اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  رویداد کارخانهوبلاگ(اخبار)   »   مشاوره بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ توسط مجموعه محترم طراوان

مشاوره بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ توسط مجموعه محترم طراوان

  • 305 بازدید
  • تاریخ انتشار: 2 سال پیش
Rate this post

مشاوره بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ توسط مجموعه محترم طراوان

جلسه مشاوره و دیجیتال مارکتینگ توسط مجموعه محترم طراوان

با افزایش دسترسی افراد به اینترنت و روند رو به رشد آن، بازاریابی هم تحت تاثیر قرار میگیرد.اگرچه می توان بعضی از روش های سنتی را در برنامه های بازاریابی امروزی نیز گنجانید اما بازاریابی در حال حاضر چیزی بیشتر از آن است.بازاریابی همیشه برای برقراری ارتباط  با مخاطبان درمکان و زمان مناسب بوده است.

امروزه این بدان معناست که شما باید افراد را در جایی که در حال گذراندن وقت خود هستند هدف بگیرید، یعنی در اینترنت. پیشرفت اغلب مترادف با تغییر هست. بنابراین بازاریابی آفلاین دیگر به اندازه گذشته موثر واقع نمی شود و شاید باید با رویکردی نو به سمت بازاریابی دیجیتال بشتابیم؛ زیرا در این حوزه می توانیم محصول را از طریق یک یا بیش از یک رسانه معرفی کنیم.

انعطاف پذیری در این حوزه بالاترین نقطه قوت این روش محسوب می شود. زیرا اشتباهات به راحتی قابل پیگیری و اندازه گیری هستند، شکل ها و بسترهای مختلفی از بازاریابی دیجیتال وجود دارد از جمله تبلیغات بنری، بازاریابی از طریق ایمیل، بازاریابی محتویی و پست های رسانه های اجتماعی. بنابراین شما با بکارگیری آن، طیف وسیعی از امکانات را برای استراتژی های تبلیغاتی خود خواهید داشت.

از ویژگی های دیگر آن گسترش مخاطبان است. افزایش آگهی عمومی از محصول، شناخت بیشتر مشتریان در مورد برند، اطلاع رسانی های تخصصی تر در مورد محصول را می توان در این حوزه دسته بندی کرد. چند رسانه ای بودن حوزه دیجیتال به مشتری کمک می کند تا از روش های مختلف بتواند به ویژگی های محصول پی ببرد مانند تصاویر، کلیپ های ویدیویی،  کلیپ های صوتی و مقالات به مراتب درک بهتری  را نسبت به محصولات فراهم می کند.

امکان تعامل با مشتری نیز در حوزه دیجیتال راحت تر است زیرا می توانیم مستقیما با مشتریانی که محتوا ها را دنبال می کنند ارتباط برقرار کنیم، برخلاف بازاریابی آف لاین که این شرایط برای تولیدکنندگان و مشتریان مهیا نبوده، در این روش ما به آنچه مشتریان به آن فکر می کنند و برایشان مهم است، گوش می دهیم و به آن احترام می­ گذاریم و در جلب رضایت مشتریان تلاش می کنیم.

شرکت سپید فام وارنا نیز با این تغییرات همراه بوده و با کمک متخصصان در حوزه برند سازی دیجیتال و  دیجیتال مارکتینگ، پا در این عرصه نهاده است. این شرکت با مجموعه طراوان که در زمینه بازاریابی دیجیتال، سئو و طراحی سایت فعال است، همکاری دارد و امید است که بتوانیم با کمک این مجموعه در حوزه  بازاریابی دیجیتال گام های موثری را برداریم.

جهت ارتباط با مشاورین ما و مشاهده محصولات از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 13 =