اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  پوشش سقف سوله در خراسان رضوی

پوشش سقف سوله در خراسان رضوی

فروش پوشش سقف سوله در خراسان رضوی

انتخاب نوع پوشش پوشش سقف سوله یکی از نکاتی است که در هنگام ساخت سوله باید به آن توجهی زیادی نمود .زیرا انتخاب درست و هوشمندانه  نوع پوشش میتواند در آینده از هزینه های جانبی تعمیرات و نگهداری تاحد زیادی جلوگیری نماید .با خواندن این مقاله میتوانید انتخاب هوشمندانه ای در زمینه پوشش سقف سوله در خراسان رضوی داشته باشید.

سوله ها سازه های هستند که دارای کاربردهای مختلفی می باشند ،اصلی ترین وظیفه سوله ها حفظ تجهیزات و ماشین آلات در مقابل عوامل جوی مانند باد باران می باشد.و یکی از اجزایی که در این میان نقش مهمی را ایفا می کند نوع پوشش سقف سوله در خراسان رضوی می‌باشد .

پوشش سقف کارخانه

پوشش سقف با کیفیت پلی روف اریکا

ما در کارخانه سپید فام وارنا این افتخار را داریم به عنوان اولین تولید کننده پوشش سقف یو پی وی سی در ایران محصولی با کیفیت بالا را برای شما عزیزان تولید نماییم .محصولات کارخانه سپید فام وارنا با برند پلی روف اریکا در بازار های ایران و کشورهای همسایه ارائه می شوند .

ورق های پلی روف دارای مزایای زیادی نسبت به سایر ورق های موجود در بازار می باشند ،و دلیل آن نیز ساختار مخصوص به خود و استفاده از مواد و آلیاژهای با کیفیت می‌باشد .ساختار این ورق ها به صورت دولایه می باشد که لایه اول از یو پی وی سی و لایه دوم از آلیاژهای پلیمری تشکیل شده است .

شما می توانید با استفاده از ورق های تولیدی کارخانه سپید فام وارنا علاوه بر زیبایی و کیفیت بالا در هزینه ها نیز تا حد زیاد صرفه جویی نمایید ،زیرا ورق های تولیدی این کارخانه دارای طول عمر بسیار زیاد و طولانی می‌باشد به صورتی که طول عمر تقریبی این ورق ها بین 40 الی 50سال است .

سقف رکارخانه در قم

مزایای استفاده از محصولات پلی روف به عنوان پوشش سقف سوله در خراسان رضوی

همانطور که در ابتدای مقاله نیز گفته شد استفاده از محصولات پلی روف اریکا میتواند مزایای زیادی برای شما داشته باشد که در ادامه این مقاله به بیان این محاسن خواهیم پرداخت :

خاصیت ضربه پذیری بالا

ورق های پلی روف اریکا به دلیل ساختار دولایه و استفاده از متریال های منحصربفرد مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه پذیری دارند و در مقابل ضربه راحتی تغییر شکل نخواهند داد.

قابلیت تحمل وزن ویژه

ورق های تولیدی کارخانه پلی روف اریکا نسبت به سایر ورق های موجود در بازار داری قدرت تحمل وزن بسیار بالاتری می باشد به صورتی که بدون هیچ دغدغه ای میتوانید روی آن را بروید .به همین دلیل یکی از گزینه های مناسب جهت استفاده به عنوان پوشش سقف سوله در خراسان رضوی می باشد .

خاصیت ضد اسیدی ورق های تولیدی پلی روف اریکا

ورق های پلی روف اریکا دارای خاصیت ضد اسیدی می‌باشد. که همین خاصیت میتواند برای استفاده در سقف سوله در خراسان رضوی بسیار مفید باشد .زیرا یکی از مشکلاتی کارخانجات تولیدی با آن روبرو هستند تخریب سقف سوله بعد از مدت کوتاهی می‌باشد و دلیل آن نیز وجود گاز های اسیدی تولیدی توسط خط تولید کارخانجات است.با استفاده از ورق های پلی روف اریکا میتوانید تا حد زیادی از این تخریب جلوگیری کنید .

ورق های تولیدی کارخانه سپید فام وارنا دارای مزایای بسیار زیادی می باشد که در لیست زیر به صورت خلاصه به آن اشاره نموده ایم :

  • خاصیت ضربه پذیری بالا
  • طول عمر نسبتا طولانی
  • رنگ ثابت
  • عایق صوتی و حرارتی مناسب
  • خاصیت خود خاموش شوندگی
  • خاصیت خود شستشویی
  • مقاومت بالا در برابر فشار
  • سبکی وزن
  • نصب آسان

قیمت پوشش سقف سوله در خراسان رضوی

برای دریافت قیمت سقف سوله در خراسان رضوی می توانید از طریق شماره های درج شده در صفحه ارتباط با ما  وب سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و یا از طریق دکمه سبز رنگ سمت راست و گزینه استعلام قیمت لیست قیمت پوشش سقف سوله در خراسان رضوی را دریافت نمایید .

تماس با ما

خرید پوشش سقف سوله در خراسان رضوی

برای خرید پوشش سقف سوله  می توانید با کارشناسان فروش کارخانه سپید فام وارنا در ارتباط باشید از طریق دکمه سبز رنگ سمت راست میتوانید از پشتیبانی برخط کارشناسان ما استفاده نمایید .