اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  خرید ورق رنگی در یزد

خرید ورق رنگی در یزد

خرید ورق رنگی

کارخانه سپید فام وارنا عرضه کننده انواع ورق رنگی در یزد می باشد.ورق های تولیدی کارخانه ما تحت برند پلی روف در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار ایران عرضه می شود .تفاوت اصلی ورق های رنگی ما با سایر ورق های رنگی موجود در بازار در این است که ورق های پلی روف از جنس upvc می باشد .
ساختار ورق های تولید شده در شرکت سپید فام وارنا به این صورت است که این ورق ها از دولایه تشکیل شده است که لایه اول از upvc ولایه دوم از آلیاژهای پلیمری تشکیل شده است ،برای تهیه ورق رنگی در یزد میتوانید با کارخانه سپید فام وارنا در ارتباط باشید .

ورق سقفی ذوزنقه UPVC

نسل جدید ورق های رنگی با مزیت ها ویژگی های بیشتر

ورق های رنگی تولید شده در شرکت سپید فام وارنا دارای مزیت های زیاد نسبت به سایر ورق های رنگی موجود در بازار می باشد.که در ادامه این مقاله به آنها خواهیم پرداخت .
با استفاده از نسل جدید ورق رنگی در یزد میتوانید تا حد زیادی در هزینه های خود صرفه جویی کنید که این امر دلایل مختلفی دارد که عبارتند از:

سبکی وزن محصولات سپید فام وارنا:

ورق های یو وی وی سی کارخانه سپید فام وارنا به دلیل سبکی وزن نیازی به زیر سازی پیچیده نداشته و همین موضوع موجب کاهش هزینه در اجرای سقف می شود .
از دیگر دلایلی که استفاده از ورق رنگی در یزد می تواند موجب کاهش هزینه در اجرای سقف شود این موضوع می باشد که با استفاده از این ورق ها دیگر نیازی به. هیچگونه عایق رطوبتی و حرارتی نخواهید داشت که همین امر تا حد زیادی در هزینه های جانبی اجرای سقف صرفه جویی کند.
خاصیت آنتی یوی یکی دیگر از مزیت های ورق رنگی در یزد می باشد که با این خصوصیت اشعه های حاصل از تابش نور خورشید منعکس شده و به لایه های زیرین سقف انتقال پیدا نمیکند .و از گرم شدن محیط زیر سقف تا حد زیاد جلوگیری خواهد کرد .
ورق های upvc تولیدی شرکت سپید فام وارنا دارای مزایای زیادی است که به طور خلاصه در لیست زیر آمده است:

  • طول عمر بالا نسبت به سایر ورق های موجود در بازار
  • عایق حرارتی و صوتی
  • همپوشانی صدر صدی
  • خاصیت ضربه پذیری بالا
  • خاصیت خود‌خاموش شوندگی
  • خاصیت خود شتستشویی
  • مقاومت بالا در برابر گاز های اسیدی و پوسیدگی

پوشش سقف کارخانه

 

سقف رکارخانه در قم

با استفاده از ورق های upvc از تخریب سقف کارخانه جلوگیری کنید

یکی از مشکلاتی که اقلب کارخانه در یزد دارند تخریب پوشش سقف در کوتاهترین زمان ممکن می‌باشد ،که هزینه های بسیار گزافی را به دنبال خواهد داشت .دلیل این تخریب وجود گازهای مخرب حاصل تولید فراوردهای مختلف در خط تولید میباشد.اگر با این مشکل روبرو هستید به شما استفاده از ورق های رنگی سپید فام وارنا را پیشنهاد میکنیم ، این ورق ها مقاومت بالایی در برابر گازهای خورنده دارند که می‌توانند طول عمر سقف و کارخانه شما را افزایش دهد.

تماس با ما

قیمت ورق رنگی در یزد

برای دریافت قیمت ورق رنگی در یزد با کارشناسان فروش کارخانه سپید فام وارنا در ارتباط باشید . و از شرایط فروش کارخانه آگاه شوید.

خرید ورق رنگی در یزد

برای خرید ورق رنگی با کارشناسان فروش کارخانه سپید فام وارنا در ارتباط باشید اطلاعات تماس ما در صفحه تماس با موجود است.کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره حرفه ای به شما عزیزان می باشند.