اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  ورق رنگی در اراک

ورق رنگی در اراک

خرید ورق رنگی در اراک

یکی از متداول ترین نوع سقف ها در اراک سقف شیروانی می‌باشد ،سقف شیروانی را میتوان از مصالح مختلفی طراحی نمود .یکی از پر کاربردترین مصالحی که در ساخت سقف شیروانی مورد استفاده قرار میگیرد ورق رنگی می باشد .برای خرید ورق رنگی در اراک می توانید با ما در ارتباط باشید.
کارخانه سپید فام وارنا عرضه کننده انواع ورق رنگی در اراک می‌باشد . محصولات این کارخانه از جنس یو پی وی سی بوده و با برند پلی روف اریکا در بازار ایران و کشورهای همسایه موجود می‌باشد .
ورق های تولیدی کارخانه سپید فام وارنا با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا و با استفاده از به روز ترین دستگاها تولید میگردد.ساختار این ورق ها به صورت دولایه بوده که لایه اول از پوشش upvc و لایه دوم از آلیاژهای پلیمری می‌باشد به دلیل همین ساختار این ورقها با کیفیت ترین ورق موجود در بازار می‌باشد ،زیرا این ورق ها داری طول عمر زیادی بوده و میتواند عمر مفید آن را بین۴۰ الی ۵۰سال تخمین زد .

ورق شیروانی رنگی

 

مزایای استفاده از ورق رنگی در اراک

 

علاوه بر طول عمر بالای ورق های رنگی upvc این ورق ها دارای مزایای زیاد دیگر می‌باشند که میتوان با استفاده از این ورق ها از این مزایا بهره برد که در ادامه این نوشته به صورت خلاصه به این موارد اشاره خواهیم نمود.
ورق های رنگی پلی روف اریکا داری مقاومت بسیار بالا در مقابل ضربه می باشند و این خاصیت موجب میشود که برخلاف ورق های گالوانیزه که با کوچکترین فشاری خاصیت خود را ازدست داده و تغییرشکل میدادند، نباشند و در مقابل فشار استحکام خود را حفظ نمایند .
از دیگر فواید ی که ما را موجاب میکند که از ورق های رنگی uPVC استفاده نماییم این شاخصه است که به دلیل نوع طراحی، این محصول طوری طراحی شده اند که بعد از نصب هیچ فضای خالی بین ورق ها نمی ماند و یا اصطلاحاً این ورق ها همپوشانی صد در صدی با یکدیگر دارند .
این ورق نیاز به هیچگونه عایق صوتی ندارد و همین موضوع سبب می شود که در زمان بارش باران صدای تولید شده از برخورد قطرات به فضای زیر سقف انتقال پیدا نکند و آرامش ساکنین منزل را برهم نزند .
ورق های رنگی در اراک خاصیت آنتی یو وی دارند که در زمان تابش نور خورشید را منعکس کرده و از انتقال گرما به سطح زیرین سقف جلوگیری خواهد کرد.
با بررسی خیلی ساده مواردی که در بالا به آن اشاره شد می توان فهمید که نسل جدید ورق های رنگی در اراک یکی از مقرون به صرفه ترین ورق های موجود در بازار می باشد .که با استفاده از این ورق ها میتوان تا حد زیادی در هزینه های جاری صرفه جویی نمود.
علاوه بر مواردی که در بالا ذکر گردید استفاده از ورق های رنگی در اراک می تواند مزایای بیشتری نیز داشته باشد که به صورت خلاصه در لیست زیر بیان شده است.

  • خاصیت ضربه پذیری بالا
  • طول عمر نسبتا طولانی
  • رنگ ثابت
  • عایق صوتی و حرارتی مناسب
  • خاصیت خود خاموش شوندگی
  • خاصیت خود شستشویی
  • مقاومت بالا در برابر فشار
  • سبکی وزن
  • نصب آسان

رنگ بندی متنوع و طرح های مختلف ورق رنگی در اراک

ورق های تولیدی کارخانه سپید فام وارنا دارای رنگ بندی متنوع می‌باشد.تنوع طرح نیز یکی دیگر از مزایای استفاده از ورق رنگی می‌باشد ،این تنوع طرح عبارتند از :

  • ورق ذوزنقه UPVC
  • ورق پلی لین UPVC
  • ورق اردواز UPVC
  • ورق شینگل UPVC

سقف رکارخانه در قم

پوشش سقف کارخانه
پیشنهاد ویژه برای سقف سوله در اراک

شما میتوانید با استفاده از ورق رنگی برای سقف سوله در اراک از مشکلات احتمالی بعدی پیشگیری نمایید .یکی از این مشکلات که سایر صاحبین سوله در اراک با آن روبرو هستند، تخریب سقف کارخانه و یا از بین رفت قسمتی از آن بعد از مدت کوتاهی می‌باشد.دلیل این اتفاق نیز این است که گازهای مخرب در فرایند تولید فراوردهای مختلف به وجود می آیند که همین گازها باعث تخریب سقف می شوند .شما میتوانید با استفاده از ورق رنگی پلی روف اریکا ایت مشکل را حل نمایید.

تماس با ما

قیمت ورق رنگی در اراک :

ورق یو پی وی سی یکی از مقرون به صرفه ترین نوع ورق های موجود در بازار می‌باشد ،شما می توانید برای دریافت قیمت ورق رنگی در اراک با دفتر فروش کارخانه در ارتباط باشید و لیست قیمت به روز را دریافت نمایید.

فروش ورق رنگی در اراک :

کارخانه سپید فام وارنا عرضه کننده انواع ورق رنگی می‌باشد ، شما میتوانید برای خرید ویا مشاوره با کارشناسان فروش کارخانه در ارتباط باشید.شمارهای تماس در صفحه ارتباط با ما موجود است.