اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  وبلاگ   »   سفال شیروانی چیست؟

سفال شیروانی چیست؟

  • 1456 بازدید
  • تاریخ انتشار: 3 سال پیش
Rate this post

سفال شیروانی چیست؟

در این مقاله در وبلاگ سیپید فام وارنا به بیان پوشش سقف سفال شیروانی خواهیم پرداخت و مزایا و معایب ان را بیان خواهیم کرد .اگر شما درحال ساخت ساز بنا با سقف شیروانی هستید پیشنهاد می کنم این مقاله را تا انتها بخوانید چون در اخر این مقاله جایگزین نوین سفال شیروانی را به شما معرفی خواهیم کرد.

سفال شیروانی

یکی از متداول ترین پوشش های سقفی که در سقف های شیبدار مورد استفاده قرار می گیرد سفال شیروانی می باشد.به دلیل وجود کار خانه های این محصول در شمال کشور بیشتر سفال شیروانی را در استانهای شمالی شاهد استفاده ان هستیم.

سفال شیروانی در انواع سقف های شیروانی مانند سقفهای شیروانی یک طرفه و دو طرفه و همچنین هرمی و دندان اره استفاده می شود.

در بازار ایران سفال شیروانی با متریال های مختلفی تولید می شود  که قدیمی ترین انها با استفاده از متریال پنبه کوهی وسیمان می باشد .

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی و مرسوم شدن اسنفاده از ورق گالوانیزه کم کم استفاده از ورق گالوانیزه طرح سفال شیروانی نیز در سقف های مختلف دیده شد.

این محصول با توجه به نوع موادی که در ساخت خود دارد در شرایط اب و هوایی مختلف قابل استفاده می باشد.

موارد استفاده از سفال شیروانی:

سفال شیروانی دارای کار بردهای مختلف مباسد که در لیست زیر ما به برخی از این کاربرد ها اشاره خواهیم نمود:

  • قابل استفاده در محل های تجاری مسکونی
  • استفاده در الاچیق ها
  • استفاده در سردرب ورودی ها
  • استفاده در پوشش سقف ویلاها

مزایا و معایب سفال شیروانی

هر محصول با توجه به نوع متریال و روش تولیدی که دارد دارای مزایا و معایبی میباشد .سفال شیروانی نیز دارای مزایا و معایبی می باشد که در ادامه به بیان انها خواهیم پرداخت.

مزایا سفال شیروانی

  • قابل استفاده و نصب بودن در شرایط جوی گوناگون
  • این پوشش سقف از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار میباشد
  • تا حد قابل توجه ای از نفوذذاب جلوگیری خواهد کرد.
  • از نظر معماری داری زیبایی زیاد و چشم نواز است.

معایب سقف سفالی

از معایب استفاده از سقف های سفالی میتوان به مواردی از قبیل سنگین بودن مصالح استفاده شده در این نوع پوشش سقف که در نهایت باعث ایجاد سازه ای سنگین می شود اشاره نمود .یکی دیگر از مواردی که ما را در استفاده از سقف های سفالی دچار تردید می کند این است که در مناطقی که در معرض باد شدید قرار دارد استفاده از سقف های سفالی نمی تاند گزینه مناسبی باشد،زیرا اتصلات این نوع پوشش سقف ضعیف بود و احتمال بلند شدن در زمان باد شدید به احتمال زیاد وجود دارد.

ما در کارخانه سپید فام وارنا توانسته ایم با استفاده از تکنولوژی و ماشین الات نوین نسل جدید سفال شیروانی را برای استفاده های صنعتی ،تجاری، و مسکونی تولید نماییم.

ورقهای یو پی وی سی طرح سفال جاگزین مناسب سفال شیروانی

این ورق ها که از جنس UPVC می باشد توانسته است علاوه بر اینکه زیبایی سفال شیروانی را داشته باشد کلیه معایب این پوشش سقفی را نیز بر طرف کرده باشد.در ادامه به بیان خلاصه ای از خصوصیات ورق های تولید شده در کارخانه سپید فام وارنا خواهیم پرداخت.

کلیه ورق های تولیدی ما ازمایش های لازم را گذرانده و گواهینامه های مختلفی را دارا می باشند که شما می توانید برای دیدن این گواهینامه ها به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

پوشش سقفی یو پی وی سی دارای مزایای بسیاری می یاشد که در ادامه به بیان خلاصه ای از این خصوصیات خواهیم پرداخت.این ورق ها دارای مقاومت بالا در برابر ضربه می باشد و برخلاف ورق های گالوانیزه با کوچکترین ضربه تغیبر شکل نخواهند داد.

از نظر عایق بندی این ورق ها یکی از بهترین نوع پوشش های سقفی می باشند زیرا این ورق ها هم عایق صوتی و هم عایق حرارتی بسیار مناسبی می باشند.

از دیگر خصوصیاتی که این ورق ها دارا میباشد طول عمر بسیار زیاد انها بدون اینکه تغییر شکل دهند.این ورقها عمری در حدود 30 الی50 سال را دارا می باشند.

خواصیت انتی uv یکی دیگر از محاسن استفاده از این ورق ها می باشد.این خاصیت به این معنی است که این ورقها اشعه نچر خورشید را منعکس کرده و حرارت را به لایه های زیرین خود انتقال نمیدهد.

از دیگر مزایای استفاده از این ورق ها می توان به این نکته اشاره نمود که از این ورق ها می توان در کارخانه های صنعتی نیز اسنفاده نمود زیرا این ورق ها در مقابل واکنش های شمیایی از مقاومت بالایی برخوردار است.

ورق های تولیدی شرکت سپید فام وارنا دارای ویژگی های زیاد دیگری نیز می باشد که شما برای اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله چگونه با استفاده از ورق شیروانی در هزینه های خود صرفه جویی کنیم  مطالعه بفرمایید.

پوشش سقف کارخانه

خرید بدون واسطه از تولید کننده

شما میتوانید برای مشاوره و اگاهی از شرایط فروش و نصب با کارشناسان فروش کارخانه سپید فام وارنا در تماس باشید اطلاعات تماس در صفحه ارتباط با ما موجود است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =