اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  وبلاگ   »   سقف قوسی چیست؟

سقف قوسی چیست؟

  • 1379 بازدید
  • تاریخ انتشار: 3 سال پیش
Rate this post

سقف های قوسی چیست؟

سقف قوسی

 

سقف های قوسی یا Curved Roof یکی از سقفهایی است که در طراحی های نوین مورد استفاده قرار می گیرد .در زمان گذشته اجرای سقف های قوسی با استفاده از متریال های مانند چوب و سیمان و یا آهک اجرا می شدند ‌‌،اما با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و تغییر روش های طراحی سقف های منحنی با روش ها و متریال های جدید اجرا میشوند که یکی از جدید ترین نوع متریال هایی که می توان در سقف های منحنی مورد استفاده قرارداد پوشش سقف UPVC می باشد .

ورق های یو پی وی سی به علت مقاومت و استحکام بالا و همچنین قابلیت انعطاف پذیری زیاد یکی از مناسبترین گزینه ها برای اجرای سقف منحنی می باشد .سقف های منحنی به دلیل عدم وجود شیار اب را به داخل ساختمان نفوذ نمی‌دهد .به همین دلیل استفاده از این نوع سقف ها در مکان های که بارش برف و باران زیاد است یکی از گزینه های مناسب می‌باشد .

ساخت سقف سوله قوسی (UBM)

در ساخت سقف قوسی سوله UPVC از هیچگونه جوشکاری استفاده نمی شود و برای اتصال سقف قوسی سوله از یراقها و پیچ های مخصوص استفاده می شود .در اجرای سقف منحنی سوله باید از ورق های upvc با عرض یک متر و ضخامت ۱/۵ میلیمتر استفاده نمود .

در اجرای سقف سوله قوسی باید به این نکته توجه نمود که حداقل عرض سوله باید ۱۰متر و حداکثر ۳۶متر می تواند باشد.

سقف قوسی سبک

یکی از گزینه های که در طراحی اینگونه سقفها مورد توجه باید قرار گیرد این است که سقف منحنی سبک باشد. با استفاده از ورق های یو پی وی سی تولید کارخانه سپید فام وارنا میتوانید سقف قوسی سبک را اجرا نمایید .زیرا به دلیل نوع متریال و ساختار این نوع ورق ها به گونه ای می‌باشد که دارای وزن بسیار پایینی نسبت به ورق های دیگر است ،از این رو یکی از گزینه های مناسب برای اجرای سقف قوسی می باشد .

سایبان خودرو

اجرای سقف منحنی پارکینگ

امروزه یکی از نکاتی در اجرای ساختمان ها باید به آن توجه ویژه نمود فضای پارکینگ ها می باشد . برای ایجاد پارکینگ در فضای باز اجرای سقف پارکینگ یکی از ضروری ترین موضوعات است  ،زیرا ماشین را از گزند نور خورشید و بارندگی و بارش برف حفظ میکند یکی از پر طرفدارترین نوع اینگونه سقف ها ،سقف منحنی پارکینگ می‌باشد .سقف های یو پی وی سی به دلیل عایق حرارتی و هچنین خاصیت آنتی یوی که دارد می‌تواند یکی از گزینه های مناسب برای اجرای سقف قوسی پارکینگ باشد .

سقف منحنی سایبان

سایبان ها یکی از سازه هایی هستند که در ساختمان استفاده و کاربردهای زیادی دارد که می توان در دو نوع ثابت و جمع شونده اجرا شوند.

یکی از پر طرفدارترین نوع این سازه ها سقف منحنی سایبان می باشد . با طراحی  سقف قوسی سایبان علاوه بر اینکه شیب مناسب برای انتقال آب باران و برف به وجود می‌آید ، زیبایی و جلوه خاصی را به سایبان شما خواهد بخشید.استفاده از سقف قوسی سایبان در مکان هایی که سقف ندارند مانند بالکن ها ،  نقاطی از حیاط و … می باشد.

استفاده از سقف یو پی وی سی به علت اینکه این گونه سقف ها داری عایق صوتی هستند مناسب می باشد زیرا در هنگام بارندگی صدای باران آرامش ساکنین خانه را برهم نمیزند .

سقف قوسی استخر

یکی از دلایلی که از سقف قوسی استخر استفاده زیادی می شود این است که با وجود ساخت سازهای زیاد و بلند مرتبه و به دنبال آن دیده شدن استخر از ساختمان های همسایه نیاز به اجرای سقف منحنی استخر از همیشه بیشتر احساس می شود . یکی از مناسب ترین ورق ها برای اجرای سقف قوسی استفاده از پوشش سقف یو پی وی سی می‌باشد ،زیرا این ورق ها سبک بوده و نیاز به زیر سازی خاصی نخواهند داشت .

مزایای استفاده از پوشش سقف یو پی وی سی

همانطور که در مقاله بالا گفته شد یکی از مناسبترین نوع ورق های قابل استفاده در سقف های منحنی پوشش سقف  یو پی وی سی می‌باشد که دارای مزایای زیادی هستند که در لیست زیر به صورت خلاصه به آنها اشاره شده است :

  • طول عمر بالا
  • مقاومت بالا در برابر ضربه پذیری
  • تحمل وزن بالا
  • هم پوشانی صدر صدی
  • عدم نیاز به عایق صوتی و حرارتی
  • رنگ بندی متنوع
  • طرح های مختلف
  • خاصیت خود خاموش شوندگی
  • خاصیت آنتی یو وی
  • دوستدار محیط زیست
  • مقرون به صرفه بودن
  • عایق صوتی مناسب
  • مقاومت بالا در برابر مواد مخرب

در ویدیو زیر به صورت تصویری به مزایای استفاده از ورق شیروانی upvc خواهیم پرداخت

 

تماس با ما

برای خرید محصولات پلی روف اریکا می توانید با کارشناسان فروش کارخانه در ارتباط باشید .

شماره های تماس در صفحه ارتباط با ما موجود می‌باشد.

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره در حوزه انتخاب نوع پوشش سقف به شما عزیزان می باشند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 19 =