اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  خرید پوشش سقف سوله در خوزستان

خرید پوشش سقف سوله در خوزستان

فروش پوشش سقف سوله در خوزستان

کارخانه سپید فام وارنا  تولید کننده و عرضه انواع پوشش سقف سوله در خوزستان می‌باشد .این کارخانه با تولید نسل جدید ورق های شیروانی توانسته است ورق با کیفیت و کار بردی را به عنوان پوشش سقف سوله در خوزستان تولید نماید .

سوله ها سازهایی هستند که در صنایع کاربرد بسیاری دارد .وظیفه سوله ها حفظ ماشین آلات و کارکنان از گزند عوامل جوی و طبیعی می‌باشد .در زمان ساخت سوله یکی از نکاتی که باید به آن توجه ویژه ای نمود انتخاب نوع پوشش سقف سوله در خوزستان می‌باشد .

 

سقف رکارخانه در قم

با استفاده از ورق های رنگی تولیدی کارخانه سپید فام وارنا  کیفیت را تجربه کنید

ورق های تولیدی کارخانه سپید فام وارنا در شرایط ویژه و با استفاده از دستگاهای به روز و پیشرفته تولید میشوند .ساختار این ورق ها به صورت دولایه می‌باشد که لایه اول از uPVC و لایه دوم آلیاژهای پلیمری ساخته شده اند.این ورق در بازار ایران تحت برند پلی روف اریکا عرضه میشود. همچنین این کار خانه افتخار دارد محصولات خود را در کشورهای همسایه نیز عرضه نماید .ورقهای پلی روف اریکا کلیه آزمایشات کنترل کیفیت را سپری نموده و داری گواهینامه های لازم می باشد که شما میتوانید با خیال آسوده از محصولات ما به عنوان پوشش سقف سوله در خوزستان استفاده نمایید .

با استفاده از ورق های پلی روف اریکا در هزینه های خود صرفه جویی نمایید

ورق های پلی روف اریکا به دلیل ساختار و شرایط خاص خود میتواند از هزینه های جانبی شما تاحد زیادی جلوگیری نماید که در ادامه به بیان این شرایط خواهیم پرداخت .

 

پوشش سقف کارخانه

نصب آسان و زیر سازی ساده ورقهای پلی روف

به دلیل سبکی وزن این ورق ها دیگر نیاز به زیر سازی پیچیده نخواهند داشت و می توان فاصله پرلین ها را از هم بیشتر در نظر گرفت. که به همین دلیل استفاده از این ورق ها به عنوان پوشش سقف سوله در خوزستان میتواند یکی از گزینه های مناسب باشد .

عدم پوسیدگی و فرسودگی در اثر گذشت زمان

این ورقه ها به دلیل اینکه از آلیاژهای پلیمری ساخته شده است به ماننده حلب پوسیده نخواهد شد و از بین نخواهد رفت .

طول عمر بالای ورق های پلی روف اریکا

ورق های تولیدی کارخانه سپید فام وارنا دارای طول عمر بسیار بالای می‌باشد. میانگین عمر این ورق در حدود چهل الی پنجاه سال می‌باشد از همین رو استفاده از این ورق ها به عنوان پوشش سقف سوله در خوزستان میتواند از هزینه های جانبی تاحد زیادی جلوگیری نماید .

عدم نیاز به هیچ گونه عایق بندی جانبی

ورقه های پلی روف اریکا به دلیل بهره بردن از متریال یو پی وی سی نیاز به هیچ گونه عایق بندی جانبی نداشته و این ورق ها به صورت خودکار عایق صوتی و حرارتی می‌باشند .

سایر مزایای جانبی استفاده از ورق های پلی روف

  • طول عمر بالا
  • مقاومت بالا در برابر ضربه پذیری
  • تحمل وزن بالا
  • هم پوشانی صدر صدی
  • عدم نیاز به عایق صوتی و حرارتی
  • رنگ بندی متنوع
  • طرح های مختلف
  • طرح های مختلف
  • خاصیت خود خاموش شوندگی
  • خاصیت آنتی یو وی
  • دوستدار محیط زیست
  • مقرون به صرفه بودن
  • عایق صوتی مناسب
  • مقاومت بالا در برابر مواد مخرب

 

با استاند به موارد بالا یکی از مناسبترین گزینه ها استفاده از ورق پلی روف اریکا برای استفاده به عنوان پوشش سقف سوله در خوزستان می باشد.

 

در ویدیو زیر به صورت کامل به محاسن استفاده از ورق یو پی وی سی دی در پوشش سقف سوله نمایش داده شده است.

 

اجرای سقف سوله در خوزستان

یکی از مهم ترین مراحلی که در ساخت سوله باید مورد توجه و دقت بسیاری قرار گیرد ، نحوه اجرای سقف سوله می باشد .در زمان اجرا باید به این نکته توجه نمود که اجرای این سقف ها توسط افرادی با تجربه و حرفه ای انجام شود تا این سقف بتواند در مقابل عوارض طبیعی از مقاومت بالای برخوردار باشد .

امروز شرکت های بسیاری در زمینه اجرای سقف سوله فعالیت میکنند که دارای کادر مجرب نیز می‌باشند که شما میتوانید اجرای سقف سوله خود را با خیال راحت به این شرکت بسپارید .

تماس با ما

قیمت پوشش سقف سوله در خوزستان

برای دریافت لیست پوشش سقف سوله میتوانید با کارشناسان فروش کارخانه در ارتباط باشید و لیست قیمت به روز را دریافت نمایید و یا از طریق دکمه سبز رنگ سمت راست به صورت آنلاین استعلام قیمت خود را انجام دهید .

خرید پوشش سقف سوله در خوزستان

برای خرید و مشاوره رایگان میتوانید با کارشناسان فروش کارخانه سپید فام وارنا در ارتباط باشید و ویا از طریق دکمه سبزرنگ به صورت آنلاین  استعلام قیمت خود را انجام دهید