اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  وبلاگ   »   بهترین و مقاوم ترین سقف شیروانی 1400

بهترین و مقاوم ترین سقف شیروانی 1400

  • 497 بازدید
  • تاریخ انتشار: 3 سال پیش
Rate this post

با توجه به پیشرفت روز افزون ساخت و سازه ویلا ها و خانه های ویلایی استفاده از سقف  شیروانی امروزه بسیار مرسوم شده است . اما این سقف ها عمدتا دارای مشکلاتی می باشند در این مقاله از سری مقالات وبلاگ سپید فام به بررسی این مشکلات خواهیم پرداخت و در انتها به بیان راه حل این مشکلات میپردازیم .انتخاب بهترین و مقاوم ترین سقف شیروانی می تواند برای شما و ساکنین ساختمان آرامش و آسودگی خیال را به ارمغان آورد . اگر شما هم قصد ساخت ساز سازه ای را دارد به شما پیشنهاد میکنم حتما قبل از هر اقدامی این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمایید تا بتوانید انتخاب هوشمندانه و مقرون به صرفه ای را داشته باشید .

 

خرید ورق upvc

مشکلات عمده سقف ها شیروانی

در گذشته استفاده از سقف های شیروانی می‌توانست مشکلات زیادی را برای سکنه ساختمان به وجود می آورد ،که زندگی روزمره آنها را از روال عادی خارج می کرد .این مشکلات عبارتند از عدم مقاومت کافی سقف های شیروانی در مقابل ضربه های احتمالی و بارهای وارده که باعث تغییر شکل ورق ها می شد و آنها را از حالت استاندارد خارج میکرد.که این تغییر شکل ها علاوه بر آثار منفی بر شکل ظاهری در عملکرد سقف نیز تاثیر منفی می‌گذاشت که این آثار منفی به این شکل بود که با تغییر شکل ورق هم پوشانی ورق نیز دچار مشکل می شد .با این تغییر شکل نخواسته آبندی سقف با مشکل اساسی روبرو می‌شد، که رطوبت و آب حاصل از بارندگی را به لایه های زیرین خود منتقل می‌کرد .

از دیگر مشکلاتی در صورت عدم استفاده از بهترین و مقاوم ترین سقف شیروانی به وجود می‌آمد ، این موضوع بود که عمدتا ورق های شیروانی در مقابل بارهای جانبی که حاصل از وزش باد دارای مقاومت کمی می باشند و وزش باد شدید سبب بلند شدن ورقها و جدا شدن از سازه می شود که هزینه های زیاد تعمیرات سالانه را به شما تحمیل خواهند کرد.

اما علت این مشکلات کجاست ؟

بیشتر این مشکلات به دلیل عدم استفاده از بهترین و مقاوم ترین سقف شیروانی موجود می‌باشد .

یا پیشرفت علم و تکنولوژی و به وجود آمدن ماشین آلات جدید و متریال های جدید که در ساختار سقف های شیروانی مورد استفاده قرار گرفتن تا حد زیادی  مشکلاتی که در بالا گفته شد پوشش داده شد .

ما در کارخانه سپید فام وارنا با تحقیق و پژوهش در این حوزه توانستیم دانش تولید ورق سقفی یو پی وی سی را بومی کنیم و پس از اخذ مجوزهای لازم و طی کردن آزمایش های مختلف و پیشرفته آن را به تولید عمده برسانیم .شما می توانید این مجوزها را از بخش مجوز ها مشاهده نمایید.

این ورق ها که بهترین و مقاوم ترین سقف شیروانی موجود در بازار می باشند دارای خصوصیات منحصر به فرد خود است.که در ادامه به صورت خلاصه به آن خواهیم پرداخت.

ورق های تولید شده در در کارخانه سپید فام وارنا از نظر مقاومت از بهترین ورق های شیروانی تولید شده می باشند که می توانند در هر متر مربع وزن زیادی را تحمل کنند بدون اینکه که کوچکترین تغییر شکل دهند.

از نظر آب بندی نیر این ورق ها به گونه ای طراحی شده اند که همپوشانی صد در صدی را دارند به همین دلیل نیاز به هیچ گونه عایق بندی نخواهند داشت که میتواند در هزینه ها ی سالانه تا حد زیادی صرفه جویی کنند .

از دیگر مزایای این پوشش سقفی نیز میتوان به سبکی آنها اشاره نمود که علاوه بر سهولت نصب کاهش هزینه ها در زیر سازی را در پی خواهد داشت .

مزایای دیگر بهترین و مقاوم ترین سقف شیروانی

پوشش سقف یو پی وی سی دارای مزایای زیاد دیگر می باشد که شما می توانید با مطالعه مقاله چگونه با استفاده از ورق شیروانی یوپی وی در هزینه های سالیانه خود صرفه جویی کنیم ،با آن آشنا شوید.و با استفاده از این پوشش سقف از هزینه سالانه بی نیاز شوید.

تماس با ما

نحوه خرید بهترین و مقاوم ترین سقف شیروانی

شما میتوانید برای مشاوره رایگان با کار شناسان فروش کارخانه سپید فام وارنا در ارتباط باشید .و از مشاوره دلسوزانه همکاران ما بهرمند شوید .اطلاعات تماس در صفحه ارتباط با موجود می باشد .

همچنین به شما پیشنهاد میکنم برای با خبر شدن از آخرین جشنواره و تخفیف های ما حتما صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید .

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 8 =