اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  کاربرد ورق های یو پی وی سیوبلاگ   »   پیشنهاد ویژه پوشش سقف کارخانه

پیشنهاد ویژه پوشش سقف کارخانه

  • 566 بازدید
  • تاریخ انتشار: 3 سال پیش
Rate this post

انتخاب مناسب پوشش سقف کارخانه راهکاری برای کاهش هزینه های اضافی

اگر شما هم قصد ساخت کارخانه و سوله دارید و یا از هزینه های تعمیر و نگهداری سقف سوله خود خسته شده اید. امروز و در این  مقاله  پیشنهاد وسوسه‌انگیزی در مورد پوشش سقف سوله به شما ارائه خواهیم داد تا از مشکلات به‌وجود آمده توسط سایر متریال ها رها شوید.

 

پوشش سقف کارخانه

 

با استفاده از ورق های یو پی وی سی در پوشش سقف کارخانه میتوانید از مزایایی این ورقها استفاده کنید این مزایا شامل :

مقاومت در برابر اسید های شمیایی ،مقاومت در برابر آتش سوزی،مقاومت در برابر بارهای وارده، طول عمر بالا،ضد خوردگی ،و همچنین عایق بندی مناسب می‌تواند مناسبترین پوشش سقف کارخانه برای شما باشد.

از دیگر مزایایی که این پوشش ها دارند می توان به این مورد اشاره نمود که به دلیل همپوشانی مناسب و صد در صدی که این ورق ها دارند . این ورق ها به صورت کامل آبندی شدی و در صورت بارندگی هیچگونه رطوبتی را به لایه های زیرین خود انتقال نمی‌دهد .با این مزیت شما دیگر نیازی به ایزوگام کرد سقف شیروانی خود ندارید .

در کارخانه های که در مناطق خواص جغرافیایی قرار دارند که در آن مناطق بارندگی های اسیدی بسیار زیاد است استفاده از ورق های یو پی وی سی میتواند یکی از بهترین گزینه ها برای پوشش سقف کارخانه شما باشد .

 

عایق حرارتی ،خاصیت انتیUv

در فصول گرم سال استفاده از این ورق ها میتواند کمک زیاد در هزینه سرمایش محیط کارگاه شما نماید و این امر به دو دلیل می‌باشد زیرا این ورق ها بخوبی می‌تواند به عنوان عایق حرارتی عمل نماید و همچنین خاصیت آنتی Uv این ورق ها هرگونه تابش اشعه نور خورشید را انعکاس داده و از گرم شدن محیط زیر سقف جلوگیری خواهد کرد.

خاصیت خود خاموش شوندگی

به دلیل مقاومت این ورق ها در مقابل آتش سوزی یکی از گزینه های مناسب برای پوشش سقف کارخانه شما استفاده از ورق uPVC می باشد.

مقاومت در برابر گازهای اسیدی

یکی از دلایلی مهمی که باعث می شود سقف کارخانه ها پوسیده شود،وجود گازهای اسیدی در محل به علت واکنش های شیمیایی می باشد،ورق های تولیدی در کارخانه سپید فام وارنا در مقابل این گازهای اسیدی مقاوم بوده و تا حد زیادی می تواند طول عمر بالاتری نسبت به ورق های رنگی گالوانیزه داشته باشد .

مشتریان راضی یکی از افتخارات ماست

کارخانه ها و کارگاه های زیادی در سطح کشور وجود دارند که برای پوشش سقف کارخانه های خود از محصولات کار خانه سپید فام وارنا استفاده نموده اند که شما می توانید از طریق صفحه پروژه ها می توانید این نمونه مشتریان را مشاهده نمایید.

 

 

تماس با ما

نحوه خرید محصولات کارخانه سپید فام وارنا

اگر شما هم به این نتیجه رسیده آید که بهترین پوشش سقف کارخانه شما ، محصولات سپید فام وارنا هستند ،از طریق شمارهای موجود در صفحه ارتباط با ما می دانید با کارشناسان فروش مجموعه ارتباط برقرار نمایید.کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره دلسوزانه خدمت شما عزیزان است.

با دنبال کردن صفحه اینستاگرام سپید فام وارنا از آخرین جشنواره و تخفیف های مجموعه ما با خبر شوید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =