربنات جهت خرید سقف پارکینگ : کدر شدن و خش پذیری ورق ها – انبساط سقف در برابر گرما – عایق حرارتی ضعیف و انتقال گرما به زیر سقف – قیمت بالای ورق های سقف پارکینگ پلی کربنات – دودزا بودن حین آتش سوزی –  اشاره کرد.

 

چرا قیمت سقف پارکینگ پلی کربنات گران است؟

قیمتی که برای سقف پلی کربنات پارکینگ خود می‌پردازید تحت تأثیر قیمت جهانی مواد اولیه آن است. این یک مشکل جهانی است و همه تامین کنندگان پلی کربنات تحت تاثیر افزایش قیمت‌ها قرار خواهند گرفت. عوامل دیگری که در قیمت پلی‌کربنات تفاوت ایجاد می‌کند ضخامت، شفافیت، متراژ مصرفی و بعضی وقتها رنگ آن است.

 

راه حل حذف گرمای سقف با خرید ورق سقف پارکینگ UPVC

مشکل قیمت بالای ورق‌های پلی کربنات و گرمایش زیر آن را با خرید سقف خنک کننده یو پی وی سی حل کنید. برای اطلاع از قیمت روز ورق های UPVC برای سقف پارکینگ ماشین و سقف سایبان خود از مشاوره رایگان مشاوران و متخصصان ما بهره گیرید. (شماره تماس در انتهای مقاله).

 

4- سقف پارکینگ فایبرگلاس

سقف های فایبر گلاس از الیاف شیشه و مواد پلیمری و با ضخامت های متفاوت ساخته می‌شوند. سقف های فایبرگلاس معمولا برای گلخانه ها و سالن‌های نورگیر خریداری می‌شوند و در بین انواع پوشش های سقفی برای پارکینگ یا سایبان قیمت نسبتا ارزان تری دارند. بنا به نوع کاربرد به دو نوع شفاف (نورگیر) و مات تقسیم می‌شوند.

شیت های فایبرگلاس گرما را به زیر سقف منتقل می‌کنند و مقاومت کافی در برابر باد، باران و سنگین برف را ندارند و عایق صوتی ضعیفی هستند.

با این وجود ترکیب سقف UPVC و ورق فایبرگلاس می‌تواند پوششی عالی برای سقف سوله‌ها و یا پوشش دیوار سالن ها – جایی که عبور نور به داخل فضا و در عین حال دوام بالای سازه اهمیت دارد – باشد.

جهت استعلام قیمت و خرید سقف پارکینگ یو پی وی سی و ورق فایبرگلاس با شماره های سپیدفام وارنا تماس بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر مقاله مقاوم سازی سقف فایبر گلاس را مطالعه فرمایید.

 

5- سقف فلزی پارکینگ ماشین

سقف پارکینگ فلزی

 

اتصال دهنده ها و پیچ هایی که سقف فلزی پارکینگ شما را نگه می دارند بسیار مهم هستند. اکثر سقف‌سازهایی که سقف‌های فولادی را نصب می‌کنند برای نصب سقف خود از پیچ های گالوانیزه استفاده می‌کنند. اما به دلیل رطوبت در معرض خرابی و خوردگی هستند.

بخصوص اگر سقف شما به درستی نصب نشده باشد، ممکن است پیچ ها آسیب ببینند و تنها یک باد نسبتا شدید سقف پارکینگ شما را از جا بکند.

خرید سقف پارکینگ و سایبان از جنس فلزات برای مثال آلومینیوم مقرون به صرفه نیست. سقف های فلزی عایق حرارتی مناسبی نیستند و گرما را به زیر سقف منتقل می کنند. همچنین عایق صدا نیستند و صدای باران را منعکس می‌کنند و هزینه تعمیرات آنها بالاست.

 

آیا خرید سقف پارکینگ با ورق گالوانیزه مقرون به صرفه است؟

معمولا پس از خرید سقف پارکینگ فلزی گالوانیزه یا فولاد گالوانیزه با خطر زنگ زدگی و خوردگی سقف روبه رو خواهید شد. این به دلیل نفوذ آب و آلاینده های موجود در آن اتفاق می‌افتد. سقف های فلزی اغلب با رنگ های مقاوم در برابر باران یا رطوبت پوشانده می‌شوند. هر گونه آسیب به پوششِ روی فلزات خطر زنگ زدگی را افزایش می‌دهد. هنگام نصب وقتی ورق‌های فلزی بریده می‌شوند، یک قسمت باز از فلز در معرض هوا قرار می‌گیرد که رطوبت را جذب می‌کند. این بلافاصله فرآیند زنگ زدگی را تسریع می‌کند.

جایگزین کردن سقف پارکینگ فلزی با خرید سایبان یو پی وی سی

با توجه به موارد فوق، ورق های فلزی یا گالوانیزه گزینه‌های چندان خوبی برای اجرای سقف پارکینگ ها یا سایبان ها نیستند. نه تنها سقف یو پی وی سی قیمت ارزان تری نسبت به سقف های فلزی دارد بلکه پیچ های عایق و واشر کرپی های نصبی آن قدرت ورق ها و مقاومت در برابر شدیدترین طوفان ها را افزایش می‌دهد. (اگر به درستی روی سقف نصب شوند.)

قیمت ورق گالوانیزه رنگی برای خرید سقف پارکینگ بالاتر از فلز، ورق گالوانیزه بی رنگ و ورق یو پی وی سی است.

 

ارسال ورق های سقف سایبان UPVC و پارکینگ خودرو با قیمت ارزان به جنوب  مشهد  اصفهان  مازندان  رشت و …

 

مقاله خرید ورق رنگی در جنوب را حتما بخوانید.

 

 

 6- خرید سقف پارکینگUPVC  (یو پی وی سی)

خرید سقف پارکینگ یو پی وی سی

 

 

خرید سقف پارکینگ UPVC با رنگ های زیبا و شاد  تولید شرکت سپیدفام وارنا

نوع زیرسازی سقف پارکینگ‌ها و سایبان‌ها اهمیت زیادی دارد؛ زیرا مستقیما بر قیمت ساخت سقف پارکینگ خودرو و سایه‌بان ها تاثیر می‌گذارد. امروزه از زیرسازی سبک و اصولی برای ساخت این نوع سازه ها استفاده می‌شود.

ورق های سقف یو پی وی سی به دلیل آنکه خود جزء مصالح سبک ساختمانی هستند و از آنها در ساخت سوله های صنعتی و سبک استفاده می‌شود؛ هزینه های طراحی سقف پارکینگ ساختمان ها را به شدت کاهش می‌دهند.

عصر سازه‌های بتنی، ایرانیتی، آهنی و سایر مصالح سنگین و سنتی رو به پایان است و دنیا با سرعتی افزایشی به سمت طراحی و استفاده از نسل جدید ورق های سبک وزن و چندکاره در حرکت است.

در این میان قیمت خرید سقف پارکینگ UPVC نصف و کارایی آن دو برابر می‌شود.

خرید سقف پارکینگ

 

خرید سقف سایبان و پارکینگ یو پی وی سی با زیرسازی محکم و زیبا

 

مزایای خرید سقف پارکینگ UPVC  شرکت سپیدفام وارنا

  • عایق حرارتی باکیفیت داخل خود ورق ها بدون هزینه اضافی برای افزودن عایق سقف
  • عدم نفوذ گرما به زیر سقف پارکینگ
  • پوشش سطح سقف با لایه ضد ماورابنفش – (anti-uv)
  • تمیز شدن سقف با بارش باران و تمیز ماندن ورق های سقفی
  • تنوع رنگ و زیبایی چشمگیر ورق ها
  • خرید ارزان ورق های سقف پارکینگ و سایبان با گارانتی 7 ساله
  • قیمت ارزان زیرسازی سقف
  • عدم جذب رطوبت
  • عدم رشد قارچ، جلبک، حشرات ریز و …
  • ضد شعله
  • ضد صدا
  • قیمت خرید سقف پارکینگ یو پی وی سی ارزانتر از ورق های فلزی، گالوانیزه، حلب رنگی، سفالی و ….. است.
  • قابلیت ساخت و طراحی پارکینگ و سایبان به صورت سقف قوسی، شیب‌دار، صاف و مدل دار
  • ضد ضربه
  • طول عمر 50 –40 سال
  • عدم واکنش با مواد شیمیایی و عوامل محیطی
  • ضد زنگ زدگی و خوردگی
  • ….

برای خرید سقف پارکینگ UPVC و سایبان خودرو با قیمت ارزان – ارسال به سراسر کشور – با ما تماس بگیرید.

 

نتیجه‌گیری برای خرید بهترین سقف پارکینگ ماشین

غالبا از سایبان های ماشین برای حیاط خلوت، سقف حیاط ویلا و یا در مقیاس بزرگتر برای پارکینگ‌های اداری یا سقف کاذب ساختمان های تجاری و … استفاده می‌شود.

بهترین پوشش برای سقف پارکینگ استفاده از ورق هایی است که در درجه اول بتوانند در برابر گرما و آفتاب سوزان مقاومت بالایی داشته باشد. همچنین گرما را به زیر سقف منتقل نکند و عایق حرارتی موثری داشته باشد. ضد ضربه باشد و در برابر باد و طوفان، نشکند و از جا کنده نشود. تحمل وزن برف را داشته باشد و سقف روی ماشین نیفتد. دارای قیمت مناسب و بدون نیاز به تعمیر و نگهداری سقف و … از جمله مهمترین نکات هنگام خرید ورق های سقف سایبان و پارکینگ خودرو می‌باشد.

با خرید سقف پارکینگ UPVC همه انتظارات شما برآورده می‌شود و دیگر خواسته‌ای باقی نمی‌ماند!

 

خرید سقف خنک کننده و ضد رطوبت یو پی وی سی با قیمت منصفانه از کارخانه وارنا و ارسال به تمام شهرهای ایران و امارات.

شماره های تماس جهت استعلام قیمت روز ورق های سقف و دیوارپوش UPVC – کارخانجات سپیدفام وارنا 

 

0912-0465837

0912-0465839

0911-5495291

011- 44405168-70

 

سوالات متداول

1- چه نکاتی در قیمت خرید سقف پارکینگ خودرو و سایبان ها تاثیرگذار است؟

نوع یا مدل سقف کدام است؟ زیرا قیمت سقف پارکینگ بدون پایه یا پایه دار – سقف مدرن – کاذب – متحرک (دستی یا برقی) سقف صاف – قوسی – شیبدار و … با هم فرق دارند. انواع ورق های سقفی قیمت متفاوتی دارند. برای مثال قیمت پوشش سقف پارکینگ UPVC ارزان تر از ورق های فلزی یا گالوانیزه یا پلی کربنات یا حلب رنگی است. هزینه نصب و دستمزد را نیز برای اجرای همه سقف‌های پارکینگی در نظر بگیرید.

 

2- مهمترین فاکتور برای خرید سقف پارکینگ متحرک چیست؟

اگرچه قیمت سقف پارکینگ های متحرک یا تاشو و هزینه‌های تعمیر و نگهداری آنها بیشتر است، اما دوکاره بودن و راحتی بیشتر از جمله عوامل استفاده از این نوع پوشش های سقفی است. از جمله مهمترین این فاکتورها برای خرید سقف پارکینگ متحرک، اطمینان از فضای کافی برای جمع شدن سقف پارکینگ ماشین یا سایبان شماست.

این نکته را نیز باید مد نظر داشت از پارکینگ های متحرک برقی نمی‌توان برای پوشش سقف با مساحت زیاد استفاده کرد.

نکته دیگر متناسب بودن زیرسازی سازه برای قرار گرفتن سقف متحرک روی آن است. در سازه‌ی شما باید اصول مهندسی قرار گرفتن یک سقف جمع شونده روی آن رعایت شده باشد.

 

3- حداقل قیمت سقف متحرک برای پارکینگ و سایبان خودرو چند است؟

ارزان ترین قیمت سقف متحرک برای پارکینگ و سایبان از نوع پارچه ای است بخصوص اگر خود شما بخواهید آن را نصب و راه اندازی کنید. جنس و قیمت این پارچه های پارکینگی هم متفاوت است. برای مثال پارچه پلی استر یا برزنتی و  …

ارزان ترین و در عین حال متریال ضد آب برای ساخت سقف متحرک با پارچه برزنتی است.

 

4- ارتفاع سقف پارکینگ ها چند متر باید باشد؟

برای طراحی و خرید سقف پارکینگ‌ها به حداقل ارتفاع 2 متر و 10 سانت و حداکثر ارتفاع 2 متر و 40 سانتی متر نیاز است.

 

 

5- بادوام ترین و ارزانترین ورق سقف پارکینگ خودرو که سریع و راحت هم نصب شود کدام است؟

وزن سبک – نصب آسان و زیرسازی فلزی ارزان و عمر بالای ورق‌های UPVC، آنها را به یکی از بهترین گزینه‌های پوششی سقف سایبان‌ها و پارکینگ‌ خودروها تبدیل کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 16 =