اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  پوشش سقف سوله در ایلام

پوشش سقف سوله در ایلام

فروش پوشش سقف سوله در ایلام

سوله ها سازهایی هستند که بدون ستون ساخته می شوند .سقف سوله ها معمولا به صورت شیروانی و شیبدار هستند  .در ساخت سوله ها باید علاوه بر تمامی اجزای سازه به سقف و نوع پوشش آن توجه ویژه ای کرد .کارخانه سپید فام وارنا عرضه کننده انواع پوشش سقف سوله در ایلام می باشد .

پوشش سقف کارخانه

کلیه محصولات این این کارخانه دارای انواع گواهینامه معتبر می باشند که میتوانید از قسمت گواهینامه ها آنها را مشاهده نمایید‌.

وجه تمایز محصولات کارخانه پلی روف اریکا با سایر کارخانجات تولید کننده پوشش سقف سوله این است که ورق های تولیدی این کارخانه از جنس یو پی وی سی بوده و از ساختار دولایه تشکیل شده است .

ساختار این ورق ها به صورت دو لایه بوده که لایه اول از جنس upvc و لایه دوم از آلیاژهای پلیمری تشکیل شده است .به دلیل همین ساختار دولایه این ورق در برابر فشار و ضربه دارای مقاومت خوبی بوده  و دارای طول عمر طولانی می باشند . از همین رو ورق های سپید فام وارنا یکی از مناسبترین گزینه ها برای پوشش سقف سوله در ایلام می باشد .

مزایای پوشش سقف سوله در ایلام

ورق های upvc کارخانه سپید فام وارنا که با برند پلی روف اریکا در بازارهای ایران و کشورهای همسایه عرضه می شود دارای مزایای بی شماری نسبت به ورق های رنگی تولیدی سایر کارخانه ها می باشد که در ادامه این مقاله به بیان این مزایا خواهیم پرداخت :

طول عمر بالای پوشش سقف سوله در ایلام

محصولات پلی روف به علت ساختار دولایه که در بالا گفته شد و همچنین از متریال یو پی وی سی که در ساختار خود بهره می برد دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد ، که میانگین عمر این ورق ها بین سی الی پنجاه سال می باشد که در دراز مدت میتواند در هزینه های تعمیر و نگه داری صرفه جویی قابل توجهی نماید .

 

خاصیت خود خاموش شوندگی پلی روف

یکی از نکاتی که می تواند در استفاده از پوشش سقف سوله مورد توجه قرار گیرد ،ایمنی بالای ورق های تولیدی کارخانه ما می‌باشد .به این صورت که این ورق ها دارای خاصیت خود خاموش شوندگی می باشد که در زمان آتش سوزی احتمالی میتواند تا حد زیادی از خسارت های وارده جلوگیری نماید ‌.

خاصیت آنتی یوی پوش شوندگی ورق هاش سقف سوله در ایلام

از مزایای دیگر پوشش سقف upvc می توان به خاصیت آنتی یوی این ورق ها اشاره نمود ‌.این خاصیت به گونه ای عمل میکند که اشعه های حال از تابش نور خورشید را منعکس کرده و از انتقال گرما به سطح زیرین سوله جلوگیری خواهد نمود .این خاصیت میتواند در هزینه های سرمایش در فصل گرما تا حد زیاد صرفه جویی کند .

مقرون به صرفه بودن استفاده از ورق های پلی روف اریکا

همانطور که تا اینجای مقاله مطالعه نموده اید ،استفاده از ورق های پلی روف اریکا  میتواند تا حد زیاد در هزینه ها صرفه جویی نماید، از این رو استفاده از این ورق ها بسیار مقرون به صرفه می باشد.

استفاده از محصولات پلی روف به عنوان پوشش سقف سوله دارای مزایای زیاد می باشد که در لیست زیر به آن شاره خواهیم نمود :

  • خاصیت ضربه پذیری بالا
  • طول عمر نسبتا طولانی
  • رنگ ثابت
  • عایق صوتی و حرارتی مناسب
  • خاصیت خود خاموش شوندگی
  • خاصیت خود شستشوی
  • مقاومت بالا در برابر فشار
  • سبکی وزن
  • نصب آسان

تنوع طرح و رنگ بندی ورق های سپید فام وارنا

محصولات تولیدی ما دارای تنوع رنگ و همچنین طرح می‌باشد که می توانید بسته به نوع طراحی و سلیقه خود از این محصولات استفاده نمایید این تنوع طرح عبارتند از :

  1. ورق ذوزنقه UPVC
  2. ورق پلی لین UPVC
  3. ورق اردواز UPVC
  4. ورق شینگل UPVC

تماس با ما

قیمت پوشش سقف سوله در ایلام

محصولات ما دارای قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشند که شما می توانید برای دریافت قیمت پوشش سقف سوله در ایلام با دفتر فروش کارخانه سپید فام وارنا در ارتباط باشید .

خرید پوشش سقف سوله در ایلام

بسیار خرسندیم که در سراسر ایران مشتریان رضایتمند زیادی داریم ،شما هم میتوانید به خانواده بزرگ مصرف کنندگان محصولات سپید فام وارنا بپیوندید.برای خرید پوشش سقف سوله در ایلام  می توانید با شمارهای کارخانه در تماس باشید و یا از طریق دکمه سبزنگ سمت راست با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.