اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  خرید پوشش سقف سوله

خرید پوشش سقف سوله

پوشش سقف سوله

درساخت سوله علاوه بر نحوه ستون گذاری یکی از بخش های که بسیار مهم و حیاتی است انتخاب نوع جنس و نحوه اجرای سقف سوله می‌باشد .یکی از نکاتی که در گزینش انتخاب جنس سقف سوله میتواند تاثیر زیادی داشته باشد نوع کاربری سوله می‌باشد که برای چه کاری مورد استفاده قرار میگیرد .
از متداول ترین نوع جنس مصالحی که در سقف سوله مورد استفاده قرار میگیرد ،ورق های گالوانیزه و ورق های ساندویج پنل می باشد. که خود این ورق در سالیان گذشته مشکلات متعددی را برای صاحبین سوله به وجود آورده اند .در این مقاله راهکار رهایی از این مشکلات را بیان خواهیم کرد.

سقف رکارخانه در قم

کارخانه سپید فام وارنا تولید کننده انواع پوشش سقف کارخانه upvc

کارخانه سپید فام وارنا توانسته با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و بهره بری از دانش به روز پوشش سقف کارخانه نوینی را تولید کند که مزایای بسیار زیادی دارد .جنس این ورق ها از یو پی وی سی تشکیل شده است ، ساختار این ورق ها به صورت لایه ای بوده که لایه اول از جنس upvc و لایه دوم از آلیاژهای پلیمری تشکیل شده است ،به علت همین ساختار چند لایه این ورق ها از مقاومت بالایی در برابر فشارهای وارده و همچنین طول عمر نسبتا بالا نسبت به سایر پوشش سقف سوله می‌باشند .

 

پوشش سقف کارخانه

مزایای استفاده از ورق UPVC در پوشش سقف کارخانه

این ورق ها از دولایه upvc و پرایمر ساخته شده اند که به همین دلیل از درخشندگی و زیبایی خیره کننده ای پس از اجرا بهره خواهند برد .
به دلیل استفاده از یو پی وی سی در ساختار این ورق ها دیگر نیازی به عایق صوتی و حرارتی مانند پشم شیشه نخواهیم داشت و خود محصول دما را تا ده درجه کاهش داده و عایق می نماید .
از دیگر دلایلی که استفاده از ورق upvc را در سقف کارخانه منطقی می‌کند کاهش هزینه زیر سازی این ورق نسبت به سایر ورق های هم نوع خود می‌باشد به این صورت که این ورق ها نیاز به زیر سازی زیاد پیچیده ای نخواهند داشت .
استفاده از ورق یو پی وی سی در سقف کارخانه ها دارای محاسن بسیار زیاد دیگری می‌باشد که در لیست زیر به صورت خلاصه به آن اشاره نموده شده است .

  • طول عمر بالا
  • مقاومت بالا در برابر ضربه پذیری
  • تحمل وزن بالا
  • هم پوشانی صدر صدی
  • عدم نیاز به عایق صوتی و حرارتی
  • رنگ بندی متنوع
  • طرح های مختلف
  • خاصیت خود خاموش شوندگی
  • خاصیت آنتی یو وی
  • دوستدار محیط زیست
  • مقرون به صرفه بودن
  • عایق صوتی مناسب
  • مقاومت بالا در برابر مواد مخرب

با استناد به موارد بالا یکی از مناسبترین گزینه ها استفاده از ورق پلی روف اریکا برای استفاده به عنوان پوشش سقف سوله می باشد.
در ویدیو زیر به صورت کامل به محاسن استفاده از ورق یو پی وی سی دی در پوشش سقف سوله نمایش داده شده است .

 

اجرای سقف سوله

یکی از مهم ترین مراحلی که در ساخت سوله باید مورد توجه و دقت بسیاری قرار گیرد ، نحوه اجرای سقف کارخانه می باشد .در زمان اجرا باید به این نکته توجه نمود که اجرای این سقف ها توسط افرادی با تجربه و حرفه ای انجام شود تا این سقف بتواند در مقابل عوارض طبیعی از مقاومت بالای برخوردار باشد .
امروز شرکت های بسیاری در زمینه اجرای سقف سوله فعالیت میکنند که دارای کادر مجرب نیز می‌باشند که شما میتوانید اجرای سقف سوله خود را با خیال راحت به این شرکت بسپارید .

سقف شیروانی سوله

با توجه به شرایط اقلیمی هر منطقه نو ع اجرای سقف کارخانه متفاوت می‌باشد ،امایکی از پرکاربردترین نوع سقف شیروانی سوله می باشد ،دلیل استفاده از سقف شیروانی سوله نیز به دلیل شیب زیاد این نوع سقف در هنگام بارندگی از کاربری بسیار بالایی برخوردار می شوند به همین دلیل سقف شیروانی سوله از پر طرفدارترین نوع سقف های مورد استفاده در سوله می‌باشد.

با استفاده از پوشش سقف یو پی وی سی از تخریب سقف کارخانه خود جلوگیری نمایید :

یکی از مزیت های که ورق های تولیدی کارخانه سپید فام وارنا دارا می باشد مقاومت این نوع پوشش سقف در مقابل مواد مخرب می باشد .
از مشکلات شایع در محیط کارخانه ها و سوله ها ، تخریب سقف کارخانه بعد از مدتی از شروع به کار خط تولید می باشد و دلیل این وضعیت نیز به وجود آمدن گازهای مخرب در فرایند تولید فراوردهای مختلف است .
با استفاده از محصولات صادراتی پلی روف اریکا میتوانید سقف کارخانه خود را در مقابل گازهای مخرب بیمه نمایید و از ه‍زینه های تعمیرات بعدی جلوگیری نمایید .

تنوع طرح و رنگ بندی محصولات پوشش سقف کارخانه

محصولات کارخانه سپید فام وارنا که با برند پلی روف اریکا در بازار ایران شناخته شده است دارای تنوع طرح های مختلفی می باشد که شما میتوانید از قسمت محصولات این تنوع طرح را به صورت کامل بررسی نمایید و انتخاب هوشمندانه ای انجام دهید.

قیمت پوشش سقف کارخانه

با استفاده روز افزون از سوله ها در سراسر کشور ،قیمت پوشش سقف ها با توجه به نوع طرحی که انتخاب می کنید متغیر می‌باشد .شما میتوانید برای اطلاع از آخرین قیمت محصولات کارخانه با دفتر فروش در ارتباط باشید و لیست قیمت به روز را دریافت نمایید .

تماس با ما
نحوه خرید پوشش سقف سوله

برای خرید محصولات پلی روف می توانید با کارشناسان فروش کارخانه در ارتباط باشید .شماره های تماس در صفحه ارتباط با ما موجود می‌باشد .کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره در حوزه انتخاب نوع پوشش سقف به شما عزیزان می باشد.

برای با خبر شدن از آخرین جشنواره ها و تخفیفات کارخانه صفحه اینستاگرام مجموعه وارنا را دنبال کنید .

.