اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  پوشش سقف سوله در آذربایجان شرقی

پوشش سقف سوله در آذربایجان شرقی

پوشش سقف سوله در آذربایجان شرقی

زمانی که به ساخت و طراحی یک سوله فکر میکنیم .مهم ترین موضوعی که توجه مارا به خودش جلب می کند .نوع و نحوه اجرای پوشش سقف سوله است.کارخانه سپید فام وارنا تولید کننده نسل جدید پوشش سقف سوله در آذربایجان شرقی می‌باشد .ورق های تولیدی پلی روف دارای مزایای زیادی هستند که در این مقاله به صورت کامل به آنها اشاره خواهیم نمود .

سقف رکارخانه در قم

متریال های مختلف پوشش سقف سوله در آذربایجان شرقی

پوشش سقف سوله در آذربایجان شرقی  میتواند با مصالح مختلفی از قبیل ورق ایرانیت،گالوانیزه،ساندویچ پنل ، … باشد ،اما جدید ترین نسل و با کیفیت ترین نوع پوشش سقف سوله در آذربایجان شرقی استفاده ازورق UPVC میباشد .

ساختار پوشش سقف سوله در آذربایجان شرقی

ورق های تولیدی کارخانه سپید فام وارنا که با برند پلی روف وارنا در بازار های داخلی و کشورهای همسایه موجود می باشد. دارای ساختار دو لایه بوده که همین امر سبب استحکام و خاصیت ضربه پذیری بالای این ورق ها شده است . ساختار دولایه این ورق ها به این شکل می‌باشد که لایه اول از جنس uPVC و لایه دوم از آلیاژهای پلیمری ساخته شده است .

کاهش هزینه های عایق بندی با استفاده از ورق های پلی روف

با استفاده از ورق upvc دیگر نیازی به هیچگونه پوشش داخلی نخواهید داشت زیرا این ورق ها به دلیل ساختار دولایه خود و نوع آلیاژ پلیمری که در خود دارند نیاز به هیچگونه عایق صوتی و حرارتی مانند پشم شیشه و توری نخواهند داشت به همین دلیل با استفاده از ورق uPVC  به عنوان پوشش سقف سوله در آذربایجان شرقی می توانید تا حد زیادی در هزینه های عایق کاری سوله خود صرفه جویی نمایید .

پوشش سقف کارخانه

محافظت از تجهیزات داخلی سوله بااستفاده از ورق پلی روف اریکا

یکی از وظایف سقف سوله در آذربایجان شرقی محافظت از تجهیزات و ماشین لات داخلی سوله از گزند عوامل طبیعی مانند  وزش باد و بارش برف و باران می باشد .به همین دلیل باید از پوشش سقف سوله ای در سازه خود استفاده کنید که دارای مقاومت بسیار بالای در برابر این گونه عوامل طبیعی باشد.

ورق های تولیدی کارخانه سپید فام وارنا داری فاکتورهایی است که میتواند شرایطی را ایجاد کند که هیچ گونه آسیبی به تجهیزات و ماشین آلاتی که زیر پوشش سقف سوله قرار دارد نرسد این فاکتور ها به شرح زیر می‌باشد :

خاصیت ضربه پذیری بالا

ورق های یو پی وی سی پلی روف به علت ساختار مناسب خود داری خاصیت ضربه پذیری بالای می‌باشد و در مقابل ضربه به راحتی تغییر شکل نداده و از حالت استاندارد خود خارج نمی شوند .

طول عمر بالا

به دلیل استفاده از یو پی سی و همچنین آلیاژهای پلیمری مخصوص ورق های تولیدی کارخانه سپید فام وارنا دارای طول عمر بالایی نسبت به سایر ورق های موجود در بازار می‌باشند .طول عمر میانگین این ورق در حدود چهل الی پنجاه سال است ،که همین امر موجب شده تا استفاده از این ورق ها بسیار مقرون به صرفه باشد و از هزینه های تعمیر و نگهداری در آینده شما را بی نیاز کند .

خاصیت ضد اسیدی سقف سوله پلی روف

یکی دیگر از مزایایی که مار مجاب خواهد کرد که از پوشش سقف سوله پلی روف در آذربایجان شرقی استفاده کنیم ،این نکته است که ورق های تولیدی کارخانه سپید فام وارنا دارای قابلیت ضد اسیدی می‌باشد .

از مشکلات متعددی که برای سوله و سقف کارخانه ها به وجود می‌آید ، این مشکل است که سقف کارخانه بعداز مدتی پوسیده و تخریب می شود و دلیل آن نیز وجود گازهای مخرب و اسیدی حاصل از تولید فرآورده های مختلف می‌باشد که گاز حاصل از این تولید باعث تخریب سقف می شود .شما میتوانید با استفاده از ورق های یو پی وی سی پلی روف وارنا از تخریب سقف خود جلوگیری نمایید و در دراز مدت شاهد کاهش چشمگیر هزینه های خود باشید .

مزایای استفاده از ورق های یو پی وی سی

پوشش سقف سوله یو پی وی سی علاوه بر مواردی که در بالا به آن اشاره نموده شد دارای مزایای دیگری نیز می‌باشد که در لیست زیر به آنها اشاره خواهیم نمود.

  • طول عمر بالا
  • خاصیت ضربه پذیری بالا
  • تحمل وزن زیاد
  • انعطاف پذیر مناسب
  • همپوشانی صدر صدی
  • خاصیت خود خاموش شوندگی
  • خاصیت خود شستشویی
  • خاصیت آنتی یوی وی
  • رنگ ثابت
  • دارای طرح های مختلف
  • دارای بیمه ایران

در ویدیو زیر به صورت خلاصه به بیان مزایای اینگونه سقف ها نیز پرداخته شده است که شما را به تماشای این کلیپ کوتاه دعوت می نماییم.

نحوه خرید پوشش سقف سوله در آذربایجان شرقی

برای خرید پوشش سقف یو پی وی سی سوله میتوانید با شماره دفتر فروش کارخانه تماس حاصل بفرمایید.کارشناسان فروش مجموعه ما آماده ارائه مشاوره حرفه ای به شما عزیزان  می باشد.

 

تماس با ما

اگر علاقه‌مند هستید به عنوان عامل فروش محصولات ما در منطقه خود فعالیت داشته باشید حتما با دفتر فروش کارخانه سپید فام وارنا در تماس باشید .همچنین برای آگاهی از آخرین جشنوارهای فروش و تخفیفات کارخانه پیشنهاد میکنم حتما صفحه اینستاگرام ما را دنبال نمایید.