اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  پوشش سقف سوله در البرز

پوشش سقف سوله در البرز

فروش پوشش سقف سوله در البرز

سوله ها سازهای زیبا و محکم با سقف های با ارتفاع بلند می باشند که عمدتا سقف های آنها به صورت شیبدار و یا قوسی می‌باشند .سوله ها دارای مصارف گوناگونی از قبیل :صنعتی ،کشاورزی و تولیدی هستند . استان البرز و شهر کرج یکی از استانهای صنعتی ایران بوده و دارای کارخانه های بسیاری است .یکی از نکاتی که در ساخت سوله در استان البرز باید در نظر گرفت نوع پوشش سقف سوله در  البرز می‌باشد .

پوشش سقف کارخانه

سپید فام وارنا عرضه کننده انواع پوشش سقف سوله در البرز

پوشش سقف سوله در استان البرز می تواند از مصالح و متریال های گوناگونی از قبیل :ایرانیت ،حلب ،ورق گالوانیزه و … ساخته شود اما ما در این پست شما را با جدید ترین نوع پوشش سقف که بسیار با کیفیت و مقرون به صرفه بوده آشنا خواهیم کرد.

ورق سقفی یو پی وی سی یکی از جدید ترین نوع پوشش سقف شیروانی در ایران می‌باشد .کارخانه سپید فام وارنا به عنوان اولین تولید کننده پوشش سقف یو پی وی سی در ایران با بهره گیری از دانش روز و استفاده از جدید ترین دستگاه توانسته ورقی را تولید کند که نسبت به سایر ورق های موجود در بازار دارای مزایای بسیار زیادی بوده از همین رو یکی از مناسبترین گزینه برای استفاده به عنوان پوشش سقف سوله در استان البرز می باشد.

ورق های تولیدی کارخانه سپید فام وارنا تحت برند پلی روف اریکا در بازار های ایران عرضه می شود .با توجه به کیفیت محصولات این کارخانه ورق های تولیدی به کشور های همسایه نیز صادر گردیده است .

 

سقف رکارخانه در قم

مزایای استفاده از یو پی وی سی به عنوان پوشش سقف سوله در البرز

همانطور که در ابتدای مقاله نیز گفته شد استفاده از ورق های ذکر شده دارای مزایای زیادی بوده که به آنها اشاره خواهیم نمود .

عایق کردن صوتی سقف سوله با استفاده از محصولات پلی روف اریکا

ساختار ورق های پلی روف به این شکل است که این ورق ها به صورت دولایه بوده که لایه اول از یو پی وی سی و لایه دوم از ترکیب‌های پلیمری ساخته شده اند .از همین رو این ورق ها عایق صوتی بوده و در زمان بارندگی صدای باران مزاحمتی برای افرادی که زیر سقف سوله قرار دارند ایجاد نخواهد کرد .که همین امر می‌تواند آرامش را برای کارکنان ایجاد نماید .

طول عمر بالای ورق های پلی روف

به دلیل ساختاری که در بالا گفته شده است ،ورق های پلی روف اریکا داری طول عمر بالای بسیار بالاتری نسبت به سایر ورق های موجود در بازار می‌باشد .طول عمر این ورق ها در حدود چهل الی پنجاه سال می‌باشد.از همین رو استفاده از این ورق ها میتواند در هزینه های جانبی تعمیرات تا حد بالایی جلوگیری نماید.

خاصیت ضد اسیدی سقف های سپید فام وارنا

یکی از مشکلاتی که سوله ها و کارخانه ها با آن روبرو هستند این موضوع است که سقف سوله و کارخانه بعد از مدت کوتاهی فرسوده و تخریب می شوند،و دلیل این تخریب نیز وجود گازهای اسدی و خورنده حاصل از تولید فراوردهای مختلف در خط تولید می باشد. استفاده از ورق های پلی روف داری خاصیت ضد اسیدی دارای مقاومت بالایی می‌باشد به همین دلیل یکی از گزینه های مناسب جهت استفاده به عنوان پوشش سقف سوله در البرز می باشد.

نکاتی که در بالا گفته شد بخشی از مزایای استفاده از ورق UPVC می باشد در لیست زیر به صورت خلاصه به دیگر مزایای استفاده از این ورق ها خواهیم پرداخت:

  • طول عمر بالا
  • خاصیت ضربه پذیری بالا
  • وزن پایین
  • نصب آسان
  • عایق صوتی و حرارتی مناسب
  • خاصیت آنتی یو وی
  • رنگ ثابت
  • رنگ بندی متنوع
  • خاصیت خود خاموش شوندگی
  • خاصیت خود شستشوی
  • دوستدار محیط زیست
  • مقرون به صرفه بودن
  • دارا بودن بیمه ایران

افتخار ما داشتن مصرف کنندگان رضایتمند است

در کلیپ زیر به چند پروژه اجرا شده با محصولات پلی روف نمایش داده خواهد شد .

 

 

تماس با ما

خرید پوشش سقف سوله در استان البرز

برای خرید محصولات پلی روف اریکا با دفتر فروش کارخانه در ارتباط باشید ،کارشناسان فروش ما آماده ارائه مشاوره حرفه ای در زمینه انتخاب پوشش سقف سوله به شما عزیزان می‌باشد .راههای ارتباطی ما در صفحه ارتباط با ما موجود می باشد .

اگر علاقه‌مند به دریافت عاملیت فروش محصولات سپید فام وارنا می باشید حتما به ما در ارتباط باشید .