اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  پوشش سقف سوله در چهار محال بختیاری

پوشش سقف سوله در چهار محال بختیاری

فروش پوشش سقف سوله در چهار محال بختیاری

محصولات پلی روف یکی از با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار به عنوان پوشش سقف سوله در چهار محال بختیاری می‌باشد . این محصولات داری ویژگی های خاصی می باشند که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت .شما با خواندن این مقاله به مزایای استفاده از محصولات پلی روف به عنوان پوشش سقف سوله در چهار محال بختیاری دست خواهید یافت به شما پیشنهاد میکنم این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید . در پایان انتخابی آگاهانه و هوشمندانه ای داشته باشید و از مشکلات بعدی که در آینده ممکن است برای پوشش سقف سوله  شما به وجود آید تاحد زیادی جلوگیری نمایید .

 

پوشش سقف کارخانه

سوله ها یکی از مهم ترین سازها به برای کارخانه های تولیدی به حساب می آید .هدف از ساخت سوله حفظ کردن ماشین آلات و نیروی انسانی از عوامل جوی و طبیعی و ایجاد محیطی با امنیت و آسایش بالا برای کارکنان می باشد.یکی از مهمترین اجزایی که در این راستا نقش به سزایی دارد انتخاب نوع پوشش سقف سوله می باشد.

کار خانه سپید فام وارنا افتخار دارد به عنوان اولین تولید کننده پوشش سقف یو پی وی سی در ایران محصولات خود را با تنوع رنگ و طرح با برند پلی روف اریکا در اختیار شما مصرف کنندگان عزیز قرار دهد.

محصولات تولیدی این کارخانه دارای ساختار ویژه ای می باشد و این ساختار به این صورت است محصولات پلی روف از دولایه تشکیل شده است که لایه اول از جنس یو پی سی و لایه دوم از آلیاژهای پلیمری تشکیل شده است به همین دلیل این ورق دارای طول عمر بالا و مقاومت زیادی در برابر پوسیدگی دارند که استفاده از این ورق ها را به عنوان پوشش سقف سوله در چهارمحال بختیاری بسیار مقرون به صرفه خواهد کرد .

 

سقف رکارخانه در قم

مزایای استفاده از ورق یو پی وی سی

استفاده از محصولات پلی روف به عنوان پوشش سقف سوله مزایای بسیار زیادی در پی خواهد داشت که در ادامه این مقاله به صورت کامل به آن خواهیم پرداخت

مقرون به صرفه بودن ورق های پلی روف

طول عمر بسیار بالا

استفاده از ورق های پلی روف می تواند در دراز مدت در هزینه های شما تا حد زیادی صرفه جویی نماید ،زیرا این ورق ها دارای طول عمر بسیار طولانی بود و میتواند در عمری در حدود۴۰الی پنجاه سال را بدون افت کیفیت داشته باشد .

ضربه پذیری و مقاومت بالا

همانطور که در ابتدای مقاله نیز گفته شد ورق های پلی روف به علت بهره بردن از ساختار دولایه در مقابل ضربه و تحمل وزن دارای کیفیت قابل توجهی می باشد که همین موضوع موجب استفاده این ورق ها به عنوان پوشش سقف سوله در چهار محال بختیاری شده است .

عدم نیاز به هیچ گونه عایق بندی جانبی

محصولات پلی روف اریکا بر خلاف سایر پوشش های سقف نیاز به هیچ گونه عایق بندی جانبی نخواهد داشت و خود این محصولات دارای عایق صوتی و حرارتی مناسبی می باشند به همین دلیل استفاده از این پوشش سقف میتواند تا حد زیاد در هزینه ها صرفه جویی نماید .

سایر مزایای استفاده از ورق های پلی روف اریکا

استفاده از محصولات کارخانه سپید فام وارنا دارای مزایای زیادی می‌باشد که به علت طولانی شدن این مقاله در لیست زیر به آن اشاره نمود شده است که شما میتوانید با استفاده از این محصولات به عنوان پوشش سقف سوله در چهار محال بختیاری از این مزایا برخوردار شوید .

  • طول عمر بالا
  • مقاومت بالا در برابر ضربه پذیری
  • تحمل وزن بالا
  • هم پوشانی صدر صدی
  • عدم نیاز به عایق صوتی و حرارتی
  • رنگ بندی متنوع
  • طرح های مختلف
  • خاصیت خود خاموش شوندگی
  • خاصیت آنتی یو وی
  • دوستدار محیط زیست
  • مقرون به صرفه بودن
  • عایق صوتی مناسب
  • مقاومت بالا در برابر مواد مخرب
  • دارا بودن بیمه ایران

تماس با ما

قیمت پوشش سقف سوله در چهار محال بختیاری

محصولات کارخانه سپید فام وارنا علاوه بر حفظ کیفیت بالا دارای قیمت رقابتی می باشد شما میتوانید برای دریافت لیست قیمت محصولات متنوع پوشش سقف سوله در چهار محال بختیاری  با دفتر فروش کارخانه در ارتباط باشید .

خرید پوشش سقف سوله در چهار محال بختیاری

برای دریافت مشاوره خرید محصولات میتوانید با کارشناسان فروش کارخانه در ارتباط باشید .کارشناسان ما اماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند .برای ارتباط با ما می توانید از طریق دکمه سبز رنگ سمت راست اقدام نمایید .