اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  پوشش سقف سوله در سیستان و بلوچستان

پوشش سقف سوله در سیستان و بلوچستان

فروش پوشش سقف سوله در سیستان و بلوچستان

سوله ها سازه های هستند که در صنایع مختلف استفاده های فراوانی دارند .یکی از المان های مهمی که در طراحی اینگونه سازها باید مورد توجه ویژه ای قرار بگیرد نوع پوشش سقف سوله در سیستان و بلوچستان است. در طراحی سوله باید نوع پوشش سقف به گونه ای انتخاب شوند که بتوانند ماشین آلات و تجهیزات را بخوبی از عوامل طبیعی مانند طوفان و باد و باران  حفظ کند .

مادر کارخانه سپید فام وارنا با تولید نسل جدید ورق شیروانی توانسته ایم ورقی تولید کنیم دارای طول عمر بالا و همچنین مقاوم در مقابل پوسیدگی می باشد .

پوشش سقف کارخانه

سپید فام وارنا اولین تولید کننده انواع سقف یو پی وی سی

کارخانه تولیدی سپید فام وارنا تولید کننده انواع پوشش سقف upvc در ایران می‌باشد ، محصولات این کارخانه با برند پلی روف اریکا در بازارهای ایران و کشورهای همسایه عرضه میشوند . پوشش سقف تولیدی این کارخانه دارای ساختار دولایه می‌باشند ، که لایه اول از جنس یو پی وی سی و لایه دوم از آلیاژهای پلیمری تشکیل شده است . به دلیل همین ساختار دولایه این ورق های دارای استحکام بسیار بالایی نسبت به سایر ورق های موجود در بازار می‌باشند .

طرح های مختلف ورق های تولیدی پلی روف اریکا

یکی از مزیت های که ورقهای تولیدی کارخانه سپید فام وارنا دارا می‌باشند این نکته  می‌باشد که ورق های این کار خانه در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شوند . که هر کدام دارای زیبایی منحصر به فرد خود هستند ‌.که با استفاده از این ورق ها به عنوان پوشش سقف سوله در سیستان و بلوچستان میتوانید زیبایی خاصی به سوله خود ببخشید .

فروشش پوشش سقف سوله

با استفاده از ورق های یو پی وی سی به عنوان پوشش سقف سوله در سیستان وبلوچستان در هزینه های خود صرفه جویی کنید

ورق های پلی ورق اریکا به دلیل مزایای بی شماری که دارند میتواند در هزینه های جاری سوله در زمان بهره برداری کاهش چشمگیری ایجاد کنند . که این کاهش هزینه دلایل متفاوتی دارد که در ادامه مقاله به بیان این دلایل خواهیم پرداخت.

عدم نیاز به عایق بندی ها متفرقه در پوشش سقف سوله در سیستان و بلوچستان

به دلیل ساختار دو لایه ورقه ای یو پی وی سی و نوع متریال این ورق ها نیاز به هیچگونه عایق بندی جانبی ندارد و به صورت پیش فرض این ورق ها دارای عایق صوتی و حرارتی می باشند ،همین امر موجب کاهش هزینه در زمان اجرای سقف خواهد شد .

نصب آسان و عدم نیاز به زیر سازی پیچیده

ورق های تولیدی کارخانه سپید فام وارنا به دلیل سبکی وزن نیاز به زیر سازی های پیچیده نداشته ، و میتوان علاوه بر فلز از چوب نیز برای زیر سازی آنها استفاده نمود که همین امر می‌تواند در هزینه های طراحی و اجرای سوله تاحد زیادی صرفه جویی ایجاد نماید .

تحمل بالای وزن و عدم تغییر شکل در صورت ضربه

یکی از مشکلاتی کارفرمایان و صاحبین سوله با آن روبرو هستند ،تغییر شما ورق در اثر ضربه ویا راه رفتن بر روی آن میباشند،ورق های سپید فام وارنا دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه می باشند که همین امر موجب میشود ،تخریب و تغییر شکل در این ورق ها اتفاق نیفتد و یکی از گزینه های مناسب برای استفاده به عنوان پوشش سقف سوله در سیستان و بلوچستان باشد .

سایر مزایای ورق ها پلی روف

علاوه بر موارد بالا که به آن اشاره شد ورقهای تولیدی کارخانه سپیدفام وارنا داری مزایای دیگری نیز می باشند که در لیست زیر به صورت خلاصه به آنها اشاره نموده ایم :

  • طول عمر بالا
  • مقاومت بالا در برابر ضربه پذیری
  • تحمل وزن بالا
  • هم پوشانی صدر صدی
  • عدم نیاز به عایق صوتی و حرارتی
  • رنگ بندی متنوع
  • طرح های مختلف
  • خاصیت خود خاموش شوندگی
  • خاصیت آنتی یو وی
  • دوستدار محیط زیست
  • مقرون به صرفه بودن
  • عایق صوتی مناسب
  • مقاومت بالا در برابر مواد مخرب

اعتماد شما افتخار ماست

کارخانه سپید فام وارنا مفتخر است که پروژه‌ای بساری در سطح کشور با استفاده از متریال های تولیدی این کارخانه اجرا شود که در ویدیو زیر بخش کوتاهی از این پروژه ها آورده شده است.

تماس با ماقیمت پوشش سقف سوله در سیستان و بلوچستان

کارشناسان فروش کارخانه سپید فام وارنا آماده ارائه لیست قیمت پوشش سقف سوله در سیستان و بلوچستان می‌باشند و برای همین امر راههای متفاوتی را برای شما در نظر گرفته اند که عبارتند از :

تماس با دفتر فروش کارخانه : شما میتوانید از طریق شمارهای موجود در صفحه ارتباط با ما با کارشناسان فروش مجموعه ما در ارتباط باشید .

ارتباط از طریق واتس اپ :از طریق دکمه سبز رنگ سمت راست میتوانید با کارشناسان فروش ما به صورت آنلاین در ارتباط باشید .

استعلام قیمت آنلاین :از طریق دکمه سبز رنگ سمت راست میتوانید از طریق گزینه استعلام قیمت ، میتوانید میزان متراژ محصول خود را برای ما ارسال کنید تا کارشناسان ما قیمت محصول مورد نظر شما محاسبه نمایند .

خرید پوشش سقف سوله در سیستان و بلوچستان

برای خرید و انتخاب نوع پوشش سقف سوله می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان فروش کارخانه استفاده نمایید و انتخاب آگاهانه و هوشمندانه داشته باشید .