اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  پوشش سقف سوله در خراسان شمالی

پوشش سقف سوله در خراسان شمالی

فروش پوشش سقف سوله در خراسان شمالی

یکی از نکاتی در زمان طراحی و ساخت سوله باید در انتخاب آن دقت کافی را به خرج داد انتخاب نوع پوشش سقف سوله می‌باشد .سوله ها که یکی از سازهای بسیار کاربردی در صنایع و کشاورزی هستندکه وظیفه بسیار مهمی دارند و آنهم حفظ کردن تجهیزات و ماشین آلاتی  که در سوله قرار دارند از عوامل طبیعی است .ما آماده ارائه جدید ترین نوع پوشش سقف سوله در خراسان شمالی به شما عزیزان می‌باشیم .

پوشش سقف کارخانه

درباره سپیدفام وارنا ،تولید کننده انواع پوشش سقف سوله در خراسان شمالی

کارخانه سپید فام وارنا تولید کننده انواع  پوشش سقف یو پی وی سی در ایران می‌باشد . این کارخانه افتخار دارد که به عنوان اولین تولید کننده  پوشش سقف upvc در ایران فعالیت نماید .کلیه محصولات کارخانه سپید فام وارنا صادراتی بوده و به کشور های همسایه صادر می شود .

محصولات کارخانه سپید فام وارنا با برند پلی روف اریکا در بازار ایران و کشورهای همسایه عرضه می شود . محصولات پلی روف اریکا دارای کلیه مجوزهای لازم از آزمایشگاه های معتبر کشور می باشد .به همین دلیل یکی از گزینه های مناسب جهت استفاده به عنوان پوشش سقف سوله در خراسان شمالی می‌باشد .

استفاده از ورق های پلی روف اریکا میتواند در هزینه ها شما تاحد زیاد صرفه جویی کند ،علاوه بر این صرفه جویی این ورق دارای طول عمر بسیار بیشتری نسبت به سایر ورق ها می‌باشد .در ادامه این مقاله به بیان این مزایا خواهیم پرداخت .تا شما با خیال راحت محصولات پلی روف اریکا را به عنوان پوشش سقف سوله  انتخاب نمایید.

 

سقف رکارخانه در قم

مزایای استفاده از ورق های پلی روف اریکا به عنوان پوشش سقف سوله

ساختار ورق های تولیدی کارخانه سپید فام وارنا دارای ساختار دولایه می‌باشد ،که لایه اول از یو پی وی سی و لایه دوم از آلیاژهای پلیمری تشکیل شده است .به دلیل همین ساختار دولایه این ورق ها دارای مزایای بسیاری می باشد ، که این مزایا عبارتند از :

طول عمر بسیار بالا

ورق های یو پی وی سی کارخانه سپید فام وارنا دارای طول عمر بسیار بالای می‌باشد که این طول عمر بالا به دلیل ساختار دو لایه این ورق ها می باشد .طول عمر این ورق ها در حدود چهل الی پنجاه سال می باشد .

خاصیت آنتی یو وی ورق های پلی روف

ورق های پلی روف دارای خاصیت آنتی یو وی است ،عملکرد این خاصیت به این صورت می باشد که اشعه های حاصل از تابش نور خورشید را انعکاس داده و از انتقال گرما به لایه های زیرین جلوگیری خواهد نمود .

خاصیت خود خاموش شوندگی

یکی دیگر از دلایلی که ما را موجاب میکند که از ورق های کارخانه پلی روف اریکا  به عنوان پوشش سقف سوله در خراسان شمالی استفاده نماییم این است که این ورق ها به دلیل استفاده از آلیاژهایی که در ساختار آن مورد استفاده قرار گرفته دارای خاصیت خود خاموش شوندگی می‌باشند .که در هنگام آتش سوزی های احتمالی میتواند از خسارت‌های ناشی از آتش سوزی تا حد زیادی جلوگیری نماید.

ورق های یو پی وی سی کارخانه سپید فام وارنا دارای مزایای زیادی می‌باشد .که درلیست زیر به آن اشاره خواهیم نمود :

 

  • طول عمر بالا
  • مقاومت بالا در برابر ضربه پذیری
  • تحمل وزن بالا
  • هم پوشانی صدر صدی
  • عدم نیاز به عایق صوتی و حرارتی
  • رنگ بندی متنوع
  • طرح های مختلف
  • خاصیت خود خاموش شوندگی
  • خاصیت آنتی یو پی وی سی
  • دوستدار محیط زیست
  • مقرون به صرفه بودن
  • عایق صوتی مناسب
  • مقاومت بالا در برابر مواد مخرب

قیمت پوشش سقف سوله در خراسان شمالی

برای دریافت قیمت پوشش سقف سوله در خراسان شمالی با کارشناسان فروش کارخانه سپید فام وارنا در تماس باشید،برای ارتباط با دفتر فروش میتوانید از طریق شمارهای موجود صفحه تماس با  اقدام نمایید و یا از کارشناسان برخط کارخانه استفاده نمایید برای این کار میتوانید از دکمه سبز رنگ سمت راست اقدام نمایید .

 

تماس با ما

خرید پوشش سقف سوله در خراسان شمالی

برای خرید و مشاوره رایگان در حوزه انتخاب پوشش سقف سوله میتوانید با کارخانه سپید فام وارنا در ارتباط باشید ،همچنین برای استعلام قیمت آنلاین محصول مورد نظر خود میتوانید از دکمه سبز رنگ سمت راست اقدام نمایید .