اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  پوشش سقف سوله در زنجان

پوشش سقف سوله در زنجان

فروش پوشش سقف سوله در زنجان

کارخانه سپید فام وارنا به عنوان اولین تولید کننده نسل جدید پوشش سقف سوله در زنجان افتخار دارد محصولات خود را تحت برند پلی روف در ایران و کشور های همسایه عرضه کند .

محصولات این کارخانه از جنس یو پی وی سی بوده که نسبت به سایر پوشش سقف سوله های موجود در بازار داری مقاومت بالاتر و همچنین کیفیت بسیار مناسبی می‌باشند .

ورق های تولیدی کارخانه سپید فام وارنا دارای ساختار دولایه می باشد که لایه اول از جنس یو پی وی سی ولایه دوم از آلیاژهای پلیمری ساخته شده اند .

سقف رکارخانه در قم

کلیه پوشش های سقف  تولیدی کارخانه سپید فام وارنا دارای بیمه نامه بیمه ایران بوده و کیفیت این محصول توسط این بیمه تضمین شده است همچنین محصولات ما کلیه تاییدیه های لازم را از آزمایشگاه های معتبر کشوری در یافت نموده که شما میتوانید این گواهینامه ها را از قسمت گواهینامه ها مشاهده نمایید .از همین رو استفاده از این سقف ها به عنوان پوشش سقف سوله در زنجان استفاده نمایید .

با استفاده از محصولات کارخانه سپید فام وارنا از هزینه های جانبی رها شوید

استفاده از محصولات کارخانه سپید فام وارنا علاوه بر زیبایی میتواند شما را در کاهش هزینه ها یاری کند . این فقط یک ادعا نیست در ادامه این مقاله به صورت مفصل به بیان دلایل این کاهش هزینه ها خواهیم پرداخت .

نصب آسان و کم هزینه به دلیل وزن پایین ورق ها

ورق های تولیدی پلی روف اریکا به دلیل نوع خاص آلیاژ مصرفی دارای وزن بسیار پایینی بوده که این پایین بودن وزن می‌تواند هزینه های زیر سازی و همچنین هزینه نصب و اجرا را تاحد زیادی کاهش دهد به همین دلیل استفاده از این ورق ها به عنوان پوشش سقف سوله در زنجان پیشنهاد می شود .

عدم نیاز به هیچگونه عایق بندی

این ورقهها به دلیل استفاده از upvc ،و بهره بردن از ساختار دولایه نیاز به هیچگونه عایق بندی نداشته و به صورت پیش فرض این ورق ها هم عایق صوتی و هم عایق حرارتی می‌باشد که همین امر در کاهش هزینه ها نقش چشمگیری دارد .

مقاومت بالا در مقابل گازهای اسیدی

ورق های تولید کارخانه سپید فام وارنا دارای مقاومت بالایی در مقابل گازهای اسیدی می باشند . یکی از مشکلاتی که در صنایع مختلف از جمله کارخانه و گاوداری ها با آن روبرو هستند فرسوده شدن سقف ها بعد مدت کوتاهی می‌باشد که دلیل این فرسودگی وجود گازهای اسیدی در محیط سوله می باشد ورقهای تولیدی سپید فام وارنا در مقابل گازهای اسیدی کاملا مقاوم بوده و فرسوده نخواهند شد .

با استاند به موارد  فوق استفاده از ورق های سپید فام وارنا میتواند نقش به سزایی در کاهش هزینه های پوشش سقف سوله در زنجان داشته باشد ‌‌.

 

پوشش سقف کارخانه

مزایای استفاده از پوشش یو پی وی سی

استفاده از ورق های یو پی وی سی دارای مزایایی بسیار زیادی می‌باشد که در لیست زیر به صورت خلاصه به آنها اشاره نموده ایم :

  • طول عمر بالا
  • مقاومت بالا در برابر ضربه پذیری
  • تحمل وزن بالا
  • هم پوشانی صدر صدی
  • عدم نیاز به عایق صوتی و حرارتی
  • رنگ بندی متنوع
  • طرح های مختلف
  • خاصیت خود خاموش شوندگی
  • خاصیت آنتی یو وی
  • دوستدار محیط زیست
  • مقرون به صرفه بودن
  • عایق صوتی مناسب
  • مقاومت بالا در برابر مواد مخرب

قیمت پوشش سقف سوله در زنجان

برای دریافت قیمت  می توانید از طریق راههای زیر اقدام نمایید و لیست قیمت به روز محصولات کارخانه را دریافت کنید.

۱- استعلام برخط قیمت : شما می توانید برای دریافت آنلاین لیست قیمت از طریق دکمه سبز رنگ سمت راست اقدام نمایید و از گزینه استعلام قیمت نسبت به دریافت لیست قیمت به روز پوشش سقف سوله در زنجان اقدام نمایید .

۲-تماس با دفتر فروش کارخانه :شما میتوانید برای دریافت لیست قیمت به روز کارخانه با دفتر فروش کارخانه در تماس باشید .شماره های تاماس کارخانه در صفحه تماس با ما موجود می باشد .

تماس با ما

خرید پوشش سقف سوله در زنجان

برای خرید پوشش سقف سوله در زنجان می توانید با کارشناسان فروش کارخانه در ارتباط باشد کارشناسان ما آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می‌باشد .