اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  پوشش سقف سوله در سمنان

پوشش سقف سوله در سمنان

فروش پوشش سقف سوله در سمنان

سوله ها سازه های هستند که وظیفه اصلی آنها حفظ ماشین آلات و کارکنان از عوامل جوی و طبیعی مانند طوفان ،بارندگی و بارش برف می‌باشد .یکی از نکاتی که باید در ساخت سوله به آن توجه ویژه ای کرد انتخاب نوع پوشش سقف سوله در سمنان می‌باشد .ما در این مقاله به معرفی جدید ترین نوع پوشش سقف سوله که دارای مزایای منحصر به فردی است خواهیم پرداخت .

 

فروشش پوشش سقف سوله در سمنان

محصولات پلی روف پوشش سقفی مطمئن

ما در کارخانه سپید فام وارنا با بهره بری از علم روز دنیا در زمینه پوشش سقف شیروانی و استفاده از مجهز ترین ماشین آلات تولید سقف شیروانی توانسته ایم ورق با کیفیتی را تولید نماییم که کلیه آزمایشات لازم را با موفقیت پشت سر گذاشته است .به همین علت یکی از گزینه های مناسب جهت استفاده به عنوان پوشش سقف سوله در سمنان می‌باشند .

پوشش سقف تولیدی کارخانه سپید فام وارنا که با برند پلی روف در بازار ایران و کشور های همسایه عرضه میشود ،از جنس یو پی وی سی بوده که دارای ویژگی های انحصاری خود می‌باشد که در ادامه این مقاله به صورت کامل به آن اشاره خواهیم نمود .

ساختار ورق های پلی روف به صورت دولایه می‌باشد که لایه اول از جنس یو پی وی سی ولایه دوم از آلیاژهای پلیمری تشکیل شده است که همین ساختار دولایه سبب شده است تا این ورق ها از مقاومت بالا و همچنین طول عمر نسبتا طولانی بهرمند باشند .

کاهش هزینه ها  با استفاده از محصولات پلی روف

شما می توانید با استفاده از محصولات پلی روف به عنوان پوشش سقف سوله در هزینه های خود از طراحی تا اجرا صرفه جویی قابل توجهی  نمایید . زیرا یکی از مزیت های این ورق ها این است که با استفاده از ورق های پلی روف علاوه بر افزایش کیفیت در هزینه ها نیز کاهش قابل توجهی خواهد کرد .در ادامه به صورت تک به تک به این مزایا خواهیم پرداخت .

طول عمر بالا و عدم پوسیدگی در گذر زمان

یکی از مزیت های که استفاده از ورق های یو پی وی سی پلی روف را به عنوان پوشش سقف سوله سوله در سمنان به شما پیشنهاد میکنیم این است که این ورق از نظر طول عمر نسبت به سایر ورق های موجود در بازار مقاوم تر بوده و طول عمری در حدود 40 الی 50سال را دارد که شما میتوانید از این ورق با خیال آسوده به عنوان پوشش سقف سوله در سمنان مورد استفاده قرار دهید .

مقاومت بالا در مقابل گاز های اسیدی

یکی از مشکلاتی بسیاری از کار خانه های تولیدی و واحد های گاوداری باآن روبرو هستند این موضوع است که سقف کارخانه ها بعد از مدت کوتاهی فرسوده خواهند شد و دلیل این فرسودگی وجود گازهای اسیدی حاصل از واکنش های شمیایی می‌باشد ، که تعویض ورق های فرسوده سالانه هزینه های زیادی را برای مجموعه های تولیدی در پی دارد .ما در کارخانه سپید فام وارنا این مشکل را به صورت کامل حل کرده ایم زیرا ورق های تولیدی کارخانه سپید فام وارنا دارای مقاومت بسیار بالایی در مقابل گازهای اسیدی می باشند .و شما میتوانید از این ورق ها با خیال آسوده به عنوان پوشش سقف سوله در سمنان استفاده نمایید .

عدم نیاز به هیچ گونه عایق بندی جانبی

ورق های پلی روف دارای عایق صوتی و حرارتی پیش فرض می‌باشند ،که با استفاده از این ورق ها دیگر نیازی به هیچگونه عایق صوتی بندی صوتی و حرارتی نخواهید داشت ،که همین موضوع می‌تواند تا حد زیادی در هزینه های شما صرفه‌جویی نماید .

موارد بالا بخشی از محاسن استفاده از ورقهای پلی روف می‌باشد که میتواند در هزینه های پروژه شما تاحد زیادی صرفه جویی کند در لیست زیر به صورت خلاصه به بیان این مزایا پرداخته ایم .

پوشش سقف کارخانه

مزایای استفاده از پوشش سقف یو پی وی سی

  • طول عمر بالا
  • مقاومت بالا در برابر ضربه پذیری
  • تحمل وزن بالا
  • هم پوشانی صدر صدی
  • عدم نیاز به عایق صوتی و حرارتی
  • رنگ بندی متنوع
  • طرح های مختلف
  • خاصیت خود خاموش شوندگی
  • خاصیت آنتی یو وی
  • دوستدار محیط زیست
  • مقرون به صرفه بودن
  • عایق صوتی مناسب
  • مقاومت بالا در برابر مواد مخرب

ویدیو معرفی ورقهای یو پی وی سی پلی روف

 

 

تماس با ما

قیمت پوشش سقف سوله در سمنان

کارخانه سپید فام وارنا آماده ارائه خدمات در سراسر کشور به شما عزیزان می‌باشد ،شما می توانید برای دریافت لیست قیمت پوشش سقف سوله در سمنان با کارشناسان فروش مجموعه ما در ارتباط باشید و از طریق راههای ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

تماس با دفتر فروش کارخانه : شما میتوانید از طریق شمارهای موجود در صفحه ارتباط با ما با کارشناسان فروش مجموعه ما در ارتباط باشید .

ارتباط از طریق واتس اپ :از طریق دکمه سبز رنگ سمت راست میتوانید با کارشناسان فروش ما به صورت آنلاین در ارتباط باشید .

استعلام قیمت آنلاین :از طریق دکمه سبز رنگ سمت راست میتوانید از طریق گزینه استعلام قیمت ، میتوانید میزان متراژ محصول خود را برای ما ارسال کنید تا کارشناسان ما قیمت محصول مورد نظر شما محاسبه نمایند .

خرید پوشش سقف سوله در سمنان

برای خرید پوشش سقف سوله در سمنان میتوانید با کارشناسان فروش کارخانه سپید فام وارنا در ارتباط باشید و از مشاوره حرفه ای کارشناسان ما بهره مند شوید.