اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  شینگل لانه زنبوری

شینگل لانه زنبوری

خرید شینگل لانه زنبوری از تولید کننده

شینگل لانه زنبوری یکی از پوشش سقفهای نسبتاً ارزان قیمت است که دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر باد و باران می باشد.

کارخانه سپید فام وارنا تولید کننده نسل جدید ورق های شینگل لانه زنبوری می باشد .جنس ورق های تولیدی کارخانه سپید فام وارنا از جنس یو پی وی سی است که از  دولایه تشکیل شده لایه اول یو پی وی سی و لایه دوم آلیاژ پلیمری می‌باشد .به دلیل همین ساختار ،ورق های لانه زنبوری ، هم از نظر صوتی و از نظر حرارتی عایق می‌باشد و با استفاده از این ورق ها دیگر نیاز به هیچگونه عایق حرارتی و صوتی نخواهیم داشت .

ورق شینگل لانه زنبوری

از دیگر مزایای شینگل لانه زنبوری تولیدی کارخانه سپید فام وارنا میتوان به مقاومت در برابر ضربه اشاره نمود که بر خلاف ورق های گالوانیزه این ورق ها به راحتی در برابر فشار تغییر شکل نداده و و از حالت طبیعی خود خارج نمی شوند .

شینگل های لانه زنبوری کارخانه سپید فام وارنا با برند پلی روف اریکا در بازارهای ایران و کشورهای همسایه موجود می‌باشد .

ورق شینگل چیست ؟

شینگل لانه زنبوری یک نوع پوشش سقف است که در مکان هایی مانند ساختمان ها با سقف شیروانی، نماسازی ویلاها ،پوشش سقف الاچیق   مورد استفاده قرارو به دلیل جنس شینگل ها نحوه اجرا و پیاده سازی آن آسان می‌باشد .شینگل ها در رنگ بندی متفاوت و جنس های مختلف در بازار موجود است.

شینگل ها یکی از متداول ترین نوع پوشش سقف در آمریکا می باشند ، و به طور طبیعی عمری در بین سی الی پنجاه سال را دارند .اولین جنس شینگل های تولیدی در آمریکا از آسفالت بوده اند که این نوع پوشش درسال ۱۹۰۱ مورد استفاده قرار می‌گرفتند .

شینگل ها در طول زمان با متریال های مختلفی ساخته می شدند که این مصالح عبارتند از :

  • الیاف پنبه
  • آسفالت
  • چوب
  • ورق گالوانیزه
  • فایبر گلاس
  • و شینگل upvc

 

با استفاده از ورق شینگل لانه زنبوری upvc در هزینه های خود صرفه جویی کنید

به دلیل نوع جنس ورق های پلی روف اریکا  که از جدید ترین نوع مصالح مصرفی در ساختمان یعنی upvcساخته شده اند ،با استفاده از این محصولات میتوانید تا حد زیادی در هزینه های جاری خود صرفه جویی نمایید در ادامه به بیان دلایل این کاهش هزینه خواهیم پرداخت:

طول عمر بالا

شینگل لانه زنبوری تولیدی کارخانه سپید فام وارنا دارای طول عمر بسیار زیادی نسبت به سایر برندها می باشد .طول عمر تقریبی این نوع شینگل ها در حدود چهل الی پنجاه سال می‌باشد .

عدم نیاز به هیچ گونه عایق بندی جانبی

شینگل های یو پی وی سی کارخانه سپید فام وارنا به دلیل ساختار دولایه ای که دارند نیاز به هیچ گونه عایق بندی جانبی ندارند و همین امر موجب کاهش هزینه های عایق بندی در طول استفاده از این سقف ها میشود .

سبکی وزن ونصب آسان

به دلیل نوع مواد مصرفی در ساخت پوشش سقف شینگل یو پی وی سی این ورق ها دارای وزن پایینی بوده و نصب آن اسان و بدون نیاز به هیچگونه زیر سازی پیچیده می باشد .در نصب این ورق های یو پی وی سی میتوان فاصله پرلین ها را تا یک متر گرفت که خود در هزینه های زیر سازی میتواند بسیار حائز اهمیت باشد.

ضد زنگ  و پوسیدگی بودن ورق های شینگل لانه زنبوری

ورق های لانه زنبوری که از جنس یو پی سی می باشند ضد پوسیدگی و زنگ می‌باشند و رنگ استفاده شده در این ورق ها به صورت ثابت بود و با گذشت زمان پسته نشده و نمی ریزند .

مزایای ورق شینگل لانه زنبوری UPVC

ورق های لانه زنبوری uPVC پلی روف دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد که در لیست زیر به صورت خلاصه به آن خواهیم پرداخت :

  • مقاومت بالا در برابر ضربه پذیری
  • تحمل فشار بالا
  • مقاومت در برابر بادهای جانبی
  • خاصیت خود خاموش شوندگی
  • خاصیت خود شستشوی
  • همپوشانی صد در صدی
  • نصب آسان
  • دارا بودن بیمه ایران

تماس با ما

نحوه خرید شینگل لانه زنبوری یو پی وی سی

شمامصرف کنندگان گرامی میتوانید از طریق تماس با شماره های کارخانه که در برگه تماس با ما درج شده است از شرایط فروش و همچنین قیمت لانه زنبوری با خبر شوید .