اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  وبلاگ   »   مقاوم سازی سقف؛ مقاوم ترین ورق سقف سوله کدام است؟

مقاوم سازی سقف؛ مقاوم ترین ورق سقف سوله کدام است؟

  • 234 بازدید
  • تاریخ انتشار: 10 ماه پیش
5/5 - (10 امتیاز)

مقاوم سازی سقف؛ مقاوم ترین ورق سقف سوله کدام است؟

انتخاب مقاوم ترین ورق سقف سوله برای صاحبان و مدیران سوله های صنعتی و ساختمان های تجاری، یک تصمیم حیاتی است. متریالی که برای ورق سقف خود انتخاب می‌کنید بر ایمنی کلی ساختمان شما و همچنین بهینه سازی انرژی و طول عمر آن تأثیر می‌گذارد.

این موضوع زمانی اهمیتی ویژه پیدا می‌کند که بخواهید ورق‌های سقفی را به طور انبوه یا عمده و برای سوله‌های صنعتی یا سوله‌های طبقاتی خریداری کنید. در آن صورت قیمت، نوع متریال مصرفی و نحوه نصب ورق ها نقش حیاتی در میزان مقاومت و دوام سقف سازه شما خواهد داشت.

مقاوم ترین سقف سوله

ما در این مقاله به عوامل مهم در اجرای مقاوم ترین ورق سقف سوله اشاره خواهیم کرد و بهترین نوع آن را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

 

بهترین روش برای خرید مقاوم ترین ورق سقف سوله چیست؟

بهترین روش جهت اطمینان از خرید مقاوم ‌ترین ورق سقف سوله ؛ یافتن تولید کننده‌های معتبر است که بتوانید به آن‌ها اعتماد کنید. یک سازنده ورق سقفیِ با تجربه همه عوامل را در نظر می‌گیرد و بر اساس نیازهای خاص ساختمان و بودجه شما توصیه‌ای هوشیارانه و دلسوزانه ارائه می‌دهد.

اما در حالی که توصیه یک متخصص می‌تواند تاثیر قابل توجهی در انتخاب سقف مقاوم و ارزان برای سوله شما داشته باشد؛ در نهایت تصمیم نهایی با شماست. انتخاب سقف نامناسب می‌تواند تا سالها منجر به ایجاد هزینه‌های جانبی اضافی و اعصاب خردی مالکان شود.

 

هیچ عامل واحدی در این لیست به تنهایی مقاوم سازی سقف را برای ساختمان شما تعیین نمی‌کند. به همین دلیل مهم است که همه عوامل را با هم بررسی کنید تا بتوانید به بهترین وجه نیازهای کامل ساختمان خود را برآورده سازید.

در اینجا هر آنچه که باید در مورد ویژگی‌های مقاوم ترین ورق سقف سوله‌های صنعتی بدانید، آورده شده است:

 

پاسخ به سوالات مهم قبل از خرید مقاوم ترین ورق سقف سوله

مقاوم ترین ورق سقف سوله

اگر برای شما استحکام و دوام سقف در اولویت باشد؛ هنگام جستجو برای مقاوم ترین نوع سوله، باید این سؤالات را از خود بپرسید:

 

  • آیا ورق سقف سوله در برابر انواع شرایط آب و هوایی مقاوم است؟
  • میزان ضربه پذیری و نویزگیری ورق سقف هنگام ریزش تگرگ و باران های شدید چیست؟
  • درجه مقاومت ورق در برابر آتش (آتشخوار بودن ورق)
  • ارزیابی مقاومت ورق در برابر وزش باد شدید و عدم کنده شدن یا ریزش سقف
  • طول عمر و مقاومت ورق سقف سوله
  • نوع گارانتی ورق سقفی

در اینجا مروری داریم بر رایج ترین متریال ورق سقف سوله و مواردی که در مورد مقاوم سازی و دوام آن باید بدانیم.

مقاوم ترین ورق سقف سوله

ورق سقف سوله مقاوم در شرایط آب و هوایی سخت چه خصوصیاتی دارد؟

 

با توجه به تنوع آب و هوایی در کشورمان، باید شرایط جغرافیایی که بر منطقه شما تأثیر می گذارد را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، مقاوم ترین ورق سقف سوله در جنوب کشور و یا مناطق بسیار گرم، سقفی است که قدرت تحمل زیادی در برابر اشعه یو وی و بادهای شدید داشته باشد.

یا یک سوله در مناطق مستعد برف و باران و یا سرمای شدید به ورق سقفی نیاز دارد که در برابر خوردگی، زنگ زدگی و رطوبت مقاوم باشد. ضمنا در هر 2 مورد فوق دارای عایق حرارتی و رطوبتی باکیفیتی باشد.

 

بررسی لیست زیر جهت خرید ورق سقف سوله مقاوم :

 

تگرگ: به دنبال سقفی باشید که بالاترین میزان ضربه گیری تگرگ را داشته باشد.

گرید ضد حریق: مطمئن شوید که مصالح سقف سازه شما دارای درجه آتش سوزی A یا B باشند.

طوفان ها، گردبادها و بادهای شدید: مناطق جنوبی کشور و مناطقی مانند دبی یا قطر اغلب دچار طوفان های فصلی و قدرتمندی هستند. هنگام خرید مقاوم ترین ورق سقف سوله از موفقیت تست باد ورق مطمئن شوید.

زلزله: تقویت بیشتر عرشه سقف می‌تواند به مقاومت در برابر لرزش در شهرهای ایران که در مسیر کمربند زلزله هستند، کمک کند.

وجود نمک، موادشیمیایی و رطوبت هوا: بررسی کنید که مصالح و ورق‌های سقف سوله شما بتوانند در برابر زنگ‌زدگی و اکسیداسیون در محیط‌های مرطوب و نمکی – یا مواد شیمیایی تولید شده در محیط – به خوبی مقاومت کنند.

برف و یخ: اگر در منطقه‌ای با برف و یخ زیاد زندگی کنید؛ انتخاب ورق‌های سقفی غیر قابل نفوذ و سبک برای بام سوله‌ها – که بتوانند وزن برف و چرخه یخ زدگی و ذوب مکرر را تحمل کنند – اهمیت ویژه‌ای دارد.

مقاوم ترین سقف سوله

خرید مقاوم ترین ورق سقف سوله یو پی وی سی از کارخانجات وارنا

 

 

ورق های سقف یو پی وی سی UPVC – در ضخامت 5/2 میلیمتر با فاصله پرلین 100 سانتیمتر – قدرت تحمل بار برف تا 500 کیلوگرم به صورت پراکنده را به خوبی دارا هستند. این در حالیست که اگر در شهری بار برف روی سقف به بیش از 100 کیلوگرم بر مترمربع برسد اغلب سقف ها ریزش خواهند کرد.

 

برای استعلام قیمت ورق های یو پی وی سی – با ضخامت و زیرسازی متفاوت و مناسب با پروژه سوله شما‌ – از مشورت رایگان با متخصصان وارنا بهره بیرید.

تماس با ما

تماس با ماتماس با ما

عوامل موثر در انتخاب سقف سوله مقاوم

بودجه

اگرچه خرید ورق های سقفی سوله انتخاب بسیار مهمی است، ولی بودجه شما به راحتی می تواند نقش آن را کم رنگ سازد. اما مهم است که به خاطر داشته باشید که خرید مقاوم ترین ورق سقف سوله یک سرمایه گذاری بزرگ است و برای درک واقعی آن باید ارزشی بیش از قیمت های معمولی را در نظر بگیرید.

شما باید با در نظر گرفتن عواملی مانند هزینه تعمیرات و نگهداری سقف در آینده – طول عمر و ضمانت‌ها و بیمه آن – هزینه واقعی سقف را در نظر بگیرید. مصالح سقفی که در ابتدا ارزان‌تر هستند؛ معمولاً طول عمر کمتری دارند و نسبت به ورق‌هایی که در ابتدا گران‌تر به نظر می رسند، نیاز به تعمیرات یا بازسازی زودهنگام  دارند.

با خرید ورق های مقاوم و مقرون به صرفه UPVC سپیدفام وارنا – می‌توانید بدون پرداخت هزینه اضافی و کندن سقف قبلی سوله خود – علاوه بر بهینه سازی مصرف انرژی، در زمان و هزینه‌های جانبی خود به طرز قابل توجهی صرفه جویی کنید.

 

 

 

ارزان ترین قیمت برای خرید مقاوم ترین ورق سقف سوله

مقاوم ترین ورق سقف سوله

 

ساخت سوله در شهرک صنعتی با ورق های مقاوم سقف UPVC محصول سپیدفام وارنا

 

قیمت ارزان حین احداث و اجرای سوله زمانی معنا پیدا می‌کند که علاوه بر قیمت منطقی ورق ها، هم هزینه زیرسازی آن پایین باشد و هم نیازی به نگهداری یا تعمیرات بعدی نداشته باشد. مصالح ساختمانی سقف و دیوارپوش های مقاوم یو پی وی سی همه این ویژگی ها را با هم دارا هستند.

برای اطلاع از قیمت روز ورق های UPVC برای سوله خود – که برای هر ضخامت متفاوت هستند – با شماره‌های انتهای مقاله تماس حاصل فرمایید.

 

 

مقاوم ترین سقف در برابر زلزله – سقف ضد زلزله

یکی از مهم ترین روش‌ها برای مقاوم سازی سقف سوله در برابر زلزله، انتخاب ورق‌های سقفی سبک است. سقف سنگین هنگام زلزله بیشتر از سقف سبکتر مستعد ریزش است.

توجه داشته باشید اگرچه سقف های فلزی یا آلومینیومی از نظر وزنی سبک هستند اما همه معیارهای لازم برای اجرای مقاوم ترین ورق سقف سوله را ندارند. از جمله اینکه در برابر طوفان ها و بادهای شدید می‌توانند مانند جسم پرنده از سقف جدا شوند بخصوص اگر نصب درستی نداشته باشند. بنابراین تنها وزن سبک کافی نیست بلکه هم پوشانی و نصب و جنس ورق ها برای داشتن حداکثر مقاومت در برابر عوامل شدید محیطی امری ضروری می‌باشد.

اگر می‌خواهید مصالح سقفی بسیار مقرون به صرفه و سبک وزن داشته باشید که ظاهر مدرن‌تری نیز به سقف شما بدهد؛  و در عین حال بین 40 تا 50 سال بدون هزینه تعمیرات و نگهداری کار مفید برای سقف سوله شما انجام دهد، ورق های مقاوم UPVC بهترین انتخاب هستند.

سقف سوله مقاوم

UPVC سبک ترین و مقاوم ترین ورق سقف سوله با برند پلی روف

چرا برای طراحی مقاوم ‌ترین ورق سقف سوله در برابر زلزله، از ورق‌های سبک وزن یو پی وی سی سقفی استفاده میشود؟

 

زیرا علاوه بر وزن سبک، هزینه زیرسازی پایین و عملکرد قوی، به دلیل نصب با پیچ و واشر کرپی‌های مخصوص و ضد رطوبت، علاوه بر هم پوشانی عالی ورق‌ها و عدم نشتی و چکه سقف سوله ؛ (بخصوص برای سوله های دام و طیور توصیه می‌شود.) در برابر هر نوع آب و هوایی به خوبی مقاومت می‌کنند. لطفا توجه داشته باشید برای نصب این ورق ها از افراد باتجربه و حرفه‌ای کمک بگیرید. خوشبختانه ما اینجا هستیم تا نصب صحیح آن را جهت طراحی سوله‌های مقاوم برایتان انجام دهیم.

هنگام اجرای سقفی که حداکثر مقاومت را در برابر زلزله داشته باشد؛ حتما از ورق‌های آردواز سیمانی، مشتقات سنگ و آسفالت، سفال و ایرانیت دوری کنید. زیرا اینها سنگین‌ترین مصالح سقفی موجود در بازار هستند.

 

عوامل مهم دیگر هنگام طراحی مقاوم ترین ورق سقف سوله چیست؟

سقف سوله مقاوم

زیر سازی قوی ورق های سقفی یو پی وی سی برای اجرای سوله – سپیدفام وارنا

 

یکی دیگر از جنبه‌های مهم برای انتخاب مقاوم ترین ورق سقف سوله در برابر باد‌های شدید و زلزله، طراحی مناسب فریم سقف است. زیرا سقف شما باید شیب نسبتا کمی داشته باشد. برای مقاومت بهینه در برابر زلزله و طوفان، کارشناسان ساختمان توصیه می‌کنند شیب سقف را حداکثر تا 20 درجه انتخاب کنید.

 

همچنین، بلوک‌های سقفی باید بین هر تیرچه سقفی که در آن تیر با دیوار بیرونی سوله برخورد می‌کند، قرار داده شود. این بلوک‌ها به انتقال بارهای جانبی زلزله به دیوارها کمک می‌کنند تا در هنگام قرار گرفتن در معرض نیروهای جوی، قاب سقف از چرخش یا سقوط جلوگیری کند.

اتصال ایمن تیرها به دیوارهای بیرونی سوله و انتقال بارهای جانبی به دیوارها کمک می‌کند تا کل سقف سازه هنگام زلزله و طوفان‌های شدید یکپارچگی خود را حفظ کند. در نتیجه ترکیب‌بندی و زیرسازی اصولی ورق ها نیز در افزایش مقاومت سقف سوله موثر است.

 

ورق های UPVC مقاوم ترین ورق سقف سوله را می‌سازند. زیرا با هر شیبی و با هر مدلی و در هر منطقه آب و هوایی قابلیت نصب و اجرا دارند. ساخت سوله با سقف خرپایی – سوله با سقف قوسی یا شیروانی – طراحی سوله دوطبقه یا چند طبقه و …. با استفاده از این ورق های مقاوم و مقرون به صرفه هزینه های خرید، طراحی و اجرای سوله شما را به حداقل می‌رساند.

 

 

دوام و طول عمر

یک سقف مقاوم و ارزان باید با مصالح سقفی ساخته شود که بتواند در برابر بادهای شدید، اشعه ماوراء بنفش و آتش مقاومت کند و با منحرف کردن آب از نشتی و چکه سقف جلوگیری کند.

برای مثال چنانچه از سوله خود برای نگهداری کالا و یا دام و طیور استفاده می‌کنید، مهم است که ورق سقف سوله شما بتواند در محیط‌های گرم، اشعه نور خورشید را منعکس کند تا علاوه بر صرفه جویی در هزینه‌های سرمایشی، خنکی را برای محیط داخل آن را به همراه داشته باشد. این نکته بخصوص برای سقف سوله های دامداری و گاوداری از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 

ضربه پذیری

یکی دیگر از ویژگی‌های مقاوم ترین ورق سقف سوله خاصیت ضربه گیری آن است. گواهینامه استاندارد مقاومت ورقهای یو پی وی سی شرکت وارنا _ 30 مرتبه پرتاب گوی 1 کیلوگرمی از ارتفاع 2 متری بدون شکست و خم‌پذیری  _حاکی از توان و مقاومت بالای ورق های UPVC سقف سوله دارد.

 

 

سقف سوله مقاوم

ضربه پذیری و مقاومت بالای ورق‌های سقف UPVC گروه وارنا

 

سایر عوامل حیاتی برای داشتن مقاوم ترین ورق سقف سوله  :

طول عمر: استحکام و دوام مستقیماً با طول عمر ورق سقف شما ارتباط دارد. در مورد محصولات سقفی که بیش از حد خوب به نظر می‌رسند، مراقب باشید. به عنوان مثال، شینگل آسفالتی یا ورق سفالی سقف‌های زیبایی به نظر می‌رسند، اما مناسب برای محیط‌های سوله‌ای و نوع  کاربری آن نیستند. شینگل آسفالتی باید هر 12 تا 15 سال یکبار تعویض شوند؛ در حالی که ورق سقف یو پی وی سی UPVC 4 تا 5 برابر بیشتر از مصالح سنتی سقف مانند ایرانیت، سفال، چوب و سقف های جدیدتر (گالوانیزه و حلب رنگی) دوام می‌آورند.

گارانتی: گارانتی نشان می‌دهد که سازنده سقف از کیفیت محصول خود اطمینان دارد. قبل از خرید حتما کاتالوگ محصولات را از تولیدکننده بخواهید. بخصوص به دنبال سقفی باشید که حوادث تگرگ و باد را نیز پوشش دهد. حتی اگر قصد فروش سوله خود را داشته باشید، امتیازات گارانتی سقف سوله می‌تواند به مالک جدید منتقل شود.

بنابراین، چه نوع ورق سقف سوله‌ای در برابر هر نوع آب و هوایی مقاوم است و تمام فاکتورهای ذکر شده بالا را پوشش می‌دهد؟وقتی طول عمر و دوام ورق ها در اولویت انتخاب شماست؛ متریال یو پی وی سی مقاوم ترین ورق سقف سوله های صنعتی و سازه‌های تجاری می‌باشد.

 

سپیدفام وارنا اولین تولید کننده مقاوم ترین ورق سقف سوله UPVC در ایران

سقف سوله مقاوم

خرید مقاوم ترین ورق های سقف برای سوله و پارکینگ از تولید کننده اصلی  – کارخانه وارنا

 

خاصیت خودشستشویی – ورق ضد حریق – قیمت ارزان ورق – ضربه گیر فوق العاده – بدون نویز و سر و صدا در روزهای بارانی – بدون نیاز به عایق حرارتی اضافه – مقاومت بالا در برابر بار برف و بادهای شدید – آبگریز و ضدخوردگی و ضد پوسیدگی – دوام 50 ساله و … تنها چند مورد از ویژگی های قابل توجه متریال UPVC سپیدفام وارنا با “برند پلی روف” است که آن را در دسته مقاوم ترین ورق‌های سقف سوله قرار داده است.

گروه وارنا همچنین تولیدکننده مقاوم ترین و ارزان ترین ورق های سقف پارکینگی و سایبان از جنس UPVC می‌باشد.

لطفا برای اطلاع از آخرین قیمت ورق‌های یو پی وی سی ؛ (همچنین سقف کاذب مقاوم) و مشورت در خصوص نحوه نصب، اجرا و زیرسازی سوله خود با هزینه کمتر ؛ با متخصصان گروه وارنا ارتباط بگیرید:

مقاوم ترین ورق سقف سوله را از تولیدکننده اصلی و با قیمت ارزان بخرید

 

0912-0465837

0912-0465839

0911-5495291

 

سوالات متداول

کدام قسمت سقف به افزایش مقاومت و تعادل ورق های سوله کمک می‌کند؟

تیزه (خط الراس یا خرپشته). به 2 دلیل مهم: اول، باعث افزایش پایداری و مقاومت ورق های سقف سوله می‌شود. زیرا تیزه یا خرپشته حکم ستون فقرات سقف را دارد که می‌تواند ورق های 2 طرف شیب دار را در کنار هم محکم نگه دارد. دوم، اکثر تیزه ها دارای یک دریچه برجسته هستند؛ یک دریچه خروج هوا در بالای پشت بام که به خنک ماندن سقف سوله کمک می‌کند.

نکته: تیزه های مخصوص پلی روف وارنا علاوه بر خنک کردن و مقاوم سازی سقف، باعث آب بندی کامل ورق‌های ذوزنقه‌ای شیروانی در سقف سوله ها نیز می‌شوند.

 

ارزان ترین و مقاوم ترین ورق سقف سوله کدام است؟

ورقی که بتواند در برابر زلزله – باد و طوفان – ریزش شدید باران، تگرگ و بار برف تحمل کافی داشته باشد و به اندازه کافی ضربه پذیر باشد؛ در عین حال فونداسیون قوی – و هزینه زیرسازی پایینی داشته – و در انواع ضخامت و رنگ برای هر نوع بودجه‌ای قابل عرضه باشد، مقاوم ترین ورق برای سقف سوله نامیده می‌شود. همه موارد فوق از جمله خصوصیات ورقهای سقف و دیوارپوش UPVC است که از درب کارخانه سپیدفام وارنا و با قیمت منصفانه به آسانی به اقصی نقاط جهان قابل ارسال می‌باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + دوازده =