اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  وبلاگ   »   خرید ورق شیروانی رنگی

خرید ورق شیروانی رنگی

  • 525 بازدید
  • تاریخ انتشار: 1 سال پیش
4.7/5 - (12 امتیاز)

خرید ورق شیروانی رنگی ارزان

اگر سقف سازه‌ای صاف (مسطح) باشد، تجمع باران و فشار برف روی آن حداکثر خواهد بود – بخصوص در مناطقی که میزان بارندگی و برف زیاد است. در نتیجه حتما باید سقف شیروانی ساخته شود. شاید شما هم با خرید ورق شیروانی رنگی برای سقف سازه خود موافق باشید. زیرا علاوه بر افزایش سلامت سقف و زیبایی آن، هزینه های تعمیر و بازسازی سقف را کاهش می‌دهند. اما کدام نوع ورق رنگی برای سقف شیروانی ساختمان شما دوام، امنیت و زیبایی بیشتری به همراه خواهد داشت. با این مقاله همراه باشید تا به این سوال پاسخ دهیم.

ورق های شیروانی معمولا از ورق رنگی، ورق گالوانیزه و ورق یو پی وی سی تشکیل می‌شوند. این ورق ها توسط انواع دستگاه های جوش، برش و پرس در اشکال و مدل های مختلفی تولید می‌شوند. ضخامت این ورق ها می‌تواند از 0/5 میلیمتر تا 5 میلیمتر (ورق شیروانی یو پی وی سی) متغیر باشد.

 

ورق شیروانی رنگی

کاربرد ورق شیروانی رنگی

ورق های شیروانی رنگی در انواع و  مدل های مختلف و با کاربردهای گوناگون در بازار موجود‌اند: ورق شیروانی طرح سفال – ورق شیروانی گالوانیزه یا شادولاین – ورق سقف یو پی وی سی upvc از جمله این ورق های رنگی هستند.

این ورق ها نه تنها برای سازه  های صنعتی و تجاری، بلکه برای ساختمان های مسکونی به دلیل زیبایی – بخصوص به عنوان جایگزینی برای ورق های آهن گالوانیزه معمولی قابل استفاده هستند.

 

ورق شیروانی رنگی

خرید ورق شیروانی رنگی ارزان قیمت

آیا ورق رنگی باکیفیت و ارزان در بازار موجود است؟ برای پاسخ به این سوال باید به این نکته توجه کنیم که: برای ساخت سقف سازه خود علاوه بر خرید پوشش سقف، هزینه زیرسازی و نصب آن را نیز باید در نظر بگیریم. پس یک کارفرما به هزینه تمام شده نصب سقف خود فکر می‌کند. برخی از ورق های رنگی شیروانی ممکن است ارزان باشند اما هزینه عایق کاری جداگانه و زیرسازی بالایی داشته باشند و برخی سقف ها برعکس. چه نوع ورق سقفی باکیفیت است و هزینه نصب و اجرای پایینی دارد؟ در ادامه این مقاله به این سوال پاسخ خواهیم داد.

مزایای ورق رنگی UPVC

ورق شیروانی رنگی دارای مزایایی از قبیل نصب آسان، امنیت، سبکی وزن و … می‌باشد. اما در این میان ورق رنگی یو پی وی سی UPVC دارای مزایای نسبتا زیادی نسبت به ورق های شیروانی رنگی معمولی می‌باشد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم نمود:

 

طول عمر زیاد

یکی از مسائلی که ما را تشویق به استفاده از ورق یو پی وی سی می‌کند این موضوع است که این ورق ها طول عمری در حدود 40 تا 50 سال دارند که در مقایسه با ورق های هم رده خود دارای طول عمر زیادتری می‌باشند. از این رو با استفاده از این ورق ها میتوانیم در هزینه های تعمیر و نگهداری سقف ها تا حد زیادی صرفه جویی کنیم .

ورق شیروانی ارزان

از دیگر مزایای ورق شیروانی رنگی یو پی وی سی میتوان به نصب آسان این نوع ورق ها اشاره نمود که با توجه به وزن پایینی که این نوع ورق ها دارند، از نظر نوع زیر سازی به زیر‌سازی ساده تری نیاز دارند که همین امر باعث می‌شود هزینه های پروژه به صورت قابل توجهی پایین بیاید.

 

عایق حرارتی و صوتی بی نظیر

با استفاده از این ورق دیگر به عایق بندی حرارتی و صوتی نیازی نخواهیم داشت. زیرا این ورق ها تا حد زیادی قابلیت عایق بودن را دارا می‌باشند. این موضوع همچنین می‌تواند در هزینه های اجرای سقف شیروانی صرفه جویی کند و ما را در استفاده از ورق های پشم شیشه یا پشم سنگ و … بی‌نیاز سازد.

 

ورق رنگی شیروانی ضد UV

ورق شیروانی رنگی UPVC دارای خاصیت آنتی یو وی (anti-uv) می‌باشد و باعث میشود تا اشعه حاصل از تابش نور خورشید منعکس شود. در نتیجه گرما به سطح زیرین سقف انتقال پیدا نمی‌کند و با گذشت زمان از هزینه‌های سیستم سرمایشی در فصل گرما جلوگیری می‌شود.

ورق رنگی

سقف مقاوم و بدون ریزش

همانطور که می‌دانید بار برف و باد نقش مهمی در تخریب سقف ساختمان ها دارد. بار برف می‌تواند باعث ریزش سقف شود و بار باد نیز می‌تواند سقف را جدا کند. از یک طرف هرچه زاویه شیب سقف بیشتر باشد، بار باد بر روی سازه اثر بیشتری می‌گذارد. از طرفی هرچه زاویه شیب سقف کمتر باشد، نیروهای بالابر تاثیر بیشتری بر تخریب سقف دارند.

ورق شیروانی رنگی تولید شده در کارخانه سپید فام وارنا از نظر مقاومت و ضربه پذیری دارای مقاومت بسیار بالایی می‌باشد.

ورق های سقف شیروانی تولید شده در کارخانجات سپیدفام وارنا از تست های متعدد ضربه پذیری با موفقیت عبور کرده‌اند. به طوریکه یک ورق یو پی وی سی با ضخامت 2 میلیمتر می‌تواند تا 500 کیلومتر بار را در یک مترمربع تحمل کند. در نتیجه این ورق های شیروانیِ قابل اطمینان و پرکاربرد بخصوص برای مناطق مستعدِ طوفان، باران و برف بسیار مناسب هستند.

 

ورق رنگی سقف ضد حریق

ورق رنگی شیروانیupvc  یک پوشش ضد آتش و همچنین مهار کننده شعله ها است.  یو پی وی سی یک پلیمر مقاوم در برابر آتش است. این مهارکننده آتش باعث می‌شود تا این سقف خنک کننده به سختی و به کندی آتش بگیرد یا گسترش یابد – و هنگامی که منبع حرارت یا شعله از بین می‌رود، خود به خود خاموش می‌شود.

 

سایر مزایای خرید ورق شیروانی  UPVC

  • مقاوم، سبک و انعطاف پذیر با قابلیت انحنا
  • سقف ضد حریق
  • عایق رطوبت
  • سقف ضد اشعه ماورابنفش
  • آب بندی کامل سقف و هم پوشانی عالی ورق ها
  • خاصیت ضدخوردگی ورق شیروانی رنگی upvc
  • طول عمر و دوام بالا
  • قابلیت خودشستشویی
  • خاصیت خودخاموش شوندگی
  • سقف اکوستیک
  • عایق گرما و سرما
  • مقاوم در برابر تغییرات دما
  • سقف ارزان با هزینه نصب اقتصادی
  • عدم واکنش در برابر عوامل شیمیایی و محیطی
  • محو نشدن رنگ ورق شیروانی یو پی وی سی بر اثر عوامل جوی
  • دوستدار محیط زیست و قابل بازیافت

خرید ورق رنگی

 

مزایای ورق شیروانی UPVC نسبت به ورق گالوانیزه رنگی

ورق شیروانی گالوانیزه در واقع یک ورق فلزی روی‌اندود شده است. ورق رنگی گالوانیزه که همان ورق رنگی است با لایه ای از رنگ الکترو استاتیک پوشانده میشود. اما ورق یو پی وی سی نسبت به ورق گالوانیزه رنگی مزایایی دارد. در زیر به برخی از مزایای ورق سقف یو پی وی سی و همچنین معایب سقف شیروانی فلزی و ورق رنگی اشاره می‌کنیم:

سقف عایق صدا

سقف فلزی عایق صدا نیست؛ در روزهای بارانی صدای برخورد باران و تگرگ با سقف ساختمان، می‌تواند اذیت‌کننده باشد. اما جنس ورق های upvc از پلی وینیل کلراید است و عایق صدا. یک دلیل آن است که در مقایسه با مواد دیگر، ماده متراکم‌تری است و بنابراین بهتر می‌تواند جلوی صدا را بگیرد. از سمت دیگر به دلیل آب بندی یا درزگیری عالی خود، عایق صوتی بسیار بهتری نسبت به ورق رنگی است.

 

 

سقف ضدپوسیدگی و زنگ زدگی

ورق رنگی گالوانیزه با وجود دوام و مقاومت در برابر خوردگی، همچنان در معرض شکستگی، خراش، ترک خوردن و آسیب‌های مشابه است. در صورتیکه ورق شیروانی رنگی UPVC سقف‌ ضدخوردگی و پوسیدگی می‌سازد. آنها با مواد شیمیایی چون اسیدها، بازها و نمک ها واکنشی انجام نمی‌دهند و در برابر باد و باران مقاوم‌تر هستند.

 

خرید سقف ارزان

خرید ورق گالوانیزه رنگی ممکن است مقرون به صرفه نباشد. زیرا عملیات گالوانیزاسیون و رنگ‌آمیزی ورق ها بر قیمت ورق شیروانی می‌افزاید. علاوه بر آن هزینه ساخت پرلین سقف های فلزی گران تر از ورق upvc است. زیرا استحکام آهن کمتر و وزن آن بیشتر است و احتمال خراب شدن آن بعد از چند سال وجود دارد.

این در حالیست که به دلیل استحکام ورق های یو پی وی سی و فاصله بیشتر پرلین ها، قیمت زیرسازی سقف ارزان تر است.

ورق شیروانی رنگی

 

 

عدم تغییر در حجم سقف

گرم و سرد شدن هوا بر ورق رنگی سقف تاثیر منفی دارد. زیرا تغییرات دما باعث انبساط و انقباض فلز می‌شود. باعث شل شدن جای پیچ ها و به مرور زمان باعث شل شدن ورق ها می‌شود و خطر جدا شدن ورق ها از سقف را بالا می‌برد. همچنین احتمال زنگ زدگی و پوسیدگی سقف را نیز افزایش می‌دهد.

ضریب انبساط سطحی ورق UPVC  یک دوهزارم ورق شیروانی رنگی است. این یعنی دمای کم یا زیاد هوا بر سقف ساختمان شما بی‌تاثیر است و باعث تغییر ابعاد ورق سقف شما نمی‌شود.

 

 

عایق حرارتی عالی

معمولا ورق شیروانی رنگی بعد از نصب به عایق بندی نیاز دارد. مانند عایق پشم شیشه و توری مرغی یا پشم سنگ و …

برای مثال ورق های فلزی شیروانی عایق مناسبی برای گرما نیستند و به عایق بندی نیاز دارند. زیرا فلز رسانای گرماست و در هوای داغ، باعث گرم شدن فضای زیر سقف شما می‌شود. در نتیجه باید هزینه‌های کولر و انرژی را افزایش دهید تا بتوانید فضای داخل ساختمان خود را خنک‌تر کنید.

اما در ورق شیروانی سقف یو پی وی سی انتقال گرما و سرما به بیرون یا زیر سقف عملا وجود ندارد. در نتیجه در هوای گرم نگران گرم شدن زیر سقف خود نیستید و در هوای سرد، سرمای بیرون را نیز احساس نخواهید کرد.

خرید ورق رنگی از کارخانه

 

 

تغییر ناپذیر با ضربه و دما

فلزات ضربه پذیر و چکش خوارند. (نصب میخ و جوشکاری فلزات روی سقف باعث آسیب ورق ها می‌شود). آنها می‌توانند به راحتی ترک بخورند که این احتمال زنگ زدگی سقف را افزایش می‌دهد. همچنین در هوای گرم و سرد دچار تغییر اندازه می‌شوند. ولی ورق پلاستیکی سخت شده upvc یک سقف ضدضربه و انعطاف پذیر است. ورق شیروانی یو پی وی سی در محدوده دمای 40- تا 75+ درجه بدون تغییر بوده بهترین بازده را برای سقف ساختمان دارد.

 

 

 

انعطاف پذیر

فلزات صلب هستند و به سختی منعطف می‌شوند. ورق شیروانی رنگی یو پی وی سی در هر نوع مدل سقفی قابل نصب می‌باشد. زیرا بادوام‌اند و انعطاف پذیری بالایی دارند. پشت بام های منحنی یا قوسی با زوایای پیچیده سقف ها را می‌توان با برش ورق های UPVC (حتی حین نصب) پوشش داد.

 

 

 

کاربرد ورق رنگی شیروانی UPVC

  • سقف کارخانجات فولادسازی، تولید نمک، صنایع پتروشیمی، کارخانجات کاغذ و کارتن و …
  • سقف سوله های صنعتی
  • سوله های بهداشتی و مواد غذایی
  • سوله های پرورش ماهی، دام و طیور و …
  • ورق رنگی سقف کاذب
  • سقف پارکینگ خودروها
  • پوشش سقف سایبان
  • استراحتگاه های آبی
  • سقف ویلا و آلاچیق ها
  • ورق دیوارپوش ها

قیمت خرید ورق رنگی

قیمت ورق شیروانی رنگی

با توجه به ابعاد و اندازه و کیفیت حلب های سقفی و نوع کارخانه سازنده؛ ورق های رنگی شیروانی قیمت های متفاوتی دارند. البته فاکتور‌های دیگری نیز در این محاسبه قیمت دخیل می‌باشند.

ورق‌های شیروانی می‌توانند از متریال های مختلفی تشکیل شوند. ما در کارخانه سپید فام وارنا با استفاده از تکنولوژی روز دنیا توانسته‌ایم ورق شیروانی رنگی ذوزنقه را از جنس UPVC طراحی و تولید نماییم .گروه وارنا اولین تولید کننده باکیفیت ترین دیوارپوش ها و ورق های سقفی upvc در ایران است.

شما میتوانید برای تهیه انواع ورق های upvc با کارشناسان فروش شرکت سپید فام وارنا در تماس باشید‌. همچنین از طریق شمارهای زیر مشاوره رایگان و همچنین قیمت روز ورق شیروانی رنگی سقف و دیوارپوش ها را دریافت نمایید.

باکیفیت ترین ورق رنگی شیروانی را از تولید کننده اصلی و با قیمت ارزان بخرید.

قیمت به روز ورق UPVC

نوع محصول عرض عرض مفید طول ضخامت واحد قیمت تاریخ به روز رسانی
pu/upvc 106 cm 100 cm دلخواه ۱/۷ الی ۵mm متر مربع 184،000 الی 575،000 تومان 1402/05/21
pu/upvc 106 cm 100 cm دلخواه ۱/۷ الی ۵mm متر مربع 184،000 الی 575،000 تومان 1402/05/22
pu/upvc 106 cm 100 cm دلخواه ۱/۷ الی ۵mm متر مربع 184،000 الی 575،000 تومان 1402/05/23
pu/upvc 106 cm 100 cm دلخواه ۱/۷ الی ۵mm متر مربع 184،000 الی 575،000 تومان 1402/05/24
pu/upvc 106 cm 100 cm دلخواه ۱/۷ الی ۵mm متر مربع 184،000 الی 575،000 تومان 1402/05/25
pu/upvc 106 cm 100 cm دلخواه ۱/۷ الی ۵mm متر مربع 184،000 الی 575،000 تومان 1402/05/26



0912-0465837

0912-0465839

0911-5495291

011- 44405168-70

 

سوالات متداول

 

آیا ورق گالوانیزه زنگ می زند؟

گرچه ورق فلزی گالوانیزه مدتی طول می‌کشد تا زنگ بزند، اما در نهایت زنگ می‌زند. لایه نازکی از فلزِ روی که روی این ورق شیروانی پوشانده شده است، به عنوان مانع عمل می‌کند و از رسیدن اکسیژن و آب به ورق فلزی جلوگیری می‌کند و از خوردگی ورق – تا مدت مدت زمان معینی – محافظت می‌کند.

 

 

ابعاد ورق شیروانی رنگی شرکت وارنا چیست؟

عرض ورق شیروانی ذوزنقه یو پی وی سی قبل از فرم دهی 125 سانتیمتر و عرض مفید آن 1 متر است. ارتفاع گام ورق ها 4 سانتی متر و با ضخامت 1/5 تا 5 میلی متر و با طیف رنگی زیبا و متنوع تولید می‌شود. طول ورق ها به سفارش مشتری و معمولا تا 12 متر ساخته می‌شوند.

 

چه ورق رنگی را برای سقف شیروانی خود انتخاب کنیم؟

بهترین رنگ برای ورق سقف شیروانی سفید است. هر چند ورق های تیره رنگ در مناطق سردسیر به جذب گرما کمک می‌کنند اما به دلیل شاخص تابش خورشیدی بالا و تخریب لایه اوزون در جو، ورق رنگ روشن بخصوص شیری و سفید برای سقف شیروانی توصیه می‌شود.

 

ورق شیروانی ذوزنقه ای شرکت وارنا چند سال گارانتی دارد؟

محصولات وارنا 7 سال گارانتی بیمه ایران و 10 سال ضمانت شرکتی را به همراه دارند.

یک پاسخ به “خرید ورق شیروانی رنگی”

  1. قبادی گفت:

    خیلی راضی هستم که با این محصول آشنا شدم کیفیتش نسبت به ورق گالوانیزه قابل مقایسه نیست و واقعا از کیفیت خوبی برخورداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =