اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  پوشش سقف سوله در بوشهر

پوشش سقف سوله در بوشهر

فروش پوشش سقف سوله در بوشهر

یکی از سازهایی که کاربرد بسیار زیادی در صنایع و کارخانه جان دارد سوله ها می باشند .در ساخت سوله نکات زیادی را باید مورد توجه قرار داد.یکی از مهم ترین اجرایی که در ساخت سوله باید به آن توجه زیادی نمود نوع پوشش سقف سوله میباشد .کارخانه سپید فام وارنا عرضه کننده انواع پوشش سقف سوله در بوشهر می باشد.شما میتوانید برای تهیه انواع پوشش سقف سوله با ما در ارتباط باشید.

 

پوشش سقف کارخانه

پیشنهاد ویژه پوشش سقف سوله در بوشهر

تایل های تولیدی کارخانه سپید فام وارنا که با برند پلی روف اریکا در بازار ایران عرضه می شود ،محصولی صادراتی بوده که دارای محاسن بسیار زیادی نسبت به سایر پوشش سقف سوله می‌باشند.که در این مقاله به صورت کامل به این مزایا اشاره خواهیم نمود .

ساختار تولیدی ورق های پلی روف

سقف upvc تولیدی کارخانه سپید فام وارنا دارای ساختار ویژه و خاص خود می باشد ،که این ساختار به صورت دولایه است که لایه اول از جنس upvc بوده و لایه دوم آن از جنس آلیاژهای پلیمری می باشد ،همین ساختار دولایه سبب شده تا این ورق ها دارای استحکام بسیار بالایی داشته باشند .از همین رو یکی از گزینه های مناسب برای استفاده به عنوان پوشش سقف سوله در بوشهر هستند.

ورق سقفی ذوزنقه UPVC

مزایای استفاده از پوشش سقف سوله در بوشهر

ورق سقفی یو پی وی سی  دارای مزایای بسیار زیادی می باشد که با استفاده از این ورق ها میتوان در هزینه های خود تا حد زیادی صرفه جویی نمایید که در ادامه به دلایل این کاهش هزینه ها خواهیم پرداخت.

طول عمر بالای ورق های یو پی وی سی

 پوشش سقف یو پی وی سی تولیدی کارخانه سپید فام وارنا دارای طول عمر بسیار بالایی نسبت به سایر پوشش سقف ها می‌باشند ،طول عمر این ورق ها به طور میانگین بین ۴۰الی پنجاه سال است ،که استفاده از این ورق ها می تواند از هزینه های زیاد تعمییر ونگهداری سالانه سقف خلاص شوید.

سقف رکارخانه در قم

عایق بودن پوشش سقف سوله در بوشهر

 ورق سقف یو پی وی سی تولیدی کارخانه سپید فام وارنا عایق حرارتی و صوتی می‌باشد که با استفاده از این ورق ها میتوانید در هزینه های خود تا حد زیاد صرفه جویی کنید .

سبک بودن و نصب آسان ورق های پلی روف

ورق های پلی روف از نظر وزنی دارای وزن بسیار پایینی می‌باشند که از همین رو در زمان اجرا نیاز به زیر سازی پیچیده ای نداشته که همین موضوع سبب می شود که هزینه های نصب و اجرای این ورق ها بسیار مقرون به صرفه تر نسبت به ورق های دیگر باشد .

خاصیت ضد اسیدی پوشش سقف سوله

یکی از مشکلاتی که بیشتر کارخانه های تولیدی با آن روبرو هستند ،تخریب پوشش سقف سوله بعد از مدت کوتاهی می‌باشد .و دلیل این تخریب وجود گازهای مخرب حاصل از تولید فرآورده های مختلف در خط تولید می باشد. ورق های پلی روف در مقابل این نوع گازهای مخرب دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد.

ورق های پلی روف دارای مزایای زیاد دیگری نیز می‌باشد که استفاده از این ورق ها را به عنوان پوشش سقف سوله در بوشهر توجیه می  کند.در لیست زیر به این مزایا اشاره نموده شده است.

  • طول عمر بالا
  • مقاومت بالا در برابر ضربه پذیری
  • تحمل وزن بالا
  • همم پوشانی صدر صدی
  • عدم نیاز به عایق صوتی و حرارتی
  • رنگ بندی متنوع
  • طرح های مختلف
  • خاصیت خود خاموش شوندگی
  • خاصیت آنتی یو وی
  • دوستدار محیط زیست
  • مقرون به صرفه بودن
  • عایق صوتی مناسب
  • مقاومت بالا در برابر مواد مخرب
  • دارای ضمانت بیمه ایران

قیمت پوشش سقف سوله در بوشهر

 

ورق های پلی روف با توجه به مزایای که دارند دارای قیمت بسیار مناسب می باشند . اگر مایل به اطلاع از قیمت های ورق های ما می‌باشید میتوانید با دفتر فروش کارخانه در ارتباط باشید .

 

تماس با ما

خرید پوشش سقف سوله در بوشهر

برای خرید پوشش سقف سوله می‌توانید با دفتر فروش کارخانه سپید فام وارنا در ارتباط باشید ،کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره حرفه ای به شما عزیزان می‌باشد .برای ارتباط با ما می توانید با شماره های کارخانه درتماس باشید و یا از طریق دکمه سبز رنگ سمت راست اقدام نمایید .