اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  پوشش سقف سوله در فارس

پوشش سقف سوله در فارس

فروش پوشش سقف سوله در فارس

سوله ها یکی از سازهای استراتژیک ی است که در صنایع مختلف از جمله کشاورزی ،تولیدی ،نظامی کار برد فراوانی دارد .یکی از دغدغه های که طراحان این نوع سازها با آن روبرو هستند انتخاب نوع پوشش سقف سوله در فارس می‌باشد .

ما در این مقاله شما را با جدید ترین نوع پوشش سقف سوله آشنا خواهیم کرد، که شما با استفاده از آن میتوانید با خیال راحت فعالیت های خود را زیر این سقف با آرامش و ایمنی کامل انجام دهید .

فروشش پوشش سقف سوله در سمنان

پلی روف اریکا تولید کننده نسل جدید سقف سوله در فارس

کارخانه سپید فام وارنا تولید کننده انواع پوشش سقف شیروانی از جنس یو پی وی سی می باشد .محصولات این کارخانه با برند پلی روف در بازارهای ایران  و کشورهای همسایه عرضه میشود .

کلیه محصولات این کارخانه با استفاده از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا و آخرین علم روز دنیا تولید میشوند .

گواهینامه های موجود محصولات ما نشان دهنده کیفیت بالای ورق های تولیدی این کارخانه می‌باشد .شما میتوانید کلیه گواهینامه و مجوزهای مارا در صفحه گواهینامه ها مشاهده نمایید .

ساختار ورقهای پلی رف اریکا  مخصوص به خود می‌باشد ،به این صورت که این ورق ها دارای ضخامت ۲میلیمتر است  و از دولایه تشکیل شده است لایه اول از یو پی وی سی ولایه دوم از آلیاژهای پلیمری تشکیل شده است .به دلیل همین ساختار دو لایه این ورق ها دارای مزایای بسیاری می‌باشد که استفاده از این محصولات به عنوان پوشش سقف سوله در فارس میتواند برای شما بهره بری بیشتری را به دنبال داشته باشد که در ادامه این مقاله به بیان این مزایا به صورت کامل خواهیم پرداخت .

طرح های مختلف و تنوع رنگ محصولات پلی روف

ما در کارخانه سپید فام وارنا تمام تلاش خودمان به کار بسته ایم تا محصولی با کیفیت را با تنوع طرح و رنگ در اختیار شما مصرف کننده گرامی قرار دهیم .پوشش سقف یو پی وی سی این کارخانه عبارتند از :

  • ورق ذوزنقه UPVC
  • ورق پلی لین UPVC
  • ورق اردواز UPVC
  • ورق شینگل UPVC

کلیه محصولات این کارخانه دارای رنگ بندی های متنوعی است که میتوانید با استفاده از این ورق ها به عنوان پوشش سقف سوله در فارس زیبایی چشم نوازی را به سقف سوله خود ببخشید .

مزایای استفاده از ورق یو پی وی سی به عنوان پوشش سقف  سوله در فارس

در این قسمت از این مقاله به بیان مزایا استفاده از پوشش سقف یو پی وی سی خواهیم پرداخت .همانطور که به کرات در این مقاله به آن اشاره شد ، استفاده از ورق های یو پی وی سی میتواند مزایای بسیار زیادی برای شما داشته باشد که این مزایا عبارتند از:

نصب آسان و بی درد سر

یکی از ماهیت هایی که ورق های یو پی وی سی دارا می‌باشد سبکی ورا این ورق ها می‌باشد که همین سبکی وزن موجب میشود تا نصب این ورق نسبت به سایر ورق های موجود در بازار بسیار ساده تر بود و نیاز به زیر سازی های پیچیده ای نداشته باشد  .به همین دلایل استفاده از ورق های پلی روف اریکا میتواند در هزینه های شما تا حد زیادی صرفه جویی نماید .

عدم پوسیدگی و طول عمر بالای ورق های پلی روف اریکا

ورق های تولیدی کارخانه سپید فام وارنا بر خلاف سایر ورق های موجود در بازار داری طول عمر بسیار بالایی می‌باشد. به طور میانگین این ورق ها میتواند عمری در حدود ۳۰الی۴۰سال را داشته باشند بدون اینکه کیفیت آنها افت کند .همچنین این ورق ها در مقابل پوسیدگی مقاوم بوده و به هیچ عنوان نمی پوسد .

عدم نیاز به هیچ گونه عایق بندی متفرقه

ورق های پلی روف به صورت پیش فرض عایق بوده و نیاز به هیچگونه عایق بندی جانبی نخواهد داشت . این خصوصیت به دلیل ساختار مخصوص این ورق ها می باشد که به صورت دولایه بود و در لایه اول از یو پی وی سی بهره میبرد .به همین دلیل این ورق ها عایق خوب صوتی و حرارتی می‌باشند .

ورقهای پلی روف اریکا داری مزایای بسیار دیگری می‌باشد که در لیست زیر به صورت خلاصه وار به آن ها اشاره خواهیم نمود :

  • طول عمر بالا
  • مقاومت بالا در برابر ضربه پذیری
  • تحمل وزن بالا
  • هم پوشانی صدر صدی
  • عدم نیاز به عایق صوتی و حرارتی
  • رنگ بندی متنوع
  • طرح های مختلف
  • خاصیت خود خاموش شوندگی
  • خاصیت آنتی یو وی
  • دوستدار محیط زیست
  • مقرون به صرفه بودن
  • عایق صوتی مناسب
  • مقاومت بالا در برابر مواد مخرب

بیمه ایران تضمین کننده  کیفیت محصولات پلی روف اریکا

کلیه محصولات پلی روف اریکا در صورت نیاز مصرف کننده قابلیت بیمه شدن توسط بیمه ایران را دارا می باشد ،برای آگاهی از شرایط تظمین کیفیت میتوانید با کارشناسان فروش کارخانه در ارتباط باشید.

بیش از 100 پروژه اجرا شده در سراسر کشور

قیمت پوشش سقف سوله در فارس

برای دریافت لیست قیمت محصولات پلی روف اریکا می توانید از طریق راههای ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید :

تماس با دفتر فروش کارخانه : شما میتوانید از طریق شمارهای موجود در صفحه ارتباط با ما با کارشناسان فروش مجموعه ما در ارتباط باشید .

ارتباط از طریق واتس اپ :از طریق دکمه سبز رنگ سمت راست میتوانید با کارشناسان فروش ما به صورت آنلاین در ارتباط باشید .

استعلام قیمت آنلاین :از طریق دکمه سبز رنگ سمت راست میتوانید از طریق گزینه استعلام قیمت ، میتوانید میزان متراژ محصول خود را برای ما ارسال کنید تا کارشناسان ما قیمت محصول مورد نظر شما محاسبه نمایند .

 

تماس با ما

خرید پوشش سقف سوله در فارس

برای خرید و مشاوره در حوزه خرید پوشش سقف سوله در فارس می توانید با کارشناسان فروش کارخانه در ارتباط باشید.