اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  پوشش سقف سوله در خراسان جنوبی

پوشش سقف سوله در خراسان جنوبی

فروش پوشش سقف سوله در خراسان جنوبی

سوله ها نوعی از سازه است که بیشتر در مصارف صنعتی مورد استفاده قرار میگیرند ،طراحی این سازها به گونه ای است در طراحی و اجرای آن هیچ گونه ستونی زده نمی شود.در ساخت سوله یکی از نکاتی که باید مورد توجه قرار گیرد نوع  پوشش سقف سوله می‌باشد .دراین مقاله به صورت کامل به بهترین نوع پوشش سقف سوله در خراسان جنوبی خواهیم پرداخت .

پوشش سقف کارخانه

سپید فام وارنا عرضه کننده انواع پوشش سقف سوله در خراسان جنوبی

کارخانه سپید فام وارنا به عنوان اولین تولید کننده انواع پوشش سقف سوله upvc در خراسان جنوبی افتخار دارد که آخرین جدید ترین نسل  ورق شیروانی را با کیفیت بالا در اختیار شما مصرف کنندگان گرامی قرار دهد .محصولات این کارخانه از جنس یو پی وی سی بوده و دارای کیفیت و دوام قابل توجهی می‌باشد .ساختار ورق های یو پی وی سی تولید کارخانه سیپد فام وارنا بر خلاف سایر ورق های موجود در بازار دولایه بوده که لایه اول از upvc و لایه دوم از آلیاژهای پلیمری ساخته شده است .

کیفیت بالای پوشش سقف یو پی وی سی تولیدی کارخانه سپید فام وارنا که با برند پلی روف اریکاعرضه می شود ،سبب شده است تا این محصولات به کشورهای همسایه نیز صادر شود.

ما در کارخانه سپید فام وارنا کلیه مجوزها و گواهینامه های لازم را از آزمایشگاه های معتبر سراسر کشور اخذ نموده ایم که شما میتوانید از منوی گواهینامه ها آن ها را مشاهده نمایید .به دلیل پشت سر گذاشتن آزمایشات لازم این ورق میتواند یکی از بهترین گزینه ها برای پوشش سقف سوله جنوبی باشد .

تنوع محصولات پلی روف

کارخانه سپید فام وارنا این افتخار را دارد که  سقف سوله را در طرح های مختلف خدمت شما مصرف کنندگان گرامی قراردهد. این تنوع محصول عبارتند از :

  • ورق ذوزنقه UPVC
  • ورق پلی لین UPVC
  • ورق اردواز UPVC
  • ورق شینگل UPVC

سقف رکارخانه در قم

مزایای استفاده از پوشش سقف سوله پلی روف

استفاده از محصولات کارخانه سپید فام وارنا به عنوان پوشش سقف سوله می تواند مزایای زیادی را برای صاحبین سوله در پی داشته باشد و تا حد زیادی در هزینه های جاری آنها صرفه جویی نماید که در ادامه این مقاله به محاسن استفاده از این پوشش سقف خواهیم پرداخت .

طول عمر بالا

ورقهای تولیدی کارخانه سپید فام وارنا به دلیل نوع آلیاژهای مصرفی و همچنین ساختار دولایه این ورق ها دارند ، دارای طول عمر بسیار زیادی می‌باشند .طول عمر این ورق ها در حدود ۳۰ الی پنجاه سال است .استفاده از این نوع پوشش سقف سوله  میتواند تا حد زیادی در هزینه های تعمیر و نگهداری سقف در سالهای آینده جلوگیری نماید .

خاصیت آنتی یوی ورق های پلی روف

کلیه پوشش سقفهای تولید سپید فام وارنا داری خاصیت آنتی یوی بوده که این خاصیت به این صورت عمل میکند که نور خورشید را منعکس کرده و از انتقال گرما به سطح زیرین جلوگیری میکند که این ماهیت باعث کاهش هزینه های خنک سازی سوله در فصول گرم تابستان خواهد شد .

عدم نیاز به عایق های جانبی

به دلیل نوع ساختار و همچنین نوع الیاژ مصرفی در این ورق ها ، دیگر به هیچگونه عایق صوتی و حرارتی نمی باشد .که همین امر می‌تواند تاثیر زیادی در هزینه ها داشته باشد .

ورق های یو پی وی سی پلی روف دارای محاسن زیاد دیگری می‌باشد که در لیست زیر آمده است :

  • خاصیت ضربه پذیری بالا
  • طول عمر نسبتا طولانی
  • رنگ ثابت
  • عایق صوتی و حرارتی مناسب
  • خاصیت خود خاموش شوندگی
  • خاصیت خود شستشوی
  • مقاومت بالا در برابر فشار
  • سبکی وزن
  • نصب آسان
  • قابلیت دارا بودن بیمه ایران

قیمت پوشش سقف سوله در خراسان جنوبی

برای قیمت پوشش سقف سوله در خراسان جنوبی می توانید با کارشناسان فروش کارخانه تماس حاصل فرمایید کارشناسان ما آماده ارائه لیست  قیمت پوشش سقف سوله در خراسان جنوبی  به شما عزیزان می باشد.

مشتریان رضایتمند افتخار ماست

تماس با ما

خرید پوشش سقف سوله در خراسان جنوبی

برای خرید سقف کارخانه در خراسان شمالی می توانید از طریق شمارهای درج شده در صفحه تماس با ما اقدام نمایید ویا از طریق دکمه سبز رنگ به سمت راست صفحه با کارشناسان فروش کارخانه به صورت بر خط ارتباط برقرار کنید ،همچینین میتوانید از مطالب موجود در صفحه اینستاگرام ما استفاده نمایید.