اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  دسته‌بندی نشدهوبلاگ   »   ارزان قیمت ترین سقف سر درب حیاط 1402

ارزان قیمت ترین سقف سر درب حیاط 1402

  • 1065 بازدید
  • تاریخ انتشار: 1 سال پیش
4.5/5 - (14 امتیاز)

ارزان قیمت ترین سقف سر درب حیاط 1402

اگر نمای ورودی خانه شما ساده و یکنواخت به نظر می‌رسد؛ ساخت سقف سر درب حیاط، می‌تواند به نمای ساختمان ظاهری شیک و زیبا دهد. همچنین از درب ورودی و زنگ آیفون در برابر باد، باران، برف و … محافظت کند و شما را هنگام جستجوی کلید در، زیر باران خشک نگه دارد و یا سایبان شما برای روزهای آفتابی باشد.

علاوه بر این می‌تواند از کنده شدن رنگ درب ورودی و بی رنگ شدن آن جلوگیری کرده بر ارزش ساختمان‌تان بیفزاید.

سقف سر درب حیاط

برای بیشتر مردم مهمترین نکته قبل از ساخت سر دری، قیمت آن است. در این مقاله قصد داریم مهمترین نکات در خرید ارزان ترین سقف سر درب حیاط خانه را با شما در میان بگذاریم.

 

 

انواع سقف سر درساختمان

انواع سر در حیاط از چه متریالی ساخته شده است؟

در ساخت سردری 3 قسمت اصلی وجود دارد: ورق سقف شیروانی – قاب دور کار و زیرسازی برای تکیه گاه.

 

مصالح ساختمانی متنوعی برای ساخت سقف سر درب حیاط وجود دارد. ورق سقف یو پی وی سی، شینگل آسفالتی، حلب رنگی، سفال، طرح سفال، سقف ایرانیت، پوشش سنگی و … (در ادامه مزایا و معایب آنها را توضیح خواهیم داد.)

در مورد زیرسازی، می‌توانید از حلب یا فلز، چوب، سیمان یا … استفاده کنید. اگر آفات در منطقه شما رایج است، گزینه غیر چوبی را انتخاب کنید.

 

ارزان ترین سقف سر درب حیاط

از انواع سقف سر درب حیاط ارزان می‌توان به : سقف فلزی – سر درب سقف یو پی وی سی UPVC – فایبر گلاس – سقف ایرانیتی و سیمانی اشاره کرد.

 

انواع مدل سر درب حیاط

  • 2 شیب ساده
  • 2 شیب فرانسوی
  • 4 شیب (ساده و قوسی)
  • سقف هشتی
  • سقف هفتی یا پروانه ای
  • فلاشینگی (تخت و هلالی)

 

بیشتر بخوانید: خرید سقف شیبدار ؛ قیمت انواع ورق شیروانی

سقف حیاط خلوت با حلب (ورق رنگی)

به ورق‌های فولادی که طی عملیات گالوانیزاسیون با فلز روی پوشش داده می‌شوند و سپس در کارخانه رنگ‌آمیزی می‌شوند، ورق رنگی (ورق گالوانیزه رنگی) یا حلب رنگی می‌گویند – که در انواع ورق های موجدار(سینوسی یا کرکره‌ای) شادولاین، پالرمو، طرح سفال و … با تنوع رنگی بالا تولید می‌شوند.

سقف سر درب حیاط

 

معایب سقف گالوانیزه رنگی برای سقف سر درب حیاط

قیمت بالا – انقباض و انبساط سقف حیاط با تغییرات دما – عدم ثبات رنگ سقف – سرو صدا بر اثر برخورد باران و تگرگ – عایق گرمای ضعیف – در صورت وجود کوچکترین خراش بر روی ورق‌ها به هنگام نصب، خوردگی و زنگ زدگی سقف به سرعت آغاز شده هزینه‌های تعمیرات و گاها تعویض زودهنگام سقف سر درب حیاط شما دور از انتظار نخواهد بود.

 

 

قیمت حلب رنگی برای سر دری

نوع ورق رنگی، ابعاد و اندازه ضخامت ورق‌ها، کیفیت پوشش رنگ به کار رفته، نوع زیرسازی، هزینه حمل و نقل، نصب و دستمزد همگی در قیمت سقف سر درب حیاط با حلب تاثیر می‌گذارد.

اگر در مناطق پر رطوبت زندگی می‌کنید برای خرید و نصب سر در حیاط خانه خود از ورق‌های ضدخوردگی یو پی وی سی که مقاومت بالایی نیز در برابر گرما دارند و از هر آنچه زیر سقف است محافظت می‌کنند، استفاده کنید.

خرید، نصب و ارسال آسان ورق‌های زیبای UPVC برای سقف بالای درب حیاط خود را – در سراسر ایران و دبی – به متخصصان سپیدفام وارنا بسپارید.

شماره های تماس برای مشاوره رایگان در انتهای مقاله درج شده‌اند.

 

تصاویر سقف سر درب حیاط ویلایی

سقف سر درب حیاط

 

مدل سر در خانه ویلایی

 

 

مدل سقف سر درب حیاط ساده و شیک

 

طراحی سقف سر درب حیاط با آردواز

آردواز از سیمان، آزبست، الیاف معدنی، الیاف مصنوعی، مواد شیمیایی و آب تشکیل شده است.

اجرای سقف آردواز به صورت شیبدار یا پله‌ای و به دو صورت آردواز سیمانی و آردواز فلزی انجام می‌شود. سردرب حیاط با اردواز به طول 60 سانتیمتر و عرض 30 سانت نصب می‌شود.

 

از جمله کاربردهای آن می‌توان به سقف آردواز ویلایی، سقف کلبه‌ها، سر در ورودی حیاط خلوت، سقف آلاچیق‌ها و … اشاره کرد.

از جمله معایب آردواز سیمانی وجود مواد شیمیایی و آزبست است. به همین دلیل امروزه برای حیاط سقف‌دار بیشتر آردواز فلزی اجرا می‌شود. اگرچه قیمت سر دری را افزایش می‌دهد ولی چون از گالوانیزه گرم استفاده می‌شود مقاومت تر و سبک تر از آردواز سیمانی برای سقف سر درب حیاط است.

اما یکی از معایب آردواز فلزی صدای بارش باران روی سقف حیاط ساختمان است که می‌تواند باعث ایجاد مزاحمت برای شما شود.

 

قیمت خرید سقف سر درب حیاط با  آردواز UPVC

باید بگوییم که قیمت سقف سر درب حیاط آردوازی ارزان نیست. بخصوص آردواز فلزی یا گالوانیزه که نسبت به نوع سیمانی آن – اگرچه مزایای بیشتری دارد – قیمت بالاتری دارد.

اما شما می‌توانید به جای آردواز سنتی یا سیمانی و فلزی؛ از آردواز یو پی وی سی برای پوشش سقف سر درب حیاط خود استفاده کنید.

این ورق‌ها به صورت پله‌ای و با قابلیت تنظیم در نمای ساختمان قابل اجرا است و برای سقف ویلایی شیبدار – پوشش بالای پنجره – سر درب ورودی حیاط، سر درب پیشانی ساختمان‌های اداری و مسکونی، سر در آلاچیق و … کاربرد فراوانی دارد.

ورق های یو پی وی سی آردوازی با همان ابعاد 60 در 30 سانتی‌متر و با ضخامت 2 میلیمتر اما با قیمت ارزا‌ن‌تر از درب کارخانه – تولید کننده اصلی سپیدفام وارنا ساخته می‌شوند.

برای خرید انواع سقف سر دری و انواع ورق شیروانی ارزان قیمت از مشاوره متخصصان ما به صورت رایگان بهره ببرید.

تماس با ما

تماس با ما

 

 

 

 

 

 

سقف حیاط خلوت با ایرانیت

امروزه سقف ایرانیتی به 3 صورت : ایرانیت سیمانی – ایرانیت فلزی و ایرانیت پلاستیکی (فایبر گلاس) برای سردرب حیاط ساختمان ها به کار می‌رود.

 

معایب و مزایای انواع پوشش ایرانیت برای سقف سر درب حیاط

  • اگرچه ایرانیت های سیمانی ضد آتش و جزء پوشش های سقف ارزان برای سر در ساختمان ها هستند، اما مزایای قابل توحهی دارند. از جمله اینکه: ایرانیت‌های سیمانی سنگین وزن، شکننده و عایق ضعیفی هستند و در اثر گرمای خورشید به سرعت به تعمیر و تعویض نیاز پیدا می‌کنند.

 

  • ایرانیت پلاستیکی یا فایبرگلاس برای سقف سر درب حیاط چندان مقاوم نیست و اگر هم استفاده شود حتما باید شاسی کشی شده زیرسازی آن تقویت شود – و یا با ورق‌های یو پی وی سی ترکیب شوند که هم مقاوم تر می‌شوند و هم قیمت سقف سر درب ساختمان شما مقاوم تر می‌گردد.

 

بیشتر بخوانید: چگونه سقف فایبرگلاس را مقاوم کنیم؟

 

 

ایرانیت فلزی که به صورت ورق ذوزنقه ای – سینوسی یا موج دار و صاف نیز موجود است، سبک وزن بوده دارای تنوع رنگی بالاست و ظاهری زیبا به نمای سر در ورودی حیاط می‌دهد. اما نقاط ضعف قابل توجهی نیز دارد از جمله اینکه: چون از جنس فلز است عایق مناسبی برای گرما نیست، سقف ضد صدا نیست و حتی در اثر بارش باران روی سقف سر درب حیاط صداهای آزاردهنده‌ای تولید می‌کند. همچنین قیمت این سقف شیروانی ایرانیتی بالاتر از دو نوع قبلی خود می‌باشد.

مقاله مرتبط: بهترین جایگزین سقف ایرانیتی

 

 

 

سپیدفام وارنا سر در مدرن با سقف UPVC

اگر درصدد خرید یک سقف ارزان و اقتصادی برای سر در ساختمان خود هستید و علاوه بر آن می‌خواهید دوام بالا و طراحی ساده و زیبایی نیز داشته باشد؛ پوشش‌های سقف یو پی وی سی UPVC بهترین گزینه برای سر درب حیاط خلوت خانه و سر در ویلای شماست.

محصولات دیوارپوش و سقف یو پی وی سی در انواع آندوویلای UPVC – شیروانی ذوزنقه ای – شینگل – آردواز و ساندویچ پانل برای سوله‌ها با قیمت ارزان از درب کارخانه سپیدفام وارنا آماده ارسال به سراسر ایران می باشد.

سقف سر درب حیاط

 

 

مدل سقف سر درب حیاط ویلایی

 

مزایای ورق یو پی وی سی در ساخت سقف سر در

انواع پوشش های سقف سر درب مانند پرچین، طرح سفال، آردواز برای آب بندی نیاز به خرید و نصب اجزای اضافی مانند تیزه و فلاشینگ – جهت آب بندی دارند. رنگ سقف سر در حیاط بر اثر گرما و اشعه نور خورشید در این نوع پوشش‌ها کم رنگ شده طول عمر سقف را کاهش می‌دهد.

این در حالی است که رنگ ورق‌های UPVC چه به عنوان سقف سر درب حیاط چه برای پارکینگ و سایبان با پوشش آلیاژی پلیمری محافظت می‌شود و جدا از نوع آب و هوا تا پایان عمر آنها بدون تغییر و حتی کثیفی باقی می‌ماند. زیرا این ورق‌ها قابلیت خودشستشویی دارند و با آب باران تمیز می‌شوند.

از طرفی پوشش‌های سقف یو پی وی سی نیازی به آب‌بندی ندارند زیرا به دلیل گام بلند این ورق‌ها هم‌پوشانی کامل انجام می‌شود. ویژگی عالی دیگر آنها خاصیت ضد خوردگی این ورق‌ها است. به گونه‌ای که از آنها در سقف سر دری حیاط و خانه های ویلایی در شمال استفاده بسیاری می‌شود. این دو، مزیت بسیار بزرگی برای سقف سر در خلوت است زیرا از پوسیدگی و خوردگی در جلوگیری می‌کند.

قیمت سر در

هزینه اجرای سر در ساختمان بسته به نوع متریال به کار رفته می‌تواند از انواع سقف: فلزی یا ورق گالوانیزه – حلب رنگی – شادولاین – طرح سفال – ورق یو پی وی سی UPVC  و … باشد. ضخامت ورق‌ها بسته به منطقه جغرافیایی می‌تواند متفاوت باشد. آب بندی و هم پوشانی ورق‌ها در آب و هوای سرد و بارانی و وجود عایق حرارتی مناسب در مناطق گرم و خشک از جمله عوامل تاثیرگذار در قیمت انواع پوشش‌های سقف حیاط است.

 

ساخت سقف سر در با ورق UPVC

سقف سر درب حیاط

طراحی سر در ورودی حیاط با ورق ضد پوسیدگی یو پی وی سی – UPVC محصول سپیدفام وارنا

 

شما می‌توانید جهت استعلام قیمت ورق‌های UPVC و خرید سر در حیاط یو پی وی سی و مشاوره رایگان با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.

 

0912-0465837

0912-0465839

0911-5495291

سوالات متداول

بهترین سر درب برای حیاط منزل کدام است؟

نصب آسان، زیرسازی ارزان و عمری – قابلیت اجرا به صورت سقف شیروانی، قوسی و صاف – تنوع رنگی بالا، زیبا و شیک – وزن سبک و مقاومت بالا – قابلیت خود شستشویی – هم پوشانی کامل و آب بندی 100 درصدی – بدون نیاز به تعمیرات تا 40 الی 50 سال – گارانتی 7 ساله شرکت و تضمین با بیمه . اگر به دنبال ورق‌هایی با این مشخصات برای سقف سر درب حیاط ساختمان خود هستید، قطعا ورق های یو پی وی سی – که ارزان‌تر و بادوام تر از سقف‌های فلزی، ایرانیتی، حلب رنگی، شینگل، آردواز و سنگ هستند – انتخاب اول برای ساخت سر در شما خواهد بود.

 

ارزان ترین سقف سر در ساختمان چیست؟

قیمت سقف سر در حیاط علاوه بر نوع طراحی، بیشتر به جنس ورق‌ها و وزن آنها بستگی دارد. ورق شیروانی یو پی وی سی به دلیل سبک وزن بودن و استحکام بالا فاصله پرلین‌ها را افزایش و خرید تعداد ورق‌ها ارزان تر تمام می‌شود. در نتیجه نه تنها هزینه حمل و نقل و جابه‌جایی ارزان‌تر است بلکه هزینه زیرسازی نیز به طرز قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

 

هزینه تعمیرات سقف سر درب حیاط چقدر است؟

با خرید ورق یو پی وی سی نیازی به پرداخت هزینه برای تعمیرات سقف خود ندارید. نصب صحیح ورق‌ها و زهکشی مناسب، تعویض سقف شما را 40 تا 50 سال به تعویق می‌اندازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *